Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 208
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 3917

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ellin » 2. jul 2018, 17:39

fisken80 skrev:
Ellin skrev:Min veninde (lad os kalde hende Gurli) skriver på facebook:
“Tusind tak til Bente for din fine blomst (inkl billede af blomsten). Godt jeg kunne hjælpe dig”
Anden ven skriver: “Det lyder dejligt Gurli. Hvad har du hjulpet med denne gang?”
Gurli: “Det er privat mellem Bente og mig”.

Øhm, jo. Kunne du så ikke bare have skrevet en besked privat til Bente med din tak?

Nej for fanden da. Så havde Gurli jo misset BÅDE muligheden for at vise, at hun er et godt og hjælpsomt menneske, der får blomster, fordi hun er så god OG muligheden for at spille mystisk...

Ak ja, det kan du have ret i.
Jeg ville måske bare have sendt min tak direkte til rette vedkommende. ;)
0
Ud Mod hele verden
afsted ligemeget hvorhen
fri og let om hjertet
aldrig mere tilbage igen
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1451
Likede indlæg: 25107

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jul 2018, 06:09

Lang kommunikation på facebook som ikke havde noget med mig at gøre, jeg læste bare med:

A laver opslag om en børneaktivitet i sommerferien, man skal tilmelde sig for at deltage.
A laver nyt opslag om at denne aktivitet desværre er aflyst pga for få deltagere.
B kommenterer nærmest i panik at jamen det ville hendes dreng og hans 5 venner jo ellers SÅ gerne have deltaget i!
A siger han vil undersøge mulighederne.
B takker
A vender tilbage, han har nu kontaktet dem som havde tilmeldt sig før aflysning og de voksne som skulle stå for det og fået arrangeret at genoptage arangementet nu hvor der var 6 flere som gerne ville deltage.
B lyder nu pludselig ikke nær så ivrig, men skriver at hun da lige vil spørge drengene om de vil med.
B fortæller at det vil de ikke.

The End.
21
I walked a mile with Pleasure, she chattered all the way
But left me none the wiser, for all she had to say.
I walked a mile with Sorrow, and never a word said she;
But oh, the things I learned from her, when Sorrow walked with me.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 466
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 7014

Indlægaf Studsgaard » 3. jul 2018, 06:48

Dirtylittledevil skrev:Lang kommunikation på facebook som ikke havde noget med mig at gøre, jeg læste bare med:

A laver opslag om en børneaktivitet i sommerferien, man skal tilmelde sig for at deltage.
A laver nyt opslag om at denne aktivitet desværre er aflyst pga for få deltagere.
B kommenterer nærmest i panik at jamen det ville hendes dreng og hans 5 venner jo ellers SÅ gerne have deltaget i!
A siger han vil undersøge mulighederne.
B takker
A vender tilbage, han har nu kontaktet dem som havde tilmeldt sig før aflysning og de voksne som skulle stå for det og fået arrangeret at genoptage arangementet nu hvor der var 6 flere som gerne ville deltage.
B lyder nu pludselig ikke nær så ivrig, men skriver at hun da lige vil spørge drengene om de vil med.
B fortæller at det vil de ikke.

The End.

Hold kæft en klaphat.
12
Straniera
Kort karma: 17
Likede indlæg: 943

Indlægaf Straniera » 3. jul 2018, 07:08

En ven har på fb delt en humoristisk video om en sparkedragt til babyer, der ser ud som en gulvmoppe på undersiden. Speakeren siger, at når man har en nyfødt, så kan det godt være hårdt at nå alle dagens gøremål, men her er altså et hack, der gør gulvvaskeriet nemmere OG samtidig lærer baby "strong work ethics"
Videoen viser en baby, der kravler hen ad gulvet og dermed vasker det samtidigt - ret nuttet, men åbenlyst satirisk.

De fleste reagerer med grin, en enkelt dame spørger i en kommentar, om de mon laver dem i voksenstørrelser, for så vil hun gerne have en til sin mand, til når han kommer hjem fra værtshus... og så er der hende, der ikke har fattet, at videoen kun er for sjov. Hun skriver jordens længste kommentar om, at det er børnearbejde, hvor synd det er for baby, at den burde tvangsfjernes, og slutter af med, at gulvet jo alligevel aldrig bliver rent på den måde, for en baby kravler jo ikke over det hele, og har ingen systematisk sans :tie: :-D
22
Brugeravatar
Skinkehunden
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1364

Indlægaf Skinkehunden » 3. jul 2018, 08:33

Straniera skrev:En ven har på fb delt en humoristisk video om en sparkedragt til babyer, der ser ud som en gulvmoppe på undersiden. Speakeren siger, at når man har en nyfødt, så kan det godt være hårdt at nå alle dagens gøremål, men her er altså et hack, der gør gulvvaskeriet nemmere OG samtidig lærer baby "strong work ethics"
Videoen viser en baby, der kravler hen ad gulvet og dermed vasker det samtidigt - ret nuttet, men åbenlyst satirisk.

De fleste reagerer med grin, en enkelt dame spørger i en kommentar, om de mon laver dem i voksenstørrelser, for så vil hun gerne have en til sin mand, til når han kommer hjem fra værtshus... og så er der hende, der ikke har fattet, at videoen kun er for sjov. Hun skriver jordens længste kommentar om, at det er børnearbejde, hvor synd det er for baby, at den burde tvangsfjernes, og slutter af med, at gulvet jo alligevel aldrig bliver rent på den måde, for en baby kravler jo ikke over det hele, og har ingen systematisk sans :tie: :-D

:stoned: :lol: :lol: :lol:
2
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Dmitra
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Kort karma: 817
Likede indlæg: 11205

Indlægaf Dmitra » 3. jul 2018, 18:01

Det er sateme respektfuldt :lun:.

FB_IMG_1530640847561.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Ich will nicht ins Paradies
Wenn der Weg dorthin so schwierig ist
Wenn ich nicht rein darf, wie ich bin
Bleib ich draußen vor der Tür! :deer:
LadyFox
Kort karma: 1464
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 25014

Indlægaf LadyFox » 4. jul 2018, 14:54

Screenshot_20180704-164717.png

Jeg skulle selvfølgelig lige prøve mit eget husnummer:

Du skal som regel ikke vælge en 8’er bolig som dit hjem, da det er en meget kraftig energi at bo i. Den er mere fordelagtig til en spirituel eller finansiel institution. Du kan dog opleve at blive styrket i din tro på dig selv, din selvtillid og handlekraft.

8’er huse tilfører: Indre styrke, selvtillid, handlekraft, vækst i karrieren, dyb spiritualitet, intelligens og indsigt, held med penge og investeringer, langsigtet tænkning, positive karmiske lektioner

Hvis personerne i huset er ude af balance, vil 8’er vibrationen kunne svinge over til den negative side.

8’er huse tilfører i ubalance: Mange udfordringer, styrke-tests, uforudsete problemer og forandringer, hårde karmiske lektioner, beboernes ego’er clasher og der opstår unødige konfliktfyldte situationer og spændinger

Hvem kan bo i nummer 8 og hvem skal undgå det?
Disse grundvibrationer tåler bedst den kraftfulde 8’er energi: 1, 2, 5, 6, 7.
Dog er det aldrig førstevalg, da energien er kraftig og kan trigge negativ karma. 4 , 8 og 9 vil decideret mistrives. Mens 3'eren normalt ikke trives så godt. Alle grundvibrationer vil typisk mistrives hvis der også bor en 4’er eller en 8’er i hjemmet.

Fuck. Min grundvibration er 4! Så... Lad være med at flytte hjem til mig, så har jeg advaret jer - i vil få det sygt dårligt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 523
Likede indlæg: 6739

Indlægaf Guilded_Lily » 4. jul 2018, 15:04

LadyFox skrev:[

Fuck. Min grundvibration er 4! Så... Lad være med at flytte hjem til mig, så har jeg advaret jer - i vil få det sygt dårligt.

Link? :slem:
4
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 826
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 18315

Indlægaf icelady » 4. jul 2018, 15:04

"Find fejlen :)

Fuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuuuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuuuuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuuuuck fuck fuck fuck fuck fuuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuuuuuuck fuck fuck fuck fuuuuuck fuck fuck fuck fuck fuuuuck fuck...

Spørg dig selv: Hvad fanden er det jeg lige har lavet?

Og så har du fejlen :D "

:D :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 4. jul 2018, 15:09

Guilded_Lily skrev:

http://www.numerologerne.dk/husnummertool/
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 773
Likede indlæg: 14105

Indlægaf Persnikedy » 4. jul 2018, 15:24

Jeg tog den lige og tænkte" Sikke da noget pjat" indtil...

6’er huse tilfører i ubalance: blah, blah blah, overspisning......

Fandens også, det er husets skyld at jeg er fed :cuss:
17
Fab-Yule-Ous
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 4. jul 2018, 15:34

Persnikedy skrev:

Til gengæld trives ALLE i nummer 5, viste det sig da min veninde tog den.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 773
Likede indlæg: 14105

Indlægaf Persnikedy » 4. jul 2018, 15:40

LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:

Til gengæld trives ALLE i nummer 5, viste det sig da min veninde tog den.

Damn, så må jeg heller flytte. Mon ikke de første kcal forbrændes ved at slæbe mit habengut op og ned af trapperne :gruble:
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 523
Likede indlæg: 6739

Indlægaf Guilded_Lily » 4. jul 2018, 15:57

LadyFox skrev:
Guilded_Lily skrev:

http://www.numerologerne.dk/husnummertool/

:lol: I can't win! Jeg er totalt i ubalance. Og vi er så stuck, vi ikke kan flytte. Bummer!

"2’er huse tilfører i balance: Kreativitet, hygge, fest, sjov, masser af socialt liv.

Hvis personerne i huset er ude af balance, vil 2’er vibrationen kunne svinge over til den negative side.

2’er huse tilfører i ubalance: Dovenskab, overdrevent følelsesstyret, kedsomhed, indelukket tosomhed, føler sig ”stuck” og handlingslammet"

"1’eren trives godt i 2'er energien. Deres kreativitet bliver stimuleret og de lærer at nyde livet og slappe mere af. De kan dog godt føle sig ufokuserede og glemsomme, og at der er en smule for meget fokus på det sociale. De får dog også stimuleret deres tankevirksomhed, akademiske sans og succes mindset, så hvis de lærer at sige til og fra overfor de sociale aktiviteter, er det et rigtig godt husnummer."

Edit: prøvede lige med et tidligere husnummer - jeg skulle være blevet!
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2130
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 23359

Indlægaf Daine » 4. jul 2018, 16:11

Det passer sgu aldrig en skid på mig, single, barnløs og arbejdsløs som jeg er :lol:

———————-———-

DU ER FØDT: 24.7.1980 MED GRUNDVIBRATION 6 OG GRUNDSKÆBNETAL 4

DU HAR HUSNUMMER TVÆRSUM 3 SOM HAR FØLGENDE EGENSKABER:

Du skal vælge et 3’er hus hvis du gerne vil støttes af en ekspansiv, storslået og handlekraftig energi med masser af intellektuel og strategisk klarhed. En energi som samtidigt har masser af varme, ærlighed og åbenhed samt gode vibes for et stabilt familieliv.

3’er huse tilfører i balance: Succes, held, velstand, karriereekspansion, godt familieliv, tradition, varme, er en matriark eller patriark for sine venner/familie

Hvis personerne i huset er ude af balance, vil 3’er vibrationen kunne svinge over til den negative side.

3’er huse tilfører i ubalance: Alt ser fint ud på overfladen, men man er ude af kontakt med hinanden, magtkampe, sort-hvide holdninger, fylder for meget og kæmper om status

Nummer 3 er fx: 3,12,21,30,39,48,57,66,75,84,93,102

Forsøg at undgå disse 3 taller: 12,48,84

Hvem kan bo i nummer 3 og hvem skal undgå det?
Alle tal kan bo i nummer 3, men nogle trives bedre end andre.
Man skal dog ikke vælge tallet 12, og højere tal der reduceres til tallet 12/3 i tværsum.

HVORDAN DU TRIVES I HJEMMET MED DIN GRUNDVIBRATION 6:

6’eren oplever held, drive, fremgang og bliver intellektuelt styrket.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Tilbage til "Generelt"