Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 6. jan 2017, 19:39

Er temmelig trætte af de her: "Everybody is ashamed of me because I'm disabled *knust hjerte smiley* Can I get a share on Your Timeline :( if you do not Ashamed of me :whine: "
Altid efterfulgt af et billede af en køn kvinde, der mangler et eller flere lemmer.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 6. jan 2017, 19:43

Miss_no_More skrev:Er temmelig trætte af de her: "Everybody is ashamed of me because I'm disabled *knust hjerte smiley* Can I get a share on Your Timeline :( if you do not Ashamed of me :whine: "
Altid efterfulgt af et billede af en køn kvinde, der mangler et eller flere lemmer.

Den slags crap er der (7-9-13) heldigvis ikke nogen jeg kender der poster
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Æble » 7. jan 2017, 08:24

Syg, syg, onde mennesker!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: der er åbenbart en ny hack på facebook. Mellem de bemærkninger af dine kontakter, det inkluderer en sårende sætning kommer fra dig. Det er meget beskidt, :sur: :sur: :sur: og det ser ud til, at du skrev det. Du kan ikke se det, men dine venner gør. Denne situation kan skabe mange misforståelser. :evil: :evil: :evil: i vil gerne sige til alle mine kontakter, at hvis noget chokerende synes, det kommer ikke fra mig, og jeg ville være taknemmelig, hvis du lader mig vide
Mange tak.
Kopiér og indsæt. Del ikke


Jeg forstår det ikke :crazy:
3
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Joe » 7. jan 2017, 13:53

Aspargsen skrev:
Ficus skrev:Ikke så meget en statusopdatering, men en der bruger sin Facebook sådan her........

:stoned:

Kunne have lavet flere screenshots, men gad ikke scrolle mere


Er der fordi han er så ulidelig af han er nød til af skifte arbejdsplads hele tiden :gruble:


Altså størstedelen af jobs i tv-branchen er tidsbestemte. Tværtimod må han være temmeligt cool, at han blivet ved med at blive hyret ind til nye ting. Det er absolut ikke altid særligt nemt.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 7. jan 2017, 14:32

Joe skrev:
Aspargsen skrev:
Ficus skrev:Ikke så meget en statusopdatering, men en der bruger sin Facebook sådan her........

:stoned:

Kunne have lavet flere screenshots, men gad ikke scrolle mere


Er der fordi han er så ulidelig af han er nød til af skifte arbejdsplads hele tiden :gruble:


Altså størstedelen af jobs i tv-branchen er tidsbestemte. Tværtimod må han være temmeligt cool, at han blivet ved med at blive hyret ind til nye ting. Det er absolut ikke altid særligt nemt.

Og sådan kan noget negative, pludseligt blive positivt
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Joe » 7. jan 2017, 14:43

Aspargsen skrev:
Joe skrev:
Aspargsen skrev:
Ficus skrev:Ikke så meget en statusopdatering, men en der bruger sin Facebook sådan her........

:stoned:

Kunne have lavet flere screenshots, men gad ikke scrolle mere


Er der fordi han er så ulidelig af han er nød til af skifte arbejdsplads hele tiden :gruble:


Altså størstedelen af jobs i tv-branchen er tidsbestemte. Tværtimod må han være temmeligt cool, at han blivet ved med at blive hyret ind til nye ting. Det er absolut ikke altid særligt nemt.

Og sådan kan noget negative, pludseligt blive positivt


Rettere: Og sådan kan holdninger være forskellige altafhængig, alt afhængig af om debattøren ved hvad vedkommende taler om eller ej.
Og jeg kan bare sige at jeg ved hvad jeg taler om her.

Edit: Og for god ordens skyld vil jeg sige at jeg her taler om folk der laver undeholdningstv og lignende for produktionsselskaber, som han her, ikke nyheder, hvor der vist er en del flere fastansættelser.
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 7. jan 2017, 15:53

Æble skrev:Syg, syg, onde mennesker!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: der er åbenbart en ny hack på facebook. Mellem de bemærkninger af dine kontakter, det inkluderer en sårende sætning kommer fra dig. Det er meget beskidt, :sur: :sur: :sur: og det ser ud til, at du skrev det. Du kan ikke se det, men dine venner gør. Denne situation kan skabe mange misforståelser. :evil: :evil: :evil: i vil gerne sige til alle mine kontakter, at hvis noget chokerende synes, det kommer ikke fra mig, og jeg ville være taknemmelig, hvis du lader mig vide
Mange tak.
Kopiér og indsæt. Del ikke


Jeg forstår det ikke :crazy:

Den bliver også delt i min feed jeg fatter heller ikke et kuk :forvirret:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 8. jan 2017, 19:00

Så bliver det næsten ikke mere meningsløst :forvirret:
FB_IMG_1483901371478.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14442

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 8. jan 2017, 19:17

MaybeBaby skrev:
Miss_no_More skrev:Så bliver det næsten ikke mere meningsløst :forvirret:
FB_IMG_1483901371478.jpg


Jamen hej haj :stoned:.


Billede
9
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Code71 » 9. jan 2017, 10:57

Jeg har sådan en mand på min venneliste, som åbenbart mener at være et eller andet orakel og han går meget op i at komme med hans visdomsord

Denne uge:

Sidste uge skrev jeg "gør som Vivi" om Vivi Juel Hansen, der uden forudsætninger har kastet sig ud i at få e-sport til sin lokale idrætsforening på Fyn.

I denne uge kan der også uddeles en Gør Som-pris og den må helt klart gå til denne mand, som gør hvad han har lyst til - også selvom det med stor sandsynlighed gør ham til grin blandt mange: Han strikker sweaters af steder hvorefter han lader sig fotografere på stederne med sweateren på!

Ja, det er totalt kikset, nørdet, mærkeligt og grinagtigt. Men for hulen hvor er det også cool!

Desværre ved jeg ikke hvad han hedder, men én ting er sikkert: Gør som sweatermanden.

Følg din passion uanset hvad andre måtte mene.

Der er ikke dem, der griner af dig, som er dem, der har det sjovest!

P.S.: Læg i øvrigt mærke til, at der blandt kunstværkerne er flere kortærmede sweaters!
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 9. jan 2017, 11:25

Code71 skrev:Jeg har sådan en mand på min venneliste, som åbenbart mener at være et eller andet orakel og han går meget op i at komme med hans visdomsord

Denne uge:

Sidste uge skrev jeg "gør som Vivi" om Vivi Juel Hansen, der uden forudsætninger har kastet sig ud i at få e-sport til sin lokale idrætsforening på Fyn.

I denne uge kan der også uddeles en Gør Som-pris og den må helt klart gå til denne mand, som gør hvad han har lyst til - også selvom det med stor sandsynlighed gør ham til grin blandt mange: Han strikker sweaters af steder hvorefter han lader sig fotografere på stederne med sweateren på!

Ja, det er totalt kikset, nørdet, mærkeligt og grinagtigt. Men for hulen hvor er det også cool!

Desværre ved jeg ikke hvad han hedder, men én ting er sikkert: Gør som sweatermanden.

Følg din passion uanset hvad andre måtte mene.

Der er ikke dem, der griner af dig, som er dem, der har det sjovest!

P.S.: Læg i øvrigt mærke til, at der blandt kunstværkerne er flere kortærmede sweaters!


Vivi kan vel sætte 2 playstation op i cafeteriet og så er den klaret :klap:
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 9. jan 2017, 15:29

Code71 skrev:Der er ikke dem, der griner af dig, som er dem, der har det sjovest!


Skulle lige sige sætningen inde i hovedet et par gange eller fire, før den overhovedet gav mening :gruble:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 9. jan 2017, 18:51

Nu, hvor de sætter billeder på cigaretpakker ....... hvorfor ikke have et billede af fede mennesker på kartoffelchip poser, slagterier på kødprodukter, billeder af torturerede dyr på kosmetiske produkter, bilulykker på spiritus og øl flasker, hjemløse mennesker på el-regningen og korrupte politikere på årsopgørelsen? Kopier denne til din væg, hvis du er enig...
0
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 9. jan 2017, 19:00

LadyFox skrev:
Nu, hvor de sætter billeder på cigaretpakker ....... hvorfor ikke have et billede af fede mennesker på kartoffelchip poser, slagterier på kødprodukter, billeder af torturerede dyr på kosmetiske produkter, bilulykker på spiritus og øl flasker, hjemløse mennesker på el-regningen og korrupte politikere på årsopgørelsen? Kopier denne til din væg, hvis du er enig...

Jeg bliver så træt.. :træt:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8821

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 9. jan 2017, 19:02

Juki skrev:
LadyFox skrev:
Nu, hvor de sætter billeder på cigaretpakker ....... hvorfor ikke have et billede af fede mennesker på kartoffelchip poser, slagterier på kødprodukter, billeder af torturerede dyr på kosmetiske produkter, bilulykker på spiritus og øl flasker, hjemløse mennesker på el-regningen og korrupte politikere på årsopgørelsen? Kopier denne til din væg, hvis du er enig...

Jeg bliver så træt.. :træt:


Det gjorde jeg også. Men så blev jeg alligevel nysgerrig. Jeg forstår det ikke - hvorfor skal der hjemløse på el-regningen? Det giver ingen mening i mit hoved :genert:
1

Tilbage til "Generelt"