Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. okt 2015, 07:57

Kan det virkelig have sin rigtighed, at Facebook følger/liker personer og sider på mine vegne?
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12448

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guilded_Lily » 12. okt 2015, 08:03

Én delte denne i går. Med et billede af en flok mennesker, der spærrer en afkørsel for i hvert fald én dansk bil. Jeg bliver så træt.

"HJÆLP MED AT DELE!
Medierne vil ikke skrive om det!
Vi lukkede grænsen igår for al trafik ind i Danmark i adskillige minutter!
Luk Grænsen gruppen udførte vores navn!
1000 tak til de omkring 200 modige danskere der formåede at gøre hvad politikere og politi burde have gjort for længst. Vi lukkede grænsen i adskillige minutter for indkørende trafik og lod den udgående trafik køre frit. Dette var et signal til politikerne om at de fleste mennesker i Danmark har fået nok af at bekvemmelighedsflygtninge tiltusker sig danskernes velfærd, de kommer forrest i jobkøen, de kommer forrest i boligkøen og så må danskerne bare træde tilbage som en slags andenrangs borgere - fuldstændig som i de muslimske lande hvor de tilløbende muslimer kommer fra, der er muslimerne herremennesker og de kristne undermennesker der skal betjene muslimerne.
Pressen var som forventet ikke tilstede, da de har lagt os på is. Det så vi sidst da vi viste muhammedtegningerne i København, alle medier var der men kun EB skrev om at tre moddemonstranter var arresteret, men intet om at vi viste muhammedtegningerne fra Texas for første gang i Europa. Medierne er ikke længere demokratiets vagthund, det er blevet en logrende tæppetissende skødehund, der leverer den propaganda de rigtige magthavere i EU ønsker. Skriver mere om det hele imorgen.
Igen en stor hjertelig tak til de modige mennesker der fuldførte det ingen andre har gjort. I har ALLE været med til et stykke Danmarkshistorie. Og til dem der nu sidder og ærgrer sig over ikke at de ikke var med, kan vi nu berolige jer med at I får chancen. Vi vil nu hver måned afholde en demonstration ved grænsen indtil vi får den lukket og genindført grænsekontrol.
Luk Grænsen består af flere forskellige grupperinger, Trygt og sikkert Danmark, SIAD og andre."


https://www.facebook.com/permalink.php? ... nref=story
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 12. okt 2015, 11:16

DetSorteCirkus skrev:Kan det virkelig have sin rigtighed, at Facebook følger/liker personer og sider på mine vegne?


det er nogen af dine venner der tilføjer dig til sider,og ja det kan de godt...åndssvag funktion,og vildt dårlig stil at benytte den.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. okt 2015, 11:20

hotlips skrev:
DetSorteCirkus skrev:Kan det virkelig have sin rigtighed, at Facebook følger/liker personer og sider på mine vegne?


det er nogen af dine venner der tilføjer dig til sider,og ja det kan de godt...åndssvag funktion,og vildt dårlig stil at benytte den.


Jeg troede kun, at man kunne tilføje til grupper.
Det var en side med titlen "Jeg hader fluer". Forstår ikke helt, hvad jeg skulle derinde.

Kan folk virkelig også få mig til at følge personer på Fb?
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 12. okt 2015, 11:31

DetSorteCirkus skrev:
hotlips skrev:
DetSorteCirkus skrev:Kan det virkelig have sin rigtighed, at Facebook følger/liker personer og sider på mine vegne?


det er nogen af dine venner der tilføjer dig til sider,og ja det kan de godt...åndssvag funktion,og vildt dårlig stil at benytte den.


Jeg troede kun, at man kunne tilføje til grupper.
Det var en side med titlen "Jeg hader fluer". Forstår ikke helt, hvad jeg skulle derinde.

Kan folk virkelig også få mig til at følge personer på Fb?


jeg er i hvert fald også blevet sat til at følge en uden jeg havde gjort det selv og der stod også et sted hvem der havde gjort det,det var en voldsomt skinger dame med misbrugsproblemer og en psykisk syg fængslet kæreste der forsøgte at udbrede at systemet grundløst havde taget deres nyfødte.

det er vel muligt det ikke er meningen man skal kunne og det kikser på en eller anden måde.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. okt 2015, 11:34

hotlips skrev:jeg er i hvert fald også blevet sat til at følge en uden jeg havde gjort det selv og der stod også et sted hvem der havde gjort det,det var en voldsomt skinger dame med misbrugsproblemer og en psykisk syg fængslet kæreste der forsøgte at udbrede at systemet grundløst havde taget deres nyfødte.

det er vel muligt det ikke er meningen man skal kunne og det kikser på en eller anden måde.
F

Æv, jeg ville gerne have nået at finde ud af, hvem der havde tilføjet mig som følger af en privatperson, hvis feriebilleder pludselig poppede op i mit feed. Hvad får den person i øvrigt selv at vide? At jeg følger ham? At der er en åndsbolle, der har sat mig til at følge ham?
0
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kyle » 12. okt 2015, 11:36

DetSorteCirkus skrev:Kan det virkelig have sin rigtighed, at Facebook følger/liker personer og sider på mine vegne?

Forhåbentlig ikke!
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 13. okt 2015, 12:11

Så er der lagt op til drama i en anden singlegruppe.


drama.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Joe » 16. okt 2015, 13:21

Ado skrev:Så er der lagt op til drama i en anden singlegruppe.


drama.png


I virkeligheden tror jeg slet ikke, afsenderen der morer sig særligt meget lige nu...
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 16. okt 2015, 13:24

Jahon skrev:
Ado skrev:Så er der lagt op til drama i en anden singlegruppe.


drama.png


I virkeligheden tror jeg slet ikke, afsenderen der morer sig særligt meget lige nu...

Nej. :D Hun blev også så eddikesur over at møde modstand, at hun slettede tråden kort efter.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Joe » 16. okt 2015, 13:32

Ado skrev:
Jahon skrev:
Ado skrev:Så er der lagt op til drama i en anden singlegruppe.


drama.png


I virkeligheden tror jeg slet ikke, afsenderen der morer sig særligt meget lige nu...

Nej. :D Hun blev også så eddikesur over at møde modstand, at hun slettede tråden kort efter.


Egentlig en interessant taktik, når tydeligt vrede mennesker hævder at de morer sig over det, de er vrede over. Jeg tænker, at hun tror det signalerer overskud, når hun skriver sådan. Og i virkeligheden fremstår det ufatteligt underskudsagtigt.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 16. okt 2015, 15:50

Ado skrev:
Jahon skrev:
Ado skrev:Så er der lagt op til drama i en anden singlegruppe.


drama.png


I virkeligheden tror jeg slet ikke, afsenderen der morer sig særligt meget lige nu...

Nej. :D Hun blev også så eddikesur over at møde modstand, at hun slettede tråden kort efter.


men hvad møder hun modstand over?

jeg kan ikke rigtig gennemskue hvordan det bliver hende der gør noget forkert?
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 16. okt 2015, 15:58

hotlips skrev:
Ado skrev:
Jahon skrev:
Ado skrev:Så er der lagt op til drama i en anden singlegruppe.


drama.png


I virkeligheden tror jeg slet ikke, afsenderen der morer sig særligt meget lige nu...

Nej. :D Hun blev også så eddikesur over at møde modstand, at hun slettede tråden kort efter.


men hvad møder hun modstand over?

jeg kan ikke rigtig gennemskue hvordan det bliver hende der gør noget forkert?



At hun smider sit beskidte vasketøj offentligt.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dime » 16. okt 2015, 19:38

Liseletpåtå skrev:Suk...

Nu er jeg normalt ikke en der hænger folk ud, men så ansvarsløst en menneske skal man lede længe efter! Syntes alle skal gå ind og anmelde profilen!
http://www.fb.com/profile.php?=75876879

- ha en god dag


Ham her også :

http://www.fb.com/profile.php?=62455771
2
Søhest
Indlæg: 46
Tilmeldt: 21. sep 2015, 05:58
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Søhest » 16. okt 2015, 19:38

Liseletpåtå skrev:Suk...

Nu er jeg normalt ikke en der hænger folk ud, men så ansvarsløst en menneske skal man lede længe efter! Syntes alle skal gå ind og anmelde profilen!
http://www.fb.com/profile.php?=75876879

- ha en god dag



Har anmeldt! Puha for et fjols..
0

Tilbage til "Generelt"