Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 4. jan 2020, 14:47

Et familiemedlem, der aldrig skuffer, når det kommer til facebookdrama. Denne gang er det fordi vedkommende er raget uklar med sin datter. (igen).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 4. jan 2020, 14:48

:lol: kommentaren. Hvor er det dejligt at der lige var et emoji "P"
Screenshot_20200104_154742.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 4. jan 2020, 15:36

POCKETKITTEN skrev:Svaret.


Jeg kan ellers ret godt lide lampen faktisk men svaret er da helt ude i hampen! Det må da ha' taget tre gange så lang tid at taste som hvis hun bare skrev normalt.
5
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. jan 2020, 15:56

Så mange emojis er jo dobbeltkonfekt.
Drop da bogstaverne helt og lav en rebus!
11
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Queen Molly » 7. jan 2020, 09:00

FletpArkett skrev:Fra en venneanmodning, hvis profil jeg tjekkede ud. Han er seriøst leveringsdygtig i potentielt rigtig mange indlæg til denne tråd...Aner ikke hvem han er, men én ting er sikkert,- han er IKKE venner med sin kone på FB :D

Sikke en juleaften
Total ligegyldighed fra konen, utilfredshed over gavernes kvalitet og en ikke særlig god stemning - på trods af dette var maden dog god Håber at alle havde en fantastisk jul

Og fra i går

Det var (så næsten) den mandag. Atter en monoton arbejdsdag med stress og jag og kun ganske få glæder. Man kommer hjem og bliver mødt af diverse bebrejdelser (fra konen) - tak for det.
En kop kaffe skal gøre godt og måske med lidt lækkert til ganen.

Og han har en bred smag i kvinder - DOG må brysterne ikke være for faste :lol:

Alverdens medier har alle den samme definition af den såkaldte perfekte kvinde, men sådan ser den perfekte kvinde overhovedet ikke ud.
Min definition på den perfekte kvinde er:
- hun må gerne være for lav eller for høj
- lidt for meget på maven er et skønhedstegn
- bryster skal hænge lidt, ellers er de ikke skønne og smukke
- fylde på røven er et gudindeagtigt strejf
- kropsbehåring er udtryk for styrke og naturlighed
- siger nogle dumme ting, men har et hjerte af guld
- vil hellere ligne sig selv og ikke en intetsigende model
Gad vide, om den slags kvinder overhovedet eksisterer


Du bliver nødt til at godkende hans venneanmodning.
Så kan du være leveringsdygtig i guldkorn til debatten. :D
12
weenuts
Indlæg: 157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:34
Kort karma: 58
Likede indlæg: 996

Re: Statusopdateringer

Indlægaf weenuts » 8. jan 2020, 12:49

Gæt en profession..... Det bedste er næsten, at den på 17 timer har fået én kommentar - fra en tidligere chef - kommentaren er Stop dog!!!!!!


Lånt. Men folk tager os satme for givet. Værdsæt nu det ansvar vi tager på vores skuldre.

Da Gud skabte lastbilchauffører
Da Herren skabte Chaufførerne, var han på sin sjette dag i overarbejde, da en engel dukkede op og sagde: "Du roder da en masse rundt på denne ene."
Og Herren sagde: »Har du læst de instruktioner til denne ordre?"
"En lastbilchauffør skal være i stand til at køre 10-12 timer om dagen, gennem al slags vejr, på alle typer af vejen. Den skal kende trafikforhold, love i alverdens lande. Den skal være parat og i stand at losse 30.000kg gods, efter kørsel hele natten, og sove i områder hvor, politiet nægter at patruljere. "
"Den skal være i stand til at leve i en lastbil 24 timer, i døgnet 7 dage om ugen, i ugevis, yde bistand til en kollega, kunne styre tidsplaner, og stadig opretholde en jævn og kontrolleret ro, når alt og alle omkring, ser ud til at er være gået gal. "
"Den skal være i top fysisk tilstand på alle tidspunkter, den kører på sort kaffe og halv-spiste måltider. Den skal have seks par hænder."
Englen rystede på hovedet langsomt og sagde: "Seks par hænder? ... På ingen måde."
"Det er ikke de hænder, der er årsag til mine problemer." sagde Herren. "Det er de tre par øjne en chauffør skal have."
"Er det standart?" spurgte englen.
Herren nikkede.
"Et par, der ser den flok rådyr i krattet 3 km væk" "Et andet par her i siden af det hoved, for de blinde vinkler, som bilister og cyklister elsker, at gemme sig i, og en andet par øjne her foran, der kan se beroligende, på det blødende offer for en beruset billist, der kørte ind i en kofanger med 120 km og sige, "Du skal nok klare det." når han ved det er ikke tilfældet. "
"Herre," sagde englen,og rørte hans ærme, "hvil dig nu og arbejd på det i morgen." "Jeg kan ikke," sagde Herren, "Jeg har allerede en model, der kan køre 950 km om dagen, uden hændelse og kan opfostre en familie af fem, uden nogensinde at se dem, på 5 kr/km."
Englen kredsede langsomt om modellen af lastbilchaufføren. "Kan den tænke?" spurgte hun.
"Det kan du tro!" sagde Herren. "Den kan fortælle dig elementerne i hver HAZMAT belastning, recitere de føderale Motor Carrier forordninger i sin søvn, levere,og indsamle. Være en far eller mor, tilbyde rettidig rådgivning til fremmede, eftersøgning af forsvundne børn, forsvare kvinders og børns rettigheder, få 8 timers god søvn i siden af vejen og respektere lovende og borgerne, uden nogensinde at komme hjem ... og stadig holder den sin sans for humor. "
"Denne chauffør har også fænomenal personlig kontrol. Den kan håndtere levering og afhentning, i områder fra helvede, til den anden ende, til rent faktisk, at arbejde for sine penge, trøste en ulykkes ofrets familie, og derefter læse i dagbladet hvordan lastbilchauffører er intet mere end ondskabsfulde dræbere på hjul, som ikke har respekt for andre trafikanter der bruger vejene.
Endelig bøjede englen sig ned og kørte en fingeren hen over kinden af føreren. "Der er en lækage," sagde hun . " Du prøvede at lægge for meget i denne model."
"Det er ikke en lækage," sagde Herren, "det er en tåre."
"Hvad er en tåre til?" spurgte englen.
"Det er en overtryksventil for følelser, for faldne kammerater , for retfærdighed, for familien uden sin far eller mor."
"Du er et geni," sagde englen.
7
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 8. jan 2020, 13:19

^ Det er også sådan min første tanke, så stop dog dig selv.
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Julledyret
Indlæg: 435
Tilmeldt: 14. sep 2015, 19:34
Kort karma: 10
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 407

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Julledyret » 8. jan 2020, 20:47

Jeg har en mandlig bekendt omkring de 40 år, der med årsskiftet har fået en ny passion: At dele sine små/store gøremål og tanker på daglig basis.
Foruden diverse links og citater, der naturligvis også flittigt deles. :træt:

Her er et par udpluk. Det ser ud til, at flere af hans venner er ved at være træt af det allerede :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15172

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Zonta » 9. jan 2020, 06:57

Altså det er godt nok ikke en statusopdatering, men en kommentar til et jobopslag. Det er et deltidsjob på 5-7 timer om ugen :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
25
J, juli 2018.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 9. jan 2020, 07:10

Zonta skrev:Altså det er godt nok ikke en statusopdatering, men en kommentar til et jobopslag. Det er et deltidsjob på 5-7 timer om ugen :lol:


Optimisme er altid godt.. Men jeg får lidt tanken at det måske ikke er tilfældigt vedkommende mangler et job..
6
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 9. jan 2020, 08:36

Zonta skrev:Altså det er godt nok ikke en statusopdatering, men en kommentar til et jobopslag. Det er et deltidsjob på 5-7 timer om ugen :lol:


Jeg ved ikke hvordan andre har det men hvis jeg var virksomhed så ville sådan et spørgsmål diskvalificerer spørgeren på forhånd. Det er simpelthen for useriøst/ansvarsfralæggende.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15172

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Zonta » 9. jan 2020, 08:48

Hunkat skrev:
Zonta skrev:Altså det er godt nok ikke en statusopdatering, men en kommentar til et jobopslag. Det er et deltidsjob på 5-7 timer om ugen :lol:


Jeg ved ikke hvordan andre har det men hvis jeg var virksomhed så ville sådan et spørgsmål diskvalificerer spørgeren på forhånd. Det er simpelthen for useriøst/ansvarsfralæggende.

Fuldstændig. De skrev, at de desværre ikke kunne skaffe lejligheder :-D

Der er da heller ingen normalt fungerende mennesker, der ville bede om en bopæl i forbindelse med et deltidsarbejde - og de ville da slet ikke kommentere på et facebookopslag og spørge :stoned:
7
J, juli 2018.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LaScrooge » 9. jan 2020, 08:54

Zonta skrev:
Hunkat skrev:
Zonta skrev:Altså det er godt nok ikke en statusopdatering, men en kommentar til et jobopslag. Det er et deltidsjob på 5-7 timer om ugen :lol:


Jeg ved ikke hvordan andre har det men hvis jeg var virksomhed så ville sådan et spørgsmål diskvalificerer spørgeren på forhånd. Det er simpelthen for useriøst/ansvarsfralæggende.

Fuldstændig. De skrev, at de desværre ikke kunne skaffe lejligheder :-D

Der er da heller ingen normalt fungerende mennesker, der ville bede om en bopæl i forbindelse med et deltidsarbejde - og de ville da slet ikke kommentere på et facebookopslag og spørge :stoned:


Jeg har set flere kommentarer på stillingsopslag på LinkedIn som i en passiv-aggresiv tone beklager sig over, at virksomheden er placeret i hovedstadsområdet, fremfor fx i outlaw Jylland. "Det er jo et dejligt job og jeg ville da elske at hjælpe jer, men igen ligger det jo i hovedstaden langt væk fra alle os i "vandkantsdanmark" ligesom alt andet, så sig til når I udvider ud til resten af landet, så er vi mange som gerne vil søge ind hos jer *smiley med namaste-hænder'".
10
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8821

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 9. jan 2020, 09:07

weenuts skrev:Gæt en profession..... Det bedste er næsten, at den på 17 timer har fået én kommentar - fra en tidligere chef - kommentaren er Stop dog!!!!!!


Lånt. Men folk tager os satme for givet. Værdsæt nu det ansvar vi tager på vores skuldre.
"Det er en overtryksventil for følelser, for faldne kammerater , for retfærdighed, for familien uden sin far eller mor."
*FJERNET EN MASSE BLA BLA BLA
"Du er et geni," sagde englen.


"faldne kammerater" ligefrem - bliver helt i tvivl om han er soldat eller chauffør.

Søg dog et nyt job :badr:
3
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LaScrooge » 9. jan 2020, 09:47

Skorstenen skrev:
weenuts skrev:Gæt en profession..... Det bedste er næsten, at den på 17 timer har fået én kommentar - fra en tidligere chef - kommentaren er Stop dog!!!!!!


Lånt. Men folk tager os satme for givet. Værdsæt nu det ansvar vi tager på vores skuldre.
"Det er en overtryksventil for følelser, for faldne kammerater , for retfærdighed, for familien uden sin far eller mor."
*FJERNET EN MASSE BLA BLA BLA
"Du er et geni," sagde englen.


"faldne kammerater" ligefrem - bliver helt i tvivl om han er soldat eller chauffør.

Søg dog et nyt job :badr:


Eller en martyr. Datidens martyrer: religiøse fanatikere. Nutidens kapitalistiske martyrer: lastbilchauffører. De ofrer alt for at vi kan få det der dimseri bragt hjem på den absolut mest ineffektive og mest svinende måde, så vis dog lidt taknemmelighed! Kør en mil i deres 40 wheeler før du dømmer :rulle:

Billede
3
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Generelt"