Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1365
Likede indlæg: 22474

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. maj 2018, 06:07

Juki skrev:
Dirtylittledevil skrev:Bare fordi der findes en smiley som illustrerer det ord du skriver, så betyder det ikke at du nødvendigvis skal sætte den ind i din tekst hver gang.

smiles.jpg

Er det normalt at man takker folk for at læse den type personlige opslag, der mest bare er til orientering :gruble:

Medmindre noget af opslaget mangler er det da også ret ligegyldigt at man deler at vedkommende er sur over at have fået ridset sin spritnye bil og at forsikringen skal kontaktes.. Der står jo (umiddelbart) ikke engang hvor det er henne i verden. Det kunne måske være meget relevant.

Ja jeg kan godt se det ser lidt mærkeligt ud :lol: Det skal så retfærdigvis siges at historien er noget længere end mit udsnit og er postet i byens facebookgruppe.
1
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 416
Likede indlæg: 5098

Indlægaf Guilded_Lily » 14. maj 2018, 08:28

Dirtylittledevil skrev:
Juki skrev:
Dirtylittledevil skrev:Bare fordi der findes en smiley som illustrerer det ord du skriver, så betyder det ikke at du nødvendigvis skal sætte den ind i din tekst hver gang.

smiles.jpg

Er det normalt at man takker folk for at læse den type personlige opslag, der mest bare er til orientering :gruble:

Medmindre noget af opslaget mangler er det da også ret ligegyldigt at man deler at vedkommende er sur over at have fået ridset sin spritnye bil og at forsikringen skal kontaktes.. Der står jo (umiddelbart) ikke engang hvor det er henne i verden. Det kunne måske være meget relevant.

Ja jeg kan godt se det ser lidt mærkeligt ud :lol: Det skal så retfærdigvis siges at historien er noget længere end mit udsnit og er postet i byens facebookgruppe.

Jeg synes, jeg har læst et lignende opslag, hvor det skulle være to mindreårige, udenlandske piger, som billisten havde fået fat på. Der var slet ikke alle de emojis :gruble:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1191
Likede indlæg: 22584

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. maj 2018, 15:11

Den pensionerede journalist, som jeg tidligere har nævnt herinde pga. hans hang til at lege local eyes og skrive laaange forudsigelige politiske analyser på Facebook er lige tjekket ind til et kursus i - selvudgivelse :gisp:
11
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 694
Likede indlæg: 13255

Indlægaf Juki » 14. maj 2018, 16:18

Guilded_Lily skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Juki skrev:

smiles.jpg

Jeg synes, jeg har læst et lignende opslag, hvor det skulle være to mindreårige, udenlandske piger, som billisten havde fået fat på. Der var slet ikke alle de emojis :gruble:

Så det er i virkeligheden bare en skabelon så man kan sætte sit eget præg på opslaget?

:panik:
0
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 577
Likede indlæg: 4811

Indlægaf Kommodedyret » 14. maj 2018, 21:23

smiles.jpg

Flensborg er en abe... :gruble:
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 356
Likede indlæg: 4796

Indlægaf Dmitra » 15. maj 2018, 21:19

Hver gang jeg tror manden (RJ) ikke kan blive mere utiltalende lykkes det ham alligevel. Man skulle tro han troede det var en konkurrence.

Hvis ikke det var så tragisk ville det nærmest være imponerende :rulle:.

(Ja, er klar over det er et holdningaspørgsmål.

IMG_20180515_231736_933.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2019
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 19478

Indlægaf kidkomb » 15. maj 2018, 21:29

Dmitra skrev:Hver gang jeg tror manden (RJ) ikke kan blive mere utiltalende lykkes det ham alligevel. Man skulle tro han troede det var en konkurrence.

Hvis ikke det var så tragisk ville det nærmest være imponerende :rulle:.

(Ja, er klar over det er et holdningaspørgsmål.

IMG_20180515_231736_933.jpg

Men han har jo ret. Han lærer ikke at forstå det. Han er tydeligvis hverken empatisk eller reflekterende nok.
1
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1226
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 11443

Indlægaf Fru Sunshine » 18. maj 2018, 08:00

Jeg er kommet til at skrive, at jeg ikke har droppet komælken og heller ikke har planer om det, på et opslag fra DR.

NUUUUUUUUUUUUUJ, der er nogen, der bliver krigeriske. Jeg tror nok, opslaget er væk, men der var en, der mente, at jeg da bare kunne blive gravid, så jeg kunne bruge min egen modermælk i stedet for at stille min klamme trang til andre væseners brystsekreter (eller noget i den retning).
Andre sender links fra PETA og mener, at det er ok at skrive "Skyklapper" til folk.

Og så føler veganere sig angrebet? Wonder why. :lol:
8
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1190
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 13877
Kontakt:

Indlægaf Ado » 18. maj 2018, 08:33

Fru Sunshine skrev:Jeg er kommet til at skrive, at jeg ikke har droppet komælken og heller ikke har planer om det, på et opslag fra DR.

NUUUUUUUUUUUUUJ, der er nogen, der bliver krigeriske. Jeg tror nok, opslaget er væk, men der var en, der mente, at jeg da bare kunne blive gravid, så jeg kunne bruge min egen modermælk i stedet for at stille min klamme trang til andre væseners brystsekreter (eller noget i den retning).
Andre sender links fra PETA og mener, at det er ok at skrive "Skyklapper" til folk.

Haha, jeg har lige skrevet om det samme i en anden tråd. :D Jeg har det glimrende med veganernes valg. Det skader jo ikke mig. Men det er så underholdende at se, hvordan de samler sig som trækfugle og suser rundt i kommentarfelterne og peger fingre. :D
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Raenil
Kort karma: 25
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 1096

Indlægaf Raenil » 18. maj 2018, 08:42

Jeg undrer mig over at der bliver slået ned på komælk som det helbredsmæssige onde dyr i åbenbaringen. Jeg kunne måske finde værre ting.

Kage? Nutella? Bacon? Sodavand?

Jeg tvivler på at havregryn med letmælk er skyld i den fedmeepedimi vi ser.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 18. maj 2018, 08:49

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg er kommet til at skrive, at jeg ikke har droppet komælken og heller ikke har planer om det, på et opslag fra DR.

Haha, jeg har lige skrevet om det samme i en anden tråd. :D Jeg har det glimrende med veganernes valg. Det skader jo ikke mig. Men det er så underholdende at se, hvordan de samler sig som trækfugle og suser rundt i kommentarfelterne og peger fingre. :D

Er det ikke også i den der om udsendelsen fra DR? Jeg så, at du også var under beskydning :lol:
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 494
Likede indlæg: 7257

Indlægaf Moxy-lady » 18. maj 2018, 08:56

Raenil skrev:Jeg undrer mig over at der bliver slået ned på komælk som det helbredsmæssige onde dyr i åbenbaringen. Jeg kunne måske finde værre ting.

Kage? Nutella? Bacon? Sodavand?

Jeg tvivler på at havregryn med letmælk er skyld i den fedmeepedimi vi ser.

Det har ikke noget med fedme at gøre, men med at køerne bliver gjort gravide, og nærmest direkte efter fødsel fratages deres kalve for at få mest muligt mælk ud af hver ko. Som jeg har forstået det i hvert fald. Jeg drikker ikke selv specielt meget mælk eller spiser mælkeprodukter da jeg ikke er specielt begejstret for smagen, men det er ikke ud fra et etisk standpunkt. Jeg kan godt se pointen i argumentet, hvis det passer dog.

Ikke at det på nogen måde forsvarer deres frelste og holier-than-thou attitude, though. Frelste veganere/vegetarer er noget af det mest trælse i hele verden, og man undres over hvem de tror at de får overbevist om noget som helst, med den stil nogle af dem lægger for dagen.
Senest rettet af Moxy-lady 18. maj 2018, 09:40, rettet i alt 1 gang.
2
I gang med at bidrage til overbefolkningen:
En lille pige med forventet ankomst i november :dåne:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1190
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 13877
Kontakt:

Indlægaf Ado » 18. maj 2018, 09:10

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:

Er det ikke også i den der om udsendelsen fra DR? Jeg så, at du også var under beskydning :lol:

Jo. :D

Jeg forstår det ikke. Altså, jeg kan da ikke se nogen grund til, at jeg skulle kommentere på Lotus' kommentar: "Jeg drikker kun plantebaseret" med en træls kommentar som: "Ad...drikker du havremælk?" Jeg kan ikke lige se, hvad jeg skulle få ud af det.
Og bevares, det er da ikke negativt at tænke på dyrevelfærd. Overhovedet. Man vinder bare sjældent mange stemmer ved at være så skinger og opsøgende med striks pegefinger. Hvilket nok også forklarer modviljen mod Jehovas Vidner.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 18. maj 2018, 09:12

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:

Jo. :D

Jeg forstår det ikke. Altså, jeg kan da ikke se nogen grund til, at jeg skulle kommentere på Lotus' kommentar: "Jeg drikker kun plantebaseret" med en træls kommentar som: "Ad...drikker du havremælk?" Jeg kan ikke lige se, hvad jeg skulle få ud af det.
Og bevares, det er da ikke negativt at tænke på dyrevelfærd. Overhovedet. Man vinder bare sjældent mange stemmer ved at være så skinger og opsøgende med striks pegefinger. Hvilket nok også forklarer modviljen mod Jehovas Vidner.

Lige præcis.
0
Allmost_Famous
Kort karma: 276
Likede indlæg: 5120

Indlægaf Allmost_Famous » 18. maj 2018, 17:18

Lars vil generelt bare sætte pris på hvis fremmede vil sørge for ham...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Generelt"