Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 17. feb 2018, 07:55

Jeg har en på min venneliste, der lige har fået job som advokatfuldmægtig. Altså, som i lige-lige. Jobbet har vel en måneds tid på bagen nu.
Alle - ALLE - statusopdateringer starter med "livet som advokatfuldmægtig" og de fleste fortsætter med "hårdt, men godt" eller "mon det er en arbejdsskade når man ikke bliver stresset af skulle aflevere *whatever* inden *et eller andet tidspunkt*?!"

We get it! Du er advokatfuldmægtig og stolt af det, men hold nu!
11
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. feb 2018, 08:51

Så er vi i gang med Fase 2.

Nu er det ikke længere historier om "Mig og Prins Henrik", der jagtes likes med, men billeder af blomsterne til ham.

Selvom man ikke må fotografere til castrum doloris, skal det nok alligevel blive en opdatering værd, og på den måde skal vi nok også få en Fase 3. Om ikke andet kan man da fotografere køen foran slotskirken. Så får man et billede OG slipper for selv at stå og fryse. Smart.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. feb 2018, 14:11

Maria kan ikke tælle.

mari1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 18. feb 2018, 14:36

Smiling_Goat skrev:FFS Randers..

Really.jpg


Hvem går rundt og spærrer måger inde? Er I klar over, hvor svært det er at overbevise folk om, at vi ikke er en flok særlinger, når I insisterer på at gøre den slags?

Kan det ikke have været et uheld? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 18. feb 2018, 14:48

Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:
Smiling_Goat skrev:FFS Randers..

Really.jpg


Hvem går rundt og spærrer måger inde? Er I klar over, hvor svært det er at overbevise folk om, at vi ikke er en flok særlinger, når I insisterer på at gøre den slags?

Kan det ikke have været et uheld? :genert:


Jeg kan bare ikke helt se, hvordan man kan komme til at spærre en måge inde i et cykelskur, men jeg håber, du har ret.

Afhængig af størrelsen på cykelskuret kan man vel godt gå i hver sin ende. En måge larmer jo ikke når den går, så den kan vel sagtens have stået i skjul bag nogle cykler :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 18. feb 2018, 15:32

Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:
Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:
Smiling_Goat skrev:FFS Randers..

Really.jpg


Hvem går rundt og spærrer måger inde? Er I klar over, hvor svært det er at overbevise folk om, at vi ikke er en flok særlinger, når I insisterer på at gøre den slags?

Kan det ikke have været et uheld? :genert:


Jeg kan bare ikke helt se, hvordan man kan komme til at spærre en måge inde i et cykelskur, men jeg håber, du har ret.

Afhængig af størrelsen på cykelskuret kan man vel godt gå i hver sin ende. En måge larmer jo ikke når den går, så den kan vel sagtens have stået i skjul bag nogle cykler :D


Mja, jeg synes bare ikke det cykelskur er så stort.. Men jeg kan selvfølgelig huske forkert.

Jeg tænker mere, at den måske ikke har været til at få ud (de har nogle adfærdsproblemer og lystrer ikke rigtigt jo, sådan nogle måger,) så man har måske opgivet til sidst.

Så er det nok en der er flygtet i panik fra psykopatmågen og derfor har låst den inde, for at undgå at få hakket sine øjne ud.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. feb 2018, 23:58

Ikke alle var lige begejstrede for de vise ord...

Screenshot 2018-02-20 at 00.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 20. feb 2018, 19:38

Enten er min bekendte meget taknemmelig eller virkelig sassy :lol:

Kære [Navn]. TAK fordi du tænker på mig, en gammel klassekammerat - vi har ikke set hinanden i ca. 50 år!
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. feb 2018, 14:35

Held og lykke!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 21. feb 2018, 15:39

POCKETKITTEN skrev:Held og lykke!


Åh, det er ikke så meget budskabet som grammatikken og retstavningen, der fanger mit øje :tie:
3
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 22. feb 2018, 04:07

Ellin skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg fik forvildet mig ind på Fifty Shades facebookside. Sikke mange "friske" damer samlet på ét sted.
En dame skrev at hun var skuffet over den nye film, fordi der var alt for mange "planlagte scener" (I modsætning til de andre film i serien, hvor de bare filmer på må og få helt uden manuskript?)
Og så er der gruppe-mobning af en der hedder Pia, for hun ved hverken hvad en buttplug eller en strap-on er, og det må ses som bevis på at hun ikke har et sexliv (samtale mlm voksne kvinder).


Størstedelen der ser de film, har tilsyneladende fået en kollektiv hjerneblødning eller sådan noget.


Jeg har set den første og vil så absolut holde på de har haft den hjerneblødning fra starten for at kunne blive vilde med dem.

Selvom smag og behag er forskellig så er der stadig visse ting som chili i øjnene eller at save fødderne af med en dåseåbner hvor det er meningsløst at diskutere om det er en god idé, og frivilligt at se en toer og eller treer eller etteren igen af de film hører under dem.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 22. feb 2018, 06:26

I Facebooks beskrivelse af sig selv er der en, der bare er LIDT bedre end alle os andre. Altså hun har ligesom en kirke åbenbart!
sketch-1519280700197.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 22. feb 2018, 08:38

Miss_no_More skrev:I Facebooks beskrivelse af sig selv er der en, der bare er LIDT bedre end alle os andre. Altså hun har ligesom en kirke åbenbart!
sketch-1519280700197.png


I en og samme sætning blev alle mine fordomme om pædagoger, yogalærere og vegetarer bekræftet.
5
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. feb 2018, 09:16

En dame på min venneliste har siden sidste sommer regelmæssigt fortalt at hun er igang med at indkøre sit barn i børnehave, men at han ikke er glad for det. I starten tænkte jeg ikke så meget over det, men nu er det da efterhånden et projekt der har strakt sig over et halvt år plus.
Forleden fortalte hun mere detaljeret. De er stadig kun kommet dertil hvor hun tager ham med derhen, han leger med de andre imens hun bliver. Og så går de hjem sammen.
Hendes nyeste strategi som hun lige har postet, er at han i stedet skal have lov at sove længe, hvorefter de lave forskellige andre ting (fodrer dyr osv) og så går de hen i børnehaven om eftermiddagen og leger.
Jeg sidder oprigtigt og tænker at drengen nu er så stor at hun skal være heldig hvis hun når sit mål når han skal starte i skole.
21
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2018, 09:56

Dirtylittledevil skrev:En dame på min venneliste har siden sidste sommer regelmæssigt fortalt at hun er igang med at indkøre sit barn i børnehave, men at han ikke er glad for det. I starten tænkte jeg ikke så meget over det, men nu er det da efterhånden et projekt der har strakt sig over et halvt år plus.
Forleden fortalte hun mere detaljeret. De er stadig kun kommet dertil hvor hun tager ham med derhen, han leger med de andre imens hun bliver. Og så går de hjem sammen.
Hendes nyeste strategi som hun lige har postet, er at han i stedet skal have lov at sove længe, hvorefter de lave forskellige andre ting (fodrer dyr osv) og så går de hen i børnehaven om eftermiddagen og leger.
Jeg sidder oprigtigt og tænker at drengen nu er så stor at hun skal være heldig hvis hun når sit mål når han skal starte i skole.


Åh sådan en havde vi i en mormor udgave mens jeg var i praktik i en børnehave/vuggestue. Resultatet var at ungen hylede og skreg når hun gik og han ville ikke lave andet end at være hos hende. Til sidst måtte nogen bede hende om at gå og ikke komme tilbage før et par timer senere. Og han holdt da op med at græde efter måske 10 min eller hvis man fik distraheret ham med at lege med lastbiler
8
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"