Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 30. jun 2016, 13:10

POCKETKITTEN skrev:Åh, der er virkelig gået trend i de der "Kære fremmede, som kiggede olmt på mig i Brugsen i forgårs, her er min livshistorie"-opslag på mit feed.


Ja, det er helt utroligt, hvor meget folk kan brokke sig. Så sig det dog til personen i øjeblikket eller brok dig til din ven/mor/kollega/whatever :stoned:
Jeg gider ikke engang læse de smører mere, så de har efterhånden mistet værdien.
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 30. jun 2016, 14:38

Nøøj, jeg hader de der tests, man kan lave om sig selv. Hvor vigtige tror folk lige, de er? En bekendt har lige slået en (ny) test op med teksten: "så er det bare at komme i gang!"

NEJ! :sur:
5
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16145

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Urtekussen » 30. jun 2016, 14:48

En lovprisning af hvordan natron kan helbrede kræft...
3
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 30. jun 2016, 21:14

Nåmen der er tre indlæg i træk med billeder af folk, der drikker aperol spritz i mit Insta-feed.
#aperolspritz #tipsy #hihi
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 30. jun 2016, 21:27

POCKETKITTEN skrev:Nåmen der er tre indlæg i træk med billeder af folk, der drikker aperol spritz i mit Insta-feed.
#aperolspritz #tipsy #hihi


Måtte Google det for at finde ud af, hvad det var :genert: Nåmen...smager det godt? Nu bliver jeg helt nysgerrig :-D
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 30. jun 2016, 21:39

Ja, det smager rigtig godt. Det er bare årets modedrink.

De ligger jo ikke billeder op af, når de drikker Slot-øl.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 30. jun 2016, 21:53

POCKETKITTEN skrev:Ja, det smager rigtig godt. Det er bare årets modedrink.

De ligger jo ikke billeder op af, når de drikker Slot-øl.


Njaa jeg har ikke hørt om det der men jeg ser da jævnligt billeder af folk der drikker vestfyen..
0
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Lisva » 1. jul 2016, 04:43

"Dejligt med noget bomulds garn :) nu skal der strikkes klude." (smiley, der har hænderne over hovedet i begejstring).

Mine facebookvenner formår at glæde sig over de simple ting i tilværelsen. :wacko: :D
4
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3853

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 1. jul 2016, 05:54

bluetof1 skrev:
HappyQ skrev:
bluetof1 skrev:
HappyQ skrev:Alle jeres poster kan blive offentliggjort i morgen. Selv de budskaber, som er blevet slettet eller billederne ikke tilladt. Det koster ikke noget for en simpel kopiér og indsæt
Bedre sent end aldrig, er rigtigt. Kanal 13 nyhederne snakkede lige om denne ændring i facebook databeskyttelsespolitik. Jeg giver ikke facebook eller nogen enheder, der er forbundet med facebook-tilladelse til at bruge mine billeder og information, eller stillinger, både fortid og fremtid. Ved denne erklæring, vil jeg give besked til facebook det er strengt forbudt at offentliggøre, kopiere, distribuere eller foretage andre foranstaltninger mod mig, der er baseret på denne profil og / eller dens indhold. Indholdet af denne profil er private og fortrolige oplysninger. Krænkelse af privatlivets fred kan blive straffet af loven (ucc 1-308-1 1 308-103 og rom-statutten).
Bemærk: facebook er nu en offentlig institution. Alle medlemmer er nødt til at skrive en besked som denne. Hvis du vil, kan du kopiere og indsætte denne version. Hvis du ikke offentliggør en erklæring mindst én gang, vil det være taktisk tillader at bruge dine fotos, samt oplysningerne i profilen status opdateringer. Ikke deler. Du er nødt til at kopiere og indsætte


:gruble:


Mon ikke grunden til at man skal kopiere i stedet for at dele er, at så kan man ikke, eller det bliver i hvert fald svært, at finde tilbage til "patient zero"?

Kæft, noget bræk :rulle:

Ja og nu er en del på min venneliste begyndt at dele det "kloge" budskab :forvirret: :stoned:


Men husker de nu at kopiere i stedet for at dele? Det er vigtigt, jo!

Ja ja det går de ret højt op i :lol:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mani » 1. jul 2016, 06:07

Alt hvad du nogensinde har udstationeret bliver offentligt fra i morgen. Selv budskaber, som er blevet slettet eller billederne ikke tilladt. Det koster ikke noget for en simpel kopiér og indsæt, bedre sent end aldrig. Kanal 13 nyhederne snakkede om ændringen i facebook databeskyttelsespolitik.
Jeg giver ikke facebook eller nogen enheder, der er forbundet med facebook-tilladelse til at bruge mine billeder, information, meddelelser eller stillinger, både fortid og fremtid. Med denne erklæring, vil jeg give besked til facebook det er strengt forbudt at offentliggøre, kopiere, distribuere eller foretage andre foranstaltninger mod mig, der er baseret på denne profil og / eller dens indhold. Indholdet af denne profil er private og fortrolige oplysninger. Krænkelse af privatlivets fred kan blive straffet af loven (ucc 1-308-1 1 308-103 og rom-statutten). Bemærk: facebook er nu en offentlig enhed. Alle medlemmer skal post en besked som denne. Hvis du foretrækker det, kan du kopiere og indsætte denne version. Hvis du ikke offentliggør en erklæring mindst én gang, vil det være taktisk tillader at bruge dine fotos, samt oplysningerne i profilen status opdateringer. Ikke deler. Kopiér og indsæt for at være på den sikre side.

Alt hvad du har udstationeret?!?
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 1. jul 2016, 06:12

Nå, jeg kan se jeg ikke er alene med at have det gylle over alt på min forside.... HVORFOR HAR FOLK INGEN KRITISK SANS??????????? JEG BLIVER VANVITTIG
6
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 1. jul 2016, 06:14

Urtekussen skrev:En lovprisning af hvordan natron kan helbrede kræft...


Det er herre godt til at fjerne kalk med - men helbrede kræft????

Hvorfor er der dog så mange dumme mennesker til?
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mani » 1. jul 2016, 06:16

Rakel skrev:
Mani skrev:Alt hvad du nogensinde har udstationeret bliver offentligt fra i morgen. Selv budskaber, som er blevet slettet eller billederne ikke tilladt. Det koster ikke noget for en simpel kopiér og indsæt, bedre sent end aldrig. Kanal 13 nyhederne snakkede om ændringen i facebook databeskyttelsespolitik.
Jeg giver ikke facebook eller nogen enheder, der er forbundet med facebook-tilladelse til at bruge mine billeder, information, meddelelser eller stillinger, både fortid og fremtid. Med denne erklæring, vil jeg give besked til facebook det er strengt forbudt at offentliggøre, kopiere, distribuere eller foretage andre foranstaltninger mod mig, der er baseret på denne profil og / eller dens indhold. Indholdet af denne profil er private og fortrolige oplysninger. Krænkelse af privatlivets fred kan blive straffet af loven (ucc 1-308-1 1 308-103 og rom-statutten). Bemærk: facebook er nu en offentlig enhed. Alle medlemmer skal post en besked som denne. Hvis du foretrækker det, kan du kopiere og indsætte denne version. Hvis du ikke offentliggør en erklæring mindst én gang, vil det være taktisk tillader at bruge dine fotos, samt oplysningerne i profilen status opdateringer. Ikke deler. Kopiér og indsæt for at være på den sikre side.

Alt hvad du har udstationeret?!?



Det er en oversættelse. Den florerer på mine britiske kontakters hjemmeside pt.

En rædsom en af slagsen! Argh - den er der i 8-10 opslag i diverse varianter her til morgen. Jeg ville ønske folk tænkte sig om :blush:
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mani » 1. jul 2016, 06:18

^ og hvis det skulle have effekt - ville det så ikke give mening at bruge den oprindelige engelske variant?
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 1. jul 2016, 06:20

Mani skrev:
Rakel skrev:
Mani skrev:Alt hvad du nogensinde har udstationeret bliver offentligt fra i morgen. Selv budskaber, som er blevet slettet eller billederne ikke tilladt. Det koster ikke noget for en simpel kopiér og indsæt, bedre sent end aldrig. Kanal 13 nyhederne snakkede om ændringen i facebook databeskyttelsespolitik.
Jeg giver ikke facebook eller nogen enheder, der er forbundet med facebook-tilladelse til at bruge mine billeder, information, meddelelser eller stillinger, både fortid og fremtid. Med denne erklæring, vil jeg give besked til facebook det er strengt forbudt at offentliggøre, kopiere, distribuere eller foretage andre foranstaltninger mod mig, der er baseret på denne profil og / eller dens indhold. Indholdet af denne profil er private og fortrolige oplysninger. Krænkelse af privatlivets fred kan blive straffet af loven (ucc 1-308-1 1 308-103 og rom-statutten). Bemærk: facebook er nu en offentlig enhed. Alle medlemmer skal post en besked som denne. Hvis du foretrækker det, kan du kopiere og indsætte denne version. Hvis du ikke offentliggør en erklæring mindst én gang, vil det være taktisk tillader at bruge dine fotos, samt oplysningerne i profilen status opdateringer. Ikke deler. Kopiér og indsæt for at være på den sikre side.

Alt hvad du har udstationeret?!?



Det er en oversættelse. Den florerer på mine britiske kontakters hjemmeside pt.

En rædsom en af slagsen! Argh - den er der i 8-10 opslag i diverse varianter her til morgen. Jeg ville ønske folk tænkte sig om :blush:


Og jeg ville ønske man kunne tillade sig at skrive det til dem. Men jeg gider bare ikke altid være hende den sure, der "spiller klog". Så jeg lider i al stilhed og bander over folks mangel på kritisk sans...
Nårhja, de få gange jeg har bemærket til folk, at det er helt overflødigt at poste den slags, så får jeg altid standartsvaret: Men det kan jo heller ikke skade...
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Generelt"