Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 691
Likede indlæg: 13202

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 22. dec 2017, 13:34

Miss_no_More skrev:
Havde sagt til mig selv at nu sku jeg bli i sengen og tage op og træne senere...MEN det kunne jeg ikke så bom bom så var jeg afsted kl syv.
Gitte og dig i det nye år glæder mig *hjerte smiley*

Bom bom, var det nu vigtig info, med mindre det er for at fremhæve dig selv - bom bom, det tror jeg ikke.

Teksten er for øvrigt fulgt op af en meget rystet video af et par fødder på løbebåndet.

:lol:

Men hvad mener vedkommende med den sidste sætning? Er det et alternativt haiku digt og hvem er Gitte?
4
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3673

Indlægaf lillebjoern » 22. dec 2017, 19:36

Billede

Fra min ekskærestes morfar på 85+... :mellow:
9
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 144
Likede indlæg: 2194

Indlægaf Skorstenen » 23. dec 2017, 07:22

:gruble:

Vil bare ønsker jer allesammen en glædelig jul og godt nytår ! Og fremover er min profil ! Via å ( lukker den ned ) ses derude
3
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 23. dec 2017, 07:32

Skorstenen skrev::gruble:

Vil bare ønsker jer allesammen en glædelig jul og godt nytår ! Og fremover er min profil ! Via å ( lukker den ned ) ses derude

Sødt lige at ønske glædelig jul, inden der råbes pik og smækkes med døren.

Det er ligesom når nogen oprettede en tråd på Jubii for at fortælle at de tog en pause eller opgav debatten helt :lol:

Who cares altså.. Det er jo ikke fordi Facebook er den eneste måde at komme i kontakt med folk på. Det er ikke fordi man melder sig ud af samfundet, telefonnettet eller det øvrige internet ved at slette sig på Facebook.
5

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Skorstenen

Indlægaf Skorstenen » 23. dec 2017, 07:40

Juki skrev:

Det er ligesom når nogen oprettede en tråd på Jubii for at fortælle at de tog en pause eller opgav debatten helt :lol:

Who cares altså.. Det er jo ikke fordi Facebook er den eneste måde at komme i kontakt med folk på. Det er ikke fordi man melder sig ud af samfundet, telefonnettet eller det øvrige internet ved at slette sig på Facebook.

Der er selvfølgelig en, der spørger "jamen hvorfor"

Er så træt af folk ! Som skrive om dereS liv samt jule-ting !!! Bruge Fb som fakta og ikke hvordan de bruger deres liv som dig selv
Facebook er blivet til en bace som ikke er via personlighed ! Ser kun min børn/kone via dette er det så livet (her er indsat 5 emojis af en gren, og en enkelt hjort )
7
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 23. dec 2017, 07:49

Skorstenen skrev:
Juki skrev:

Er så træt af folk ! Som skrive om dereS liv samt jule-ting !!! Bruge Fb som fakta og ikke hvordan de bruger deres liv som dig selv
Facebook er blivet til en bace som ikke er via personlighed ! Ser kun min børn/kone via dette er det så livet (her er indsat 5 emojis af en gren, og en enkelt hjort )

En emoji af henholdsvis en gren og en hjort? Det lyder fantastisk.

Det burde da være nok til at få folk til at blive.
0

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Skorstenen

Indlægaf Skorstenen » 23. dec 2017, 08:28

Juki skrev:
Skorstenen skrev:
Juki skrev:

En emoji af henholdsvis en gren og en hjort? Det lyder fantastisk.

Det burde da være nok til at få folk til at blive.

Eftersom hele baduljen er lagt op for 4 timer siden, tænker jeg at manden har været pissefuld :lol:
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1365
Likede indlæg: 22454

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. dec 2017, 17:33

Jeg faldt lige over en damefrisør som lavede lidt facebook-julereklame iført sin nye "festlige" julefrisure som da godt nok er noget nær det grimmeste jeg har set.
Det får mig ikke ligefrem til at ønske hendes hjælp med mit hår :forvirret2:

frisor.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 313
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10288

Indlægaf Hunkat » 24. dec 2017, 09:59

De ligegyldige klynkehistorier som svar på konkurrencer har taget en ny drejning. Digte er åbenbart det nye sort, f.eks.
"Et lod i puljen smider jeg, mon heldet og lykken finder mig. Jeg drømmer, håber og ber' at lykken denne gang mig ser, Må heldet og lykken finde denne vej, en dejlig jul ønskes I af mig"
11
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 11
Likede indlæg: 342

Indlægaf Queen Molly » 24. dec 2017, 10:30

Hunkat skrev:De ligegyldige klynkehistorier som svar på konkurrencer har taget en ny drejning. Digte er åbenbart det nye sort, f.eks.
"Et lod i puljen smider jeg, mon heldet og lykken finder mig. Jeg drømmer, håber og ber' at lykken denne gang mig ser, Må heldet og lykken finde denne vej, en dejlig jul ønskes I af mig"

De bliver ikke bedre af at komme i rim. :P
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1758
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 17429

Indlægaf Daine » 24. dec 2017, 10:37

Queen Molly skrev:
Hunkat skrev:De ligegyldige klynkehistorier som svar på konkurrencer har taget en ny drejning. Digte er åbenbart det nye sort, f.eks.

Enig, men trods alt hellere det end en lang sødsuppe historie om, at hunden er død, katten er blevet skudt, børnene er flygtet, lejligheden er brændt og det ENESTE der kan gøre alt godt igen, er at vinde en omgang støvsugerposer/tre flasker vin/et armbånd.
11
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Queen Molly
Likede indlæg: 342

Indlægaf Queen Molly » 24. dec 2017, 10:41

Daine skrev:
Queen Molly skrev:

Enig, men trods alt hellere det end en lang sødsuppe historie om, at hunden er død, katten er blevet skudt, børnene er flygtet, lejligheden er brændt og det ENESTE der kan gøre alt godt igen, er at vinde en omgang støvsugerposer/tre flasker vin/et armbånd.

Du har ret, de er særligt anstrengende.
1
Money_man
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 402

Indlægaf Money_man » 25. dec 2017, 22:39

I disse julefrokost dage, hvor alkoholindtaget kan blive for stort. Vil jeg lige sende en advarsel ud til at passe på i trafikken, da der statistisk vis vil være flere kvinder bag rattet på de danske veje :lol2:
3
Brugeravatar
Skorstenen

Indlægaf Skorstenen » 27. dec 2017, 11:24

Faktisk, er der nogen der forstår dette spørgsmål og svarer. Jeg fatter minus:

Hjælp er der nogen der ved hvordan med lave det der mab klad abe sont som man lave det i børnehave
4
Aragorn
Kort karma: 282
Likede indlæg: 3162

Indlægaf Aragorn » 27. dec 2017, 11:42

Skorstenen skrev:Faktisk, er der nogen der forstår dette spørgsmål og svarer. Jeg fatter minus:

Hjælp er der nogen der ved hvordan med lave det der mab klad abe sont som man lave det i børnehave

Jeg tror, personen spørger efter en opskrift på 'abemad' - hvilket er et pragtfuldt navn, forøvrigt, i disse politisk korrekte post Line Baun Danielsen tider - det var i hvert fald noget vi fik på mit fritidshjem, da jeg var barn. Det var en masse forskellig frugt blandet sammen med noget hvidt snask, og så var der vist også noget revet chokolade i.

Men det umiddelbare indtryk man får ud fra det spørgsmål dér, er at personen der stiller spørgsmålet rent faktisk stadig går i børnehaven, og vil have hjælp til et eller andet.
4
The best gift we can be given is to see ourselves the way other people see us.

Tilbage til "Generelt"