Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 25. jul 2016, 13:11

Smiling_Goat skrev:"I får lige endnu et surt opstød!
Til jer udlændinge der var ved water and wellness idag med jeres knep affald af nogle forbandet snot unger der kravlede rundt på andres bil få for helvede styr på jeres snot unger! Og gi dem noget opdragelse....Undskyld sproget! Men bliver så rasende over at se den slags!"


:nerve:

Jamen Per dog..

Det er vist ikke kun de børn der der kunne trænge til en omgang opdragelse :ad!:
4
...
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 25. jul 2016, 18:09

Smiling_Goat skrev:"I får lige endnu et surt opstød!
Til jer udlændinge der var ved water and wellness idag med jeres knep affald af nogle forbandet snot unger der kravlede rundt på andres bil få for helvede styr på jeres snot unger! Og gi dem noget opdragelse....Undskyld sproget! Men bliver så rasende over at se den slags!"


:nerve:

Jamen Per dog..


Jeg vil give ham helt ret, at de burde have mere styr på deres børn, hvis de kravler rundt på biler. Men om de er udlændinge eller danskere er vel ret irrelevant.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 25. jul 2016, 18:52

TheAuthor skrev:Hele Facebook Randers har åbenbart kollektivt fået en prop og er pissed over hele verden.

Lige nu er der en tråd om nogle ældreboliger, der bliver nedlagt (byggeriet er fredet og ikke-tidssvarende til ældreboliger). Beboerne bliver - selvfølgelig - flyttet til andre boliger, men da kommunen har lejemålet nogen tid endnu, bliver byggeriet så midlertidigt omdannet til boliger til flygtninge.
Så nu er historien pludselig "VORES ÆLDRE BLIVER SMIDT UD AF SINE BOLIGER, FOR AT LAVE PLADS TIL FLYGTNINGE, HVAD ER DET FOR NOGET?!!!!!!."
Og så kommer alle de fremmedfjendske og gamle sure damer (typen der normalt sidder godt gemt hjemme i stuen og lurer ud gennem persiennerne, er min fordom.) ellers frem fra sit skjul. Bl.a. disse kommentarer;

Typisk Randers og vores rådne politiker.
Det undre mig hvordan en flygtning kan ha råd til en bil, når vi har dansker der ikke kan få hjælp til de mest almindelige hverdags ting !!!!!


så er det måske derfor de brokker sig over de får for lidt i flygtningehjælp , de har jo for lidt til at kunne forsørge sig selv og deres familie i en måned , hvilket der blev skrevet om for ca. 2 måneder siden i aviserne samtidig sidder de med deres smart mobil det er uhørt , vi andre køber ikke sådanne ting når vi skal få enderne til at nå sammen , hvis vi ønsker at leve og bo godt må vi selv betale , jeg forstår ikke dette samfund mere vores syge medborger får ingen hjælp , vores ældre er det samme de får så lidt så den knap har råd til tøj


(og smartphonen kan jo ikke være købt før de blev flygtninge ?! :stoned: )

Det er sådan noget svineri at disse flygtninge kan komme til et fremmede land og te sig som om at det er deres land vi skulle møde talstærkt op til det næste byrådsmøde og spærre indgangen til salen pg med banner og kampråb det går ko ud over dem også på pengepungen for at disse elementer skal forsørges og vi kan jo så også takke dem på borgen for dette


Kampråb ligefrem ?! :stoned: :lol: Da hun bliver spurgt om hun overhovedet kender til nogle af disse flygtninge er svaret;

se jeg bor tæt på ikke mindre end to af dem og tror du at hvis en af deres unger kommer cyklende at de så holder sig tilbage for at ramme dig nej det gør de sku ikke det måtte jeg sande i går da jeg gik på fortovet og der kom 4 drenge cyklende og hvor hved at ramme ind i mig også siger man pænt til dem af det er gaden man køre på og ikke fortovet også kommer der bare en kommenter på deres eget sprog så mig skal du ikke diskuter disse elementer med om for selv de voksen er totale ligeglad og i venligboer i ser bare den anden vej fordi at der lige er nogle der opgøre sig pænt og det er sku få af dem se dig dog om i verden og se hvad der sket England 2 til 3 steder de har overtaget byer i og det forgår andre steder i verden h og de er kommet til så jeg skal hverken være i stue eller så meget spm havde min omgang med disse mensker


Uha uha, så du bor tæt på hele TO! 2!! af disse "elementer" (wtf? elementer?!) Derudover; hvad er det du skriver dame? :stoned:

Kl. 9.51 og jeg er allerede træt af verden for i dag.

Gud, hvor er det dog PINLIGT! :tie:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jul 2016, 20:31

Smiling_Goat skrev:"I får lige endnu et surt opstød!
Til jer udlændinge der var ved water and wellness idag med jeres knep affald af nogle forbandet snot unger der kravlede rundt på andres bil få for helvede styr på jeres snot unger! Og gi dem noget opdragelse....Undskyld sproget! Men bliver så rasende over at se den slags!"


:nerve:

Jamen Per dog..


Det, man siger, er man selv...tsk-tsk.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. jul 2016, 20:32

Min Facebookfeed er så røvsyg i dag, jeg synes det er værre end ellers :nej:

- Endnu én har liket artiklen om dræbersneglefælden lavet af en mælkekarton :gab:
- En er forarget over Pokemonjagt på en kirkegård
- Noget med cykling på TV2 sport :ticks: :gab:
- Og igen en der mener at have set folk trampe på gravene på en kirkegård pga Poke-jagt :gab:
- Noget andet halløj om Pokemon :gab:
- En deler et minde fra for 5 år siden: Verdens kedeligste foto af en baghave :gab:
- En dame der er alt for gammel til at stå og råbe på et discotek har skiftet sit profilbillede til et hvor hun er fuld og står og råber på et discotek :nej:
- 4 næsten ens fotos af en ukendt hest :gab:
- Selvstændig dame spørger "sit netværk" om gode tricks til at få kunder - Netværket mener hun skal lave et nyhedsbrev på sin hjemmeside :skeptisk:
- Reklame for Cirkle K som jeg hader rigtig meget :nej:
- Video med koala der poledanser :skeptisk:
- Opdatering om at en har opdaget en masse huller i sin parasol :gab:
- Hende den selvstændige som tror hun skal underholde alle med sine poster, har postet en ubrugelig video om at folde papir :gab:
- Sneglefælde-mælkekartonen igen sørme :skeptisk:
- "Så er der pakket til camping" (Kaffe, 3 hele ruller fryseposer, hård spiritus) :træt3:
15
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jul 2016, 20:38

Dirtylittledevil skrev:Min Facebookfeed er så røvsyg i dag, jeg synes det er værre end ellers :nej:

- Endnu én har liket artiklen om dræbersneglefælden lavet af en mælkekarton :gab:
- En er forarget over Pokemonjagt på en kirkegård
- Noget med cykling på TV2 sport :ticks: :gab:
- Og igen en der mener at have set folk trampe på gravene på en kirkegård pga Poke-jagt :gab:
- Noget andet halløj om Pokemon :gab:
- En deler et minde fra for 5 år siden: Verdens kedeligste foto af en baghave :gab:
- En dame der er alt for gammel til at stå og råbe på et discotek har skiftet sit profilbillede til et hvor hun er fuld og står og råber på et discotek :nej:
- 4 næsten ens fotos af en ukendt hest :gab:
- Selvstændig dame spørger "sit netværk" om gode tricks til at få kunder - Netværket mener hun skal lave et nyhedsbrev på sin hjemmeside :skeptisk:
- Reklame for Cirkle K som jeg hader rigtig meget :nej:
- Video med koala der poledanser :skeptisk:
- Opdatering om at en har opdaget en masse huller i sin parasol :gab:
- Hende den selvstændige som tror hun skal underholde alle med sine poster, har postet en ubrugelig video om at folde papir :gab:
- Sneglefælde-mælkekartonen igen sørme :skeptisk:
- "Så er der pakket til camping" (Kaffe, 3 hele ruller fryseposer, hård spiritus) :træt3:


Men altså, når det så lige får lov til at køre igennem din formidlingsmaskine, bliver det jo til det pureste guld :love:
Jeg tror, at min favorit er baghaven. Men så er der også parasollen. Og den råbende dame. Og-og-og...!

Hvad råber man i øvrigt på et diskotek?
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. jul 2016, 21:01

DetSorteCirkus skrev:
Men altså, når det så lige får lov til at køre igennem din formidlingsmaskine, bliver det jo til det pureste guld :love:
Jeg tror, at min favorit er baghaven. Men så er der også parasollen. Og den råbende dame. Og-og-og...!

Hvad råber man i øvrigt på et diskotek?


Nåååh det var pænt sagt :love:

Hmm mit gæt (Fordi jeg er gammel, sur, bitter og fordomsfuld) er at råbedamen er midt i at råbe med på "Alice! Who the fuck is Alice!"
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jul 2016, 21:05

Dirtylittledevil skrev:Nåååh det var pænt sagt :love:

Hmm mit gæt (Fordi jeg er gammel, sur, bitter og fordumsfuld) er at råbedamen er midt i at råbe med på "Alice! Who the fuck is Alice!"


Det var så lidtBillede

Nå ja, selvfølgelig er det det, hun råber. Stupid me :ticks:
3
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 26. jul 2016, 13:55

‪#‎Vesterhavet‬ ‪#‎SkønDag‬ ‪#‎MinFamilie‬ ‪#‎Sommeridanmark‬ ‪#‎SletIkkeSåTosset


Forestil jer selv røvsyge billeder af et barn med snask i hele hovedet, en klit, noget marehalm og vandkant.

Er total HAPPY over vi valgte den Danske sommer i år. Og så kan jeg på det varmeste anbefale, 48 timers elektronik-fri familie hygge. De ældste blev lidt mopset i starten. Men for hulan vi har hygget og fået snakket.


:træt:
6
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jul 2016, 07:30

Smiling_Goat skrev:Jeg har virkelig svært ved at forstå det, når folk melder ud, at de har haft en aften sammen uden tablets, smartphones osv. De siger det på sådan en selvforherligende måde ala: "Se på mig, jeg er ikke afhængig af en skærm" men i mine ører lyder det mere hen ad: "Se på mig, jeg er lidt flov over, hvor meget jeg sidder med en tablet, så nu tog jeg lige en pause på et par timer. Det var noget af et afsavn, men jeg klarede det. Pyh."

Jeg ser i øvrigt kun "nyheden" på facebook, hvilket bare gør det komisk. Jeg får sådan en følelse af, at forfatteren, det sekund skærmpausen var slut manisk fandt sin tablet og skyndte sig på facebook for at fortælle om det.

Jeg tror, den sidste jeg så derinde lød: "Fantastisk aften sammen med familien, hvor vi så en film sammen og havde aftalt at ingen andre skærme end fjernsynet måtte være tændt. Det kan anbefales"

Det var simpelthen nødvendigt for dem at aftale.. Jeg ved ikke, hvad hun selv føler, hun siger, men det jeg hører er: "Vi har et lidt fucked up forhold til skærme." Når jeg ser film med folk foregår det pr. automatik uden andre skærme end fjernsynet, og jeg har ikke én eneste gang lavet en opdatering om det, for jeg troede helt ærligt ikke, at det var en præstation. Jeg synes virkelig, man skal genoverveje sit forhold til elektronik, hvis man har et behov for at fortælle alle, at man kunne undvære en lille skærm (og kun nøjes med en stor) et par timer. So f***ing what?

(Og nu hører indlægget måske mere til i "det må man ikke sige"-tråden, men nu ligger det her)


Og det der "Det kan anbefales" irriterer mig bare... det er næsten som om hun mellem linjerne siger at hun godt ved at alle andre nok ikke har styrken til at være skærmfri en hel aften, men hun vil alligevel lige gøre dem opmærksom på hvor skønt det er :rulle:

Det minder også om dem som sidder og laver facebookopdateringer om at folk burde være ude og nyde det gode vejr i stedet for at sidde på nettet :-D
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guldfisk » 28. jul 2016, 21:12

Ikke mindre end 13 hashtags fra en, der vil overbevise sig selv og verden om, hvor fedt det er at missionere for Jehova. #hardetskønt #Jehovaforlife #ogsåvidereisammedur...13!gange...
3
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 29. jul 2016, 06:29

Kommentar til en artikel om at Trump mener, Putin er en bedre leder end Obama:
:nerve: :nerve: :nerve:

Ja Trump har 100% ret! Og vi skal i virkligheden takke Putin for at vi er i live i dag! Hvis Putin ikke havde fået stoppet Obomba i at bombe Syrien tilbage til stenalderen på en gas løgn(falsk flag) så var det blevet til 3 verdens krig! Putin har faktisk redde vores liv to gange! Putin fik reddet sin ting og folk på krim før fascisterne fik fat i krim! Hvis fascisterne fik fat i krim så ville Nato også komme der! Og så var vi 100% sikker på 3 verdens krig!! Og nu er Putin ved at redde os fra ISIS,Som Obama ikke kunne/ikke ville! Jeg elsker Putin så meget fordi jeg er i live dag og for det han har gjort for verdens freden!
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. jul 2016, 16:27

Den spydige kommentar "Mener du Foredrags Holder?" trænger sig på... men jeg tier.


coach.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 29. jul 2016, 16:44

Dirtylittledevil skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg har virkelig svært ved at forstå det, når folk melder ud, at de har haft en aften sammen uden tablets, smartphones osv. De siger det på sådan en selvforherligende måde ala: "Se på mig, jeg er ikke afhængig af en skærm" men i mine ører lyder det mere hen ad: "Se på mig, jeg er lidt flov over, hvor meget jeg sidder med en tablet, så nu tog jeg lige en pause på et par timer. Det var noget af et afsavn, men jeg klarede det. Pyh."

Jeg ser i øvrigt kun "nyheden" på facebook, hvilket bare gør det komisk. Jeg får sådan en følelse af, at forfatteren, det sekund skærmpausen var slut manisk fandt sin tablet og skyndte sig på facebook for at fortælle om det.

Jeg tror, den sidste jeg så derinde lød: "Fantastisk aften sammen med familien, hvor vi så en film sammen og havde aftalt at ingen andre skærme end fjernsynet måtte være tændt. Det kan anbefales"

Det var simpelthen nødvendigt for dem at aftale.. Jeg ved ikke, hvad hun selv føler, hun siger, men det jeg hører er: "Vi har et lidt fucked up forhold til skærme." Når jeg ser film med folk foregår det pr. automatik uden andre skærme end fjernsynet, og jeg har ikke én eneste gang lavet en opdatering om det, for jeg troede helt ærligt ikke, at det var en præstation. Jeg synes virkelig, man skal genoverveje sit forhold til elektronik, hvis man har et behov for at fortælle alle, at man kunne undvære en lille skærm (og kun nøjes med en stor) et par timer. So f***ing what?

(Og nu hører indlægget måske mere til i "det må man ikke sige"-tråden, men nu ligger det her)


Og det der "Det kan anbefales" irriterer mig bare... det er næsten som om hun mellem linjerne siger at hun godt ved at alle andre nok ikke har styrken til at være skærmfri en hel aften, men hun vil alligevel lige gøre dem opmærksom på hvor skønt det er :rulle:

Det minder også om dem som sidder og laver facebookopdateringer om at folk burde være ude og nyde det gode vejr i stedet for at sidde på nettet :-D


Ah ja, eller alle FB statusserne om at folk der spiller Pokemon Go! skal ud og have sig et liv, i stedet for at sidde bag skærmen......
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guldfisk » 29. jul 2016, 16:46

Dirtylittledevil skrev:Den spydige kommentar "Mener du Foredrags Holder?" trænger sig på... men jeg tier.


coach.png


Måske er han forælder, coach og foredragsholder? Forælder-titlen kvalificerer jo til meget :P
0

Tilbage til "Generelt"