Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Velvet-Goldmine » 9. dec 2016, 09:53

Fyrst Eberhard skrev:En kvindes duft er noget af det bedste i verden, og en af de få gratis friheder, man stadig kan tage sig. At indsnuse duften fra en skønt duftende kvinde som går forbi dig i en smal passage. Eller er din pace på en bro.

Om sommeren cykler jeg ofte bag de mest fantastiske dufte. Selv den ramme stank af benzinmonstrenes udstødning elimineres, når man cruiser på vej til arbejde, og lader sig forføre i en slipstrøm af koncentreret frisør-shampoo.

Det man ellers møder dér - på cykelstien - er lugten af tarvelige fyre. For det meste i krøllede bukser, al for høj gearing og med den uundværlige laptop dansende på en blævret hofte.

(Resten af digtet er også volapyk for mig)


Jeg finder selv stor tilfredshed i at tilbyde den slags små daglige glæder til det mandlige køn og ved at I sætter pris på det.

Jeg tror det var fødseslveerne der slog mig lidt ud af kurs her...
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Velvet-Goldmine » 9. dec 2016, 10:34

Fyrst Eberhard skrev:
Velvet-Goldmine skrev:
Fyrst Eberhard skrev:En kvindes duft er noget af det bedste i verden, og en af de få gratis friheder, man stadig kan tage sig. At indsnuse duften fra en skønt duftende kvinde som går forbi dig i en smal passage. Eller er din pace på en bro.

Om sommeren cykler jeg ofte bag de mest fantastiske dufte. Selv den ramme stank af benzinmonstrenes udstødning elimineres, når man cruiser på vej til arbejde, og lader sig forføre i en slipstrøm af koncentreret frisør-shampoo.

Det man ellers møder dér - på cykelstien - er lugten af tarvelige fyre. For det meste i krøllede bukser, al for høj gearing og med den uundværlige laptop dansende på en blævret hofte.

(Resten af digtet er også volapyk for mig)


Jeg finder selv stor tilfredshed i at tilbyde den slags små daglige glæder til det mandlige køn og ved at I sætter pris på det.

Jeg tror det var fødseslveerne der slog mig lidt ud af kurs her...

Det er også en syret kobling at lave.

Under dén ene fødsel jeg har været med til, var det ikke kvindeduft jeg var optaget af.

Der er altså grænser.


Jeg får flere og flere meget ubehagelige billeder på nethinden jo mere jeg tænker over scenariet - bare nej! :lol:
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 9. dec 2016, 10:48

Et familiemedlem har slået et hjerte op på facebook. Jeg er sikker på det er en af de der kædebeskeder alle hader.

Jeg godter mig lidt indvendig når det har stået i ½ time uden et eneste like eller kommentar.
4
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 9. dec 2016, 17:23

:genert: :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. dec 2016, 17:34

En Facebookven skriver sådan nogen... tror hun vist selv... magiske og underfundige små juleopdateringer om sin have hvor alle mulige ting omtales som Hr. Egetræ, Fru Snefnug, Frøken Frostvejr osv.
Stooop nuuu. :nej: Man skal virkelig være god med ord for at slippe afsted med dét uden at lyde som en fristil i 3. klasse.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. dec 2016, 17:47

:lol: åha.. dette svar, til én der efter en fingerskade stadig bøvler med lidt hævelse og stivhed: "prøv og massere din ringfinger og mærk den orange farve rense fingeren. Hvis du spørge mig er det at jeg tror at du har svært ved og modtage kærlighed eller måske give kærlighed til et andet menneske"
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Lakika » 9. dec 2016, 22:10

Dirtylittledevil skrev::lol: åha.. dette svar, til én der efter en fingerskade stadig bøvler med lidt hævelse og stivhed: "prøv og massere din ringfinger og mærk den orange farve rense fingeren. Hvis du spørge mig er det at jeg tror at du har svært ved og modtage kærlighed eller måske give kærlighed til et andet menneske"


Er du ikke sød at spørge om det også hjælper på andre ting at massere ringfingeren? Og hvad sker der hvis den ikke bliver orange?
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. dec 2016, 22:49

Billede
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 10. dec 2016, 01:04

Fyrst Eberhard skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Undskyld mig.... what??

En kvindes duft er dyrebar
du husker den måske
champagnesød og perleklar
fra første fødselsve

Ekstatiske erindringsspor
en sitrende idé
en åbenbaringsmetafor
fra første fødselsve

Du husker, svimler det for dig?
en evighedsallé
Gud Helligånd ad kroppens vej
fra første fødselsve

Du ældes, glemmes, glider bort
du siger: lad det ske
jeg knælede ved livets port
fra første fødselsve

En kvindes duft er noget af det bedste i verden, og en af de få gratis friheder, man stadig kan tage sig. At indsnuse duften fra en skønt duftende kvinde som går forbi dig i en smal passage. Eller er din pace på en bro.

Om sommeren cykler jeg ofte bag de mest fantastiske dufte. Selv den ramme stank af benzinmonstrenes udstødning elimineres, når man cruiser på vej til arbejde, og lader sig forføre i en slipstrøm af koncentreret frisør-shampoo.

Det man ellers møder dér - på cykelstien - er lugten af tarvelige fyre. For det meste i krøllede bukser, al for høj gearing og med den uundværlige laptop dansende på en blævret hofte.

(Resten af digtet er også volapyk for mig)


Hmm det handler vist om oplevelsen, dengang da man selv susede gennem fødselskanalen :preggo1:

"Du husker, svimler det for dig?
en evighedsallé "
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 10. dec 2016, 07:51

Dirtylittledevil skrev::lol: åha.. dette svar, til én der efter en fingerskade stadig bøvler med lidt hævelse og stivhed: "prøv og massere din ringfinger og mærk den orange farve rense fingeren. Hvis du spørge mig er det at jeg tror at du har svært ved og modtage kærlighed eller måske give kærlighed til et andet menneske"

Gad vide hvad det er jeg havde svært ved siden jeg har haft så meget bøvl med min venstre arm, i sådan en grad at jeg endte med at have den i gips i flere år? :gruble:
0
...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 10. dec 2016, 23:45

Jeg tror, det bliver interessant at se, hvordan vi alle er forbundet.
Da livet ikke kun lavet af billeder har jeg tænkt mig at lege en leg, der hedder "en genforening af venner".
Tanken er at se, hvem der læser en post uden et billede.
Læs denne besked og kom med en bemærkning, der kun indeholder et eneste ord om, hvordan vi mødtes.
Derefter kopiér du denne besked, sætter den på din væg og så efterlader jeg dig et ord. Vær sød ikke at efterlade et ord og så ikke ulejlige dig med at kopiere teksten, for så ødelægger du det sjove!


Æh nej, at jeg ikke poster et ord, siger intet om, hvorvidt jeg har læst en post uden billede.

Det siger bare, at jeg ikke gider det pjat
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 10. dec 2016, 23:48

Delfin skrev:
Jeg tror, det bliver interessant at se, hvordan vi alle er forbundet.
Da livet ikke kun lavet af billeder har jeg tænkt mig at lege en leg, der hedder "en genforening af venner".
Tanken er at se, hvem der læser en post uden et billede.
Læs denne besked og kom med en bemærkning, der kun indeholder et eneste ord om, hvordan vi mødtes.
Derefter kopiér du denne besked, sætter den på din væg og så efterlader jeg dig et ord. Vær sød ikke at efterlade et ord og så ikke ulejlige dig med at kopiere teksten, for så ødelægger du det sjove!


Æh nej, at jeg ikke poster et ord, siger intet om, hvorvidt jeg har læst en post uden billede.

Det siger bare, at jeg ikke gider det pjat

Ja, hold da op hvor er det lårklaskende sjovt! :clap:
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 11. dec 2016, 08:06

Juki skrev:
Delfin skrev:
Jeg tror, det bliver interessant at se, hvordan vi alle er forbundet.
Da livet ikke kun lavet af billeder har jeg tænkt mig at lege en leg, der hedder "en genforening af venner".
Tanken er at se, hvem der læser en post uden et billede.
Læs denne besked og kom med en bemærkning, der kun indeholder et eneste ord om, hvordan vi mødtes.
Derefter kopiér du denne besked, sætter den på din væg og så efterlader jeg dig et ord. Vær sød ikke at efterlade et ord og så ikke ulejlige dig med at kopiere teksten, for så ødelægger du det sjove!


Æh nej, at jeg ikke poster et ord, siger intet om, hvorvidt jeg har læst en post uden billede.

Det siger bare, at jeg ikke gider det pjat

Ja, hold da op hvor er det lårklaskende sjovt! :clap:

:ivrig: :lol: :lol2: :savl:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 11. dec 2016, 12:35

Juki skrev:
Delfin skrev:
Jeg tror, det bliver interessant at se, hvordan vi alle er forbundet.
Da livet ikke kun lavet af billeder har jeg tænkt mig at lege en leg, der hedder "en genforening af venner".
Tanken er at se, hvem der læser en post uden et billede.
Læs denne besked og kom med en bemærkning, der kun indeholder et eneste ord om, hvordan vi mødtes.
Derefter kopiér du denne besked, sætter den på din væg og så efterlader jeg dig et ord. Vær sød ikke at efterlade et ord og så ikke ulejlige dig med at kopiere teksten, for så ødelægger du det sjove!


Æh nej, at jeg ikke poster et ord, siger intet om, hvorvidt jeg har læst en post uden billede.

Det siger bare, at jeg ikke gider det pjat

Ja, hold da op hvor er det lårklaskende sjovt! :clap:


Alene det mar kerede gør, at jeg ikke engang ville skrive et ord, om det så var en ældre ikke så medievant tante, som postede den. Tænk at skulle lægge ryg til at videreposte slige uhyggeligheder
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Joe » 11. dec 2016, 22:12

Mine Facebookvenner er generelt fornuftige, afbalancerede og naturligvis venstreorienterede mennesker.
Men så er der ganske få, der elsker at tagge hinanden i billeder som dette. Og det kan jeg simpelthen ikke se humoren i. Det jeg synes det siger er "haha, nu påstår jeg lige at mine venner ville være sammen med en stærkt overvægtig kvinde, for det er da bare det mest hylende morsomme nogensinde."

Nej.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18

Tilbage til "Generelt"