Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 10. sep 2016, 07:35

Hej... Jeg har brug for et kram eller to! For at give mig et kram, så klik på : synes godt om: .... Jeg tror, jeg ved, hvem der vil kramme mig, og hvem der ikke vil! Husk, at når du klikker " Synes godt om" , så skal du sætte på din væg, så jeg kan kramme dig. (Regler er regler) :)

---
Her burde man nok komme med en kommentar i stil med - tilføjelse til ovenstående, klik på vred for af slå mig hårdt i hoved med noget tungt tungt fordi jeg er så latterlig af slå denne kæde besked op på min væg
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Anne Droid » 10. sep 2016, 16:47

:afro:

død hundehvalp.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Klimatosse
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 10. sep 2016, 18:18

Jeg har aldrig forstået hvem fanden der gider være rocker?
Du skal slås og kæmpe om narkoområder og blive skudt på og alt muligt. Mega dårlige arbejdstider. Ingen fagforening. Ingen pension. Og køre motorcykel og sidde der og klapre tænder og få tinitus. Du kan aldrig indrømme at du elsker babyer eller skøre katte-videoer, fordi du skal være sej. Eller bare lave scones til ungernes skovtur med børnehaven. Hvis de så i det mindste havde en fed uniform - men du skal også gå klædt som en bodega-sut. Og fik jeg nævnt at man kan blive skudt på arbejde! OG alle andre i samfundet synes du er en gigant spade. I just don't get it.






:D
16
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 11. sep 2016, 16:58

Jamen tak for forslaget, Facebook.
timehub.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 13. sep 2016, 07:36

Godmorgen, Dorte!
Det bliver skyfrit i dag i Randers. Nyd solen!




Fuck dig, FB! :cuss:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2016, 07:56

En gammel klassekammerat har været på madfotokursus. Ja sådan noget findes. Nu ser hendes linde strøm af madfotos endnu mere opstillede ud end før. Der skal altid indgå bestemte elementer, som fx noget "groft", det kan være en serviet af noget grov hør eller bordplade der er ridset og rå.
Så skal der også være noget "Fra gamle dage" fx et gammelt rustent køkkenredskab eller en sølvske med sorte skjolder på.
Så skal der være hygge fra fx et stearinlys eller en enlig blomst helst i en retro mælkeflaske eller anden form for ikke-almindelig vase.
Og så er der selvfølgelig selve maden på en tallerken (som sikkert en en hel videnskab for sig)
Og så skal 1 eller 2 ingredienser fra maden drysses/placeres direkte på bordet sådan med let "tilfældig" hånd, fx et par cherrytomater, lidt solsikkefrø eller nogle hindbær som skal se ud som om de lige tilfældigt er trillet afsted.
Træredskaber, glaserede lerfade og Madam Blå må MEGET gerne lige titte frem eller skimtes i baggrunden.
24
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 13. sep 2016, 07:59

Dirtylittledevil skrev:En gammel klassekammerat har været på madfotokursus. Ja sådan noget findes. Nu ser hendes linde strøm af madfotos endnu mere opstillede ud end før. Der skal altid indgå bestemte elementer, som fx noget "groft", det kan være en serviet af noget grov hør eller bordplade der er ridset og rå.
Så skal der også være noget "Fra gamle dage" fx et gammelt rustent køkkenredskab eller en sølvske med sorte skjolder på.
Så skal der være hygge fra fx et stearinlys eller en enlig blomst helst i en retro mælkeflaske eller anden form for ikke-almindelig vase.
Og så er der selvfølgelig selve maden på en tallerken (som sikkert en en hel videnskab for sig)
Og så skal 1 eller 2 ingredienser fra maden drysses/placeres direkte på bordet sådan med let "tilfældig" hånd, fx et par cherrytomater, lidt solsikkefrø eller nogle hindbær som skal se ud som om de lige tilfældigt er trillet afsted.
Træredskaber, glaserede lerfade og Madam Blå må MEGET gerne lige titte frem eller skimtes i baggrunden.


:lol:
Jeg er ved at dø for at se et eksempel på denne kunst
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Akehurst2 » 13. sep 2016, 08:08

Hunkat skrev:
Dirtylittledevil skrev:En gammel klassekammerat har været på madfotokursus. Ja sådan noget findes. Nu ser hendes linde strøm af madfotos endnu mere opstillede ud end før. Der skal altid indgå bestemte elementer, som fx noget "groft", det kan være en serviet af noget grov hør eller bordplade der er ridset og rå.
Så skal der også være noget "Fra gamle dage" fx et gammelt rustent køkkenredskab eller en sølvske med sorte skjolder på.
Så skal der være hygge fra fx et stearinlys eller en enlig blomst helst i en retro mælkeflaske eller anden form for ikke-almindelig vase.
Og så er der selvfølgelig selve maden på en tallerken (som sikkert en en hel videnskab for sig)
Og så skal 1 eller 2 ingredienser fra maden drysses/placeres direkte på bordet sådan med let "tilfældig" hånd, fx et par cherrytomater, lidt solsikkefrø eller nogle hindbær som skal se ud som om de lige tilfældigt er trillet afsted.
Træredskaber, glaserede lerfade og Madam Blå må MEGET gerne lige titte frem eller skimtes i baggrunden.


:lol:
Jeg er ved at dø for at se et eksempel på denne kunst


Ja, evt. et par stykker :genert:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2016, 08:27

Åh, jeg vil nu ikke oute hende :lol: men hvis man fx billedgoogler på "Food styling" får man en meget god ide om hvad stilen er...

Billede

(Dette er ikke hende, men jeg forestiller mig at hun står på den måde, med sine opstillede ting)
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Puffi » 13. sep 2016, 12:53

Jeg er upassende og infantil, men jeg kan slet ikke stoppe med at grine. En lille pige mangler sin hafferlaf (!) på 20-30 cm, tigerdyr eller grisling er ikke gode nok og det er fordi, snablen betyder meget for hende :lol: :lol:

Undskyld!!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 13. sep 2016, 18:49

Jeg forstår slet ikke den her :forvirret:

En lille quiz:
Hvilke danske ord får man ved at oversætte følgende ord til engelsk og sammensætte dem til ét ord?
Spion+perler = ?
Kød+påske+perler = ?

Hint: Det sammensatte ord skal udtales med jysk accent
:lol:
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Lull » 13. sep 2016, 18:51

Spegepølse = spy pearls
Medisterpølse = Meat Easter pearls
1
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 13. sep 2016, 19:19

Puffi skrev:Jeg er upassende og infantil, men jeg kan slet ikke stoppe med at grine. En lille pige mangler sin hafferlaf (!) på 20-30 cm, tigerdyr eller grisling er ikke gode nok og det er fordi, snablen betyder meget for hende :lol: :lol:

Undskyld!!


Det er alligevel lidt sødt :lol:
1
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 13. sep 2016, 19:23

Jeg hader opslag med overskrifter, som bevidst er lavet for at få en til at klikke.

Unavngivet.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
14 11 14
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sortkaffe » 13. sep 2016, 19:45

Jeg har en ven på facebook som liker udtalelser fra DF og andre i samme dur.. Hidser mig gevaldigt op
så nu liker jeg noget fra Alternativet hver gang jeg ser det :lol:
- barnligt jeg ved det godt :genert:
3

Tilbage til "Generelt"