Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 11. aug 2017, 04:54

Rosa Espinosa skrev:
Studsgaard skrev:I dag her der været ret mange hjerter i min facebook feed.
Jeg tænker det er den samme gamle kædebesked der er i gang igen.
Mon i andre også har set dem?


Har lige modtaget den her i en besked derinde "Hej. Vil du sætte et ❤️ på din side, uden tekst, kun hjertet, og dereftersende denne besked til alle dine kvindelige venner? Det er for at kvinderne husker at denne uge er 'Forbyggelse af brystkræft uge' (hjerter). Bare læg fingeren på teksten og tryk på videresend".

Tak, men nej tak.

Er det egentlig ikke også kun noget kvinder får tilsendt, alt det her kæde-besked halløjsa? Synes aldrig min kæreste har fået besked om at smide en svensknøgle emoji på sin facebook, for at gøre opmærksom på international penis uge, eller noget i den stil.

Nu du siger det mangler der helt klart en Penis emoji :klap:
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25615

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Madam Pomfrey » 11. aug 2017, 12:43

En lokal cyklehandler...

SKOLE OG UDDANNELSE er ved at skal i gang igen :) Jeg har nye & brugte cykler til enhver pige / dreng / damer & mænd /MTB - sport - turist og el cykler

- Sær indledning, når der ikke drages nogen kobling til de cykler han gerne vil sælge :D
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25615

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Madam Pomfrey » 11. aug 2017, 12:44

I øvrigt, jeg kan ikke være den eneste der undrer mig over opslag der deles, og folk skriver
"delt i 4713"
Har folk oprettet en gruppe kun for deres lokale postnummer som de deler sådanne ting til, eller har de KUN venner der bor inden for netop dette postnummer? :D Det giver jo ingen mening.
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 11. aug 2017, 15:13

Madam Pomfrey skrev:I øvrigt, jeg kan ikke være den eneste der undrer mig over opslag der deles, og folk skriver
"delt i 4713"
Har folk oprettet en gruppe kun for deres lokale postnummer som de deler sådanne ting til, eller har de KUN venner der bor inden for netop dette postnummer? :D Det giver jo ingen mening.


:lol2: :lol2:
Det har jeg faktisk aldrig skænket en tanke, men nu du siger det, giver det egentlig ikke så meget mening.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 11. aug 2017, 15:36

"Rejs med stil..."
Det er ikke lige stil, jeg tænker på, når jeg forestiller mig det outfit sat sammen :mellow:

Screenshot_20170811-172852-720x1280.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 11. aug 2017, 18:25

Madam Pomfrey skrev:I øvrigt, jeg kan ikke være den eneste der undrer mig over opslag der deles, og folk skriver
"delt i 4713"
Har folk oprettet en gruppe kun for deres lokale postnummer som de deler sådanne ting til, eller har de KUN venner der bor inden for netop dette postnummer? :D Det giver jo ingen mening.


Nogen gange nå man bare ryste på hoved og gå videre
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 11. aug 2017, 18:28

Miss_no_More skrev:"Rejs med stil..."
Det er ikke lige stil, jeg tænker på, når jeg forestiller mig det outfit sat sammen :mellow:

Screenshot_20170811-172852-720x1280.png

Jeg syntes ikke det der lyserøde noget er særligt stiligt, også sat sammen med det der hovedpåklædning :genert:
Jeg ville helt klart gætte på deltager til en tema fest
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 11. aug 2017, 18:30

Aspargsen skrev:
Miss_no_More skrev:"Rejs med stil..."
Det er ikke lige stil, jeg tænker på, når jeg forestiller mig det outfit sat sammen :mellow:

Screenshot_20170811-172852-720x1280.png

Jeg syntes ikke det der lyserøde noget er særligt stiligt, også sat sammen med det der hovedpåklædning :genert:
Jeg ville helt klart gætte på deltager til en tema fest


Jeg tænker mere joggingsæt med læderjakke og ustyrligt grimme sko :gruble: Men ja, det kunne nok godt gå an til en temafest :D
0
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 14. aug 2017, 16:56

Lisma skrev:Jeg havde sådan lyst til at skrive at han kunne halvere tiden ved at lave røræg på den almindelige måde og bruge de resterende 2,5 minutter på at tørre bordet af og vaske askebægeret. :tie: :wacko:


Er det billedet der er i dårlig kvalitet eller ser den røræg bare virkelig uappetitlig ud?
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 14. aug 2017, 17:05

^ Og så ligger der et langt sort hår på bordet også :badr: Det kan få det til at vende sig i min mave, bare ved at se det. Hår og mad skal holdes LANGT fra hinanden :whine:
5
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 15. aug 2017, 15:56

.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Muddi » 16. aug 2017, 07:22

FletpArkett skrev:Jeg så lige den her som en ven havde delt. Gisp siger jeg bare... :gisp:
Hvordan kan manden tro, at andre kvinder tænder på at han har forladt sin kone da hun blev syg ( hans status er stadig som værende "gift" på FB ) at han er en lille smule psykisk syg, deltajerne om deres barnløshed osv.Generelt er der bare ALT for meget info om den der kone og deres forhold... Alt det der er selvfølgelig helt reelt, men det er sgu ikke det man sælger sig selv på altså. Jeg tror ikke han får MANGE henvendelser ... :nerve:

Jeg søger en sød kvinde i alderen 55 til 65 år der har lyst til at dele resten af livet med mig!Jeg er selv 65 år og jeg blev skilt sidste år i december!Min kone gennem 37 år blev mere og mere syg af hendes stærke sukkersyge-Hun blev indlagt med nyresvigt,lå i koma i otte dage og var tæt på at dø!Langsomt kom hun sig m.h.t. nyrefunktionen,men hun sidder nu i kørestol og kan ikke se!Jeg bor i en dejlig lejlighed i Slagelse og hun bor i en ældrebolig i XXXXXXX. !Jeg har skilt vores økonomi ad,så vi ikke betaler hinandens regninger!Det var det sidste der var at gøre!!Nu er jeg ved at finde mig godt tilrette i min nye lejlighed,der ligger på 2. sal,men heldigvis er her elevator! Jeg skriver nogle stikord om hvordan jeg er,hvad jeg går og laver og hvilke drømme jeg har om frmtiden:
Jeg er en anelse psykisk syg,men det afholder mig ikke for at være meget aktiv og foretage mig en masse ting i løbet af dagen!
Jeg har ingen børn(Min kone har aldrig kunnet holde på et barn!)-Mine interesserer er at løbe en god tur ved vand eller strand,helst med dig!!Så går jeg til svømning og badminton!
Jeg er rimelig god til at lave mad og gøre rent!Jeg har det bedst ved at være velsoigneret,og så maler jeg-Jeg har malet hele mit liv!Jeg er stille og rolig,har begge ben plantet godt på jorden og mine venner og familie nyder godt af min humoristiske sans!Jeg ser det som et privilegium at kunne svinge benene ud af sengen og ikke have ondt nogen steder!
Jeg er meget glad for livet,men jeg mangler en kvinde at være noget for,at kunne holde om mig,kysse og kærtegne mig!!Jeg mener dette meget seriøst,så det er kun seriøse henvendelser jeg svarer på! Hej du derude,fat pennen og skriv lige hvad du føler!! Med sensommerhilsner XXXXXX


Åh Gud, jeg spår ham heller ikke mange chancer! :nerve:

"Jeg bor på 2. Sal, men heldigvis er her elevator!" Så er man godt nok doven! Hvis man altså ikke er dårligt gående, men det lyder det jo ikke til at han er
2
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 16. aug 2017, 07:49

"Min kone har aldrig kunnet holde på et barn" :tie: Hvor er det bare meget lidt charmerende og ganske unødigt at nævne det.
15
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 17. aug 2017, 05:16

Jeg stødte på en lang, som i VIRKELIG lang opdatering forleden, kogt ned var budskabet dog, at hvis man havde kræft skulle man droppe al professionel behandling og leve af frugt og KUN frugt i fire uger, så var man helt sikkert rask og kræften ville være væk....

Jeg sad faktisk og skrev et svar, men så droppede jeg det, fordi det bare er fuldkommen nytteløst at diskutere med den slags mennesker.
7
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 18. aug 2017, 07:44

Hihi. Det er lidt sødt. :blush2:

Jeg elsker og puste balloner op
er der nogen der skal have hjælpe til at have puste nogen balloner op til en fest så skrive en pb på facebook. jeg har en elektrisk ballon pumpe og jeg kan også puste balloner op med helium så balloner kan flyve. Laver også ballondyr jeg er ikke en virksomhed
13
...

Tilbage til "Generelt"