Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12919
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 2. jul 2019, 10:50

For fem år siden forsøgte denne mand at score mig. Jeg lugtede lunten ret hurtigt...at han ikke lige virkede helt i balance med sig selv. Så der skete aldrig noget.
Ham og eksen var konstant on & off. Når de var on, var der hjerter og citater ud over hele Facebook. Når de var off, var der trusler og vrælen og det der var værre. Det var fantastisk morsomt at følge med i. Uden pis, så gik de til og fra hinanden mindst 10 gange på et enkelt år. :lol: Og lad mig tilføje; de er begge 50+.
Lige inden jeg pillede ham af vennelisten, så jeg han havde lavet et opslag om, at han var syg. Kræft. Lægerne kunne intet gøre. Alt dette skrev han inden han havde været ved læge.
Her små fem år senere så jeg via en fælles ven opslag fra ham igen, og kan konstatere, at han heldigvis ikke var syg. Og at dramaet mellem ham og eksen aldrig helt er stoppet.

Jeg begynder at forstå, når mine og min kærestes børn siger, at "gamle mennesker" er pinlige på Facebook. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14615

Re: Statusopdateringer

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. jul 2019, 11:09

Ado skrev:For fem år siden forsøgte denne mand at score mig. Jeg lugtede lunten ret hurtigt...at han ikke lige virkede helt i balance med sig selv. Så der skete aldrig noget.
Ham og eksen var konstant on & off. Når de var on, var der hjerter og citater ud over hele Facebook. Når de var off, var der trusler og vrælen og det der var værre. Det var fantastisk morsomt at følge med i. Uden pis, så gik de til og fra hinanden mindst 10 gange på et enkelt år. :lol: Og lad mig tilføje; de er begge 50+.
Lige inden jeg pillede ham af vennelisten, så jeg han havde lavet et opslag om, at han var syg. Kræft. Lægerne kunne intet gøre. Alt dette skrev han inden han havde været ved læge.
Her små fem år senere så jeg via en fælles ven opslag fra ham igen, og kan konstatere, at han heldigvis ikke var syg. Og at dramaet mellem ham og eksen aldrig helt er stoppet.

Jeg begynder at forstå, når mine og min kærestes børn siger, at "gamle mennesker" er pinlige på Facebook. :D


Jeg elsker at et af de ord der er stavet forkert er klog. Det der med at kaste med sten :lol: .

Derudover kan jeg også godt lide at de skælder Pia ud for x, y og z men opfordrer til at gøre det samme ved Pia som hun tilsyneladende gør ved det :gruble: . Interessant! :lol:
4
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12919
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 2. jul 2019, 11:11

TakeAChanceOnMe skrev:
Ado skrev:For fem år siden forsøgte denne mand at score mig. Jeg lugtede lunten ret hurtigt...at han ikke lige virkede helt i balance med sig selv. Så der skete aldrig noget.
Ham og eksen var konstant on & off. Når de var on, var der hjerter og citater ud over hele Facebook. Når de var off, var der trusler og vrælen og det der var værre. Det var fantastisk morsomt at følge med i. Uden pis, så gik de til og fra hinanden mindst 10 gange på et enkelt år. :lol: Og lad mig tilføje; de er begge 50+.
Lige inden jeg pillede ham af vennelisten, så jeg han havde lavet et opslag om, at han var syg. Kræft. Lægerne kunne intet gøre. Alt dette skrev han inden han havde været ved læge.
Her små fem år senere så jeg via en fælles ven opslag fra ham igen, og kan konstatere, at han heldigvis ikke var syg. Og at dramaet mellem ham og eksen aldrig helt er stoppet.

Jeg begynder at forstå, når mine og min kærestes børn siger, at "gamle mennesker" er pinlige på Facebook. :D


Jeg elsker at et af de ord der er stavet forkert er klog. Det der med at kaste med sten :lol: .

Derudover kan jeg også godt lide at de skælder Pia ud for x, y og z men opfordrer til at gøre det samme ved Pia som hun tilsyneladende gør ved det :gruble: . Interessant! :lol:



Haha, ja. Det er fantastisk. :lol:
Der var også vedhæftet et billede med et lille udsnit fra en messengerbesked fra Pias datter, som skrev: "Hvaaaaaaa....hvis du skal giftes med XXXX, skal du så have min mors brudekj...." og resten var ikke vist. (Men politiet har billedet! - blev der sagt)
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14615

Re: Statusopdateringer

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. jul 2019, 11:30

Ado skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Ado skrev:For fem år siden forsøgte denne mand at score mig. Jeg lugtede lunten ret hurtigt...at han ikke lige virkede helt i balance med sig selv. Så der skete aldrig noget.
Ham og eksen var konstant on & off. Når de var on, var der hjerter og citater ud over hele Facebook. Når de var off, var der trusler og vrælen og det der var værre. Det var fantastisk morsomt at følge med i. Uden pis, så gik de til og fra hinanden mindst 10 gange på et enkelt år. :lol: Og lad mig tilføje; de er begge 50+.
Lige inden jeg pillede ham af vennelisten, så jeg han havde lavet et opslag om, at han var syg. Kræft. Lægerne kunne intet gøre. Alt dette skrev han inden han havde været ved læge.
Her små fem år senere så jeg via en fælles ven opslag fra ham igen, og kan konstatere, at han heldigvis ikke var syg. Og at dramaet mellem ham og eksen aldrig helt er stoppet.

Jeg begynder at forstå, når mine og min kærestes børn siger, at "gamle mennesker" er pinlige på Facebook. :D


Jeg elsker at et af de ord der er stavet forkert er klog. Det der med at kaste med sten :lol: .

Derudover kan jeg også godt lide at de skælder Pia ud for x, y og z men opfordrer til at gøre det samme ved Pia som hun tilsyneladende gør ved det :gruble: . Interessant! :lol:



Haha, ja. Det er fantastisk. :lol:
Der var også vedhæftet et billede med et lille udsnit fra en messengerbesked fra Pias datter, som skrev: "Hvaaaaaaa....hvis du skal giftes med XXXX, skal du så have min mors brudekj...." og resten var ikke vist. (Men politiet har billedet! - blev der sagt)


Det lyder også som en helt vildt ond og chikanerende besked! Fanme godt at politiet er på den!! :lol: .
6
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Zonta » 3. jul 2019, 09:10

Der er en dame, der slår virkelig mange mærkelige ting op i vores lokale bydels-gruppe på Facebook.....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
J, juli 2018.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14341

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 3. jul 2019, 09:44

Zonta skrev:Der er en dame, der slår virkelig mange mærkelige ting op i vores lokale bydels-gruppe på Facebook.....


Hvor mange likes får hun så for sådan et indlæg? :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Zonta » 3. jul 2019, 10:23

Mangoness skrev:
Zonta skrev:Der er en dame, der slår virkelig mange mærkelige ting op i vores lokale bydels-gruppe på Facebook.....


Hvor mange likes får hun så for sådan et indlæg? :gruble:

Pt. 7 :lol2:
3
J, juli 2018.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ladysparrow » 3. jul 2019, 13:33

Zonta skrev:
Mangoness skrev:
Zonta skrev:Der er en dame, der slår virkelig mange mærkelige ting op i vores lokale bydels-gruppe på Facebook.....


Hvor mange likes får hun så for sådan et indlæg? :gruble:

Pt. 7 :lol2:


OMG - det er bare for mærkeligt...
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Zonta » 3. jul 2019, 13:44

Ladysparrow skrev:
Zonta skrev:
Mangoness skrev:
Zonta skrev:Der er en dame, der slår virkelig mange mærkelige ting op i vores lokale bydels-gruppe på Facebook.....


Hvor mange likes får hun så for sådan et indlæg? :gruble:

Pt. 7 :lol2:


OMG - det er bare for mærkeligt...

I kan da godt få lidt mere visdom, hvis I ønsker... ;)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
J, juli 2018.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ladysparrow » 3. jul 2019, 13:50

Zonta skrev:
Ladysparrow skrev:
Zonta skrev:
Mangoness skrev:
Zonta skrev:Der er en dame, der slår virkelig mange mærkelige ting op i vores lokale bydels-gruppe på Facebook.....


Hvor mange likes får hun så for sådan et indlæg? :gruble:

Pt. 7 :lol2:


OMG - det er bare for mærkeligt...

I kan da godt få lidt mere visdom, hvis I ønsker... ;)


En hule-hop ring? :gruble: Det er så mærkeligt at nogen føler sig nødsaget til at sidde og skrive alt det ned... Nogle mennesker burde formenes adgang til internettet...
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sigge » 3. jul 2019, 13:53

Zonta skrev:
Ladysparrow skrev:
Zonta skrev:
Mangoness skrev:
Zonta skrev:Der er en dame, der slår virkelig mange mærkelige ting op i vores lokale bydels-gruppe på Facebook.....


Hvor mange likes får hun så for sådan et indlæg? :gruble:

Pt. 7 :lol2:


OMG - det er bare for mærkeligt...

I kan da godt få lidt mere visdom, hvis I ønsker... ;)


Vand bliver simpelthen tungere af at blive frosset? Jeg hørte tydeligvis ikke ordentlig efter i fysiktimerne. :lol:
7
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Zonta » 3. jul 2019, 13:55

Hun er vist bare lidt for viderekommende :lol: Skriver totalt random opslag 1-2 gange om ugen.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 3. jul 2019, 17:15

“Ved du hvordan du træner din selvkærlighedsmuskel? Så du hver dag, skridt for skridt, bliver en lille smule bedre til det med at elske dig selv. Og så kærlighedsfølelsen i dit hjerte for hver dag bliver mere og mere boblende og livgivende? Frem til på søndag er der Early Bird rabat på kurset "Træn din selvkærlighed" i Nykøbing Sjælland. Læs om det her <3”



Selvkærlighedsmuskel? Altså... Er det kun mig der får lidt skumle tanker? :gruble:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
fisken80
Indlæg: 22013
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 3. jul 2019, 18:25

2SHY skrev:“Ved du hvordan du træner din selvkærlighedsmuskel? Så du hver dag, skridt for skridt, bliver en lille smule bedre til det med at elske dig selv. Og så kærlighedsfølelsen i dit hjerte for hver dag bliver mere og mere boblende og livgivende? Frem til på søndag er der Early Bird rabat på kurset "Træn din selvkærlighed" i Nykøbing Sjælland. Læs om det her <3”



Selvkærlighedsmuskel? Altså... Er det kun mig der får lidt skumle tanker? :gruble:


Sig til dig selv hver morgen at du er god nok.

Woah, hele debatten skylder mig nu mega mange penge, for der fik I nok lige et kursus med virkelig vigtig info om selvkærlighedsfølelsen...
6
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 6. jul 2019, 12:51

Fyrst Eberhard skrev:I provinsen har man stadig til gode at forstå meningen med el-løbehjulene.

70E5238F-49E2-41D5-BFF0-F77D1AB20ED0.jpeg


:-p
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"