Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22340
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 27. jul 2018, 19:45

Dirtylittledevil skrev:En nybegynder prøver fejlagtigt at sælge tøj på min bys køb og salg facebookgruppe, for rigtige penge!
Heldigvis sætter en erfaren bruger ham hurtigt på plads med et mere passende slik-bud.

bud.jpg


Altså hvad er der med den side? Står det skrevet, at man ikke må betale med rigtige penge i gruppebeskrivelsen? Eller er det bare sådan en intern konsensus, der er opstået? For det er da vildt sært.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 27. jul 2018, 20:09

fisken80 skrev:
Dirtylittledevil skrev:En nybegynder prøver fejlagtigt at sælge tøj på min bys køb og salg facebookgruppe, for rigtige penge!
Heldigvis sætter en erfaren bruger ham hurtigt på plads med et mere passende slik-bud.

bud.jpg


Altså hvad er der med den side? Står det skrevet, at man ikke må betale med rigtige penge i gruppebeskrivelsen? Eller er det bare sådan en intern konsensus, der er opstået? For det er da vildt sært.

Godt man ikke er diabetiker i den by, man kunne da aldrig få solgt noget :lol:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 28. jul 2018, 06:38

Zinde skrev:Hønsedamen har nedfældet dette lille øjebliksbillede om bl.a. kyllinger, der opholder sig på afstand men lige i nærheden.
Det startede egentlig med, at Amelia smed sig på græsset, formentlig for at skabe plads og rum til, at hendes unger kunne finde ro, ovenpå en lang og ikke mindst varm dag.
Jeg lagde mig på græsset foran hende med mit kamera, i håb om at kunne knipse et par gode billeder af de små. Kort tid efter kom Eileen til og ganske som forventet fulgte de to små trop.

Herefter besluttede Silja, den tredje mor, sig for at være med og lagde sig sammen med os andre. Ikke mange minutter tog det hende at blunde væk for en stund, når man blot talte til hende i en rolig stemme og spurgte ind til hendes dag.
Ud af øjenkrogen anede mit blik noget næsten endnu sødere: Lady Marias unger havde også lagt sig. På afstand, men lige i nærheden og tæt med hinanden. Deres mor har mere eller mindre sluppet dem, men de har det straks sværere med at slippe hende. Særligt når dagen går på hæld - men selvom hun ikke var i nærheden, lå de nu og puttede med.
Og med hønsefødder på ryggen af mig, stod det klart, at Aloy, endnu en Brahma, også ville putte med ♥️

Dét er en stund af ren kærlighed og hvor det pludselig er ligemeget om man får hønseklatter på tøjet.


Hun er altså en herlig dame. Tænk at elske sine høns så meget :lun:
Men gad godt vide hvordan Siljas dag havde været.... :lol:
4
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ladysparrow » 28. jul 2018, 08:39

Dirtylittledevil skrev:En nybegynder prøver fejlagtigt at sælge tøj på min bys køb og salg facebookgruppe, for rigtige penge!
Heldigvis sætter en erfaren bruger ham hurtigt på plads med et mere passende slik-bud.

bud.jpg



En lille pose? En af de små 1 kroners? Bland selv? Salt eller sød? Og kan den byttes til vingummi? :shock:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jul 2018, 08:51

Ladysparrow skrev:
Dirtylittledevil skrev:En nybegynder prøver fejlagtigt at sælge tøj på min bys køb og salg facebookgruppe, for rigtige penge!
Heldigvis sætter en erfaren bruger ham hurtigt på plads med et mere passende slik-bud.

bud.jpg



En lille pose? En af de små 1 kroners? Bland selv? Salt eller sød? Og kan den byttes til vingummi? :shock:


Netop, jeg forstår det heller ikke! "En pose blandet snoller" som også er en meget normal ting at forlange derinde, er jo et vidt begreb. Det kan i værste fald være lige til at smide væk :nej:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jul 2018, 08:55

fisken80 skrev:
Dirtylittledevil skrev:En nybegynder prøver fejlagtigt at sælge tøj på min bys køb og salg facebookgruppe, for rigtige penge!
Heldigvis sætter en erfaren bruger ham hurtigt på plads med et mere passende slik-bud.

bud.jpg


Altså hvad er der med den side? Står det skrevet, at man ikke må betale med rigtige penge i gruppebeskrivelsen? Eller er det bare sådan en intern konsensus, der er opstået? For det er da vildt sært.


Det har vist bare stille og roligt sneget sig ind. Retfærdigvis vil jeg sige at store ting som havetraktorer osv dog stadig sælges for rigtige penge. Men jeg tror det er noget folk gør (det med kun at forlange slik/vin) fordi de gerne vil udstråle overskud, at de er velhavende og at det sandelig ville være noget pjat at bruge tid på den slags småbeløb.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 28. jul 2018, 09:15

Forestiller mig sådan en pose gennemsuttet bland selv slik :puke:
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2018, 09:18

Dirtylittledevil skrev:Det har vist bare stille og roligt sneget sig ind. Retfærdigvis vil jeg sige at store ting som havetraktorer osv dog stadig sælges for rigtige penge. Men jeg tror det er noget folk gør (det med kun at forlange slik/vin) fordi de gerne vil udstråle overskud, at de er velhavende og at det sandelig ville være noget pjat at bruge tid på den slags småbeløb.


Nogen burde virkelig anbefale dem at tage deres honnette ambitioner to the next level og simpelthen donere tingene til en genbrugsbutik.
Senest rettet af DetSorteCirkus 28. jul 2018, 09:21, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 28. jul 2018, 09:19

Zinde skrev:Hønsedamen har nedfældet dette lille øjebliksbillede om bl.a. kyllinger, der opholder sig på afstand men lige i nærheden.
Det startede egentlig med, at Amelia smed sig på græsset, formentlig for at skabe plads og rum til, at hendes unger kunne finde ro, ovenpå en lang og ikke mindst varm dag.
Jeg lagde mig på græsset foran hende med mit kamera, i håb om at kunne knipse et par gode billeder af de små. Kort tid efter kom Eileen til og ganske som forventet fulgte de to små trop.

Herefter besluttede Silja, den tredje mor, sig for at være med og lagde sig sammen med os andre. Ikke mange minutter tog det hende at blunde væk for en stund, når man blot talte til hende i en rolig stemme og spurgte ind til hendes dag.
Ud af øjenkrogen anede mit blik noget næsten endnu sødere: Lady Marias unger havde også lagt sig. På afstand, men lige i nærheden og tæt med hinanden. Deres mor har mere eller mindre sluppet dem, men de har det straks sværere med at slippe hende. Særligt når dagen går på hæld - men selvom hun ikke var i nærheden, lå de nu og puttede med.
Og med hønsefødder på ryggen af mig, stod det klart, at Aloy, endnu en Brahma, også ville putte med ♥️

Dét er en stund af ren kærlighed og hvor det pludselig er ligemeget om man får hønseklatter på tøjet.

De navne der :lol: Det lyder jo næsten være end navnene på væddeløbsheste.

Og så er jeg virkelig nysgerrig efter at se hønsene Eileen og Lady Maria!
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2018, 09:20

Purple Haze skrev:Forestiller mig sådan en pose gennemsuttet bland selv slik :puke:


Hvad kan man mon få for sådan en her? Kun lettere brugt.

Billede
2
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7405
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23352

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aragorn » 28. jul 2018, 09:42

DetSorteCirkus skrev:
Purple Haze skrev:Forestiller mig sådan en pose gennemsuttet bland selv slik :puke:


Hvad kan man mon få for sådan en her? Kun lettere brugt.

Billede


Nu vil jeg have sådan en. Ikke brugt, dog. Er man for gammel til sådan noget, når man er i sidste halvdel af 30'erne og har fuldskæg?
5

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Persnikedy » 28. jul 2018, 09:50

Aragorn skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Purple Haze skrev:Forestiller mig sådan en pose gennemsuttet bland selv slik :puke:


Hvad kan man mon få for sådan en her? Kun lettere brugt.

Billede


Nu vil jeg have sådan en. Ikke brugt, dog. Er man for gammel til sådan noget, når man er i sidste halvdel af 30'erne og har fuldskæg?


Jeg kommer pludselig til at tænke på denne her. Gad vide om folk også ville bytte slikpose for den eller er den i sig selv en betalingsgenstand :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 29. jul 2018, 08:31

Morer mig lidt over denne i min by's gruppe. Sofus, den magelige hund, har været savnet.

Billedet på efterlysningen:
sketch-1532852821952-270x378.png


Billedet da han blev fundet:
sketch-1532852824071-270x346.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 29. jul 2018, 09:47

Zinde skrev:Hønsedamen har nedfældet dette lille øjebliksbillede om bl.a. kyllinger, der opholder sig på afstand men lige i nærheden.
Det startede egentlig med, at Amelia smed sig på græsset, formentlig for at skabe plads og rum til, at hendes unger kunne finde ro, ovenpå en lang og ikke mindst varm dag.
Jeg lagde mig på græsset foran hende med mit kamera, i håb om at kunne knipse et par gode billeder af de små. Kort tid efter kom Eileen til og ganske som forventet fulgte de to små trop.

Herefter besluttede Silja, den tredje mor, sig for at være med og lagde sig sammen med os andre. Ikke mange minutter tog det hende at blunde væk for en stund, når man blot talte til hende i en rolig stemme og spurgte ind til hendes dag.
Ud af øjenkrogen anede mit blik noget næsten endnu sødere: Lady Marias unger havde også lagt sig. På afstand, men lige i nærheden og tæt med hinanden. Deres mor har mere eller mindre sluppet dem, men de har det straks sværere med at slippe hende. Særligt når dagen går på hæld - men selvom hun ikke var i nærheden, lå de nu og puttede med.
Og med hønsefødder på ryggen af mig, stod det klart, at Aloy, endnu en Brahma, også ville putte med ♥️

Dét er en stund af ren kærlighed og hvor det pludselig er ligemeget om man får hønseklatter på tøjet.


Hønsedamen bliver altså nødt til at få din egen tråd, så man kan læse alle guldkornene samlet! :lol:
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 29. jul 2018, 12:05

Citater BLIVER ikke bedre af, at man lægger trykfordelingen på de helt forkerte STEDER.
FB_IMG_1532852304921.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15

Tilbage til "Generelt"