Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 29. jul 2018, 12:35

Zinde skrev:Mange har gennem årene spurgt MIG ☺

*navn* hvor kommer DIN energi fra ? Hvordan gør du alt dét - DU gør ? Eller hvad spiser eller drikker du, som jeg ikke kender til ☺ Derfor åbner jeg NU dørene til foredraget

VEJEN TIL DIN INDRE ENERGI-KILDE <3

Her præsentere jeg dig for ENERGI arbejde og hvorfor der er lukket eller blokeret mellem vores energi-lag.

Jeg giver dig konkrete redskaber og metoder til, hvad du kan gøre i dit liv, for at få dine energier til at flyde frit i DIG.

Vi har alle sammen et helt personligt energi-flow, hvor vi lever vores højeste potentiale. Jeg viser DIG vejen...

BEGRÆNSET PLADSER <3

Jeg melder mig, mit energiflow er sgu i dén grad blokeret :s



:D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 29. jul 2018, 13:49

Miss_no_More skrev:Citater BLIVER ikke bedre af, at man lægger trykfordelingen på de helt forkerte STEDER.
FB_IMG_1532852304921.jpg

Eller af at man skriver det på et eller andet postkortmotiv.

Stavefejl er bestemt heller ikke en mangelvare på den slags billeder.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 29. jul 2018, 13:50

Miss_no_More skrev:Morer mig lidt over denne i min by's gruppe. Sofus, den magelige hund, har været savnet.

Billedet på efterlysningen:
sketch-1532852821952-270x378.png


Billedet da han blev fundet:
sketch-1532852824071-270x346.png

Lige som jeg/man troede at snoren var unødvendig :lol2:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 29. jul 2018, 14:01

Juki skrev:
Miss_no_More skrev:Morer mig lidt over denne i min by's gruppe. Sofus, den magelige hund, har været savnet.

Billedet på efterlysningen:
sketch-1532852821952-270x378.png


Billedet da han blev fundet:
sketch-1532852824071-270x346.png

Lige som jeg/man troede at snoren var unødvendig :lol2:


Ja, man må undre sig over, HVOR langt Sofus mon kom. Han ser ikke voldsom energisk ud :-D
3
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 31. jul 2018, 18:50

Jeg er ikke sprog nazi men come on..
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 31. jul 2018, 22:06

Kæft hvor er det bare ucharmerende skrevet (fra en graviditetsgruppe på FB)

... er der andre der virkelig har ondt i jeres patvorte/r. Den er blevet kæmpe og meget mørk men samtidig svier den, og gør modbydelig ondt.
Jeg har en skønhedsplet eller et lille hudfladen kald det hvad i vil, men nu jeg bange for det er den der gør det svier. Så andre i samme situation som mig med ens patvorter virkelig bare er irriteret
6
My world 12-10-18 :lun:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 31. jul 2018, 22:27

Moxy-lady skrev:Kæft hvor er det bare ucharmerende skrevet (fra en graviditetsgruppe på FB)

... er der andre der virkelig har ondt i jeres patvorte/r. Den er blevet kæmpe og meget mørk men samtidig svier den, og gør modbydelig ondt.
Jeg har en skønhedsplet eller et lille hudfladen kald det hvad i vil, men nu jeg bange for det er den der gør det svier. Så andre i samme situation som mig med ens patvorter virkelig bare er irriteret


Jeg ser en meget bestemt type for mig. Ikke på den gode måde.
6
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mi55y » 1. aug 2018, 05:09

Moxy-lady skrev:Kæft hvor er det bare ucharmerende skrevet (fra en graviditetsgruppe på FB)


I min terminsgruppe var der en, der panisk beskrev i detaljer, hvordan hendes brystvorter var begyndt at smuldre, og hvordan hun hver morgen kunne pille stykker af! :tie:

Det viste sig at være indtørret brystmælk... :rulle:
8
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 1. aug 2018, 05:41

Mi55y skrev:
Moxy-lady skrev:Kæft hvor er det bare ucharmerende skrevet (fra en graviditetsgruppe på FB)


I min terminsgruppe var der en, der panisk beskrev i detaljer, hvordan hendes brystvorter var begyndt at smuldre, og hvordan hun hver morgen kunne pille stykker af! :tie:

Det viste sig at være indtørret brystmælk... :rulle:

Hvordan fik hun konstateret at det var pga. mælk? :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mi55y » 1. aug 2018, 06:08

Juki skrev:
Mi55y skrev:
Moxy-lady skrev:Kæft hvor er det bare ucharmerende skrevet (fra en graviditetsgruppe på FB)


I min terminsgruppe var der en, der panisk beskrev i detaljer, hvordan hendes brystvorter var begyndt at smuldre, og hvordan hun hver morgen kunne pille stykker af! :tie:

Det viste sig at være indtørret brystmælk... :rulle:

Hvordan fik hun konstateret at det var pga. mælk? :lol:


Fordi folk spurgte ind til, hvordan det så ud og fik beroliget hende. Kunne ellers have været fantastisk, hvis hun var gået til læge med det :D
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 1. aug 2018, 07:59

Mi55y skrev:
Juki skrev:
Mi55y skrev:
Moxy-lady skrev:Kæft hvor er det bare ucharmerende skrevet (fra en graviditetsgruppe på FB)


I min terminsgruppe var der en, der panisk beskrev i detaljer, hvordan hendes brystvorter var begyndt at smuldre, og hvordan hun hver morgen kunne pille stykker af! :tie:

Det viste sig at være indtørret brystmælk... :rulle:

Hvordan fik hun konstateret at det var pga. mælk? :lol:


Fordi folk spurgte ind til, hvordan det så ud og fik beroliget hende. Kunne ellers have været fantastisk, hvis hun var gået til læge med det :D

Godt hun blev beroliget før hun evt. tog til læge. Jeg håber ikke hun følte sig nødsaget til at tage billeder af det til gruppen :wacko:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mi55y » 1. aug 2018, 08:12

Juki skrev:Godt hun blev beroliget før hun evt. tog til læge. Jeg håber ikke hun følte sig nødsaget til at tage billeder af det til gruppen :wacko:


Dog ikke. Det var der dog en anden der gjorde - close-up af nipple med en dråbe klar væske :tie: "Er dette råmælk?" Nej, du forbløder med gennemsigtigt blod ud af dine bryster... :rulle:
6
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 1. aug 2018, 08:54

Jeg ville aldrig kunne overleve sådan et sted :gisp: Om jeg ville dø pga. det høje blodtryk eller frustrationen over hvor hjælpeløse og naive nogle folk er er svært at sige på nuværende tidspunkt.

Jeg var en overgang med i en facebookgruppe for den by jeg bor i. På et tidspunkt kom der en advarsel om at man skulle være på vagt overfor en udenlandsk varevogn, der virkede mistænkelig fordi den gentagne gange var blevet observeret imens den havde kørt rundt på nogle forskellige villaveje. Flere kommenterede på opslaget og var meget fortørnede, andre skrev at de havde observeret samme varevogn og kunne endda give et præcist signalement af varevognen og sige i hvilke tidsrum de havde set den.

Folk var helt oppe at ringe indtil der var en der skrev og pointerede at det var nogle der omdelte reklamer. Det kunne flere så herefter bekræfte, selvom der var nogen der undrede sig for de havde ikke modtaget reklamer den dag...

Billede
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mi55y » 1. aug 2018, 09:02

Juki skrev:Jeg ville aldrig kunne overleve sådan et sted :gisp: Om jeg ville dø pga. det høje blodtryk eller frustrationen over hvor hjælpeløse og naive nogle folk er er svært at sige på nuværende tidspunkt.

Jeg var en overgang med i en facebookgruppe for den by jeg bor i. På et tidspunkt kom der en advarsel om at man skulle være på vagt overfor en udenlandsk varevogn, der virkede mistænkelig fordi den gentagne gange var blevet observeret imens den havde kørt rundt på nogle forskellige villaveje. Flere kommenterede på opslaget og var meget fortørnede, andre skrev at de havde observeret samme varevogn og kunne endda give et præcist signalement af varevognen og sige i hvilke tidsrum de havde set den.

Folk var helt oppe at ringe indtil der var en der skrev og pointerede at det var nogle der omdelte reklamer. Det kunne flere så herefter bekræfte, selvom der var nogen der undrede sig for de havde ikke modtaget reklamer den dag...

Billede


Præcist det samme er lige sket i gruppen for min by.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 1. aug 2018, 09:05

Mi55y skrev:
Juki skrev:Jeg ville aldrig kunne overleve sådan et sted :gisp: Om jeg ville dø pga. det høje blodtryk eller frustrationen over hvor hjælpeløse og naive nogle folk er er svært at sige på nuværende tidspunkt.

Jeg var en overgang med i en facebookgruppe for den by jeg bor i. På et tidspunkt kom der en advarsel om at man skulle være på vagt overfor en udenlandsk varevogn, der virkede mistænkelig fordi den gentagne gange var blevet observeret imens den havde kørt rundt på nogle forskellige villaveje. Flere kommenterede på opslaget og var meget fortørnede, andre skrev at de havde observeret samme varevogn og kunne endda give et præcist signalement af varevognen og sige i hvilke tidsrum de havde set den.

Folk var helt oppe at ringe indtil der var en der skrev og pointerede at det var nogle der omdelte reklamer. Det kunne flere så herefter bekræfte, selvom der var nogen der undrede sig for de havde ikke modtaget reklamer den dag...

Billede


Præcist det samme er lige sket i gruppen for min by.

Jeg ved næsten ikke om jeg skal håbe på det er samme by eller firmaet der har fået en ny rute :panik:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"