Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. aug 2018, 13:18

Ja for de to ting er jo hinandens modsætninger :stoned:

happy.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. aug 2018, 14:31

Så er der igen diskussion på min lille bys facebookside. Verdens mest hjernedøde diskussion som jeg fra nu af vil ignorere.

Problem: Bilerne kører for stærkt inde i byen.
Fakta: Der er allerede flere vejbump placeret de rigtige steder, men biler og lastbiler drøner bare hen over dem i fuld fart, til gene for de omkringliggende huse, og selvfølgelig alle cyklister og skolebørn.

To argumenter bringes på bane, begge lige hul i hovedet.
Det første: Lad os samle penge ind til vejbump. (wtf? :stoned: Fat nu at der ER vejbump!)
Det andet: Hvorfor kan folk ikke bare lære at køre pænt? (Right. Det kan de også. I en by der hedder Utopia, men ikke her).

Så nu sidder folk i to lejre og svarer hinanden ud fra de to argumenter.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 16. aug 2018, 15:21

Og i min lille bys "ting til salg" er der en der brokker sig over hvordan flagene bliver behandlet når de pilles ned.
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. aug 2018, 16:04

Dirtylittledevil skrev:
Skorstenen skrev:
Og den gode den lulle gut :stoned: smed den simpelthen ud MENS hun lå og fik tvillingerne?


Ja lulle gutter er bare så slemme :stoned:

Det er også vigtigt lige at få med at det altså var en ring med TRE sten, så hun ikke risikerer at ende med at vinde en med fx kun to.


Ifg. teksten havde ringen kun en sten. Indtil den blev væk. Så fik den lige to ekstra. Det er alligevel imponerende, at de ved det, når den ikke er blevet set, siden lulle gutten smed den væk.
5
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 16. aug 2018, 19:30

Dmitra skrev:Et homoseksuelt par der i anledningen af Pride flager med regnbueflaget har modtaget dette brev:

FB_IMG_1534444121681.jpg


For helvede det er en uge ud af 52 uger, det er ikke ulovligt og hvilke tanker naboerne end måtte få af Regnbueflaget må fandeme da væres deres eget ansvar.

(I øvrigt (beklager, jeg kan ikke lade være). Vedkommende skriver ikke de synes men derimod skriver de i datid at de "syntes" så egentligt er det endnu mere dumt at sende det brev når nu de har ændret holdning. Plus i med lille i, manglene tegnsætning osv osv).


Sikke en bonderøv, jeg ville male min dør regnbuefarvet hvert år i een uge hvis jeg fik sådan et brev, men jeg regner da med vi hænger lidt regnbue halløj op ude i haven imorgen eller før vi tager til pride lørdag,så det er da muligt det kunne ske.
3
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. aug 2018, 05:33

Apropos lokaldebatter - hvorfor holde det til Facebook?

https://www.fyens.dk/AEroe-Lokaldebat/D ... el/3277003
8
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14801
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24908

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sigge » 17. aug 2018, 06:28

Dmitra skrev:Et homoseksuelt par der i anledningen af Pride flager med regnbueflaget har modtaget dette brev:

FB_IMG_1534444121681.jpg


For helvede det er en uge ud af 52 uger, det er ikke ulovligt og hvilke tanker naboerne end måtte få af Regnbueflaget må fandeme da væres deres eget ansvar.

(I øvrigt (beklager, jeg kan ikke lade være). Vedkommende skriver ikke de synes men derimod skriver de i datid at de "syntes" så egentligt er det endnu mere dumt at sende det brev når nu de har ændret holdning. Plus i med lille i, manglene tegnsætning osv osv).


Og den "gensidige respekt" skal åbenbart kun gå en vej. :stoned:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 17. aug 2018, 06:34

sigge skrev:
Dmitra skrev:Et homoseksuelt par der i anledningen af Pride flager med regnbueflaget har modtaget dette brev:

FB_IMG_1534444121681.jpg


For helvede det er en uge ud af 52 uger, det er ikke ulovligt og hvilke tanker naboerne end måtte få af Regnbueflaget må fandeme da væres deres eget ansvar.

(I øvrigt (beklager, jeg kan ikke lade være). Vedkommende skriver ikke de synes men derimod skriver de i datid at de "syntes" så egentligt er det endnu mere dumt at sende det brev når nu de har ændret holdning. Plus i med lille i, manglene tegnsætning osv osv).


Og den "gensidige respekt" skal åbenbart kun gå en vej. :stoned:


Og sjovt at de slutter af med "Venligst". Synes ikke det er så venlig en besked.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 17. aug 2018, 06:42

Ghattner skrev:
sigge skrev:
Dmitra skrev:Et homoseksuelt par der i anledningen af Pride flager med regnbueflaget har modtaget dette brev:

FB_IMG_1534444121681.jpg


For helvede det er en uge ud af 52 uger, det er ikke ulovligt og hvilke tanker naboerne end måtte få af Regnbueflaget må fandeme da væres deres eget ansvar.

(I øvrigt (beklager, jeg kan ikke lade være). Vedkommende skriver ikke de synes men derimod skriver de i datid at de "syntes" så egentligt er det endnu mere dumt at sende det brev når nu de har ændret holdning. Plus i med lille i, manglene tegnsætning osv osv).


Og den "gensidige respekt" skal åbenbart kun gå en vej. :stoned:


Og sjovt at de slutter af med "Venligst". Synes ikke det er så venlig en besked.


Jeg har en kollega som engang fik en mail "med uvenlig hilsen".
Skal man grine eller græde? (Hun klagede til vedkommendes chef)
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. aug 2018, 11:52

Når to meget hippie-alternative-free spirit-agtige mennesker gerne vil virke rummelige og positive, men egentlig ikke rigtig gider ses, og derfor holder det lidt vagt og flydende.

lykke.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 17. aug 2018, 12:08

Dirtylittledevil skrev:Når to meget hippie-alternative-free spirit-agtige mennesker gerne vil virke rummelige og positive, men egentlig ikke rigtig gider ses, og derfor holder det lidt vagt og flydende.

lykke.jpg


"...når tiden vil", "....her eller der" :lol: :lol: :lol: Du godeste.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. aug 2018, 12:24

Fundet i kommentarsporet under et billede hvor der stod noget med at være stolt over sin datter.

Det viser sig at Kajas datter har danmarksrekorden i at opleve grimme ting, ingen andre døtre har været det igennem. Så derfor kan det være nødvendigt at bekræfte kærligheden på facebook.

kaja.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ghattner » 17. aug 2018, 12:31

Dirtylittledevil skrev:Fundet i kommentarsporet under et billede hvor der stod noget med at være stolt over sin datter.

Det viser sig at Kajas datter har danmarksrekorden i at opleve grimme ting, ingen andre døtre har været det igennem. Så derfor kan det være nødvendigt at bekræfte kærligheden på facebook.

kaja.jpg


Kaja er åbenbart synsk!

En af mine kontakter postede engang denne;
https://dk.newsner.com/familie/11-irrit ... den-boern/

Man må åbenbart ikke være træt når man ikke har børn, for småbørnsforældre vil ALTID kunne trumfe den.
5
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 17. aug 2018, 13:27

Ghattner skrev:
Dirtylittledevil skrev:Fundet i kommentarsporet under et billede hvor der stod noget med at være stolt over sin datter.

Det viser sig at Kajas datter har danmarksrekorden i at opleve grimme ting, ingen andre døtre har været det igennem. Så derfor kan det være nødvendigt at bekræfte kærligheden på facebook.

kaja.jpg


Kaja er åbenbart synsk!

En af mine kontakter postede engang denne;
https://dk.newsner.com/familie/11-irrit ... den-boern/

Man må åbenbart ikke være træt når man ikke har børn, for småbørnsforældre vil ALTID kunne trumfe den.


Høh, nummer 9 er i hvert fald en stor fed løgn. Min veninde med et barn på 3 har set 10 gange flere serier end jeg har.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 17. aug 2018, 14:44

Ghattner skrev:
En af mine kontakter postede engang denne;
https://dk.newsner.com/familie/11-irrit ... den-boern/

Man må åbenbart ikke være træt når man ikke har børn, for småbørnsforældre vil ALTID kunne trumfe den.


Det eneste der trumfer småbørnsforældre er småbørnsforældre til tvillinger eller mere.
2

Tilbage til "Generelt"