Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jul 2017, 16:20

Foto af nogle unge knejter til en fest, en af dem er gået kold på en sofa.
I kommentarsporet bliver der skrevet lidt om festen og hvor fulde de var osv. almindelig ungdomssnak...
Lige indtil sofadrengens mor blander sig: HVORFOR LIGGER MIN PATRICK PÅ SOFAEN????
Og jeg når lige at tænke uh-oh nu er der vist en der får ballade med moar :lol: (Jeg kender hverken mor eller søn personligt).
En modig kammerat svarer moderen: Han blev lidt fuld.
Nå men så viser det sig at han ikke har det fra fremmede, for moderens næste svar er: OKAY PATRICK MOR ER OSSE FULD HER PÅ SINGLEFERIE I EGYPTEN!!!
Det havde jeg ikke lige set komme :-D
19
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 24. jul 2017, 16:31

Dirtylittledevil skrev:Foto af nogle unge knejter til en fest, en af dem er gået kold på en sofa.
I kommentarsporet bliver der skrevet lidt om festen og hvor fulde de var osv. almindelig ungdomssnak...
Lige indtil sofadrengens mor blander sig: HVORFOR LIGGER MIN PATRICK PÅ SOFAEN????
Og jeg når lige at tænke uh-oh nu er der vist en der får ballade med moar :lol: (Jeg kender hverken mor eller søn personligt).
En modig kammerat svarer moderen: Han blev lidt fuld.
Nå men så viser det sig at han ikke har det fra fremmede, for moderens næste svar er: OKAY PATRICK MOR ER OSSE FULD HER PÅ SINGLEFERIE I EGYPTEN!!!
Det havde jeg ikke lige set komme :-D


Mor er sikkert ikke i høj kurs hos sønnen efter at have gjort sig selv til grin. :/

Jeg har en mor på vennelisten, som konstant tagger sin søn i alle mulige opslag, som i mange tilfælde udleverer ham på mindre flatterende vis. Gad godt vide, om han aldrig siger fra. Han er voksen
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 24. jul 2017, 18:48

Good gods... :tie:

Billede
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
fisken80
Indlæg: 22340
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 24. jul 2017, 21:16

Har der også været mange 24/7 jokes på jeres væg i dag? Altså hvor fanden kom dét lige fra? Det er den 24.7. Hvert år, men det er første gang jeg ser jokes med det, meget underlig ting.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 24. jul 2017, 23:11

Peter Ingemann på Facebook:

"Crazy week - uge 29 Skagen!!!
Sindssygt.... det er psyko....

Sommerlandet er INDTAGET uden hælkap'

Har altid fået at vide at jeg har ret flotte ben og desuden har meget smukke hænder. Ja, eller også er det bare stemmer, jeg har hørt.... Ja jeg ved det sgutte ikke helt.....
Men det synes jeg altså (OG enhver so er jo gladest for sine grise). You will be the judge.

Nå. Uge 29 i Skagen forløber stille og roligt for en 44 årig mand med vigende hårgrænse og sølvstænk og med en bil, hvor jeg stadig skylder 72 mdr på (ja måske er jeg ikke helt alene om det - den er i hvert fald ikke korttidsleaset for sommeren.....hahaha......;););)

Jeg hygger med familien og labradoren Beanie - vi kalder ham også Prins Beanie eller den sorte prins....eller bare sorte hund (men det passer jeg på med at råbe offentligt - man kunne jo blive misforstået I disse tider...)

Har fået prøvet rosé og hjemmekogte friske krabbekløer. Er vild med krabbekløer og min hjemmerørte cayennepeber-dressing. Men roséen.....njaaaaaa....får sgu mavesyre af det. Gav ellers 44,95 for den..... Aperol Spritz var heller ikke det store. Men dejligt med en enkelt. Ikke 5. Så hellere fadøl. Men det er nok mig, der er noget i vejen med.

Apropos rosé, så er der et såkaldt inn sted heroppe der hedder Hyttefadet. Har aldrig været der, men det ser meget hyggeligt ud, og der står Range Rovers, Maseratier og Teslaer udenfor (sådan en har jeg ejet i 3 mdr i 2014. og jeg fik sgu stress pga. rækkevidden.... I ved, når man nu bor på landet og sådan og skal til Kbh en gang imellem...men enig, elbiler er fremtiden...helt enig.... Det var bare ikke til mit nervesystem dengang...men det er en helt anden historie. Og hey! Respekt Elon Musk og Tesla.....seriøst).......

Hvor kom jeg fra???? Jo, Hyttefadet. Dejligt sted tror jeg. Og rosé. Tjoooo......
Gæsterne på Hytten' lægger videoer op af dem selv, hvor de drikker rosé og Dom P. Champagne med selvlysende etiketter!!!! Shit, det har jeg ikke set før. Sådanne etiketter.....
Ville ønske at det var opfundet, da jeg var ung og kørte på knallert. Forestil jer lige at slå støttebenet ud på Puch Monzaen og hive en selvlysende Dom P op af sin Salomon rygsæk!? Der havde været så meget rammegaranti blandt tøserne i Ry og omegn, at man ville tro, det var løgn. Altså, hvis der var mørkt. Naturligvis. Men shiiiiit det havde været stort.

Roséen ude på Hyttefadet bliver nogle gange serveret i magnum flasker af smukke piger i let påklædning, der bærer flaskerne ind med ildfontæner og et følge af Superman, lyserøde kaniner og en Stormtrop Soldat fra StarWars (hedder det ikke stormtropper i StarWars? Eller er jeg tilbage i 2 verdenskrig igen?) Hmmmm nevermind - Det er crazy.
Kaninen og StarWars er godt tænkt. Det er det. Avantgarde. Måske endda Bunuel og hans "Andalusiske Hund" værdig (ja ja se mig, var oppe i den i gymnasiet)....meeeen ILDFONTÆNER! Det er sgu last year!
Da jeg blev konfirmeret i maj '87, da havde vi altså også ildfontæner. Da lyset blev dæmpet, orglet spillede højtideligt, og isbomberne blev båret ind på sølvfade. Der var der ildfontæner all over....... så kom igen, Hytte'.
Men bevares. Hvad der virkede til en midtjysk konfirmation duer vel også i uge 29 i Skagen. Så måske.....

I øvrigt havde vi ikke letpåklædte kvinder (desværre) ved min isbombe. Servitricerne var alle nogle, min far kendte. Søde, men godt fordrukne - Krokusser kaldte min far dem (undskyld sproget). En af Krokusserne drev kroen og skyldte min far penge i forpagtningsafgift (det var min far, der ejede bygningen), så et afdrag på gælden var min konfirmationfest.... Den søde dame (krokus) havde drukket en flaske Von Osten på selve dagen, så hun glemte oksestegen til de 54 gæster, og den blev helt branket..... Men musikken spillede i en kælder sort som kul, og da ildfontænerne kom ind var alt fryd og gammen. Men det er en HELT anden historie og et sidespor. Sorry.
Ville egentlig også bare sige, at det med fontæner måske ikke er så dumt, selvom det et et gammelt trick. Ja ja..... Go for it Hyttefad!

Damen på kroen var i øvrigt min første arbejdsgiver. Jeg blev som 10 årig ansat som krodreng, og når hun var stiv, serverede jeg for gæsterne. Måske ikke helt efter reglerne, men for dælan "hvor der handles...." som tidl. nævnt..... HOV nu gjorde jeg det igen. Sorry. Sidespor.

Ville egentlig bare sige at uge 29 uden hælkap' og frisk fisk er fantastisk. I morges kl 07 var jeg på en 3,5 times guidet tur på havnen til fiskeauktion, redningstjenesten.....mm.....sluttede i den svenske sømandskirke med hjemmebagte kanelboller, som de kalder dem (snegle), og det var fantastisk. Prøv det!

Og kan jeg få smidt ungerne i seng, prins B ud i skuret og konen afsat til en ungersvend i en gul leaset Ferrari, (altså bare en tur til solnedgangskiosken til en is med kugler og guf) ja så ses vi på Hytten'.
Jeg kommer i lyserødt kaninkostume og træsko uden hælkap. Ildfontænen er jeg blevet for gammel til.

God sommer til jer
Og undskyld min roman ;););)
"

Altså jeg synes egentlig manden er okay, sådan lidt komisk/charmerende på sin egen måde, men DU GODESTE han rambler! :nerve:
Og så er romanen akkompagneret af billeder af træsko:
FB_IMG_1500937568918.jpg


Og Hans flotte hænder: :gruble:
FB_IMG_1500937574008.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 24. jul 2017, 23:26

Miss_no_More skrev:..

Så mange ord og så lidt mening :lol:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 25. jul 2017, 06:04

Dikus skrev:Jeg er solgt :love: :lol:


Til Peter? :lol:
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Buffy » 26. jul 2017, 17:08

Ikke en statusopdatering, men Facebook har lige foreslået, at jeg tilføjer min utro ex-kæreste..... :nerve:

Fuck dig Facebook!
9
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2017, 19:52

beer.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2017, 20:37

500.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2017, 21:36

Der findes en facebookside for Vandkefir, en ting jeg ikke anede eksisterede, og som jeg hadede fra det øjeblik jeg læste ordet :-D
Dog ville jeg give det en chance, så jeg læste lidt på deres hjemmeside. Det blev det ikke bedre af. "Vandkefir er sådan nogle små vingummigagtige klumper, som er en symbiose af bakterier og svampe" :forvirret2: Men det siges at Cecilies mand Jesper har brugt Vandkefir på sin vej væk fra allergi.
Og hvis dét ikke er nok til at man er overbevist, så har de også lavet en opdatering om at de har afkalket et vandhanefilter med Vandkefir.

vandkefir.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Muspel » 26. jul 2017, 22:28

Dirtylittledevil skrev:Der findes en facebookside for Vandkefir, en ting jeg ikke anede eksisterede, og som jeg hadede fra det øjeblik jeg læste ordet :-D
Dog ville jeg give det en chance, så jeg læste lidt på deres hjemmeside. Det blev det ikke bedre af. "Vandkefir er sådan nogle små vingummigagtige klumper, som er en symbiose af bakterier og svampe" :forvirret2: Men det siges at Cecilies mand Jesper har brugt Vandkefir på sin vej væk fra allergi.
Og hvis dét ikke er nok til at man er overbevist, så har de også lavet en opdatering om at de har afkalket et vandhanefilter med Vandkefir.

vandkefir.jpg


kefir er det nye surdej. Du kan ikke bo på Nørrebro, hvis du ikke dyrker din egen kefir. Dine børn skal have det med i glas-drikkeflasken i deres friskole. Du skal servere det med årstidens bær-saft til dine skeptiske venner. Du skal købe det til 1000 kr literen og sige 'man kan jo virkelig ikke betale for meget for den slags'
3
fisken80
Indlæg: 22340
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 27. jul 2017, 08:09

Muspel skrev:
Dirtylittledevil skrev:Der findes en facebookside for Vandkefir, en ting jeg ikke anede eksisterede, og som jeg hadede fra det øjeblik jeg læste ordet :-D
Dog ville jeg give det en chance, så jeg læste lidt på deres hjemmeside. Det blev det ikke bedre af. "Vandkefir er sådan nogle små vingummigagtige klumper, som er en symbiose af bakterier og svampe" :forvirret2: Men det siges at Cecilies mand Jesper har brugt Vandkefir på sin vej væk fra allergi.
Og hvis dét ikke er nok til at man er overbevist, så har de også lavet en opdatering om at de har afkalket et vandhanefilter med Vandkefir.

vandkefir.jpg


kefir er det nye surdej. Du kan ikke bo på Nørrebro, hvis du ikke dyrker din egen kefir. Dine børn skal have det med i glas-drikkeflasken i deres friskole. Du skal servere det med årstidens bær-saft til dine skeptiske venner. Du skal købe det til 1000 kr literen og sige 'man kan jo virkelig ikke betale for meget for den slags'


Nu siger du Nørrebro... men det har nu også fundet vej til visse friskolemiljøer på Fyn. Faktisk er det nok et år siden jeg hørte om det første gang, og det er sært, meget sært. Men det er der sgu mange ting i det miljø der er. Jeg kommer aldrig til at forstå det.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 27. jul 2017, 09:38

Billede


Auch..... :D
20
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8583

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Raenil » 27. jul 2017, 09:41

icelady skrev:Billede


Auch..... :D


What a catch. :D
3

Tilbage til "Generelt"