Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16247
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32462

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 19. jun 2016, 14:25

icelady skrev:

NÅR TOSSER EFTERABER DERES IDOLER

For et par uger siden insisterede Søren Espersen på, at Barack Obama er den første 'neger-præsident'; forleden fortsatte Kristian Thulesen-Dahl med at sige 'neger'; og i går aftes gik det så galt på Folkemødet for Dansk Folkepartis Ungdom:

'There is Obama, and he's negro.'

Ja, sådan sang de unge tosser på Folkemødet - i en slags MGP for ungdomspartier, som Dansk Industri arrangerede, og hvor en forstenet Rufus Gifford, USA's ambassadør, var tvunget til at lytte med.

Det er, desværre, er godt eksempel på, hvordan 'tonen' i debatten forpestes, når selv dem, som bærer de gyldne kæder (Thulesen-Dahl/Espersen) insisterer på at mobbe minoriteter - for det legitimerer, at deres følgere fortsætter og forværrer kursen.

Jeg ville ønske, at Dansk Folkepartis ledelse i dag offentligt beklager, at deres ungdomsparti opførte sig så utidigt og tumpet over for Obamas ven og officielle repræsentant, men det er nok for meget at forlange. Desværre.


Billede




Så er DFU ude med en undskyldning på deres FB-side...

Kære alle,
I går på folkemødet var DF Ungdom til et arrangement hos Dansk Industri, hvor alle vi ungdomspartier blev bedt om at skrive en festlig og humoristisk sang om det amerikanske valg.
Her brugte vi og skrev et ord som DFU og landsformanden Lucas Hultgren, inderligt fortryder at vi har brugt.
Vi brugte i sangen ordet Negro om Obama, som en desværre misforstået humoristisk reference til hele farcen om socialdemokraten Jeppe Kofod der misforstod og oversatte Søren Espersen forkert.
Det var et forsøg på at være humoristiske i forbindelse med ovenstående sag, og vi var blevet bedt om at skrive en sjov festsang, men ordvalget er blevet misforstået og det fortryder og beklager vi dybt.
Landsformanden uddyber,
"Det var ikke meningen at såre eller støde den amerikanske ambassadør, Obamas ven igennem mange år, og jeg fortyder bittert at vi brugte det ordvalg, der skulle have været en sjov refference, men som er blevet misforstået og har gjort mere skade end gavn".
"Jeg var så sent som i går i debat på netop folkemødet sammen med den amerikanske ambassadør vedr. det amerikanske valg hvor jeg fik en god snak med ham, og jeg har den dybeste respekt for både ham og Obama
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Joe » 19. jun 2016, 15:48

^Undskyldning eller ej, DFU er helt elendige sangskrivere. Jesus, noget lort.
14
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jun 2016, 23:15

1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mulan » 19. jun 2016, 23:32

Dirtylittledevil skrev:https://www.facebook.com/Sandheden-358930937613743/

Der er for mange udråbstegn på den side til at jeg kan kapere den.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Velvet-Goldmine » 20. jun 2016, 09:03

Ok! Hvis dét her er fodbold, så vil jeg gerne være med til at se det næste gang! Der er også fadøl, ikke?

13508940_10154236418604054_8239759831240946449_n.jpg




:-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 20. jun 2016, 10:54

Ikke en update, men en kommentar på Northsides facebookside - Det handler om natten til søndag.


Jeg forstår ikke jeres behov for, at skrue op for musikken ved 22 tiden!
Normalt støtter jeg kultur og musik i vores by, men når man som nabo gerne vil ha lidt søvn er det her ikke ok!
Det virker faktisk barnligt, at man lige skal skrue ekstra op, selvom man godt ved ens naboer er prøvet nok med den her weekend!
Det viser kun denne festival ikke burde ligge inde i byen- for I kan ikke respektere jeres naboer!
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55861
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 20. jun 2016, 11:00

:nerve:


Kode: Vælg alt

Tvunget til stilhed, fordi stilhed er ønsket af den som ejer det hus jeg blev inviteret til at bo i.... super, at der ikke er plads til alle i stilhedens "tempel", skidt-pyt med at det er mig der skal respektere dine ønsker og acceptere at blive brænd godt og grundigt når jeg åbner munden og fastholder mine egne ønsker...
jeg..... well.... jeg skal nok lige tænke mig godt og grundigt om inden jeg åbner min mund og sige hvad der er på hjertet.,...
Men hvis den kvinde jeg elsker ikke vil have mig fordi jeg er utæmmet og vild... so be it! det er min natur og hvis jeg skal tæmmes er det ikke med trussel eller korte snore... ordet hedder "tryllebundet" og nej, kender mine "knob" og gider kun "den grønne hex"... og vil hun mig ej, så vil jeg græde en sø eller et hav.... og midt i det salte hav af mine mange tårer over at "føle mig fucked, dobbelt fucked og ikke mere", vil jeg finde min fred med at ingen kvinde vil eller tør mig... fordi jeg er vild og utæmmet (og så noget de frygter i sig selv)....
Er træt af at være til grin, i at finde min mage.... er træt af at være et legetøj for kvinder, der først forfører mig og senere smider mig på gaden... fårk, jeg gider ikke være hjemløs!
Så hvis det-her fårker... så kan i slås om mit jordiske gods... for så skrider jeg ind i skoven uden at se mig tilbage.... for FUCK JEG ER TRÆT AT BLIVE FUCKED (altså på andre måder end den-der leg mellem mand og kvinde, der kunne føre til familie-forøgelse)....
nå.... holder så min kæft inden jeg fucker mere op ved at være ærlig.... men forresten... fuck dem der ikke tåler dagens lys og ærlighed... for fuck om jeg gider bruge tid på dem... svesken på disken, eller fuck ud af mit fjæs!!!!!
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Velvet-Goldmine » 20. jun 2016, 11:12

Raenil skrev:
Hva'?


Præcis :lol:
0
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3260

Re: Statusopdateringer

Indlægaf gro71 » 20. jun 2016, 11:57

Ado skrev::nerve:


Kode: Vælg alt

Tvunget til stilhed, fordi stilhed er ønsket af den som ejer det hus jeg blev inviteret til at bo i.... super, at der ikke er plads til alle i stilhedens "tempel", skidt-pyt med at det er mig der skal respektere dine ønsker og acceptere at blive brænd godt og grundigt når jeg åbner munden og fastholder mine egne ønsker...
jeg..... well.... jeg skal nok lige tænke mig godt og grundigt om inden jeg åbner min mund og sige hvad der er på hjertet.,...
Men hvis den kvinde jeg elsker ikke vil have mig fordi jeg er utæmmet og vild... so be it! det er min natur og hvis jeg skal tæmmes er det ikke med trussel eller korte snore... ordet hedder "tryllebundet" og nej, kender mine "knob" og gider kun "den grønne hex"... og vil hun mig ej, så vil jeg græde en sø eller et hav.... og midt i det salte hav af mine mange tårer over at "føle mig fucked, dobbelt fucked og ikke mere", vil jeg finde min fred med at ingen kvinde vil eller tør mig... fordi jeg er vild og utæmmet (og så noget de frygter i sig selv)....
Er træt af at være til grin, i at finde min mage.... er træt af at være et legetøj for kvinder, der først forfører mig og senere smider mig på gaden... fårk, jeg gider ikke være hjemløs!
Så hvis det-her fårker... så kan i slås om mit jordiske gods... for så skrider jeg ind i skoven uden at se mig tilbage.... for FUCK JEG ER TRÆT AT BLIVE FUCKED (altså på andre måder end den-der leg mellem mand og kvinde, der kunne føre til familie-forøgelse)....
nå.... holder så min kæft inden jeg fucker mere op ved at være ærlig.... men forresten... fuck dem der ikke tåler dagens lys og ærlighed... for fuck om jeg gider bruge tid på dem... svesken på disken, eller fuck ud af mit fjæs!!!!!


Er han sur, fordi en eller anden har bedt ham om at klappe lidt i?
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55861
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 20. jun 2016, 16:24

gro71 skrev:


Er han sur, fordi en eller anden har bedt ham om at klappe lidt i?

Haha, ja. Det er muligt. :D
0
Donna Martin Graduates!
Søhest
Indlæg: 46
Tilmeldt: 21. sep 2015, 05:58
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Søhest » 20. jun 2016, 17:01

Føj for at give en hund væk i en giveaway! det et en side fra en "rigtig" kennel. :badr: :cuss:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46279

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 20. jun 2016, 18:21

Mulan skrev:
Dirtylittledevil skrev:https://www.facebook.com/Sandheden-358930937613743/

Der er for mange udråbstegn på den side til at jeg kan kapere den.

Men det er jo sandheden!!!!!!!!

:rulle:
2
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46279

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 20. jun 2016, 18:25

:mellow:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
...
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23351

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mani » 20. jun 2016, 19:07

LadyFox skrev::mellow:

Åh, den er også på min FB :nej:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46279

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 20. jun 2016, 19:10

Mani skrev:
LadyFox skrev::mellow:

Åh, den er også på min FB :nej:

Det skal folk holde op med...
3
...

Tilbage til "Generelt"