Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 19. aug 2016, 08:47

ShuruQ skrev:
Aspargsen skrev:
Charly skrev:Det ligner sgu da heller ikke noget at spise 6 gange om dagen! Ulovligheder!


Det undrer mig af de kan spise 6 gange om dagen :8:


De spiser i hold måske? Joke.

Sundhedsstyrelsen anbefaler jo seks måltider om dagen. Men det er jo ikke det store bord hvert måltid, det er vist 3 hovedmåltider og 3 mellemmåltider, der i og for sig sagtens blot kan være et æble, et par gulerødder eller hvad nu man skulle have lyst til.


Det er jo derfor, de bor 12 derinde, men har kun et bord til 4, problem løst :D
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 19. aug 2016, 08:49

Code71 skrev:De må eddermageme smaske ret højt de mennesker, siden hun kan høre det gennem væggen. Det er da skod her under OL. Så skal de jo skrue ekstra op for volumen for at overdøve det smaskeri. Suk altså


Der findes lejligheder hvor der er så lydt af man ikke kan sige om det er ens egne eller naboens ringklokke der ringer
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 19. aug 2016, 20:50

Jeg har af uransagelige grunde fået et opslag op fra Bandidos hvor de klager over der er nogen der har prøvet at grave en af deres medlemmer op og tråden er så fuld af sympatisører og medlemmer der himler op om at det er sørme for dårligt, respektløs, sygt, det værste svineri osv osv og sågar at de håber de bliver fundet og straffet for det er sørme strafbart .

Det er så absurd at læse at det har helt trumpske dimensioner.
3
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 20. aug 2016, 10:29

Hun er skarp idag, så hun høster mange hjerter fra sine veninder for denne:

Når man lukker en dør , kan man ikke regne med , at samme dør vil åbnes igen " et lille sår , kan blive til et stort brud , som ikke kan hele "
3
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 20. aug 2016, 10:31

^ Jeg bliver en lille smule sindssyg af at se på de der mellemrum rundt om kommaerne :tie:
9
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. aug 2016, 17:31

Steen spiser hvor han vil! Er det forstået?

steenspiser.png


steenspiser2.png



Godt så! :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Bøtte » 20. aug 2016, 20:18

Dirtylittledevil skrev:Steen spiser hvor han vil! Er det forstået?

steenspiser.png


steenspiser2.png



Godt så! :lol:


Den kunne også have ligget i 'wtf' tråden :stoned:
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 21. aug 2016, 14:29

ZzzzzzzZzzzzzzz



Til det unge par som holdt ind på restepladsen ved gandrup.
Selv om jeg var på job, har jeg vel os lov til at holde en pause ?
Jeg har vel os ret til at spise lidt i løbet af min 8,5 timers arbejds dag?
Min første pause siden kl 7 var ved 13 tiden, hvor i vælger at spise jeres mad, mens i åbenlyst sidder og snakker om hvor dårligt det er at jeg holder i min firmabil, jeg burde pisse ud og passe mit job og tørre noget mere røv på de gamle.
Nu skal i høre jeg har godt nok tørt røv på de gamle i dag (som i fint sagde) jeg har ydet omsorg, jeg har grint, jeg har været bekymret, Jeg har haft nødkald, jeg har været stresset. Jeg har hjulpet mine borger så de bliver vasket, de har fået tøj på, at de får mad drikke og deres medicin.sådan ser min arbejdsdag ud hver dag.
nogle dage er jeg bare ikke så heldig som jeg var i dag, at jeg kunne få lov til faktisk at holde min pause på 20min inden det igen går løs til kl siger 15:30.
Nå men hvorfor er det at i mener at bare fordi jeg arbejder inden for ældre området, så har jeg ikke ret til en pause, så jeg os kan få lidt mad og drikke, så jeg har energi til at være der 100% for mine borger (som kunne være jeres pårørende)
Skal jeg ikke have samme rettigheder til pause som i alle andre fag?
Skal jeg ikke ha lov til en bid brød og drikkelse i løbet af min arbejdes dag?
JOV GU SKAL JEG SÅ!!!!
Så næste gang i ser mig holde et eller andet sted, så er det ikke fordi jeg ikke gider passe mit job, men fordi at jeg har sgu RET til pause lige som alle andre
er faktisk stolt af det jeg laver, og tænk lige engang at hvis vi ikke var nogle som elsker at være inden for jobbet, så var det jer selv som skulle "tørrer røv" på jeres mor/far mormor eller måske ægtefælle.
7
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Bøtte » 21. aug 2016, 15:37

Og alle ved at i stedet for lige at åbne munden og sige at man ren faltisk holder et lille velfortjent hvil inden det går løs igen, er det bedre at lave en fb opdatering som kan (håber man) deles og likes i vildskab. Måske man endda er så heldig at nogle skriver 'godt brølt' :lun:
16
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 22. aug 2016, 08:13

Så´ der håndbold :D


Billede








6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Katarinka
Indlæg: 82
Tilmeldt: 2. nov 2015, 20:35
Kort karma: 15
Likede indlæg: 150

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Katarinka » 22. aug 2016, 10:46

Damen der poster et billede af sin LÆKRE frokost - der består at kylling, peberfrugt og oliven på en tallerken - intet andet.. For en god ordens skyld - det kunne jeg også finde på at spise, men jeg ville aldrig drømme om at prale med min "lækre" tallerken når den er så kedelig som denne..
1
Når man nulrer på en tissemand bliver den større..
Men når man tisser på en nullermand bliver den mindre :gruble:
Brugeravatar
Katarinka
Indlæg: 82
Tilmeldt: 2. nov 2015, 20:35
Kort karma: 15
Likede indlæg: 150

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Katarinka » 22. aug 2016, 10:50

Katarinka skrev:Damen der poster et billede af sin LÆKRE frokost - der består at kylling, peberfrugt og oliven på en tallerken - intet andet.. For en god ordens skyld - det kunne jeg også finde på at spise, men jeg ville aldrig drømme om at prale med min "lækre" tallerken når den er så kedelig som denne..


Denne dame er udover det kilde til meget morskab - hun poster daglige selfies, kloge citater, "se min mave/hår" - billeder, hvornår hun skal arbejde/træne/spise. Hun er værre end en teenager selvom hun kraftigt nærmer sig de 50, og hendes børn har frabedt sig at blive vist/nævnt i hendes opdateringer...
1
Når man nulrer på en tissemand bliver den større..
Men når man tisser på en nullermand bliver den mindre :gruble:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 22. aug 2016, 15:26

Smiling_Goat skrev:
Skorstenen skrev:Hun er skarp idag, så hun høster mange hjerter fra sine veninder for denne:

Når man lukker en dør , kan man ikke regne med , at samme dør vil åbnes igen " et lille sår , kan blive til et stort brud , som ikke kan hele "


Hvordan? Hvordan kan et lille sår nogensinde blive til et stort brud?

"Jo altså, det startede med en lille hudafskrabning på venstre lilletå. Jeg burde måske have gjort noget ved den, for det udviklede sig jo, som den slags ofte gør, så nu har jeg et kompliceret brud tre forskellige steder i hoften, og ja, det kan så ikke hele, så på mandag tager de benet af, men altså.. Det er jo min egen skyld. Jeg vidste jo godt, jeg skulle have renset hudafskrabningen." :stoned:

Nogle gange kunne det bare være så fedt, hvis folk gad at overveje, hvad de egentligt siger, når de sender sådan noget "meningsfyldt" ud.

Den der: "Aldrig ignorer en person, der elsker dig, fordi en dag vågner du op og indser, du mistede månen imens du havde for travlt med at tælle stjernerne" er også et godt eksempel.


Jamen jeg er helt enig :lol:

Har også set et der lyder nogenlunde sådan: Der er flere ting der aldrig der kommer tilbage: Stenen som er kastet (og så fortsætter det derfra)...
Mit spørgsmål er så - hvem faen gider ha den der sten tilbage?
2
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 22. aug 2016, 15:28

:genert: Kan I tåle flere fra hende? Ellers stopper I mig bare... Hermed søndagens:

Fantastisk søndag til folket Pas på hinanden , idag er en gave i morgen kender ingen , så husk " elsk idag , tiden bestemmer hvordan livet bliver , håbet har man altid " De kloge siger , at savne er sundt " Måske , men kan også gøre fandens ondt "



Og så et billede af en løve med den der jeg har citeret hende for før: Im a strong person blablablabla Im done.

Tiden bestemmer altså ikke hvordan mit liv bliver :gruble:
2
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 22. aug 2016, 15:46

Smiling_Goat skrev:
Skorstenen skrev::genert: Kan I tåle flere fra hende? Ellers stopper I mig bare... Hermed søndagens:

Fantastisk søndag til folket Pas på hinanden , idag er en gave i morgen kender ingen , så husk " elsk idag , tiden bestemmer hvordan livet bliver , håbet har man altid " De kloge siger , at savne er sundt " Måske , men kan også gøre fandens ondt "



Og så et billede af en løve med den der jeg har citeret hende for før: Im a strong person blablablabla Im done.

Tiden bestemmer altså ikke hvordan mit liv bliver :gruble:


Det er simpelthen for dybt, til at jeg kan forstå det..

Helt seriøst, jeg forstår ikke et klap :genert: .. Er det flere citater eller bare ét?


Har bare copypastet - så det må jo være ment som 1?
1

Tilbage til "Generelt"