Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 21. dec 2016, 14:16

Ado skrev:Åh gud, jeg har denne mand på min venneliste, som opfører sig som en 14 årig pige. Han tager de der test k-o-n-s-t-a-n-t. Og han tager dem 100% seriøst. Hvordan en man i 50'erne kan tro på sådan noget hø, undrer mig dagligt.
Derudover er han on&off med kæresten. Da han var off sidste gang, kom der en kryptisk opdatering om, at livet var hårdt. Selvfølgelig svarede han ikke på de bekymrede kommentarer.
En uge senere, stod han i forhold igen og da en ven kommenterede det, forsøgte han at bortforklare med, at "det var fordi han havde opdateret Facebook, så havde den lige sat ham som single).

Nu tager han test igen og tagger kæresten i dem. Og hun gør det samme. Og så sidder de - to mennesker i 50'erne - og kommer med små hints om alle de slemme mennesker, de har kendt.


:lol2: :lol:

Det er simpeltehn for sjovt. I 50'erne? For real?

Og så kom jeg lige til at tænke på, at min tante sikkert kunne finde på noget af det samme...
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 21. dec 2016, 15:55

Guldfisk skrev:
Delfin skrev:
MaybeBaby skrev:Jeg synes altså det er en smule sort, det der. Rodet indlæg og hvad hvis IKEAS grundlægger for en hel del år siden var medlem af et svensk nationalparti, det har vel ikke noget med kæden i dag at gøre :gruble:.

15578840_10154990138834905_3295101969861003634_n.jpg


Det kan godt være, jeg er træt, men hvad er linket til historien om DKA og historien om IKEA


Opslagsskribenten var villig til at se gennem fingrene med IKEA's nazistiske fortid, indtil IKEA ikke ville poste penge i DKA længere.
Blandet med den samme grundlæggende misforståelse af ytringsfrihed, som resten af DKA's venner.


Det var også nogenlunde der, jeg landede i min oversættelse :D
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Undtagelsen » 21. dec 2016, 18:33

Dirtylittledevil skrev:Gerda har heldigvis modtaget det fine julekort som Lis sendte. Og hun håber det går bedre med Lis' skulder og at Lis og hendes mand får en rigtig god jul sammen med Zenta.

Alt dette ved jeg fordi Gerda valgte at slå det op på vores bys fælles Facebooksides væg, i stedet for at sende det til Lis i en privatbesked.


Det er fantastisk.

Jeg har en (usandsynlig sød) dame på 70 på min venneliste, som tit har et "Tillykke med fødselsdagen" som sin status :D
12
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 21. dec 2016, 20:18

Ado skrev:Åh gud, jeg har denne mand på min venneliste, som opfører sig som en 14 årig pige. Han tager de der test k-o-n-s-t-a-n-t. Og han tager dem 100% seriøst. Hvordan en man i 50'erne kan tro på sådan noget hø, undrer mig dagligt.
Derudover er han on&off med kæresten. Da han var off sidste gang, kom der en kryptisk opdatering om, at livet var hårdt. Selvfølgelig svarede han ikke på de bekymrede kommentarer.
En uge senere, stod han i forhold igen og da en ven kommenterede det, forsøgte han at bortforklare med, at "det var fordi han havde opdateret Facebook, så havde den lige sat ham som single).

Nu tager han test igen og tagger kæresten i dem. Og hun gør det samme. Og så sidder de - to mennesker i 50'erne - og kommer med små hints om alle de slemme mennesker, de har kendt.

Det beviser da bare at der findes en til os alle et eller andet sted derude. :love:
3
...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 21. dec 2016, 22:36

Min "Sølvhatte-bærende" ven på FB har netop postet dette:


Billede



Billede

Ok, on a serious note ...the devil's in the details.
Illuminati hand symbolism.
Se oversættelse







:gruble: :genert: :ninja:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 22. dec 2016, 10:36

Oh No, en af mine gamle venner har åbenbart skiftet kæreste, jeg har godt nok set der var ændret i hvordan damen udtrykte sig, men jeg har ikke været sikker, det er ikke rystende interessante personer.

Det er jeg så blevet nu, for hans mor er gået helt kold og holder åbenbart med exen, det har hun så valgt at skrive, ikke under deres egne sider, men de steder hvor den nye dame skriver kommentarer ellers, dvs tv2 nyhederne, bt, en side for de unge mødre.

Og min stakkels ven kan ikke læse, så det må være ekstra slemt at sidde i klemme der.

Moren skriver ting som at nu har hun ringet til exen og sagt tillykke og at den nye brokker sig som et barn på fem.
Okay, det er måske ikke helt forkert, der er i min optik grænser for hvor mange kraftudtryk det kan afstedkomme at håndbold ændrer i programmet, men hvor er det bare ikke fedt for nogen at det bliver smækket op på den måde.
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 22. dec 2016, 10:51

Oh No, en af mine gamle venner har åbenbart skiftet kæreste, jeg har godt nok set der var ændret i hvordan damen udtrykte sig, men jeg har ikke været sikker, det er ikke rystende interessante personer.

Det er jeg så blevet nu, for hans mor er gået helt kold og holder åbenbart med exen, det har hun så valgt at skrive, ikke under deres egne sider, men de steder hvor den nye dame skriver kommentarer ellers, dvs tv2 nyhederne, bt, en side for de unge mødre.

Og min stakkels ven kan ikke læse, så det må være ekstra slemt at sidde i klemme der.

Moren skriver ting som at nu har hun ringet til exen og sagt tillykke og at den nye brokker sig som et barn på fem.
Okay, det er måske ikke helt forkert, der er i min optik grænser for hvor mange kraftudtryk det kan afstedkomme at håndbold ændrer i programmet, men hvor er det bare ikke fedt for nogen at det bliver smækket op på den måde.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. dec 2016, 17:07

Muligvis belært af at hans "Nytårstale" druknede i mængden sidste år, har en ven på Facebook allerede nu valgt at udsende dette års højtidelige ord.
Han lader os forstå at 2016 har været en kæmpe fest for ham, og han stopper ikke der, for han har nemlig tænkt sig at 2017 skal være en ny fest.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. dec 2016, 06:32

MaybeBaby skrev:Denne her. Det er muligt det er for at teste folk og alt det der men hold kæft hvor synes jeg (om end det kun er i en linje) det er ulækker stil at spøge med man har kræft. Føj :badr:.

Fighting!!!! Nasty Cancer!!! Well, I'm gonna say bye-bye to some of you. Now I'm watching the ones who will have the time to read this post until the end.
This is a little test, just to see who reads and who shares without reading! If you have read everything, select "like" so I can put a thank u on ur profile! I know that 97% of you won't broadcast this, but my friends will be the 3% that do.
Please, in honor of someone who died, or is fighting cancer, or even had cancer, copy, and paste.
Write "done" in comments when you're finished. I can put a thank u on ur profile! I know that 97% of you won't broadcast this, but my friends will be the 3% that do.
Please, in honor of someone who died, or is fighting cancer, or even had cancer, copy, and paste. Write "done" in comments when you're finished.


Personen synes nok selv at han/hun er rimeligt genial, sådan at kombinere "Kampen mod kræft" med "Hvem er mine ægte venner" og (den åbenbart evigt vigtige på facebook) "Test af hvem der deler uden at læse til ende" :rulle:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 2. jan 2017, 17:05

Hende med overforbruget af sølvpapirs-hatte på min venneliste har været på spil igen:

Først Yousees nedbrud i næsten 24 timer. Så havde Telenor nedbrud i formiddag.

Og nu vil de have os til at tro, de ikke fifler med noget, der kan overvåge os alle?

http://www.bt.dk/krimi/yousee-nedbrud-forsvarets-efterretningstjeneste-gaar-ind-i-sagen?referrer=RSS








:dance: :dance: :cool2:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 3. jan 2017, 14:57

Kender ingen af dem, men der er da hvert fald én der får tørt på :-D

sketch-1483455363717.png

sketch-1483455370760.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6029

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ondemand » 3. jan 2017, 16:22

Yahya.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 3. jan 2017, 18:15

Miss_no_More skrev:Kender ingen af dem, men der er da hvert fald én der får tørt på :-D

sketch-1483455363717.png

sketch-1483455370760.png


Blev så irreteret da jeg så den at jeg skrev:

Ikke for at være negativ, men opslaget opfordre til at læse hvad der står, og så at man skal være FOR kræft....
Tvivler lidt på at du / i er FOR kræft?
Eller har i ikke læst opslaget, sådan rigtigt?
Men jeg er selvfølgelig heller ikke til at stole på, for har ikke tænkt mig at dele :ad!:
Hvis jeg vil gøre noget for de kræftramte, eller noget der skal FORhindre kræft i fremtiden, så vil jeg donere penge til kræftforskning eller måske bare skrive til dem jeg kender der har kræft, så de ved jeg tænker på dem.
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 3. jan 2017, 19:56

Purple Haze skrev:
Miss_no_More skrev:Kender ingen af dem, men der er da hvert fald én der får tørt på :-D

sketch-1483455363717.png

sketch-1483455370760.png


Blev så irreteret da jeg så den at jeg skrev:

Ikke for at være negativ, men opslaget opfordre til at læse hvad der står, og så at man skal være FOR kræft....
Tvivler lidt på at du / i er FOR kræft?
Eller har i ikke læst opslaget, sådan rigtigt?
Men jeg er selvfølgelig heller ikke til at stole på, for har ikke tænkt mig at dele :ad!:
Hvis jeg vil gøre noget for de kræftramte, eller noget der skal FORhindre kræft i fremtiden, så vil jeg donere penge til kræftforskning eller måske bare skrive til dem jeg kender der har kræft, så de ved jeg tænker på dem.


FOR kræft? Ej gud, den havde jeg slet ikke set. Hvor er det sjovt :lol2: :lol2: :lol2: Har hun kommenteret?
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Purple Haze » 4. jan 2017, 08:14

Miss_no_More skrev:
Purple Haze skrev:
Miss_no_More skrev:Kender ingen af dem, men der er da hvert fald én der får tørt på :-D

sketch-1483455363717.png

sketch-1483455370760.png


Blev så irreteret da jeg så den at jeg skrev:

Ikke for at være negativ, men opslaget opfordre til at læse hvad der står, og så at man skal være FOR kræft....
Tvivler lidt på at du / i er FOR kræft?
Eller har i ikke læst opslaget, sådan rigtigt?
Men jeg er selvfølgelig heller ikke til at stole på, for har ikke tænkt mig at dele :ad!:
Hvis jeg vil gøre noget for de kræftramte, eller noget der skal FORhindre kræft i fremtiden, så vil jeg donere penge til kræftforskning eller måske bare skrive til dem jeg kender der har kræft, så de ved jeg tænker på dem.


FOR kræft? Ej gud, den havde jeg slet ikke set. Hvor er det sjovt :lol2: :lol2: :lol2: Har hun kommenteret?


Nej, men tror det har gjort at ekstra mange af hendes venner har delt det - i sympati. :forvirret2:

Det er simpelthen så dumt.
En af dem har endda kommenteret at det er et rigtig godt indlæg hun har skrevet.

Undre mig ofte over hvordan verden kan hænge sammen, når så mange folk tydeligvis er snot dumme.
6
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"