Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 20. jul 2016, 18:50

Skralde skrev:Hold nu op altså! Tårerne strømmede angiveligt ned af min bekendtes kinder da hun læste den :stoned:


Forfatteren af denne historie har valgt at forblive ukendt, og det er derfor ikke muligt at finde ud af, om den er sand eller ej.
Men uanset ægtheden af historien, så er den et vigtigt eksempel på, at man skal sætte pris på sine nærmeste, og er derfor værd at læse!

Min mor havde kun ét øje. Jeg hadede hende.
Hun arbejdede i skolekøkkenet, og serverede mad for eleverne og lærerne for at forsørge os. Jeg skammede mig over hende.
En dag kom hun hen til mig i skolen, og sagde hej. Det kunne umuligt have været mere pinligt.
Hvordan kunne hun gøre det mod mig? Jeg ignorerede hende, og gav hende et hadefuldt blik, og jeg gik væk. Den næste dag hørte jeg mine klassekammerater råbe: “Haha, din mor har kun ét øje!”.
Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle gøre. Inderst inde håbede jeg, at hun bare kunne forsvinde.
“Hvis det eneste, du kan gøre er at gøre mig forlegen foran mine venner, så kan du lige så godt dø”, fortalte jeg hende.
Hun sagde ikke et ord.
Jeg tænkte ikke over, hvad det var, jeg lige havde sagt til hende. Jeg boblede af vrede. På det tidspunkt var jeg faktisk ligeglad med hendes følelser – hun kunne rende mig.
Jeg ville helst bare væk fra skolen og hende. Jeg gjorde mig derfor ekstra umage i skolen, og det lykkedes mig at få så gode karakterer, at jeg fik et stipendium og muligheden for at studere i udlandet.

Herefter blev jeg gift. Vi købte et hus, og vi fik børn. Jeg havde et lykkeligt liv med børnene og vores bekvemmeligheder.
Men pludselig en dag kom min mor for at besøge mig. Vi havde ikke set hinanden i flere år, og hun havde heller ikke sit mine børn – hendes børnebørn.
Det var børnene, der åbnede døren, da hun ringede på, og de blev i første omgang bange for hende. Så begyndte de at grine og pege på hende. Jeg så, hvem der stod i døren og råbte: “Hvor vover du at komme her og skræmme mine børn? Skrid, NU!”
Min mor svarede roligt: “Åh, jeg unskylder. Jeg må være gået forkert.”
Så forsvandt hun igen.

En dag modtog jeg et brev om en gensynsfest med min gamle klasse. Jeg løj over for min kone og sagde, at jeg skulle på forretningsrejse. Efter gensynsfesten gik jeg af ren nysgerrighed tilbage til det gamle hus, jeg havde boet i som barn.

Her mødte jeg min moders naboer, der fortalte mig, at hun var død. Jeg fældede ikke en tåre. Så gav de mig et brev, som hun ville have mig til at læse.

Kære søn,
Jeg tænker på dig hele tiden. Jeg er ked af, at jeg kom forbi uden en invitation og skræmte børnene.
Jeg blev så glad, da jeg fandt ud af, at du skulle til gensynsfest med klassen. Chancerne for at møde dig er desværre meget små, eftersom jeg er sengeliggende. Jeg er ked af, at du i hele dit liv har været tvunget til at skamme dig over mig. Det har aldrig været min hensigt.
Er du klar over, at da du var lille, var du involveret i en forfærdelig ulykke? Ulykken gjorde, at du mistede det ene øje. Jeg kunne ikke forsone mig med tanken om, at du skulle gå gennem din barndom med blot ét øje, så jeg gav dig mit.

Jeg blev så stolt, når jeg tænkte på, at du gik rundt og opdagede verden for mig, med mit øje. Som din mor har jeg altid ønsket dig det bedste, glem ikke det.

Jeg elsker dig.

Hilsen mor.

Ingen ofrer mere end en forælder ofrer for sine børn. Man ved aldrig, hvornår det er for sent. Så husk at vise din kærlighed, før det er for sent.


Mig bekendt, kan man endnu ikke transplantere et helt øje, så den historie er punkteret. :D
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 20. jul 2016, 18:51

2SHY skrev:
achillaxedprune skrev:
Hunkat skrev:
LadyFox skrev:
Såååååå skete det... Jeg er også hoppet med på Pokemon Go bølgen og har til min stor overraskelse og "glæde" fundet 2 Pokemon's :D her i mit hus.
Den første fandt jeg i mit køleskabet.. :P
En kalorius maximus.. Egenskab: at forøge mit indtag af daglige kalorier. ;) :D
Den anden sad nede i mit klædeskabet..
En fedtius enormus.. Egenskab: at sy mit tøj ind så, så det er umulius at krybe i :(
Tak for "hjælpen" siger jeg bare til Nintendo - for at have spoleret mine bikinidrømme her til sommer..
Rigtig god sommer til alle.. :D



I guder...

Og kunne hun (ja, jeg antager det er en kvinde) så i det mindste ikke navngive dem rigtigt?


Jeg synes, den var meget sød og skæg. :)

Er det ikke bare en omskrivning af den der gamle en om at kalorier er små væsner der syr tøjet ind om natten? :gruble:

Åh nej.. Er der flere af dem? :D
0
...
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 20. jul 2016, 18:57

Jeg har en meget dybsindig ven... Get ready, I får simpelthen livets guldkorn nu. (et lille udvalg dog, I skal ikke presses for meget på een gang):

1: Man kommer længst med sandheden , løgn og ondskab er spændende en tid , men når det ender , rammer det en selv dobbelt tilbage , sandheden kommer altid frem , hvis bare alle ville gå til hovedet i stedet for røven

2: Hvis du ikke fortæller sandheden om dig selv kan du heller ikke fortæller den om andre , uden det er løgn (her vil jeg godt lige indskyde et: Gu kan jeg da så)

3:Elsker ordsproget " er det noget du ved , eller kun noget du har hørt , fra en som måske kun bruger løgn , som sit eget forsvar " pas på jer selv derude , mist ikke dig selv , for at følge strømmen , du er bedre værd (her vil jeg lige indskyde et: A hva taler do om?)

4:Elsker at have den frihed at være bare mig " kræver ikke mange omkring mig " at være en del af mange , gør ingen lykkeligere men at nyde samværet med få , det er ægte og dybere venskaber som er værd at holde fast i , og passe godt på dem hele livet igennem


Skarp dame ing? :dance:
3
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 20. jul 2016, 19:04

LadyFox skrev:
2SHY skrev:
achillaxedprune skrev:
Hunkat skrev:
LadyFox skrev:
Såååååå skete det... Jeg er også hoppet med på Pokemon Go bølgen og har til min stor overraskelse og "glæde" fundet 2 Pokemon's :D her i mit hus.
Den første fandt jeg i mit køleskabet.. :P
En kalorius maximus.. Egenskab: at forøge mit indtag af daglige kalorier. ;) :D
Den anden sad nede i mit klædeskabet..
En fedtius enormus.. Egenskab: at sy mit tøj ind så, så det er umulius at krybe i :(
Tak for "hjælpen" siger jeg bare til Nintendo - for at have spoleret mine bikinidrømme her til sommer..
Rigtig god sommer til alle.. :D



I guder...

Og kunne hun (ja, jeg antager det er en kvinde) så i det mindste ikke navngive dem rigtigt?


Jeg synes, den var meget sød og skæg. :)

Er det ikke bare en omskrivning af den der gamle en om at kalorier er små væsner der syr tøjet ind om natten? :gruble:

Åh nej.. Er der flere af dem? :D

Ah den jeg nævnte er flere år gammel og så er der vist en variant med at kalorier er små dyr der spiser tøjet om natten... Hvilket ikke helt giver mening, for tøjet er der jo stadig :stoned:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 20. jul 2016, 19:06

2SHY skrev:
LadyFox skrev:
2SHY skrev:
achillaxedprune skrev:
Hunkat skrev:
LadyFox skrev:
Såååååå skete det... Jeg er også hoppet med på Pokemon Go bølgen og har til min stor overraskelse og "glæde" fundet 2 Pokemon's :D her i mit hus.
Den første fandt jeg i mit køleskabet.. :P
En kalorius maximus.. Egenskab: at forøge mit indtag af daglige kalorier. ;) :D
Den anden sad nede i mit klædeskabet..
En fedtius enormus.. Egenskab: at sy mit tøj ind så, så det er umulius at krybe i :(
Tak for "hjælpen" siger jeg bare til Nintendo - for at have spoleret mine bikinidrømme her til sommer..
Rigtig god sommer til alle.. :D



I guder...

Og kunne hun (ja, jeg antager det er en kvinde) så i det mindste ikke navngive dem rigtigt?


Jeg synes, den var meget sød og skæg. :)

Er det ikke bare en omskrivning af den der gamle en om at kalorier er små væsner der syr tøjet ind om natten? :gruble:

Åh nej.. Er der flere af dem? :D

Ah den jeg nævnte er flere år gammel og så er der vist en variant med at kalorier er små dyr der spiser tøjet om natten... Hvilket ikke helt giver mening, for tøjet er der jo stadig :stoned:


Nå for søren. Den må være gået min næse forbi, heldigvis :P
1
...
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 20. jul 2016, 20:16

Skorstenen skrev:Jeg har en meget dybsindig ven... Get ready, I får simpelthen livets guldkorn nu. (et lille udvalg dog, I skal ikke presses for meget på een gang):

1: Man kommer længst med sandheden , løgn og ondskab er spændende en tid , men når det ender , rammer det en selv dobbelt tilbage , sandheden kommer altid frem , hvis bare alle ville gå til hovedet i stedet for røven

2: Hvis du ikke fortæller sandheden om dig selv kan du heller ikke fortæller den om andre , uden det er løgn (her vil jeg godt lige indskyde et: Gu kan jeg da så)

3:Elsker ordsproget " er det noget du ved , eller kun noget du har hørt , fra en som måske kun bruger løgn , som sit eget forsvar " pas på jer selv derude , mist ikke dig selv , for at følge strømmen , du er bedre værd (her vil jeg lige indskyde et: A hva taler do om?)

4:Elsker at have den frihed at være bare mig " kræver ikke mange omkring mig " at være en del af mange , gør ingen lykkeligere men at nyde samværet med få , det er ægte og dybere venskaber som er værd at holde fast i , og passe godt på dem hele livet igennem


Skarp dame ing? :dance:


Hun må ofte været blevet løjet for, så meget det ligger hende på sinde :gruble:
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 21. jul 2016, 05:46

Smiling_Goat skrev::rulle:

"Alle omkring 35 år, eller over. Skulle læse dette – Kopieret fra en ven.
Skulle tjekke ud ved kassen i det lokale supermarked for nylig, da den unge kassearbejder foreslog jeg skulle tage mit eget indkøbs net med næste gang, pga. plastik poser skader miljøet. Jeg undskyldte og forklarede, ”Vi havde ikke denne grønne ting, tilbage da jeg var ung”
Kassemedarbejderen svarede, ”Det er jo vores problem i dag” Jeres generation bekymrede jer ikke om miljøet til de kommende generationer”. Hun havde ret i en ting, ” ´vores generation havde ikke denne grønne ting i ”vores” dage. Så hvad gjorde vi dengang ??

Efter lidt betænknings tid, og ”soul-searching” om ”vores” gamle dage, er her hvad jeg kan huske, at vi havde:

[...]

Vær så venlig at smide dette op på din facebook profil så andre egoistiske gamle mennesker, der behøver en lektion i at konversere med smart-buksede unge, kan læse dette.

Bare husk, den grønne ting kom pga. at de gamle gjorde fremskridt, så dem der lever i dag, kunne få en bedre levestandard.
Efter opfodring lånt af en ven, som har bedt om at få det spredt rundt"

Det er vist første gang, jeg rent faktisk har lyst til at skrive: "Årh så hold dog mund" i kommentarfeltet :genert:

Der er s** nok også andre miljøtiltag end genanvendelig indkøbsposer i dag skal du se.



Mine første tanker:

1) jeg tror ikke en dyt på at en kasseassistent pludselig indleder en diskussion om hvorvidt kunden skal have sit eget net med. Plejer kasseassistenter ikke at være sådan nogle som er både dumme og dovne, især hvis de er unge?

2) Ja jaja... da far var dreng måtte han arbejde 27 timer i døgnet og stod op to timer før han gik i seng. We get it, du synes selv du er bedre end andre mennesker.

3) lidt i tråd med veganer/ikke-veganer posts... hvorfor den der 'krig' mellem generationerne? Hvorfor skal man liiiiige hævde sig selv på bekostning af 'de unge' (som jo er en fuldstændig homogen masse som alle sammen er dumme og dovne og mener det samme som EN fiktiv ungarbejder)?


Jeg er blevet for gammel til facebook...
9
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 21. jul 2016, 06:42

Smiling_Goat skrev::rulle:

"Alle omkring 35 år, eller over. Skulle læse dette – Kopieret fra en ven.
Skulle tjekke ud ved kassen i det lokale supermarked for nylig, da den unge kassearbejder foreslog jeg skulle tage mit eget indkøbs net med næste gang, pga. plastik poser skader miljøet. Jeg undskyldte og forklarede, ”Vi havde ikke denne grønne ting, tilbage da jeg var ung”
Kassemedarbejderen svarede, ”Det er jo vores problem i dag” Jeres generation bekymrede jer ikke om miljøet til de kommende generationer”. Hun havde ret i en ting, ” ´vores generation havde ikke denne grønne ting i ”vores” dage. Så hvad gjorde vi dengang ??

Efter lidt betænknings tid, og ”soul-searching” om ”vores” gamle dage, er her hvad jeg kan huske, at vi havde:

Dengang, sendte vi mælkeflaskerne, sodavands-, og ølflasker tilbage til butikken. Butikken sendte dem tilbage til fabrikken, så de kunne blive vasket, steriliseret og fyldt op igen, så man kunne bruge de samme flasker gentagne gange. Så de virkelig blev genbrugt. Men vi havde ikke den grønne ting tilbage i de gamle dage.

Vi gik op af trapper, fordi vi ikke havde rulletrapper i alle butikker og kontorbygninger. Vi gik til butikken og gik ikke ind i en 300 hestekræfter stor maskine hver gang vi sku to stoppesteder. Men hun havde ret. Vi havde ikke denne grønne ting tilbage i de gamle dage.

Dengang, vaskede vi vores babyers bleer pga. vi ikke havde de der smid-væk-slags. Vi tørrede tøj på en tørresnor, ikke i en energi slugende maskine der brænder 230 volt strøm af - - vind og solkraft tørrede vores tøj dengang i vores gamle dage. Børn fik tøj fra deres brødre og søstre eller venner, ikke altid helt nyt mærketøj. Men den unge dame havde ret. Vi havde ikke den grønne ting tilbage i de gamle dage.

Dengang havde vi et TV, eller radio, i huset - - ikke i alle rum. Og Tv’et havde en lille skærm på størrelse med et lommetørklæde (husker I dem?), ikke en skærm på størrelse med Bornholm. I køkkenet mixede og rørte vi med vores hænder, pga. vi ikke havde elektriske maskiner til at gøre alt arbejdet for os. Når vi sendte skrøbelige ting med posten forede vi med gamle aviser for at beskytte det, ikke skumgummi eller bobleplast. Dengang satte vi ikke gang i en maskine og brændte benzin af bare for at slå græs. Vi brugte en håndskubbet græsslåmaskine, som kørte på menneskekraft. Vi motionerede ved at arbejde, så vi ikke behøvede at tage i motionscenter, for at løbe på løbebånd, som bruger strøm til at virke. Men hun havde ret. Vi havde ikke den grønne ting dengang i de gamle dage.

Vi drak fra en hane når vi var tørstige, i stedet for at bruge plastikkopper eller flasker hver gang vi skulle have lidt vand. Vi brugte fyldepenne, som vi kunne genfylde med blæk, i stedet for at købe nye kuglepenne, og vi skiftede bladet ud på vores barberskraber, i stedet for at smide hele skraberen ud, bare pga. bladet var blevet sløvt. Men vi havde ikke den grønne ting dengang i de gamle dage.

Dengang, tog folk bussen, og børn kørte på deres cykler til skole, eller gik i stedet for at gøre deres mor og far til en 24 timers taxi service. Vi havde en stikkontakt i rummet, ikke en hel sværm af stik til at supplere et dusin af apparater. Og vi behøvede ikke et computerstyret aggregat for at modtage et signal fra en satellit 2.000 kilometer ude i rummet, for at guide os hen til den nærmeste pizzabar (som ikke lå på hvert gadehjørne). Men er det ikke trist, at den nuværende generation beklager sig over, hvordan vi "gamle" mennesker var, bare pga. vi ikke havde denne grønne ting, dengang i de gamle dage.

Vær så venlig at smide dette op på din facebook profil så andre egoistiske gamle mennesker, der behøver en lektion i at konversere med smart-buksede unge, kan læse dette.

Bare husk, den grønne ting kom pga. at de gamle gjorde fremskridt, så dem der lever i dag, kunne få en bedre levestandard.
Efter opfodring lånt af en ven, som har bedt om at få det spredt rundt"

Det er vist første gang, jeg rent faktisk har lyst til at skrive: "Årh så hold dog mund" i kommentarfeltet :genert:

Der er s** nok også andre miljøtiltag end genanvendelig indkøbsposer i dag skal du se.


Jeg tvivler på at vores fjernesyn som vi havde da jeg var barn nødvendigvis var mere miljøvenligt end de to fladskærme der findes i min kærestes lejlighed til sammen :gruble:

Og som om man ikke kunne få elektriske hjælpemidler for 35 år siden :stoned:
4
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jul 2016, 06:45

Smiling_Goat skrev::rulle:



Det er vist første gang, jeg rent faktisk har lyst til at skrive: "Årh så hold dog mund" i kommentarfeltet :genert:

Der er s** nok også andre miljøtiltag end genanvendelig indkøbsposer i dag skal du se.


"smart-buksede unge"? :nej: Nej!
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hunkat » 21. jul 2016, 07:02

LadyFox skrev:
Smiling_Goat skrev::rulle:

"Alle omkring 35 år, eller over. Skulle læse dette – Kopieret fra en ven.


Der er s** nok også andre miljøtiltag end genanvendelig indkøbsposer i dag skal du se.


Jeg tvivler på at vores fjernesyn som vi havde da jeg var barn nødvendigvis var mere miljøvenligt end de to fladskærme der findes i min kærestes lejlighed til sammen :gruble:

Og som om man ikke kunne få elektriske hjælpemidler for 35 år siden :stoned:


Eller engangsbleer (som ellers blev introduceret i 1955).

Jeg er selv næsten 30, så jeg er lige under den tæntke målgruppe men jeg havde sguda alle de tinger hun nævner da jeg var barn. Og min forældre havde om ikke det hele så det meste i deres barndomshjem.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 21. jul 2016, 07:13

Skorstenen skrev:Jeg har en meget dybsindig ven... Get ready, I får simpelthen livets guldkorn nu. (et lille udvalg dog, I skal ikke presses for meget på een gang):

1: Man kommer længst med sandheden , løgn og ondskab er spændende en tid , men når det ender , rammer det en selv dobbelt tilbage , sandheden kommer altid frem , hvis bare alle ville gå til hovedet i stedet for røven

2: Hvis du ikke fortæller sandheden om dig selv kan du heller ikke fortæller den om andre , uden det er løgn (her vil jeg godt lige indskyde et: Gu kan jeg da så)

3:Elsker ordsproget " er det noget du ved , eller kun noget du har hørt , fra en som måske kun bruger løgn , som sit eget forsvar " pas på jer selv derude , mist ikke dig selv , for at følge strømmen , du er bedre værd (her vil jeg lige indskyde et: A hva taler do om?)

4:Elsker at have den frihed at være bare mig " kræver ikke mange omkring mig " at være en del af mange , gør ingen lykkeligere men at nyde samværet med få , det er ægte og dybere venskaber som er værd at holde fast i , og passe godt på dem hele livet igennem


Skarp dame ing? :dance:


Åh gud da!

Hvad er det der da for et ordsprog? Det har jeg s'gu da aldrig hørt før? Er hun også sådan i virkeligheden?

Jeg har en veninde, der deler en masse "guldkorn" og "dejlige citater", hun er sådan i virkeligheden, hvis hun får lov - det gør hun ikke i mit selskab.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 21. jul 2016, 07:22

Sjo skrev:
Skorstenen skrev:Jeg har en meget dybsindig ven... Get ready, I får simpelthen livets guldkorn nu. (et lille udvalg dog, I skal ikke presses for meget på een gang):

1: Man kommer længst med sandheden , løgn og ondskab er spændende en tid , men når det ender , rammer det en selv dobbelt tilbage , sandheden kommer altid frem , hvis bare alle ville gå til hovedet i stedet for røven

2: Hvis du ikke fortæller sandheden om dig selv kan du heller ikke fortæller den om andre , uden det er løgn (her vil jeg godt lige indskyde et: Gu kan jeg da så)

3:Elsker ordsproget " er det noget du ved , eller kun noget du har hørt , fra en som måske kun bruger løgn , som sit eget forsvar " pas på jer selv derude , mist ikke dig selv , for at følge strømmen , du er bedre værd (her vil jeg lige indskyde et: A hva taler do om?)

4:Elsker at have den frihed at være bare mig " kræver ikke mange omkring mig " at være en del af mange , gør ingen lykkeligere men at nyde samværet med få , det er ægte og dybere venskaber som er værd at holde fast i , og passe godt på dem hele livet igennem


Skarp dame ing? :dance:


Åh gud da!

Hvad er det der da for et ordsprog? Det har jeg s'gu da aldrig hørt før? Er hun også sådan i virkeligheden?

Jeg har en veninde, der deler en masse "guldkorn" og "dejlige citater", hun er sådan i virkeligheden, hvis hun får lov - det gør hun ikke i mit selskab.


Sådan en veninde har jeg også. Og hun bliver lidt småfornærmet, når jeg griner lidt af de der "The Secret" og happy-quotes. :D Og så understreget hun de kloge ord på denne måde: "Modgang gør stærk !!!"
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jul 2016, 07:38

En facebookvens ven ryger altid i diskussioner (som jeg så kan se fordi min facebookven altid kommenterer i dem) og det foregår altid på samme måde.
- Nogen siger et eller andet fredeligt (Wow jeg var til en god koncert)
- Facebookvens ven kommer pludselig springende ind med de mest obskure og mavesure beskyldninger (Nå du støtter nok de onde bagmænd der skummer fløden fra musikerne, forresten hørte jeg de spillede som lort, osv)
- Der bliver diskuteret en tid, facebookvens ven får selvfølgelig ikke et ben til jorden med sine hjernedøde argumenter
- Han ender hver gang med sit evige standardsvar "Ja det må du da gerne synes, selvom det er forkert"

Jamen altså wtf ukendte facebookperson?
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jul 2016, 07:44

Farligt tidspunkt at starte den snak, PostDK!

posten.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jul 2016, 08:10

Fyrst Eberhard skrev:
Dirtylittledevil skrev:En facebookvens ven ryger altid i diskussioner (som jeg så kan se fordi min facebookven altid kommenterer i dem) og det foregår altid på samme måde.
- Nogen siger et eller andet fredeligt (Wow jeg var til en god koncert)
- Facebookvens ven kommer pludselig springende ind med de mest obskure og mavesure beskyldninger (Nå du støtter nok de onde bagmænd der skummer fløden fra musikerne, forresten hørte jeg de spillede som lort, osv)
- Der bliver diskuteret en tid, facebookvens ven får selvfølgelig ikke et ben til jorden med sine hjernedøde argumenter
- Han ender hver gang med sit evige standardsvar "Ja det må du da gerne synes, selvom det er forkert"

Jamen altså wtf ukendte facebookperson?

Er det egentlig overhovedet et svar? Vi er vel tilbage ved den der med, at stå med udstrakte arme og klaske håndryggene sammen, mens man presser tungen ned bag underlæben og råber "Mnnøøøøøøøhh"


Det er nok fordi han ikke ved hvordan han skal gøre dét du beskriver, på skrift :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"