Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 23. aug 2016, 06:40

Billede






Velbekomme :D
20
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lillebjoern » 23. aug 2016, 19:34

Godaften til mit hjørne af facebook. (y)
Jeg har aldrig rigtigt brugt det her status halløj til noget seriøst, men jeg har lyst til at prøve et tema jeg kalder "dybe videnskabelige/filosofiske spørgsmål", hvor jeg med jævne mellemrum stiller et spørgsmål af den kategori og ser hvad jeg får af svar. Here goes round one, I guess. :D
Hvad er ingenting?"

This is gonna be good... :-D
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. aug 2016, 20:18

Det er så forfærdelig trist!
Sæt dette på din status hvis du kender, eller er i familie med en idiot. Eller kender en, der kender en, der kender en idiot...
Det kan også være en, der har været en idiot, men som er holdt op med at være det...
Eller hvis du bare har hørt om en, der er en idiot.
Folk må forstå at idioti er en alvorlig psykisk lidelse.
Du kan faktisk sidde ved siden af en idiot lige nu, uden at du ved det, eller du tror vedkommende bare er fuld.
Det kan også være, at vedkommende er begge dele...
Der findes ingen kendt kur mod idioti, og sympati hjælper ikke og man kan heller ikke forebygge det.
Nogen gange hjælper det med et slag i baghovedet, eller en stol i ansigtet... men ikke altid.
Hjælp os med at øge bevidstheden om denne lidelse.
42% vil ikke sætte denne besked på sin status fordi de ikke kan copy/paste teksten ind i deres egen status... :)
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Juki » 23. aug 2016, 21:07

lillebjoern skrev:Godaften til mit hjørne af facebook. (y)
Jeg har aldrig rigtigt brugt det her status halløj til noget seriøst, men jeg har lyst til at prøve et tema jeg kalder "dybe videnskabelige/filosofiske spørgsmål", hvor jeg med jævne mellemrum stiller et spørgsmål af den kategori og ser hvad jeg får af svar. Here goes round one, I guess. :D
Hvad er ingenting?"

This is gonna be good... :-D

H*n lyder som en man kunne få en skrækkelig date med. Den der type der selv synes de er utrolig kloge, velovejede og filosofiske :wacko:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 24. aug 2016, 12:43

Sidder på sen-vagten. Den sidste time er lidt lang...
Så tikker denne kompliment ind i indbakken:
serious....if i could put you in a jar....id make millions...
:lol: færdig af grin- tak :) så fik man lige dagens smil :) ...


Bekræft mig nuuuuuuuuuuuu!
3
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 24. aug 2016, 14:48

DD_81 skrev:Det er så forfærdelig trist!
Sæt dette på din status hvis du kender, eller er i familie med en idiot. Eller kender en, der kender en, der kender en idiot...
Det kan også være en, der har været en idiot, men som er holdt op med at være det...
Eller hvis du bare har hørt om en, der er en idiot.
Folk må forstå at idioti er en alvorlig psykisk lidelse.
Du kan faktisk sidde ved siden af en idiot lige nu, uden at du ved det, eller du tror vedkommende bare er fuld.
Det kan også være, at vedkommende er begge dele...
Der findes ingen kendt kur mod idioti, og sympati hjælper ikke og man kan heller ikke forebygge det.
Nogen gange hjælper det med et slag i baghovedet, eller en stol i ansigtet... men ikke altid.
Hjælp os med at øge bevidstheden om denne lidelse.
42% vil ikke sætte denne besked på sin status fordi de ikke kan copy/paste teksten ind i deres egen status... :)

Bare det af det starter med "sæt dette på din status" :tie:
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 24. aug 2016, 14:57

AUGUST 24, 2016
Kære Søren Pind og regering: Isis har erklæret den danske civilbefolkning krig i ny video. Og I gør intet.
isis_video170816_screendump2isis_video170816_screendump1

Åben mail sendt til Søren Pind og regeringen

– Denne mail er også sendt til PET’s chef, så du ikke behøver at ulejlige dig med at gå over til ham. Den er også sendt til din politiske rådgiver Martin Ruby, hvis du ikke selv har tid til at tage dig af det og som bagstopper har vi også cc’et den til din chef Lars Løkke Rasmussen.

Kære Søren Pind og regering: Isis har erklæret den danske civilbefolkning krig i ny video. Og I gør intet.

Vi holder justitsministeren og regeringen ansvarlige for ikke at informere om den terrortrussel, der nu er udbasuneret fra Isis til Danmark. (Se video nederst i teksten)
I en video udgivet d. 17. august, [som SIAD allerede har advaret om, se her] truer Isis danske muslimer med, at de vil sladre til Allah, hvis de ikke foretager terrorangreb i Danmark. De opfordrer dem til at bruge forhåndenværendes søms princip, altså at bruge alle mulige våben til at dræbe danskerne med. Ordlyden er som følger:

“Vi vil fortælle Allah om enhver muslim, der har mulighed for at udgyde de vantros blod, men som ikke gør det, uanset om det er med sprængstof, en kugle, en kniv, en bil, en sten, en støvle eller en knytnæve.”

Læg mærke til ordet “sten”, Søren Pind. Stenen, der dræbte den tyske kvinde og mor, blev kastet efter Isis udsendte sin opfordring. Du og regeringen havde ikke advaret den danske befolkning. Efter SIADs mening er det direkte strafbart, at du ikke har gjort det. Vi siger ikke, at det havde reddet kvindens liv, men den tyske familie havde, hvis de var velinformeret om faren, haft muligheden for at være på vagt.

I Tyskland opfordrer man nu til at samle mad og vand og penge til 10 dages forbrug. De forventer, at der sker terrorangreb og advarer deres befolkning, trods det kan give social uro. Men Tyskland er ikke engang nævnt i Isis’ trussel, det er Danmark. Du og regeringen gør intet. Stop islamiseringen af Danmark vil holde regeringen personligt ansvarlig, hvis en dansker bliver udsat for terrorangreb i den kommende fremtid.

SIAD har følgende lovforslag: 1) At den danske befolkning skal gives lov til midlertidigt at bevæbne sig. Hvis der ikke kan samles flertal i folketinget til dette, foreslår Stop islamiseringen af Danmark følgende: 2) at alt våbenførende personale i militær, politi og hjemmeværn gives ordre til at bære våben, også når de har fri, så de har mulighed for lynhurtigt at gribe ind, hvis et terrorangreb opstår eller er under opsejling.
Det 3. forslag er at alle der har udtrykt sympati for Isis midlertidigt interneres, indtil Isis er udryddet fra jordens overflade og at samtlige asylansøgere får udgangsforbud – undtagen ud af landet – og at behandlingen af deres sager speedes gevaldigt op.

Se Isis-video her:


https://vimeo.com/179235598
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 24. aug 2016, 18:22

Billede
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 24. aug 2016, 19:28

icelady skrev:Billede

Er de fleste ikke fuskere dernede ...
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 24. aug 2016, 20:21

Der er ballade hos Lisbeth zornig og jeg kan ikke linke så i må selv lige finde rundt i det
1
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 25. aug 2016, 05:48

hotlips skrev:Der er ballade hos Lisbeth zornig og jeg kan ikke linke så i må selv lige finde rundt i det

Ja der er gang i debatten, skal jeg love for :8:
0
23-06-16 :love2:
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 25. aug 2016, 06:59

Så er det sgu i dag, vores gamle kræ aka Ziggy eller Fuggi (på Japansk) bliver 10 år eller 70 katte år.
Tillykke


Folk er fandeme sære.
Kommentarerne:

TILLYKKE ZIggy din snedige, listige, gamle kat. Ønsker dig nogle kvalitetspølser i dagens anledning.

Tillykke med katten. Vores Sylvester er ikke mindre end 15 år :klap:

og takken:
Tak alle, han fik katte menu 2 gange i går Og Sylvester var da en halv gammel fætter
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Charly » 25. aug 2016, 11:45

Smiling_Goat skrev:"Halv gammel fætter." Endnu et godt eksempel på, hvorfor man skal have styr på, om ord skal være i ét eller to.

Ad.

:-D
1
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Statusopdateringer

Indlægaf gro71 » 25. aug 2016, 11:49

Smiling_Goat skrev:"Halv gammel fætter." Endnu et godt eksempel på, hvorfor man skal have styr på, om ord skal være i ét eller to.

Ad.


Lidt ligesom min lokale bager, der i weekenden havde "the boller" til 4 kroner stykket...
2
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 25. aug 2016, 11:52

Charly skrev:
Smiling_Goat skrev:"Halv gammel fætter." Endnu et godt eksempel på, hvorfor man skal have styr på, om ord skal være i ét eller to.

Ad.

:-D


Fra hans profil. Han er gennemført, trods alt.

Salgs koordinator // Nummerportering her:

Facebook Medhjælper her: Håndbold Siden

Autodidiakt Grill Nørd
7
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!

Tilbage til "Generelt"