Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Hop-sa-sa
Indlæg: 29
Tilmeldt: 3. sep 2015, 19:49
Kort karma: 11
Likede indlæg: 47

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Hop-sa-sa » 6. nov 2015, 23:04

Aima skrev:^ Det er jo ikke en stavefejl, men en slåfejl. Den slags siger jo intet om sproglig kunnen overhovedet, det siger vel allerhøjst lidt om at han ikke lige gad bruge tid på at tjekke sin respons til tågehornet dér igennem. :)


Hans kommarettelser er heller ikke korrekte, men lad nu det ligge. Det var et fint comeback.
0
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Frk. L » 8. nov 2015, 20:05

Har nok set denne de første 17 gange fra forskellige venner her henover weekenden. Så stop dog jer selv!



I dag er det "kæreste dag" ... Sæt denne i din status hvid du er den klogeste af dig og din kæreste!! Hvis den får lov at stå i 30 min. Uden at din kæreste protesterer, skylder HAN dig en julekalender, 4 adventsgaver OG en tur i biffen
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 8. nov 2015, 20:21

Den her er åbenbart på rundtur igen. :stoned:

Hackere er nu på FB og skriver fornærmelser på dine venners væg. Og det er grimme fornærmelser, som ser ud til at komme fra dig. Du ser den ikke, men dine venner gør. Som et resultat af dette, sletter de dig fra sin liste over venner. Jeg vil bare sige : Får I noget, der er frastødende, grimt ,vulgært osv. er det ABSOLUT ikke fra mig !!!!... Kopier og sæt på din status!

Er der ikke en eller anden, der kan finde bevis på, den er fake, så jeg kan kyle den på? (jeg er åbenbaret ikke så god til det der google i dag)
0
14 11 14
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 10. nov 2015, 20:52

Til den kat der valgte at gå ud midt på vejen da jeg kom kørende hjem fra job, hvad fanden bilder du dig egentligt ind... Synes det er så provokerende at du bare kommer missende ud på vejen, som om du ejer det hele.... Hver du glad for jeg kunne styre uden om dig... Synes simpelthen kattene i Randers er så provokerende, hold godt øje med den rødstribede satan så den ikke springer ud foran dig en dag... Sidst var det en hjort der skulle spille smart ved fladbro, de er fandeme pisse farlige de dyr og når nu jeg kommer på min cykel kan det sgu da gå grueligt galt, hvis sådan et dyr bliver viklet ind i hjulet.... Og ja jeg har skiftet til vinterdæk på min cykel, så min bremselængde ikke bliver for stor når frosten sætter ind!




:lol: :lol: :lol:
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 10. nov 2015, 22:57

Allmost_Famous skrev:En på min venneliste har tagget sig selv i sin egen statusopdatering. Kæft, det er dumt.


En af mine veninder liker altid sin egen status. Og hvis hun så er den eneste, der har liket, bliver det en kende sørgeligt/patetisk :-D
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 10. nov 2015, 23:07

Svar på grønt Shuruq. Nej jeg fandt det desværre ikke
0
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 10. nov 2015, 23:19

ShuruQ skrev:
Delfin skrev:Svar på grønt Shuruq. Nej jeg fandt det desværre ikke


:gogo:.

Jeg fatter simpelthent ikke de statusser der kan blive ved med at dukke op og der altid er så mange der bider på.


Heller ikke jeg. Brug dog et minimum af jeres hjernekapacitet. :/


Det er jul, og nu er denne dukket op igen :badr:

Billede
2
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 10. nov 2015, 23:25

ShuruQ skrev:
Delfin skrev:
ShuruQ skrev:
Delfin skrev:Svar på grønt Shuruq. Nej jeg fandt det desværre ikke


:gogo:.

Jeg fatter simpelthent ikke de statusser der kan blive ved med at dukke op og der altid er så mange der bider på.


Heller ikke jeg. Brug dog et minimum af jeres hjernekapacitet. :/


Det er jul, og nu er denne dukket op igen :badr:

Billede


Ja og jeg bliver så stolt over at dele nationalitet med de der tågehorn der brygger de der citater sammen og alle dem der falder for dem :træt:.

Tænk lidt selv også i stedet for at piske dig selv op.

Altså de der går i selsving fordi de straks tror på det vrøvl.


Jeg har sådan en lyst til at bede dem om at bevise, at muslimer har forlangt at der ikke må synges julesange. Så vidt jeg husker, var det en eller anden skoleleder, der mente, at man skulle tage det hensyn. Idiot.
1
14 11 14
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Statusopdateringer

Indlægaf gro71 » 11. nov 2015, 08:08

Delfin skrev:Den her er åbenbart på rundtur igen. :stoned:

Hackere er nu på FB og skriver fornærmelser på dine venners væg. Og det er grimme fornærmelser, som ser ud til at komme fra dig. Du ser den ikke, men dine venner gør. Som et resultat af dette, sletter de dig fra sin liste over venner. Jeg vil bare sige : Får I noget, der er frastødende, grimt ,vulgært osv. er det ABSOLUT ikke fra mig !!!!... Kopier og sæt på din status!

Er der ikke en eller anden, der kan finde bevis på, den er fake, så jeg kan kyle den på? (jeg er åbenbaret ikke så god til det der google i dag)


Link kommer her: http://www.snopes.com/computer/facebook/insults.asp
3
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 11. nov 2015, 08:45

HVORDAN I ALVERDEN kan det egentlig være, at alle de mennesker der har brug for bastant og voldsomt at melde ud på internettet at de i hvert fald ikke vil have flygtninge boende hos DEM, er folk ingen mennesker ville have lyst til at bo hos til at starte med?
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 11. nov 2015, 11:11

Miss_no_More skrev:
Allmost_Famous skrev:En på min venneliste har tagget sig selv i sin egen statusopdatering. Kæft, det er dumt.


En af mine veninder liker altid sin egen status. Og hvis hun så er den eneste, der har liket, bliver det en kende sørgeligt/patetisk :-D



Jeg får så ondt af sådanne mennesker. :(
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2015, 11:21

Eller dem der skriver en lang status om et eller andet man ved de interesserer sig for,og ingen reagerer eller liker, og så bliver vedkommende ved og ved med lige at komme med unødvendige tilføjelser a la hvis det er en boganmeldelse så tilføjer de lige i første kommentar at bogens omslag forresten er rødt med et skib på forsiden, og så tilføjer de at Saxo måske får den på tilbud snart osv. Og alle ved at det kun er for at holde opslaget oppe.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2015, 11:35

Pernille skrev:
Dirtylittledevil skrev:Eller dem der skriver en lang status om et eller andet man ved de interesserer sig for,og ingen reagerer eller liker, og så bliver vedkommende ved og ved med lige at komme med unødvendige tilføjelser a la hvis det er en boganmeldelse så tilføjer de lige i første kommentar at bogens omslag forresten er rødt med et skib på forsiden, og så tilføjer de at Saxo måske får den på tilbud snart osv. Og alle ved at det kun er for at holde opslaget oppe.


Jeg havde nok svaret et eller andet pænt ud fra min viden om emnet. Jeg synes det er trist at opleve den/de samme personer, som sjældent opnår respons på sine opslag.
Det minder helt om folkeskoletiden; "du er ikke populær nok til at vi gider svare".
Man kan jo godt svare bare for small-talk'ens skyld, selvom det ikke noget man selv interesserer sig vildt meget for. :)


Oh, ja det er jeg så helt enig i, jeg kan heller ikke tåle når folk holdes udenfor. Nu er det lige en helt bestemt person jeg har i tankerne med mit indlæg, og det var nu ikke fordi alt hvad han skrev bare blev ignoreret :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 11. nov 2015, 13:12

Hvis nogen på min venneliste skriver noget der lyder som om de gerne vil ha et svar så svarer jeg hvis ikke andre har gjort det,jeg forstår ikke man tilkendegiver man er ven med nogen hvis man vil lade dem sidde i en situation man opfatter som noget der må føles elendigt uden at bruge 2 minutter på at small talke på skrift.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 12. nov 2015, 13:26

"Hold da kæft jeg er ved at drukne i crap!!!"
Gawd! En af mine aller bedste venner, som af een eller anden grund bare er den største attentionwhore på fb.
Han er tæt på 40 år. Og ikke helt så patetisk i virkeligheden.
Jeg giiiider bare ikke svare. Som i jeg svarer aldrig på opdateringer som ovenstående.
Når nogen så spørger, hvad det er, så skriver han "Det vil jeg helst ikke skrive på fb" eller lignende.
Mit pis koger hver gang.
Bliv nu voksen altså!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"