Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sortkaffe » 27. okt 2016, 18:50

icelady skrev:


Samtidig har jeg så fået en besked, KUN med et hjerte i beskenden...

*facepalm*

:D

:gisp: :D
1
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Buffy » 27. okt 2016, 19:40

Fru Sunshine skrev:
Det burde vi alle leve efter. Siger ikke jeg er perfekt. Men prøver at gøre alt godt for mange. Desværre kommer det ikke altid igen. Men jeg fortsætter.
Efterfulgt af det her:
rps20161027_185916_925.jpg


Jamen rend mig da noget så grusomt med den der evindelige selvfedme.


Tydeligvis en der ikke helt har forstået budskabet :-D
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 28. okt 2016, 04:15

Buffy skrev:
Fru Sunshine skrev:
Det burde vi alle leve efter. Siger ikke jeg er perfekt. Men prøver at gøre alt godt for mange. Desværre kommer det ikke altid igen. Men jeg fortsætter.
Efterfulgt af det her:
rps20161027_185916_925.jpg


Jamen rend mig da noget så grusomt med den der evindelige selvfedme.


Tydeligvis en der ikke helt har forstået budskabet :-D

Præcis.
Det er lidt kvalmende.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Code71 » 28. okt 2016, 09:19

MaybeBaby skrev:
icelady skrev:Billede




Samtidig har jeg så fået en besked, KUN med et hjerte i beskenden...

*facepalm*

:D


Here we go again :rulle:.

For det er jo helt vildt støttende med en "hemmelig" klub der støtter noget andre ikke må vide hvad er. Altså jeg ved godt, efterhånden i kølvandet på de forgående år så ved de fleste hvad de hjerter handler om, men hvorfor skal det være hemmeligt, hvorfor ikke åbent støtte, give et bidrag til forskningen, fortælle sin historie, whatever. Hvorfor det der "ti-hi-hemmelighedskræmmeri"?


Min mor satte også det der hjerte på hendes væg. Så skrev jeg at hun skulle ta at donere 100kr, det ville nok hjælpe mere
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. okt 2016, 10:06

MaybeBaby skrev:For det er jo helt vildt støttende med en "hemmelig" klub der støtter noget andre ikke må vide hvad er. Altså jeg ved godt, efterhånden i kølvandet på de forgående år så ved de fleste hvad de hjerter handler om, men hvorfor skal det være hemmeligt, hvorfor ikke åbent støtte, give et bidrag til forskningen, fortælle sin historie, whatever. Hvorfor det der "ti-hi-hemmelighedskræmmeri"?



Helt enig. "Spred budskabet om kræft ved at holde denne klub hemmelig" Nogen burde få en præmie for dumhed :stoned:
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mulan » 29. okt 2016, 05:06

Men altså ikk'? Det virker jo? Alle dem, der bliver vildt irriterede over de der tumpede hjerter, som fluks og selvfedts ryger i blækhuset (måske også i kridthuset) for at poste kvitteringen af at NU har de fandme doneret 50 kroner til Kræftens Bekæmpelse - Jeg vil edderpokkermegondolyneme vædde på, at i hvert fald to tredjedele af dem - de ville overhovedet ikke have TÆNKT på at donere, før de blev rigtig godt harme over andres tåbelighed.
SÅ DET VIRKER.

I betcha at det er KB selv, der står bag de der åndsbollede beskeder. Med garanti. Det er satme kvikt. Så får de penge i kassen og så kan folk lige føle sig lidt selvfede oveni hatten. Win/win for alle. :lol:
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Anne Droid » 1. nov 2016, 13:46

MaybeBaby skrev:Jeg er gal lige nu. Virkelig gal.

På min facebook dukkede der et billede op med denne tekst:

These are small human beings, they are ppl n alive. They are just young, dependent and helpless! No one has the right to kill a soul... This pic is heartbroken cuz the killer is the mother herself....


Jeg vil ikke dele billedet her, jeg er ikke sikker på det vil være i orden. Det er en masse små "kasserede" menneskefostre i en papkasse. Abort er ikke prævention, men det kan være eneste løsning. Jeg bliver bare harm over billedet og over kvinden der har endt sin graviditet bliver kaldt morder og den totale mangel på forståelse for andre menneskers (måske eneste) valg.


Jeg vil gerne sige tak for at du ikke deler billedet her.

Hvis en på min venneliste deler sådan noget, så ryger de meget hurtigt af vennelisten.
5
Klimatosse
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 2. nov 2016, 07:54

Argh, shit, min søster og min veninde har skændtes forleden for åben væg,hvor er det bare skidt.

Min veninde advarede om en forældregruppe der drives af pædofile og så gik min søster der gør en dyd ud af at være bitter og gnaven ind og luftede hvor belastende forældre og deres glæde ved deres ligegyldige unger er.... og min veninde har tre børn.

Jeg ved sq efterhånden ikke hvad hun har tænkt sig, hun er så bitter over at jeg fik barn at jeg nærmest tror hun sidder og skærer tænder når hun er alene, vi ser hende kun til vores fødselsdage og jeg ved godt at når hun går herfra så når hun dårligt forbi hækken før hun bitcher over alt hvad hun har set og alt hvad vi har sagt.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16250
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 2. nov 2016, 11:42

Hvor er jeg glad for, jeg ikke ser hendes opdateringer :D (en halvgammel ven, som jeg bevidst har skjult opslag fra, da dette er standard):

Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede

Billede



Alt sammen postet siden tirsdag formiddag kl 9.32 :D
12
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16250
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 2. nov 2016, 11:45

Er til gengæld stolt af min datters opdatering :blomst:




Tog dette billede til foto idag. Nogle vil kalde det ukrudt, nogen ville sige det bare er ligegyldigt.
Men jeg så mig selv i dette billede.
"Ukrudtet" vokser selv gennem asfalt. Og det samme er det for nogle mennesker, de er ikke ukrudt, men de passer ikke ind i samfundet (ifølge nogle menneske), men de vokser stadig. Vi udvikler os alle tiltrods for det modstand vi kæmper imod.
Jeg er ukrudt og asfalten skal ikke stå i vejen for mig. <3 – føler sig motiveret.


Billede
12
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Anilara » 4. nov 2016, 15:19

Indrømmet: Jeg har også redet med på "Pokémon Go!"-bølgen. Det var sjovt i en måneds tid, og nu er spillet slettet igen.
I dag på Strøget får jeg øje på en far, mor og søn. Alle tre har paraplyer, og moren er den eneste, der ikke går med telefonen foran sig. Pludselig brøler faderen: "Se, Valdemar! En Seaking!" (til de uvidende kan jeg fortælle, at det er en fiske-pokémon), hvorefter han smider - ja, virkelig smider! - sin paraply, og farer hen til Storkespringvandet. Konen råber lidt halvirriteret: "Slap nu af med det pjat!", men faderen er helt vild. Valdemar når hen til sin far (uden at smide paraplyen), for slukøret at kunne konstatere, at denne pokémon slap fra ham. Dette stopper dog ikke faderens triumferende sejrsdans:
"Jeg fik den! Jeg fik den! Jeg fik ...". Her får han lavet et eller andet ukontrolleret move, og får smidt sin iPhone i Storkespringvandet. Hvilken pragtpræstation. Herefter er det som om, det hele går lidt i stå. Den før så glade far står nu, og stirrer ned på sin telefon, konen står med øjne så store som tekopper og sin ene hånd forfærdet slået op foran sin mund, og Valdemar ser ingenting, idet han står med hovedet i sin telefon, og øjensynligt forsøger at fange en ny pokémon. Her kunne jeg simpelthen ikke dy mig, så jeg råbte:
"Hvad så, fik du fanget fiske-pokémonen? Eller er det én af dem, der skal fanges med de bare næver? HAHAHAHAHA!!!!".
Den før så glade far stirrer efterfølgende på mig med åben mund, men uden at sige noget som helst. Haha. Klovn.
Nå, men god weekend til alle jer skønne hoveder - og det uanset, hvorvidt I spiller "Pokémon Go!" eller ej
7
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3851

Re: Statusopdateringer

Indlægaf HappyQ » 4. nov 2016, 15:30

Min niee har lagt et billede op fra McDonald's, der står Glædelig J-dag - vi ses i morgen.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 4. nov 2016, 16:05

Jeg har haft Facebook lidt i skammekrogen, for den gad kun at vise mig hjerter og billeder af folks udklædte "GULD". Nåja, og et par græskar er det da også blevet til. Selvfølgelig græskar som "guldet" har skåret i.

Nåmn. Min trofaste "skarpe" bekendte, der ynder at lave hjemmelavede guldkorn er nu begyndt at dele de minder hun får fra Facebook. Så nu kører hendes guldkorn så at sige i ring. Idag, får vi et minde fra 2014 nemlig dette guldkorn:

Jeg kan være venlig , men også uhøflig.. Jeg kan elske dig , men også hade dig.. Jeg kan støtte dig , men også lade dig i stikken.. Jeg holder af dig , men kan også være fuld af lort.. Jeg kan være din bedste ven , men også din værste fjende!!! Det hele afhænger af, hvordan du behandler.. MIG

Ærlig talt, helt præcist HVOR vild må man være med sine egne guldkorn? :gruble: :stoned:
5
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 4. nov 2016, 16:08

Hov. Denne var druknet i græskar og hjerter, der er ikke et øje tørt.

Hvis man sidder fast i livet , er man som en fugl der ikke kan flyve Det kan godt virke svært a skulle lære igen , men hvis der er ro omkring en , og man bevare håbet er man godt på vej

Den er ovenikøbet krydret med nogen amen- og hjerteemojis. Bare wauw, I am blown away.


:rulle:
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Viskelæder » 4. nov 2016, 17:14

Skorstenen skrev:Hov. Denne var druknet i græskar og hjerter, der er ikke et øje tørt.

Hvis man sidder fast i livet , er man som en fugl der ikke kan flyve Det kan godt virke svært a skulle lære igen , men hvis der er ro omkring en , og man bevare håbet er man godt på vej

Den er ovenikøbet krydret med nogen amen- og hjerteemojis. Bare wauw, I am blown away.


:rulle:


So deep <3
1

Tilbage til "Generelt"