Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 13. feb 2017, 17:32

Skorstenen skrev:
fisken80 skrev:
HappyQ skrev:Den største idiot nord for alperne :nerve:

idioten.jpg


EJ jeg har to venner tilfælles med den idiot :ad!: :forvirret: :ticks:

Okay, den ene er Ditte Okman som jeg har blokeret for flere år siden og den anden er bindegal, men alligevel.


Gid jeg havde nogen bindegale venner på min face :dåne:

Mine er mest pølsehorn/udklædte unger/elsker mine børnebørn-memes typer. Det er faktisk ret kedeligt :træt:


Det er anstrengende i længden... han er sådan en rendyrket konspirationsteori-type, der tror på de særeste ting. Og så har han helt klart taget for mange stoffer, røget for meget hash og spist for mange svampe. Han er virkelig bims i låget.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 13. feb 2017, 17:37

MaybeBaby skrev:Jeg krydser lidt fingre for at de der politianmeldelser bremser enhver drøm han har om en politisk karriere :tie:.


Var det ikke tilbage i 2013 han ville i byrådet? Synes ikke lige jeg kan læse noget om dette kommunalvalg.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. feb 2017, 17:48

:rulle:

suk.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 13. feb 2017, 17:50

Novella skrev:Det er godt nok et opslag på en andens væg, men stadig..

Jeg kan oplyse jer alle sammen! hvis Donald var født i danmark, ville han være folkekær! Hmm... Vores egen matador Mor, der også var utilfreds med "sin VERDEN" LISE, De er begge født d, 14 juni. Det er da een sjov Tanke i´k - Fortæl mig forskellen eller hellere, vor ens er de - I må da indrømme tanken er da /interesant? De gør da noget ved det, de er utilfreds med... Landet Danmark er også Tvilling, defor er mantraet uddannele udannelse. Hyg jer!


A hva for en fisk
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Novella » 13. feb 2017, 17:56

Dirtylittledevil skrev::rulle:

suk.jpg

Det er en sag for Folkebevægelsen for flere Chemtrails! :gammel:

https://www.facebook.com/groups/7193014 ... 5/?fref=ts
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 13. feb 2017, 17:57

:stoned: :stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 13. feb 2017, 20:00

Dirtylittledevil skrev::rulle:

suk.jpg


Det er lige den slags ham jeg nævnte fra min venneliste tror på. Han er bims
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 13. feb 2017, 21:20

Generelt bliver jeg bare så træt når folk dyrker deres sygdomme på Facebook. Lige pt er der en der stort set ikke poster andet end updates om hvordan hun er ramt af fibromyalgi. Jeg er ikke i tvivl om at hun har det dårligt, men jeg kan ikke se hvordan hun får det bedre af hele tiden at skrive om det.

Lidt på samme måde som der også har været en der pludselig annoncerede at han havde skizofreni og han konstant postede videoer, artikler og diverse rants om skizofreni og psykiatrien osv
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Joe » 13. feb 2017, 21:27

Skorstenen skrev::stoned: :stoned:


Godt de gjorde opmærksom på det... For ellers havde jeg da bare mejet motorcyklisten ned?

Ej, det er ikke en gang pænt af mig. For jeg har to kvinder tæt på mig, der har mistet deres far i et motorcykeluheld (den ene er min mor.)
Men altså. Stadig meget sært.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. feb 2017, 21:30

2SHY skrev:Generelt bliver jeg bare så træt når folk dyrker deres sygdomme på Facebook. Lige pt er der en der stort set ikke poster andet end updates om hvordan hun er ramt af fibromyalgi. Jeg er ikke i tvivl om at hun har det dårligt, men jeg kan ikke se hvordan hun får det bedre af hele tiden at skrive om det.

Lidt på samme måde som der også har været en der pludselig annoncerede at han havde skizofreni og han konstant postede videoer, artikler og diverse rants om skizofreni og psykiatrien osv


Der er bare visse sygdomme med enorm "like-faktor", kræft må da helt klart være på 1. pladsen, Downs er også altid godt, og så de der "Alle os med usynlige sygdomme" (depression, autisme osv).
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sortkaffe » 13. feb 2017, 21:35

gad vide hvor mange likes man ville få hvis man skrev man led af de ondeste hæmorider?
- naturligvis skulle det udpensles gevaldigt
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 13. feb 2017, 21:37

Dirtylittledevil skrev:
2SHY skrev:Generelt bliver jeg bare så træt når folk dyrker deres sygdomme på Facebook. Lige pt er der en der stort set ikke poster andet end updates om hvordan hun er ramt af fibromyalgi. Jeg er ikke i tvivl om at hun har det dårligt, men jeg kan ikke se hvordan hun får det bedre af hele tiden at skrive om det.

Lidt på samme måde som der også har været en der pludselig annoncerede at han havde skizofreni og han konstant postede videoer, artikler og diverse rants om skizofreni og psykiatrien osv


Der er bare visse sygdomme med enorm "like-faktor", kræft må da helt klart være på 1. pladsen, Downs er også altid godt, og så de der "Alle os med usynlige sygdomme" (depression, autisme osv).

Jo tak. Der er i hvert fald godt gang i likes, hjerter og "du ser godt ud alligevel" og bla bla bla. Det kommer hurtigt til at virke lidt for bekræftelsessøgende for mig
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 14. feb 2017, 07:03

Joe skrev:
Skorstenen skrev::stoned: :stoned:


Godt de gjorde opmærksom på det... For ellers havde jeg da bare mejet motorcyklisten ned?

Ej, det er ikke en gang pænt af mig. For jeg har to kvinder tæt på mig, der har mistet deres far i et motorcykeluheld (den ene er min mor.)
Men altså. Stadig meget sært.


Øh ja, very weird. Jeg foretrækker nu at mine medtrafikanter har øjnene åbne. Altid. Og ikke bare når der kommer en MC forbi. :)
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Nicolait » 14. feb 2017, 08:25

Skorstenen skrev::stoned: :stoned:


Er det overhovedet en motorcykel på billedet? Jeg synes, det ligner en knallert. :gruble:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 14. feb 2017, 09:39

sortkaffe skrev:gad vide hvor mange likes man ville få hvis man skrev man led af de ondeste hæmorider?
- naturligvis skulle det udpensles gevaldigt


Do it!
I dare you!
I double-dare you!
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Generelt"