Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 171
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4308

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 3. mar 2018, 09:27

paint skrev:Der findes tilsyneladende mange besynderlige vægdekorationer - også for mennesker som måske ikke har det skarpeste syn. Hér er da et ur, man kan få øje på.

Billede

Når man propper så meget ind i et rum, er man jo også nødt til at forstørre det vigtige, så man kan få øje på det.
6
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2216
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 21317

Indlægaf kidkomb » 3. mar 2018, 11:06

Bjarne er kold overfor om politiet er på facebook....
Erderepushertilstede.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Don't give up
'Cause you have friends
-P. Gabriel
Brugeravatar
paint
Kort karma: 321
Likede indlæg: 12959

Indlægaf paint » 3. mar 2018, 12:13

vulpesVelox skrev:
paint skrev:Der findes tilsyneladende mange besynderlige vægdekorationer - også for mennesker som måske ikke har det skarpeste syn. Hér er da et ur, man kan få øje på.

Jeg er RET vild med at uret tilsyneladende har fortrængt og presset de andre vægdekorationer sammen i en slags kunst-ghetto eller hvad man nu skal kalde det...

Ja. De er svært lumske sådan nogle ghettoer. Bedst som man sidder og hygger sig med sine hjemlige svinekoteletter, dukker der pludselig sådan en ghetto op. Og så skal man ud med sådan noget Gå-Væk-Ghetto-Spray. Verden er af lave :panik:
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Shmartiesh
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1110

Indlægaf Shmartiesh » 3. mar 2018, 14:57

En på min venteliste der er 29 år, skriver jævnligt opdateringer hvor han efterspørger om han ikke har nogle venner der vil komme og drikke med ham. De får som regel et par likes og én kommentar. Han lavede også en opdatering om at nu havde han fået feriepenge og derfor blev der købt ny fladskærm, og dertil billede af denne. En ven kommenterede at han lige skulle huske at han skyldte ham penge for en forstærker.
Han lavede så en opdatering lige før jul om at nu flyttede han og kæresten til Langeland da han havde mistet sit job og det var møj billigere at bo dernede. I forvejen boede han i provinsen... Nu skriver han så og spørger om han ikke har nogle venner tilbage efter han er flyttet til Langeland.... Jamen hvad forventer du af dine venner? At de tager fra Midtjylland til Langeland for at drikke en øl hver weekend? :rulle:
12
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 386
Likede indlæg: 4439

Indlægaf Zinde » 3. mar 2018, 20:42

Jeg er med i en hønsegruppe på fb, hvor der er én, der har en meget poetisk tilgang til det at holde høns. Senest har hun forfattet en hyldest til sin hane:

Denne her unge mand har i sandhed taget mit hjerte med storm, beriget min hverdag med sin tilstedeværelse, optaget mine tanker med bekymringer og fyldt min krop med oprigtig stolthed.

Ind imellem føles det som om, at vores tid sammen kun er til låns - og det er den på mange måder også.
Bekymringerne hober sig op omkring hvornår det hele mon ender, alt imens glæderne kæmper sig igennem med hvad det hele kan bringe og tiden stopper helt, når han stikker næbbet i græssets eneste rosin og kalder "Kom her", til sine piger.

Hver dag er mine fingre krydsede for, at ordene "Han galer for meget" ikke kommer i min retning og at sætningen istedet bliver "Så kunne han ikke mere", om mange, mange år.
7
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 171
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4308

Indlægaf Miss_no_More » 3. mar 2018, 20:57

Zinde skrev:Jeg er med i en hønsegruppe på fb, hvor der er én, der har en meget poetisk tilgang til det at holde høns. Senest har hun forfattet en hyldest til sin hane:

Denne her unge mand har i sandhed taget mit hjerte med storm, beriget min hverdag med sin tilstedeværelse, optaget mine tanker med bekymringer og fyldt min krop med oprigtig stolthed.

Ind imellem føles det som om, at vores tid sammen kun er til låns - og det er den på mange måder også.
Bekymringerne hober sig op omkring hvornår det hele mon ender, alt imens glæderne kæmper sig igennem med hvad det hele kan bringe og tiden stopper helt, når han stikker næbbet i græssets eneste rosin og kalder "Kom her", til sine piger.

Hver dag er mine fingre krydsede for, at ordene "Han galer for meget" ikke kommer i min retning og at sætningen istedet bliver "Så kunne han ikke mere", om mange, mange år.

Det minder mig om Firebird der huserede herinde med sine dybsindige fortællinger om det at holde høns :love: Han er savnet!
6
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 612
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8876

Indlægaf Delfin » 3. mar 2018, 21:38

Emma The Mermaid skrev:
Miss_no_More skrev:Konkurrence på Facebook. Jeg har svært ved at fokusere på sofaen. Hvad ER det gespenst i baggrunden?! :nerve:
Screenshot_20180302-013905.png

sketch-1519973054954.png

Det er nok noget der starter en trend. I løbet af to uger kan vi se tæpperester hængende i 70% af landets stuer.

Så hellere aber :panik:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 3. mar 2018, 21:39

kidkomb skrev:Bjarne er kold overfor om politiet er på facebook....
Erderepushertilstede.png

Hvad hulen vil han med Dolol? Det bliver man da hverken skæv eller hyperfrisk af. Hvis man gør noget, bliver man bare træt, når man ikke er vant til dem.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 783
Likede indlæg: 14749

Indlægaf Juki » 3. mar 2018, 21:40

Delfin skrev:
Emma The Mermaid skrev:
Miss_no_More skrev:Konkurrence på Facebook. Jeg har svært ved at fokusere på sofaen. Hvad ER det gespenst i baggrunden?! :nerve:

sketch-1519973054954.png

Det er nok noget der starter en trend. I løbet af to uger kan vi se tæpperester hængende i 70% af landets stuer.

Aber!? :shock:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 3. mar 2018, 21:44

Juki skrev:
Delfin skrev:
Emma The Mermaid skrev:

sketch-1519973054954.png

Aber!? :shock:

Er det virkelig gået forbi din næse, at Kaj Bojesen har fået en renæssance. Alle har en reol i tyndt sort metal med en abe hængende på.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 883
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9127

Indlægaf Rikke » 3. mar 2018, 21:45

Delfin skrev:
Erderepushertilstede.png

Hvad hulen vil han med Dolol? Det bliver man da hverken skæv eller hyperfrisk af. Hvis man gør noget, bliver man bare træt, når man ikke er vant til dem.

Jeg blev altså pilskæv af dem :genert:
2
:whip:
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 3. mar 2018, 21:53

Rikke skrev:
Delfin skrev:
Erderepushertilstede.png

Blev du ikke bare træt?
0
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 3. mar 2018, 21:58

Delfin skrev:
Rikke skrev:
Delfin skrev:
Erderepushertilstede.png

Blev du ikke bare træt?

Nej, jeg var virkelig bims og sagde mærkelige ting. Pænt pinligt at det var til min datters 9-års pigefødselsdag :D
1
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 3. mar 2018, 22:00

Rikke skrev:
Delfin skrev:
Rikke skrev:
Delfin skrev:
Erderepushertilstede.png

Blev du ikke bare træt?

Nej, jeg var virkelig bims og sagde mærkelige ting. Pænt pinligt at det var til min datters 9-års pigefødselsdag :D

Vildt nok.
Jeg bliver ikke det mindste skæv, jeg er blevet snydt :lol:
0
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 3. mar 2018, 22:05

Delfin skrev:
Rikke skrev:
Delfin skrev:
Rikke skrev:
Delfin skrev:
Erderepushertilstede.png

Blev du ikke bare træt?

Vildt nok.
Jeg bliver ikke det mindste skæv, jeg er blevet snydt :lol:

Du kan købe resten af mine og prøve igen :lol:
0

Tilbage til "Generelt"