hotlips skrev:Dmitra skrev:Et homoseksuelt par der i anledningen af Pride flager med regnbueflaget har modtaget dette brev:
For helvede det er en uge ud af 52 uger, det er ikke ulovligt og hvilke tanker naboerne end måtte få af Regnbueflaget må fandeme da væres deres eget ansvar.
(I øvrigt (beklager, jeg kan ikke lade være). Vedkommende skriver ikke de synes men derimod skriver de i datid at de "syntes" så egentligt er det endnu mere dumt at sende det brev når nu de har ændret holdning. Plus i med lille i, manglene tegnsætning osv osv).
Sikke en bonderøv, jeg ville male min dør regnbuefarvet hvert år i een uge hvis jeg fik sådan et brev, men jeg regner da med vi hænger lidt regnbue halløj op ude i haven imorgen eller før vi tager til pride lørdag,så det er da muligt det kunne ske.
Ja. Og det kan selvfølgelig være flere på vejen, men jeg kan ikke lade være med at mistænke det bare er en enkelt eller to og de så bare skriver "FLERE" fordi det skal lyde som om det er halvdelen af Valby. Og anonymt, det er faktisk svinsk, fordi parret så nemt kan komme til at gå og undrer sig over hvem af naboerne det er.