Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 233
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4881

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 18. aug 2018, 10:57

DetSorteCirkus skrev:
En kampagne ligefrem...

Jeg kommer forresten lidt til at tænke på denne test :lol:

Gad godt se den der finder to alpacaer i elevatoren :lol:
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1535
Likede indlæg: 27213

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. aug 2018, 11:48

Miss_no_More skrev:Gad godt se den der finder to alpacaer i elevatoren :lol:

Når bare det ikke er A. Cow :gisp:
1
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 50
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 2499

Indlægaf Ondemand » 18. aug 2018, 13:33

:D Gud gider ikke at høre mere pis fra Pave Frans

07F78F22-4741-41C5-B78C-35028D1044C0.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 708
Likede indlæg: 13146

Indlægaf Persnikedy » 18. aug 2018, 14:00

Ondemand skrev::D Gud gider ikke at høre mere pis fra Pave Frans

07F78F22-4741-41C5-B78C-35028D1044C0.jpeg

Jeg har længe fulgt Gud (altså på FB) og der er han også pisse træt af alt den brownnosing. Vi skal bare opføre os ordenligt.
(FB Gud var forresten verrifiseret ind til han blandede sig for meget i det amerikanske valg, så blev Trump supporterne sure og fik den fjernet)
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1434
Likede indlæg: 24687

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. aug 2018, 15:11

Jeg fik forvildet mig ind på en facebookgruppe for alternativ behandling. Her kan man spørge medlemmerne til råds om forskellige sygdomme.

Mette har problemer med sit hjerte, det slår for hurtigt. Indtil videre behandler hun det ved at spise "hjertensfrydblade" (Jeg aner ikke hvad det er).
Der ER så rent faktisk mennesker i tråden som siger hun skal søge læge.
Men der er skam også andre forslag...
Lydmeditation.
Numerolog.
Forskellig selvmedicinering som magnesium, Q10 og jern.
Akupunktur.
Transcendental meditation.
Healing.
Energiterapi.

Der er så en klog person som skærer meget fint igennem alt det bull shit:

klog.jpg

Det burde jo være logik for burhøns. Alligevel er der en meget sur dame som lige vil pointere at man da må selv om, om man vil til læge, og at han da ikke skal gøre grin af folk der har en anden overbevisning. :stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
25
Hvem har brug for retoriske spørgsmål?
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. aug 2018, 15:32

Endnu en case fra den alternative gruppe.

Svær øjenbetændelse, hvad gør man?

Masser af ideer til hvad man skal dryppe øjet med selv:
Stærk sort te.
Kamillete (Stor uenighed om hvorvidt det er godt eller skidt)
Kolloid sølv i dråbeform.
Saltvand.
Brystmælk.

Så er der én der formaster sig til at linke til nogle fakta om forskellige slags øjenbetændelse og hvad man skal gøre. Fra en læges hjemmeside. Men læger er bare ikke lige i høj kurs derinde:
"Nååhr ja det er et lægehus. Men nu er det jo sådan, at kamille er en gammel lægeurt der i hundredevis af år har været brugt til øjenbetændelse og da lægerne jo gerne vil støtte medicinalindustrien må de jo nødvendigvis fraråde folk at tage sagen i egen hånd. Kamille er suveræn til øjenbetændelse" (Efterfulgt af den obligatoriske hjertesmiley)

:sarkasme:
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. aug 2018, 18:18

To overarme sender Live, åbenbart :wacko:

toarme.jpg
6
Brugeravatar
Skinkehunden
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1255

Indlægaf Skinkehunden » 18. aug 2018, 20:16

Ghattner skrev:Folk der deler deres egne årsminder på Facebook. :træt: :badr:

Sorry not sorry :P

Hvis minder skulle man ellers dele :gruble:
4
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Skinkehunden

Indlægaf Skinkehunden » 18. aug 2018, 20:20

Selma156 skrev:En af mine bekendte har netop skrevet en status om, at deres nyfødte barn er blevet kvalt i navlestrengen. Puh, ganske forfærdeligt :(

:trist: :trist:
0
Brugeravatar
Skinkehunden

Indlægaf Skinkehunden » 18. aug 2018, 20:22

Confucius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Så er der igen diskussion på min lille bys facebookside. Verdens mest hjernedøde diskussion som jeg fra nu af vil ignorere.

På min lille bys hjemmeside, er der en der har brokket sig over at et skolefly har kredset lavt over en vej i midten af byen, og at der i øvrigt også var F-16 fly der larmede om morgenen. Utilfredsheden består så i, at de nisser i den elendige boligbestyrelse på vejen ikke har givet ham og beboerne nogen oplysninger om hvorfor de fly kredsede over området.

Her er der brok over at vores industrihavn har - hold nu godt fast på hat og briller - INDUSTRI :lol:
3
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4088

Indlægaf Confucius » 18. aug 2018, 21:34

Dirtylittledevil skrev:Endnu en case fra den alternative gruppe.

Stærk sort te.
Saltvand.
Brystmælk.

Så er der én der formaster sig til at linke til nogle fakta om forskellige slags øjenbetændelse og hvad man skal gøre. Fra en læges hjemmeside. Men læger er bare ikke lige i høj kurs derinde:
"Nååhr ja det er et lægehus. Men nu er det jo sådan, at kamille er en gammel lægeurt der i hundredevis af år har været brugt til øjenbetændelse og da lægerne jo gerne vil støtte medicinalindustrien må de jo nødvendigvis fraråde folk at tage sagen i egen hånd. Kamille er suveræn til øjenbetændelse" (Efterfulgt af den obligatoriske hjertesmiley)

Jeg havde nok formastet mig til at foreslå, at de sammenlignede den gennemsnitlige levealder fra før der fandtes praktiserende læger med nutidens gennemsnitlige levealder. Og bagefter at de går til smeden i stedet for tandlægen næste gang.
7
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 767
Likede indlæg: 10186

Indlægaf Dmitra » 18. aug 2018, 21:40

Skinkehunden skrev:
Confucius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Så er der igen diskussion på min lille bys facebookside. Verdens mest hjernedøde diskussion som jeg fra nu af vil ignorere.

På min lille bys hjemmeside, er der en der har brokket sig over at et skolefly har kredset lavt over en vej i midten af byen, og at der i øvrigt også var F-16 fly der larmede om morgenen. Utilfredsheden består så i, at de nisser i den elendige boligbestyrelse på vejen ikke har givet ham og beboerne nogen oplysninger om hvorfor de fly kredsede over området.

Her er der brok over at vores industrihavn har - hold nu godt fast på hat og briller - INDUSTRI :lol:

Det er sgu da også for galt. Hvad bliver det næste mon?

Man tør jo næste ikke gætte på hvilke uhyrligheder folk finder på.
0
Ich will nicht ins Paradies
Wenn der Weg dorthin so schwierig ist
Wenn ich nicht rein darf, wie ich bin
Bleib ich draußen vor der Tür! :deer:
Brugeravatar
Skinkehunden

Indlægaf Skinkehunden » 18. aug 2018, 21:53

Dmitra skrev:
Skinkehunden skrev:
Confucius skrev:

Det er sgu da også for galt. Hvad bliver det næste mon?

Man tør jo næste ikke gætte på hvilke uhyrligheder folk finder på.

Jamen det larmer jo! Og sviner! Og støvet er sundhedsfarligt! :gammel:

Men så lad da være med at bosætte dig 5 min fra havnen hvis du ikke gider larm og støv :stoned:
0
fisken80
Kort karma: 306
Likede indlæg: 11178

Indlægaf fisken80 » 19. aug 2018, 13:58

Confucius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Endnu en case fra den alternative gruppe.

Stærk sort te.
Saltvand.
Brystmælk.

Jeg havde nok formastet mig til at foreslå, at de sammenlignede den gennemsnitlige levealder fra før der fandtes praktiserende læger med nutidens gennemsnitlige levealder. Og bagefter at de går til smeden i stedet for tandlægen næste gang.

Du skal ikke komme der med dine fakta NÅ.
De tal er manipulerede og det er sket ved, at der er blevet sprøjtet kemiske stoffer ned med fly, har du ikke set flystriberne måske? Nogle har heldigvis luret det, og holder sig inde ved flystriber på himlen (og fra tandpasta med fluor, for det er også tilsat for at gøre os alle sammen til zombier, der ikke er kritiske). I virkeligheden levede folk for evigt i gamle dage, fordi de brugte naturmedicin, men så kom den store stygge medicinalvidenskab og ødelagde det hele. Og véd du hvad man gjorde med de folk, der ikke rettede ind og derfor lever for evigt? Man satte dem ud på den anden side af den ismur, der markerer at her slutter den tilladte zone på den FLADE jord. Og der er de endnu...

Så kom ikke her med dine “fakta” du.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. aug 2018, 12:41

So true.

jump.jpg
15

Tilbage til "Generelt"