Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 227
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4864

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 21. aug 2018, 20:51

Når en bekendt forsøger at score via en salgsgruppe :gruble: Han kommenterer et opslag om, at der er for dårligt, når folk brænder en af ifb. med et salg.
(Og nej, han er ikke ven med hende på Facebook, så det kunne være en sjov kommentar)
sketch-1534884189204.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Skinkehunden
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1234

Indlægaf Skinkehunden » 21. aug 2018, 21:01

Skinkehunden skrev:
Confucius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Så er der igen diskussion på min lille bys facebookside. Verdens mest hjernedøde diskussion som jeg fra nu af vil ignorere.

På min lille bys hjemmeside, er der en der har brokket sig over at et skolefly har kredset lavt over en vej i midten af byen, og at der i øvrigt også var F-16 fly der larmede om morgenen. Utilfredsheden består så i, at de nisser i den elendige boligbestyrelse på vejen ikke har givet ham og beboerne nogen oplysninger om hvorfor de fly kredsede over området.

Her er der brok over at vores industrihavn har - hold nu godt fast på hat og briller - INDUSTRI :lol:

Og nu har den lille gruppe brokrøve så fået chikaneret firmaet så meget at de leder efter en anden havn til deres aktiviteter :tie:
2
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1479
Likede indlæg: 26688

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. aug 2018, 21:26

Zinde skrev:Sidste nyt fra hønsedamen:

Høns

Mon Eileen er opkaldt efter denne her?

0
- nu med røvlågeugle :lun:
LaScrooge
Kort karma: 915
Likede indlæg: 9498

Indlægaf LaScrooge » 23. aug 2018, 05:23

En på min vennelistes akillessene brast. Det går bedre med den nu og det fører til følgende opdatering og kommentar :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 54
Likede indlæg: 2601

Indlægaf Ghattner » 23. aug 2018, 07:42

LaScrooge skrev:En på min vennelistes akillessene brast. Det går bedre med den nu og det fører til følgende opdatering og kommentar :lol:

Går en etbenet snegl meget langsommere end en tobenet snegl?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 24667

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2018, 07:51

Line elsker at forestille sig at hun gør et dybt indtryk på folk.

line.jpg
12
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1480
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 17816
Kontakt:

Indlægaf Ado » 24. aug 2018, 12:52

Dirtylittledevil skrev:Line elsker at forestille sig at hun gør et dybt indtryk på folk.

line.jpg

Line er i sandhed en lille fræk og vittig én. :nerve:
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2018, 12:57

Gamle damer på facebook.

gamledamer.jpg
21
fisken80
Kort karma: 301
Likede indlæg: 10759

Indlægaf fisken80 » 24. aug 2018, 13:29

Dirtylittledevil skrev:Gamle damer på facebook.

gamledamer.jpg

Man kan ikke andet end at elske dem. Jeg så en i dag, der til et opslag fra en avis havde skrevet “ulovligt” ikke andet. En anden påpeger så at det ikke er ulovligt (altså det der stod om i opslaget) og at det er noget underligt noget bare at skrive det ene ord. Hvortil damen skriver “ok. Undskyld”.
7
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2018, 13:37

fisken80 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Gamle damer på facebook.

gamledamer.jpg

Man kan ikke andet end at elske dem. Jeg så en i dag, der til et opslag fra en avis havde skrevet “ulovligt” ikke andet. En anden påpeger så at det ikke er ulovligt (altså det der stod om i opslaget) og at det er noget underligt noget bare at skrive det ene ord. Hvortil damen skriver “ok. Undskyld”.

Ahahah :love2: Jeg elsker facebook.
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 341
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11223

Indlægaf Hunkat » 24. aug 2018, 20:25

Zinde skrev:En ung kvinde skriver i et fb-opslag, at hun har mistet sin far. Udover alle “jeg kondolere”-kommentarerne skriver en anden ung kvinde: “Ej, det er jeg ked af søde. Skriv hvis der er noget skat.”

Hvis der er noget?! Altså - udover at hendes far er død eller hvordan? :tie:

Jeg tænker det er ment som "du vil spise med så du ikke skal tænke på at lave mad/har brug for hjælp til rengøring/har brug for nogen til at tage med til bedemanden/lign". Altså hvis der er noget praktisk hun kan hjælpe med.
11
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 50
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 2476

Indlægaf Ondemand » 25. aug 2018, 11:00

Donald Trump er ikke uden humoristisk sans :D

DJT.JPG
1
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4084

Indlægaf Confucius » 25. aug 2018, 19:39

Den her fik mig til at skrige ind i min pude - fordi den stod på et familiemedlems væg. (Et familiemedlem som er næsten 34 år!)

Udklip.JPG

Mens jeg ventede på at jeg blev færdig med at kaste op i munden, fik jeg tiden til at gå med at knuse tallene. Efter 27 timer:

- 6 personer har liket indlægget, og har dermed kvalificeret sig til at få en tak i profilen. INGEN af de 6 har fået et tak i deres profil fra min slægtning.

- 1 person har skrevet "gjort". Denne person har ikke kopieret indlægget over på sin egen væg - eller fået en tak.

- Mht. væddemålet, så har slægtningen 305 personer på vennelisten. Hendes pessimistiske gæt var at 3 %, svarende til 9 personer, ville skrive gjort. Eftersom kun en ven gjorde det - og løj om det - har hun tabt sit væddemål.

Hvor helvede kommer de to linier om kræft ind i billedet fra?! Skulle den toppes af med lidt skyld med skyld på, så man kunne guilt trippe folk til at reagere?
14
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 805
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 17737

Indlægaf icelady » 25. aug 2018, 19:44

Har efter længere tids grundig overvejelse besluttet mig for at blive besøgsven.
Så er du, eller kender du, en kvinde ml. 28 og 40 år, velplejet og veldrejet, der sidder ensom i aftenmørket, så er jeg klar med en hjælpende "hånd".
Der kan også blive plads til en eller to mere, fordi jeg ér en givende og selvopofrende person.
Min indbakke er nu åben. Husk fotos!

:D
10
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 274
Likede indlæg: 5342

Indlægaf hotlips » 25. aug 2018, 20:18

Confucius skrev:Den her fik mig til at skrige ind i min pude - fordi den stod på et familiemedlems væg. (Et familiemedlem som er næsten 34 år!)

Udklip.JPG

Mens jeg ventede på at jeg blev færdig med at kaste op i munden, fik jeg tiden til at gå med at knuse tallene. Efter 27 timer:

- 6 personer har liket indlægget, og har dermed kvalificeret sig til at få en tak i profilen. INGEN af de 6 har fået et tak i deres profil fra min slægtning.

- 1 person har skrevet "gjort". Denne person har ikke kopieret indlægget over på sin egen væg - eller fået en tak.

- Mht. væddemålet, så har slægtningen 305 personer på vennelisten. Hendes pessimistiske gæt var at 3 %, svarende til 9 personer, ville skrive gjort. Eftersom kun en ven gjorde det - og løj om det - har hun tabt sit væddemål.

Hvor helvede kommer de to linier om kræft ind i billedet fra?! Skulle den toppes af med lidt skyld med skyld på, så man kunne guilt trippe folk til at reagere?

Jeg kan godt li du ligefrem har talt sammen, jeg vil tro der er 100 % sandsynlighed for at det gør dig til den ud af de cirka 5 der har læst det til ende der har brugt mest tid på det. :-D

Men okay, jeg kender godt det hvor det er så dybt underligt at man ender med at sidde og stirre mystificeret på det i lang tid. :blush:
6

Tilbage til "Generelt"