Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1381
Likede indlæg: 24949

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. sep 2018, 21:13

Rapfisk skrev:
DetSorteCirkus skrev:Den pensionerede journalist, som jeg tidligere har nævnt herinde pga. hans hang til at lege local eyes og skrive laaange forudsigelige politiske analyser på Facebook er lige tjekket ind til et kursus i - selvudgivelse :gisp:

Så er næste års mandelgave sikret. :fløjt:

Nok nærmere næste års hadepakkespilsgave :tie:
2
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 900
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9324

Indlægaf Rikke » 11. sep 2018, 11:43

:gruble:

E54030A7-0768-403D-AEDD-8428D5FD94C3.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
:whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1412
Likede indlæg: 23990

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. sep 2018, 11:59

^ :forvirret2: Du godeste.
Folk der staver dårligt og formulerer sig dårligt på skrift, og som indsætter alle de kommaer. Hvad er det de tror det gør godt for en sætning? Kan de ikke se at andre ikke gør det? Hvad mon de tænker?
11
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1412
Likede indlæg: 23990

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. sep 2018, 15:34

De kalder hende "Stine Ud-I-Én-Køre"

stine3.jpg

stine2.jpg

stine1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 651
Likede indlæg: 9935

Indlægaf POCKETKITTEN » 11. sep 2018, 18:45

Min mor, som aldrig før har skrevet en statusopdatering, tager revanche nu med en frygtelig copy paste.

“BARE EN KAT”

Fra tid til anden fortæller folk mig:"Op med humøret - det er "bare en kat"" eller "Det koster mange penge for "bare en kat"". De forstår ikke den glæde og de timer, og penge jeg bruger på "bare en kat".
Nogle af mine mest stolte og største oplevelser har jeg med "bare en kat".
Mange timer er gået hvor mit eneste selvskab var "bare en kat". Og aldrig har jeg følt mig krænket......... eller mindreværdig.
Nogle af mine sørgeligste øjeblikke har været som følge af "bare en kat", og de dage i mørket hvor jeg har grædt, har "bare en kat" altid været ved min side. "Bare en kat" gav mig trøst til at overvinde de dage der måtte komme.
Hvis du syntes at det er "bare en kat" vil du sikkert heller aldrig forstå sætninger som "bare en ven", "bare en solopgang" eller "bare et løfte".
"Bare en kat" bringer mig et fantastisk venskab, tillid og ubegrænset glæde. "Bare en kat" bringer den medfølelse og tålmodighed frem hos mig som jeg har brug for, for at blive et bedre menneske. På grund af "bare en kat" står jeg op være dag. Så for mig, og folk som mig, er det ikke "bare en kat". Men håb og drømme om fremtiden, glade minder fra fortiden og den rene glæde af øjeblikket.
"Bare en kat" bringer det bedste frem i mig og får mine tanker væk fra mig selv og dagens bekymringer. Jeg håber at folk en dag kan forstå at det ikke er "bare en kat", men menneskets bedste ven, som holder mig og menneskeheden fra at være "bare et menneske".

Kopier hvis du, ligesom jeg, synes at "bare en kat" er meget mere!
10
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Marott
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1246

Indlægaf Marott » 11. sep 2018, 20:06

Dirtylittledevil skrev:De kalder hende "Stine Ud-I-Én-Køre"

stine3.jpg

stine2.jpg

stine1.jpg

Har hun haft lungebetændelse 13 gange siden august? :stoned:
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 824
Likede indlæg: 5658

Indlægaf Bøtte » 11. sep 2018, 20:50

Marott skrev:
Dirtylittledevil skrev:De kalder hende "Stine Ud-I-Én-Køre"

stine3.jpg

stine2.jpg

stine1.jpg

Har hun haft lungebetændelse 13 gange siden august? :stoned:

Det tænkte jeg også lød underligt. Men opdagede så, at lige det opslag er skrevet i april :)
2
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 176
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4397

Indlægaf Miss_no_More » 11. sep 2018, 20:53

Hvis man lige står og mangler ting at få mareridt over, er disse til salg :lol2:
sketch-1536699117546.png
9
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 599
Likede indlæg: 7442

Indlægaf Dmitra » 12. sep 2018, 15:54

Når man modtager den dummeste homofobiske joke og faktisk har trang til at dele den på Facebook, ene og alene for at teste vennerne. Dem der grinede, ja, gæt selv hvor de ville ende.

Modtog en messengerbesked med den her joke, der bare er så plat, selv hvis man kunne borte fra det homofobiske i den ville den stadig ikke være det mindste sjov.

Det ville være sådan en joke den lokale "rigtige" mand der gav den som Stand-Upperen Stig på den lokale bodega i weekenderne og til halballer i nærområdet fortalte og de andre "rigtige" mænd ville slå sig på lårerne af grin fordi så har de bevist at de i hvert fald heller ikke er homoseksuelle. Vorherre til øg, altså. *fordom off*.

Min egen btw. Og nej, det er ikke et eller andet selvforherligelsesstunt at jeg deler den her også, hader bare at få den slags vittigheder over messenger fra folk der godt ved jeg vil blive godt lang i ansigtet over det.
Senest rettet af Dmitra 12. sep 2018, 15:59, rettet i alt 1 gang.
0
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 599
Likede indlæg: 7442

Indlægaf Dmitra » 12. sep 2018, 15:57

:rulle:.

FB_IMG_1536767748596.jpg

Jeg brækker mig mere og mere for hver nye tshirt der dukker op og undrer mig over hvorfor jeg får dem. Følger ingen sider med dem, har ikke googlet dem eller lignende. Det ene budskab er mere hjernedødt end det andet.
7
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
fisken80
Kort karma: 276
Likede indlæg: 9298

Indlægaf fisken80 » 12. sep 2018, 16:47

Dmitra skrev::rulle:.

FB_IMG_1536767748596.jpg

Jeg brækker mig mere og mere for hver nye tshirt der dukker op og undrer mig over hvorfor jeg får dem. Følger ingen sider med dem, har ikke googlet dem eller lignende. Det ene budskab er mere hjernedødt end det andet.

Ej men altså hvad fanden skulle der lige være farligt ved en dansk kvinde? Det er jo ikke ligefrem nordiske kvinder, der er kendt for deres heftige temperament... blusen er idiotisk uanset hvilken nationalitet der står, men sådan bliver den også bare virkelig underlig.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 176
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4397

Indlægaf Miss_no_More » 12. sep 2018, 16:55

Åh ja, de trøjer :rulle: De er simpelthen så tåkrummende pinlige. Der kunne ligeså godt have stået "min far kan banke din far" uden en snert af ironi. Det er virkelig på børnestadiet.
Undrer mig over, om der overhovedet er nogle der køber dem?
6
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 43
Likede indlæg: 2168

Indlægaf Ghattner » 12. sep 2018, 16:58

Miss_no_More skrev:Åh ja, de trøjer :rulle: De er simpelthen så tåkrummende pinlige. Der kunne ligeså godt have stået "min far kan banke din far" uden en snert af ironi. Det er virkelig på børnestadiet.
Undrer mig over, om der overhovedet er nogle der køber dem?

"Kings are born in [indsæt måned]"
7
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 417
Likede indlæg: 4932

Indlægaf Zinde » 12. sep 2018, 20:02

Hønsedamens høne gennemgår en stor personlig udvikling for tiden.

Jeg tror ikke, at der er nogen, der har set mine løbende og til tider mange opslag herinde, der er i tvivl om, at denne her pige har mit hjerte. Min guldklump.

For nogen er hun 'bare en høne' og for andre lidt af en slags pudderkvast der giver anledning til lidt bevægelser i smilebåndet og herefter forsvinder i hukommelsen igen, så hurtigt som hun dukkede op.

Men ikke for mig!
Intet med hende ér eller kunne nogensinde være 'bare' for mig.

Jeg har flere gange forsøgt mig med at beskrive hendes vidunderlige sind og hendes til tider skøre personlighed. Med de fineste beretninger om en høne der kommer når man kalder, bakker når hun bliver usikker og formår at beholde sin ret til maden, uanset hvem der sætter efter hende, er der ingen tvivl om, at hun har min fulde opmærksomhed og al min kærlighed.

Og så lærer hun mig altid en masse og minder mig dagligt om, at bedst som man tror, at man ved det hele, er der pludselig en masse man slet ikke aner.
En bedrift der gør det umuligt for mig at kategorisere en høne som uintelligent, for oftest er det hende der narrer mig og sjældent er det omvendt - på trods af, at hun udefra set måske er den der er mest 'bagud'.

Bagud - og alligevel så langt fremme, er hvad pointen er med dette skriv. For hun er (åbenbart) i konstant udvikling.
Bedst som hun altid (og gudskelov) bevarer sine kærlige egenskaber og sine nuttede finurligheder, tager hun andre egenskaber til sin personlighed og bliver endnu bedre, som man ikke troede var muligt.
Forleden satte hun, min blideste, blideste Ella, nemlig flokkens lille (desværre) hanemand på plads, til min store undren og lige dele morskab. Jeg havde nemlig dristet mig til at konkludere, at det havde lige netop hun ikke i sig og hun sørgede for at vise mig, at det igen var mig der tog fejl, på den kærligeste vis.

Så bedst som man endnu ikke kommet sig over stoltheden ved, at hun har formået at opgradere sine æg til de smukkeste, fineste af slagsen, som til forveksling nu ligner den bedste udgave af et silkeæg og ikke hendes spidse-miniput-æg som hun ellers før delte med mig, er hun pludselig blevet i stand til at sige fra og sætte grænser, istedet for kun at indordne sig andres.

Jeg indrømmer gerne, at håbet og drømmen er et langt liv med hende ved min side, for hvor kan hun dog lære mig alt det der også kan være og hvor gør hun mig oprigtigt glad indeni.

Verdens bedste Ella <3
14
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 386
Likede indlæg: 4274

Indlægaf lillebjoern » 12. sep 2018, 21:08

Zinde skrev:Hønsedamens høne gennemgår en stor personlig udvikling for tiden.

Jeg tror ikke, at der er nogen, der har set mine løbende og til tider mange opslag herinde, der er i tvivl om, at denne her pige har mit hjerte. Min guldklump.

For nogen er hun 'bare en høne' og for andre lidt af en slags pudderkvast der giver anledning til lidt bevægelser i smilebåndet og herefter forsvinder i hukommelsen igen, så hurtigt som hun dukkede op.

Men ikke for mig!
Intet med hende ér eller kunne nogensinde være 'bare' for mig.

Jeg har flere gange forsøgt mig med at beskrive hendes vidunderlige sind og hendes til tider skøre personlighed. Med de fineste beretninger om en høne der kommer når man kalder, bakker når hun bliver usikker og formår at beholde sin ret til maden, uanset hvem der sætter efter hende, er der ingen tvivl om, at hun har min fulde opmærksomhed og al min kærlighed.

Og så lærer hun mig altid en masse og minder mig dagligt om, at bedst som man tror, at man ved det hele, er der pludselig en masse man slet ikke aner.
En bedrift der gør det umuligt for mig at kategorisere en høne som uintelligent, for oftest er det hende der narrer mig og sjældent er det omvendt - på trods af, at hun udefra set måske er den der er mest 'bagud'.

Bagud - og alligevel så langt fremme, er hvad pointen er med dette skriv. For hun er (åbenbart) i konstant udvikling.
Bedst som hun altid (og gudskelov) bevarer sine kærlige egenskaber og sine nuttede finurligheder, tager hun andre egenskaber til sin personlighed og bliver endnu bedre, som man ikke troede var muligt.
Forleden satte hun, min blideste, blideste Ella, nemlig flokkens lille (desværre) hanemand på plads, til min store undren og lige dele morskab. Jeg havde nemlig dristet mig til at konkludere, at det havde lige netop hun ikke i sig og hun sørgede for at vise mig, at det igen var mig der tog fejl, på den kærligeste vis.

Så bedst som man endnu ikke kommet sig over stoltheden ved, at hun har formået at opgradere sine æg til de smukkeste, fineste af slagsen, som til forveksling nu ligner den bedste udgave af et silkeæg og ikke hendes spidse-miniput-æg som hun ellers før delte med mig, er hun pludselig blevet i stand til at sige fra og sætte grænser, istedet for kun at indordne sig andres.

Jeg indrømmer gerne, at håbet og drømmen er et langt liv med hende ved min side, for hvor kan hun dog lære mig alt det der også kan være og hvor gør hun mig oprigtigt glad indeni.

Verdens bedste Ella <3

Efter at have læst den opdatering føler jeg, at jeg mangler en Ella i mit liv. Jeg har så meget at lære endnu. :-D
8
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"