Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 11. feb 2016, 16:37

Smiling_Goat skrev:Præcis! Det er jo ligesom at veje en appelsin på en vægt og konstatere, at den vejer 300 gram, halvere den og sige hver halvdel vejer 300 gram.

Hvordan kan det nogensinde give mening?!




Det giver ikke mening. Det er bare en eller anden talfreak, der har lavet det der lorteregnestykke for at spille klog. *kigger op og smiler*
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 11. feb 2016, 18:58

Bwahaha...min eks. Røvhullet der lavede forsvindingsnummeret og som karma nu har indhentet; han er dælme pinlig. Ingen kan vist være i tvivl om, at han ligger i ufrivillig skilsmisse. Han spammer sin væg med citater, som bare siger alt. På den pinlige måde.
Og ja, jeg snager. Det giver mig en følelse af "arrhh", at han prøver hvor ondt det gør.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Donna Martin Graduates!
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dr_bp » 11. feb 2016, 19:09

Årh, Ado. Det er der hvor man har lyst til at sende ham en offentlig påmindelse om hvor dårlig han behandlede en, og hvor stort et røvhul han var dengang, ikke?

Jeg blev mobbet ret meget af en klassekammerat i 5. klasse. Hun flyttede heldigvis og så stoppede det, og det er ikke noget e
jeg har været påvirket af i lang tid. Vi er nu på fb, hvor hun har MEGET travlt med deder anti-mobbe memes, og med at hænge andre forældre ud fordi deres børn mobber hendes. Det er naturligvis synd for hendes børn, men indimellem får jeg sådan lyst til at minde hende om dengang, hun fik alle pigerne i klassen til at fryse mig ud fordi hun sagde at min far var børnelokker og at vi tørrede røv i håndklæder. Eller da hun fortalte sin mor at hun havde set min mor kysse naboen (det spredte sig så hurtigt i nabolaget at ingen børn måtte komme til fødselsdag hos mig. Det var i øvrigt løgn). Hendes grusomheder syntes uendelige dengang, men det har hun behændigt glemt.
I stedet fryder jeg mig en smule over at hun har et lorte liv i dag. So shoot me.
16
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 12. feb 2016, 07:37

KÆRLIGHED OG FRIHED!
HJÆLP MIG MED AT BREDE ET BUDSKAB
MÅ GERNE DELES HVIS I HAR LYST.. AL DELING OG HJÆLP VIL BLIVE MODTAGET MED KYSHÅND OG DYB TAKNEMMELIGHED
Åhh hvor hiver det bare i mog og hæve alt lortet den første og bare smutte .. meen må hellere lige have foranstaltningerne i orden først . Men næste år så gælder det den pilgrims rejse .. og sorry to say men man ved aldrig om jeg ender med vil bo i Danmark igen og hvem ved hvad fremtiden så bringer ..
Kan kun sige at JEG GLÆDER MIG!! GLÆDER MIG, til at gå mine egne veje og følge mit hjerte på vejen ud og opleve livet fra et helt andet perspektiv. . Glæder mig til at bevise at samfundet vi lever i ikke er det der skal få lov bestemme vores alles destinationer .. følg jeres hjerte folkens og lad ikke nogen eller noget holde jer væk fra eller ødelægge jeres drømme!! Det har jeg gjort for længe nu og for et halvt år siden var det slut!! Gået op for mig at der er mere derude der kalder på mig!,-
JA FAKTISK KALDER DET PÅ OS, en jord og mennesker der skal ud og opdages og imellemtiden gøres de indledende forberedelser for at være med til gøre en forskel og hjælpe med at vise vejen frem mod bedre tider og et bedre samfund i alle hjørner og kanter muligt ..
jeg har en mission og den ligger og kommer dybt fra og i min sjæl og mit hjerte.. Og der ligger en stor kærlighed til livet og verden, til vores befolkning og alle andre levende væsner og plantelivet ..
Og jeg siger SLUT NU ..!!!
SLUT , med at blive ført bag lyset af konspirations teorier, onde mennesker og regeringer med kun en dagsorden (deres egen) som der ender med at køre vores liv og verden i sænk hvis der ikke snart bliver gjort noget !!
Har et opråb og et ønske om at alle der kan og vil, vil gøre det samme, vågne op fra at bare se på mens vores befolkning, dyr, afgrøder, planter og naturliv lider og ødelægges .. det er nu eller aldrig
Nu eller aldrig at vi skal stå sammen og give dem der ødelægger det hele og alt beskrevet foroven , give dem baghjul og tørt på , råbe højt og bevise, bevise at vi nægter!!
NÆGTER være med til alt det skræmmende, ødelæggende og onde der foregår.
Der skal sættes en stopper for disse kolde forfærdelige modbydeligheder og vi kan kun gøre det SAMMEN
GØRE DET SAMMEN MED OG AF KÆRLIGHED, SAMMENHOLD FORSTÅELSE, OG ENGAGEMENT!!
SAMMEN KAN VI KLARE ALT DETTE I SKAL BARE TRO PÅ JER SELV OG DET MINE VENNER ER NOGET JEG VIL GØRE MIT FOR AT HJÆLPE JER OG ALLE DEM DER VIL MED
OG JEG VED JEG IKKE ER DEN ENESTE DERUDE..
DET SKER MED FLERE OG FLERE, FLERE STEDER,-
DE ER BEGYNDT AT ÆNDRE BEVIDSTHEDS NIVEAU OG FORSTÅELSE FOR DENNE ALVOR OG FLERE OG FLERE GODE MENNESKER REJSER SIG OP, SIGER FRA OG GØR EN FORSKEL
DER ER BEDRE TIDER PÅ VEJ OG DET ER IKKE FORSENT AT JOINE DEM ELLER MEDMENNESKERNE I DEM!!
PEACE, LOVE AND GOOD VIBES






Happy god freaking fucking fredag.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mi55y » 12. feb 2016, 07:50

icelady skrev:
Åhh hvor hiver det bare i mog og hæve alt lortet den første og bare smutte .. meen må hellere lige have foranstaltningerne i orden først . Men næste år så gælder det den pilgrims rejse .. og sorry to say men man ved aldrig om jeg ender med vil bo i Danmark igen og hvem ved hvad fremtiden så bringer ..
[...]
Nu eller aldrig at vi skal stå sammen og give dem der ødelægger det hele og alt beskrevet foroven , give dem baghjul og tørt på , råbe højt og bevise, bevise at vi nægter!!






Happy god freaking fucking fredag.


Hvordan vil han/hun "stå sammen" og "råbe højt", når han/hun har tænkt sig at skride og måske aldrig vende tilbage?
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 12. feb 2016, 07:57

Mi55y skrev:
Hvordan vil han/hun "stå sammen" og "råbe højt", når han/hun har tænkt sig at skride og måske aldrig vende tilbage?


Personen uddyber at ved at rejse ud "får jeg jo samlet viden og erfaring, der kan hjælpe mig fremadrettet med at ændre tingenes tilstand."


Det virker en anelse naivt og rosenrødt på mig. :genert:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Whoosh » 12. feb 2016, 08:24

icelady skrev:


Happy god freaking fucking fredag.

Fyret, skilt, så højskole, og nu el Camino.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dime » 12. feb 2016, 08:28

Ado skrev:DEN FLISE VEJER 4½KG!



Altså, det er det her, ikk?

1 Flise vejer 3 kg + ½ flise

**********


Flise = 3 kg + 0.5 Flise

Lad os for sjov gange lortet op med 2

2 Fliser = 6 kg + 1 Flise

...så lad os da (stadig bare for sjov, ikk) fjerne 1 flise

1 Flise = 6 kg

Hov? ;) :D :D

**********


Så lad os prøve på en anden måde :D


Flise = 3 kg + 0.5 Flise

Lad os fjerne ½ flise

½ Flise = 3 kg

...og gange op til en hel flise (altså gange med 2 / dividere med den halve der)

Flise = 6 kg
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 12. feb 2016, 08:32

Jeg har slået op med flisen! Vil ikke høre mere om den. Jeg hader den fucking flise.
15
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 12. feb 2016, 17:03

Fliser er dumme og skal overhovedet ikke have en vægt, der er umulig at regne ud.

Hvis det chokolade, var det mere interessant.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dime » 12. feb 2016, 17:12

Aij, hold nu op med den flise :D :D

En hel er lig med en halv plus et-eller-andet... så må det et-eller-andet jo svare til en halv, ikk?
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 12. feb 2016, 18:26

Dime skrev:Aij, hold nu op med den flise :D :D

En hel er lig med en halv plus et-eller-andet... så må det et-eller-andet jo svare til en halv, ikk?

Det var stadig mere interessant med chokolade.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. feb 2016, 10:09

Når man er i kærestesorg, kan ordene "respekt" og "væk" sagtens rime på hinanden...

rim.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kommodedyret » 13. feb 2016, 10:13

Dime skrev:Aij, hold nu op med den flise :D :D

En hel er lig med en halv plus et-eller-andet... så må det et-eller-andet jo svare til en halv, ikk?


Ja det er utroligt så vilde folk er med at arbejde ude på den flise.

Men de kan ikke se at resultatet er 6.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 13. feb 2016, 10:17

Min eks. fortsætter. Han udstiller god nok hele skilsmissen pinligt meget.


Venskab, kærlighed og sandhed.....
En fin etik hvis man formår at leve op til det....


Han har altid brugt at afslutte sine sætninger med ... Og når han gjorde det, vidste man bare: "Shit! Han er i dårligt humør". Men for pokker. Manden er lystløgner. Han løj om så meget i vores forhold, at jeg ikke troede på ham, hvis han sagde: "Solen skinner i dag".
Gud, hvor har jeg ondt af hans kone. Hvor må det være frustrerende, at han kører sådan en gang følelsesdrama offentligt.
8
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"