Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Nicolait » 19. sep 2017, 15:00

dgd2007 skrev:
Falstria skrev:[...]
Burde man ikke nærmere vaske hænder hver gang man har rørt et dørhåndtag, som alle andres hænder også har rørt?

Ikke hvis man går med gummihandsker hele tiden :D


Hvorfor stoppe der? En ABC-dragt er da vejen frem, når man skal ud blandt andre mennesker.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Lisva » 19. sep 2017, 15:11

Falstria skrev:
Kattefjæs skrev:
Falstria skrev:
MCIS skrev:Simpelt spørgsmål :)
Min mand vasker kun sine hænder med vand når han har tisset, dog med vand og sæbe når han laver nr 2.

Jeg mener jo bestemt man skal bruge sæbe HVER gang.


Jeg tisser ikke på mine hænder.


Det gør kvinder da heller ikke. :) Dine hænder kommer alligevel i kontakt med urene overflader.


Nå, jamen så må jeg da ud og montere sæbedispenser på pæretræet.

Burde man ikke nærmere vaske hænder hver gang man har rørt et dørhåndtag, som alle andres hænder også har rørt?


Ikke hvis alle de andres hænder er vasket med vand og sæbe. ;-)
5
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Petrix » 19. sep 2017, 15:11

Jeg vasker altid hænder inden jeg skal tisse.
Kan godt lide at holde min pik ren.
1
27102021
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf paint » 19. sep 2017, 15:58

I 'Mythbusters', påviste de at der var langt flere bakterier på en mobiltelefon end der var på et toiletbræt.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Slettet bruger » 19. sep 2017, 16:00

Falstria skrev:
Kattefjæs skrev:
Falstria skrev:
MCIS skrev:Simpelt spørgsmål :)
Min mand vasker kun sine hænder med vand når han har tisset, dog med vand og sæbe når han laver nr 2.

Jeg mener jo bestemt man skal bruge sæbe HVER gang.


Jeg tisser ikke på mine hænder.


Det gør kvinder da heller ikke. :) Dine hænder kommer alligevel i kontakt med urene overflader.


Nå, jamen så må jeg da ud og montere sæbedispenser på pæretræet.

Burde man ikke nærmere vaske hænder hver gang man har rørt et dørhåndtag, som alle andres hænder også har rørt?


Det nemmeste er at undgå at berøre den beskidte penis direkte.

Hertil bruger jeg

Billede
6
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf paint » 19. sep 2017, 16:02

eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
Kattefjæs skrev:
Falstria skrev:
MCIS skrev:Simpelt spørgsmål :)
Min mand vasker kun sine hænder med vand når han har tisset, dog med vand og sæbe når han laver nr 2.

Jeg mener jo bestemt man skal bruge sæbe HVER gang.


Jeg tisser ikke på mine hænder.


Det gør kvinder da heller ikke. :) Dine hænder kommer alligevel i kontakt med urene overflader.


Nå, jamen så må jeg da ud og montere sæbedispenser på pæretræet.

Burde man ikke nærmere vaske hænder hver gang man har rørt et dørhåndtag, som alle andres hænder også har rørt?


Det nemmeste er at undgå at berøre den beskidte penis direkte.

Hertil bruger jeg

Billede


Sikker på at det ikke er sådan en her? :-D

Billede
9
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 19. sep 2017, 19:39

Wizzze skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg ved min kæreste vasker med sæbe efter et hvert toiletbesøg, for vores håndsæbe dufter af slik og kan duftes 2 meter væk :lol:


Hvilken sæbe er det? :savl:



Det er fra Carex og den hedder Love Hearts :love2:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Wizzze » 19. sep 2017, 19:45

paint skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
Kattefjæs skrev:
Falstria skrev:
MCIS skrev:Simpelt spørgsmål :)
Min mand vasker kun sine hænder med vand når han har tisset, dog med vand og sæbe når han laver nr 2.

Jeg mener jo bestemt man skal bruge sæbe HVER gang.


Jeg tisser ikke på mine hænder.


Det gør kvinder da heller ikke. :) Dine hænder kommer alligevel i kontakt med urene overflader.


Nå, jamen så må jeg da ud og montere sæbedispenser på pæretræet.

Burde man ikke nærmere vaske hænder hver gang man har rørt et dørhåndtag, som alle andres hænder også har rørt?


Det nemmeste er at undgå at berøre den beskidte penis direkte.

Hertil bruger jeg

Billede


Sikker på at det ikke er sådan en her? :-D

Billede


Du mener vel?

Billede

:D
8
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Artem » 19. sep 2017, 20:15

Nej normalt skyller jeg bare hænderne i den varme stråle, og tørrer fingerne i håndklædet. :D
3
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Slettet bruger » 19. sep 2017, 20:29

Artem skrev:Nej normalt skyller jeg bare hænderne i den varme stråle, og tørrer fingerne i håndklædet. :D


Den gule stråle eller den gennemsigtige stråle?
3
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Wizzze » 19. sep 2017, 20:33

Artem skrev:Nej normalt skyller jeg bare hænderne i den varme stråle, og tørrer fingerne i håndklædet. :D


Så du tisser direkte på hænderne?
Jeg har godt hørt det skulle virke på nogen ting, bl.a. stik fra brandmænd og sådan, men som alm. hygiejne, det er nyt :-D
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf paint » 19. sep 2017, 21:23

Urin, er glimrende til f.eks at kurere revnede fingerspidser (pga. kulde eller meget tør hud) (også kaldet 'vinterhænder')
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf DenBruneMunk » 19. sep 2017, 21:49

Undrer mig at en kvinde kan tro, kun mænd har et problem. Kvinder spreder næsten med hagl når de (næsten) sætter sig, hvor manden kan begrænse det, og rører heller ikke ved noget papir efter. Næste er jo at der er hår som kan blive betændt, og har man først haft papiret i området, så har ens hænder jo også været udsat og så hjælper det ikke at stå og fægte med albuer på håndtag, da bakterier som sagt bare skal i berøring med hud, så kan man inficere sig. Så det er vist gammel overtro, at uden hænder på, så får man ikke bakterier på sig :) Det er da dejligt at man kan overbevise sig selv om det. Der er også dem som mener urent bestik er farligere end rent, selvom man kun selv har brugt det.

Man har jo et immun system for noget, og det er en rigtig god ven. Så behøver man at beskytte sig, tage handsker på eller tro man ikke skal røre håndtag, så er man måske selv den største smittebærer der render rundt, for nu mere man beskytter sig imod bakterier, nu mindre modstandsdygtig er man, når man endelig rammes og det sker jo.
Hospitaler behøver den beskyttelse, fordi immun systemet er svækket, når man er syg. Derfor er årsagerne til beskyttelse højere og mange kan ligge med åbne sår ligefrem. Det skal man ikke sammenligne med et toilet på et værtshus, selv om det lyder mindre lækkert for flere.

Man skal måske stille sig selv det spørgsmål, hvor ofte har man været syg af og gå en tur, hilse på folk, tage toget og gå over i bussen, gå på jobbet og bruge toilettet og håndvask, bruge andres udstyr som computer, kuglepenne og andet dagligs gejl som andre har berørt, og hvor ofte ligger man i sengen med en stærk infektion som ikke er forkølelse eller influenza . Det tror jeg nok er minimalt og folk kan nok dårligt huske dette.

Så rent piveri og forfængelighed. Hvis det skulle være så farligt, så ville folk ikke holde hænder eller kysse eller kramme, de ville ikke røre ved børn i børnehaverne, de ville dårligt tør sætte sig i offentlige transportmidler og de kunne ikke bruge sikkerheds installationer som er der, og tænk vi ville rende rundt med masker for ikke at indånde den luft andre har muligvis haft inde i kroppen. Nøj....

Så tag en slapper, vi har et immun system, og er du syg, så skal du nok finde ud af det.
0
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Hewlett » 19. sep 2017, 21:55

paint skrev:I 'Mythbusters', påviste de at der var langt flere bakterier på en mobiltelefon end der var på et toiletbræt.


Nu er det jo ikke altid mængden af bakterier der gør os syge. Det er typen af bakterier :)

Og vasker man ikke hænder efter toiletbesøg, ender dé bakterier jo også på mobilen.
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Planten » 19. sep 2017, 22:11

Kvinder er desuden elendige til håndhygiene, når de har været på toilettet.
2

Tilbage til "Generelt"