Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lumin
Kort karma: 3
Likede indlæg: 109

Re: Mand : Vasker du hænder med vand og sæbe når du har tisset?

Indlægaf Lumin » 20. sep 2017, 19:45

Kvinde her og vasker hænder med sæbe.. Hysterisk sygeplejerske :lol:

Men det handler jo ikke kun om tis? Hele dagen igennem rører vi alt muligt som kan have dårlige bakterier som kan gøre os syge uden at vi tænker over det. Wc besøg er en god anledning til at vaske hænderne uanset om man mener tis/penis/vagina er beskidte
8
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2091
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 20231

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2017, 20:32

Sangius skrev:Hvad er en diller-bakterie?

Jeg tror normalfloraren på ydersiden af dilleren er den samme, som på f.eks. indersiden af armen.

Hvis du har indersiden af din arm nede i dine varme bukser ca 10cm fra dit rectum? (Hvor der er mange rigtigt hyggelige bakterier.)
4
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 408
Likede indlæg: 8800

Indlægaf Sangius » 20. sep 2017, 20:39

kidkomb skrev:

Jeg tror normalfloraren på ydersiden af dilleren er den samme, som på f.eks. indersiden af armen.

Hvis du har indersiden af din arm nede i dine varme bukser ca 10cm fra dit rectum? (Hvor der er mange rigtigt hyggelige bakterier.)

Har du da ikke det???
Jeg tror ikke normalfloaren fra tarmen vandrer særlig langt væk fra udgangen :D
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 6793

Indlægaf Slettet bruger » 20. sep 2017, 21:33

Lumin skrev:Kvinde her og vasker hænder med sæbe.. Hysterisk sygeplejerske :lol:

Men det handler jo ikke kun om tis? Hele dagen igennem rører vi alt muligt som kan have dårlige bakterier som kan gøre os syge uden at vi tænker over det. Wc besøg er en god anledning til at vaske hænderne uanset om man mener tis/penis/vagina er beskidte

Jam du vasker jo heller ikke hænder efter at du har sat kløet dig i nakken?

Men ok kan godt se den med at hvis man rutinemæssigt vasker hænder når man er på wc, så får man nok fjernet nogen bakterier sådan løbende.
1
Brugeravatar
paint
Kort karma: 289
Likede indlæg: 11800

Indlægaf paint » 20. sep 2017, 22:06

Det er jeg også ret overbevist om - hvis man går i bad hver dag. Det er klart, at hvis man er typen ,der kun går i bad til jul og påske så vil der være bakterier alle steder på kroppen.

I øvrigt, er der bakterier alle vegne, hvor vi færdes. På mønter og pengesedler, på diverse steder, hvor der er touch-skærme eller taster (billetautomater f.eks), på trappegelændere, på dørhåndtag, på håndtagene på indkøbskurve osv. osv. Gnider man sig i øjet, eller klør sig lidt ved næsen, så er man inficeret med bakterier fra alle mulige ukendte mennesker, som har haft fingrene alle tænkelige (og utænkelige) steder.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
In_your_eyes
Kort karma: 87
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 785

Indlægaf In_your_eyes » 21. sep 2017, 02:26

paint skrev:

Det er jeg også ret overbevist om - hvis man går i bad hver dag. Det er klart, at hvis man er typen ,der kun går i bad til jul og påske så vil der være bakterier alle steder på kroppen.

I øvrigt, er der bakterier alle vegne, hvor vi færdes. På mønter og pengesedler, på diverse steder, hvor der er touch-skærme eller taster (billetautomater f.eks), på trappegelændere, på dørhåndtag, på håndtagene på indkøbskurve osv. osv. Gnider man sig i øjet, eller klør sig lidt ved næsen, så er man inficeret med bakterier fra alle mulige ukendte mennesker, som har haft fingrene alle tænkelige (og utænkelige) steder.

En god grund til at vaske hænder efter hvert toiletbesøg, vil jeg mene :P
0
:pompom:
MCIS
Kort karma: 3
Likede indlæg: 43

Indlægaf MCIS » 14. okt 2017, 18:00

DenBruneMunk skrev:
MCIS skrev:Selvfølgelig dør vi ikke af bakterier, men vi har en lille baby som helst ikke skal have hans diller bakterier på sig.

Derfor synes jeg det er interessant at vide om det er en generelt mande-ting ikke at vaske hænder når man har tisset, da min mand ikke mener mænd gør det. Hvis det viser sig, at de fleste mænd rent faktisk vasker hænder, så siger han at det skal han nok også gøre.

Så er jeg enig :) Mænd vasker hænder, det gør nok de fleste.

Det var dog spændende , hvis man kan sige det, at toiletbesøg ikke var en killer, så når du nævner dit barn, så kan jeg ikke lade være med at tænke på køkkenkluden og hvor often den skiftes hver dag? At bekæmpe en mand på toilettet er vist en ringe trøst, hvis man i huset har mange andre steder som er meget mere smitsom og som virkelig gør en forskel.

Men igen, der er vist ikke påvist hvor ofte det rammer en i hjemmet og hvor mange som konsekvens af dette, ligger på hospitaler osv.. Tror ikke det er så vildt.

Jeg bruger ikke køkkenklud netop af den grund ;) Bruger køkkenrulle
1
cola
Kort karma: 50
Likede indlæg: 1033

Indlægaf cola » 15. okt 2017, 07:00

Der burde være en med kvinder også...
For jeg er fx en af dem der ikke vasker hænder andet end hvis der er papir at tørre dem af i. Og ser ret så ofte kvinder der kun lige laver "titte bøh" med vandet og det er altså ikke at vaske hænder. At vaske hænder er en process i sig selv og indeholder også håndled. Hvor de fleste selv når de "siger" de vasker hænder jo da der kommer sæbe på hånden, men det er kun lige en gnide tur sæben får, måske hvis den er heldig en tur på oversiden af hånden, men en tur rundt om hver finger kommer den ikke... Så hvor mange mon egentlig vasker deres hænder dagligt ?

Altså på måden man vasker sine hænder, og ikke bare ...vand og sæbe blandet sammen.
2
Brugeravatar
paint
Kort karma: 289
Likede indlæg: 11800

Indlægaf paint » 15. okt 2017, 09:58

cola skrev:Der burde være en med kvinder også...
For jeg er fx en af dem der ikke vasker hænder andet end hvis der er papir at tørre dem af i. Og ser ret så ofte kvinder der kun lige laver "titte bøh" med vandet og det er altså ikke at vaske hænder. At vaske hænder er en process i sig selv og indeholder også håndled. Hvor de fleste selv når de "siger" de vasker hænder jo da der kommer sæbe på hånden, men det er kun lige en gnide tur sæben får, måske hvis den er heldig en tur på oversiden af hånden, men en tur rundt om hver finger kommer den ikke... Så hvor mange mon egentlig vasker deres hænder dagligt ?

Altså på måden man vasker sine hænder, og ikke bare ...vand og sæbe blandet sammen.

Håndleddet ligefrem? Det er vel, trods alt, de færreste der ligefrem stikken hånden op til håndleddet, ét eller andet unævneligt sted, når de er ude at tisse? :nerve:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
cola
Kort karma: 50
Likede indlæg: 1033

Indlægaf cola » 15. okt 2017, 12:10

paint skrev:

Håndleddet ligefrem? Det er vel, trods alt, de færreste der ligefrem stikken hånden op til håndleddet, ét eller andet unævneligt sted, når de er ude at tisse? :nerve:

Som kvinde gør du faktisk... uanset om du tager den forfra eller bagfra. Bare se efter næste gang du er på wc (hvis du er kvinde)... for du kan ikke nå hvis alt du må stikke ned i kummen er dine fingre.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 263
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 4460

Indlægaf Purple Haze » 22. okt 2017, 17:46

cola skrev:
paint skrev:

Som kvinde gør du faktisk... uanset om du tager den forfra eller bagfra. Bare se efter næste gang du er på wc (hvis du er kvinde)... for du kan ikke nå hvis alt du må stikke ned i kummen er dine fingre.

Men det betyder jo ikke at man rører ved noget?

Vasker altså ikke hænder fordi min hånd har været i nærheden af toilettet.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Generelt"