Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 842
Likede indlæg: 12077

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf dgd2007 » 24. maj 2018, 19:41

Smiling_Goat skrev:Jeg har modtaget en SMS om det, fra et firma jeg ikke synes, jeg nogensinde har hørt om før.. Så var det, jeg kom til at tænke på, at det da egentligt er fantastiske vilkår for scammere

En informationsmail med et link til noget GDPR-relateret fra et tilsyneladende ukendt firma. Easy-peasy.

Præcis. Det må være højsæson :fløjt:
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 639
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 9653

Indlægaf Delfin » 24. maj 2018, 20:00

dgd2007 skrev:
Delfin skrev:Mængden af mails vedr. privatlivspolitik

Ja, det er helt vildt ... man sidder der: "Hmm ... ved lejlighed må jeg gå igennem og så om jeg overhovedet er medlem af alle de ting ... :gruble:"

De fleste er helt ærligt blevet slettet uden at læse dem, men der er et par stykker, jeg har været inde og afmelde, så får man da ryddet lidt op, men mange ting har jeg en ekstra mail til, hvilket minder mig om, at den adresse må være stopfyldt, da den har begrænset plads :D
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 639
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 9653

Indlægaf Delfin » 24. maj 2018, 20:23

Smiling_Goat skrev:
dgd2007 skrev:
Delfin skrev:Mængden af mails vedr. privatlivspolitik

Ja, det er helt vildt ... man sidder der: "Hmm ... ved lejlighed må jeg gå igennem og så om jeg overhovedet er medlem af alle de ting ... :gruble:"

Jeg har modtaget en SMS om det, fra et firma jeg ikke synes, jeg nogensinde har hørt om før.. Så var det, jeg kom til at tænke på, at det da egentligt er fantastiske vilkår for scammere

En informationsmail med et link til noget GDPR-relateret fra et tilsyneladende ukendt firma. Easy-peasy.

Jeg har modtaget en, der helt sikkert er i den kategori. Den har i hvert fald en underlig adresse
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Indlægaf Juki » 5. jun 2018, 09:58

Jeg har de fineste pæoner i haven, men hold kæft hvor de stinker og har en kraftigt lugt :tie:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 172
Likede indlæg: 2670

Indlægaf Skorstenen » 9. jun 2018, 07:15

Jeg er sulten men synes ikke at jeg vil spise noget. Vi skal til fødselsdagsbrunch i en bowlinghal kl. 11 og vil gerne kunne spise noget der.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 809
Likede indlæg: 13526

Indlægaf Smiling_Goat » 9. jun 2018, 08:58

Jeg trænger bare til en dag, hvor jeg ikke hører, ser, lugter eller så meget som fornemmer et andet menneske.

Ikke direkte foran mig. Ikke igennem væggen. Ikke gennem telefonen. Bare total fred og ro.

Det ved jeg simpelthen ikke, hvordan jeg kommer til. Der er jo mennesker over alt!
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2354
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 22603

Indlægaf kidkomb » 9. jun 2018, 10:32

Hastigheden på internettet i sommerhuset :sur:
1
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1444
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12968

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jun 2018, 10:56

Ikke at jeg ikke har dummet mig nok med det der nye dankort, men jeg BLIVER altså lidt irriteret over, at de bruger mit mellemnavn i stedet for mit efternavn på det dumme kort.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 237
Likede indlæg: 2457

Indlægaf FruKuk » 9. jun 2018, 18:58

At min pollenallergi gør, at jeg nyser, klør og snotter, når jeg drikker øl :sur:
1
LaMariposa
Kort karma: 405
Likede indlæg: 6516

Indlægaf LaMariposa » 11. jun 2018, 04:25

Gider virkelig ikke på job, selvom jeg egentlig godt kan lide mit arbejde...
0
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 665
Likede indlæg: 7026

Indlægaf Pandesteg » 11. jun 2018, 06:12

Fru Sunshine skrev:Ikke at jeg ikke har dummet mig nok med det der nye dankort, men jeg BLIVER altså lidt irriteret over, at de bruger mit mellemnavn i stedet for mit efternavn på det dumme kort.

Jeg fik også tilsendt et kort med mit gamle navn flere år efter jeg var blevet gift. Meget mærkeligt. De breve de sender kan de da godt finde ud af at adressere korrekt.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 11. jun 2018, 08:31

Pandesteg skrev:
Fru Sunshine skrev:Ikke at jeg ikke har dummet mig nok med det der nye dankort, men jeg BLIVER altså lidt irriteret over, at de bruger mit mellemnavn i stedet for mit efternavn på det dumme kort.

Jeg fik også tilsendt et kort med mit gamle navn flere år efter jeg var blevet gift. Meget mærkeligt. De breve de sender kan de da godt finde ud af at adressere korrekt.

Jeg fik forklaringen. Det er fordi, de bare trykker genbestil. Så bliver navnet ikke ændret. Nu får jeg et nyt kort.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 665
Likede indlæg: 7026

Indlægaf Pandesteg » 11. jun 2018, 08:33

Fru Sunshine skrev:
Pandesteg skrev:

Jeg fik forklaringen. Det er fordi, de bare trykker genbestil. Så bliver navnet ikke ændret. Nu får jeg et nyt kort.

Det er da også topfesent. De burde lige opdatere fra CPR-registeret, inden de bare hovedløst sender nye kort ud med forkerte navne. What a waste.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 11. jun 2018, 08:38

Pandesteg skrev:
Fru Sunshine skrev:
Pandesteg skrev:

Det er da også topfesent. De burde lige opdatere fra CPR-registeret, inden de bare hovedløst sender nye kort ud med forkerte navne. What a waste.

I den grad. Det dummeste i min situation er så, at jeg jo havde aktiveret det nye kort og kasseret det gamle, men banken havde spærret det nye, fordi jeg skulle bruge det gamle, indtil det rigtige kom.

Nu har de åbnet det igen. Jøsses altså :lol:
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 250
Likede indlæg: 4735

Indlægaf Tilly » 12. jun 2018, 10:05

At min nabo har været i gang med at bore huller i væggen kontant den sidste halve times tid...

Kan jo ikke ligefrem klage over at han/hun gør det i dagtimerne, men når jeg nu sidder og prøver at koncentrere mig om at skrive ansøgninger, så er det altså en smule træls at høre på. Jeg tror jeg smutter en tur i fitness i stedet...
0

Tilbage til "Generelt"