Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4926
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7919

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Nicolait » 10. jun 2019, 22:10

klumphen skrev:At min computer, efter den sidste opdatering af windows, er begyndt at tænde sig selv efter jeg har slukket den.
Fx slukker jeg den om aftnen, så er den ofte tændt næste morgen, når jeg står op.


Eller også er der en, der lister ind og tænder den i løbet af natten. :panik:
3
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7754
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 594
Likede indlæg: 11466

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Kerrigan » 11. jun 2019, 18:55

At min nye mobil er forsinket. Den har bare at være her inden jeg tager til Indien om en uge. :panik:
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Bøtte » 11. jun 2019, 19:59

Chatsy skrev:Det er træls at modtage andre folks post.
Ikke så lang tid efter jeg flyttede ind i mit hus fik jeg breve, som var til sælger. Bevares, man får ikke rettet sin adresse til alt, så jeg skrev bare retur til afsender, forkert adresse og så måtte PostNord om at finde ud af det.
I forrige uge fik jeg igen post, som ikke var til mig. Denne gang var det dog til en, som boede på en helt anden adresse og så vidt jeg kunne se på brevet var det noget med NemID. Fedt at levere sådan noget forkert. Den røg også bare retur til PostNord.

For et par dage siden var den gal igen. Post til sælger endnu engang, men denne gang var det ikke PostNord, der havde dummet sig. Brevet er uden afsender og intet frimærke, dvs. den er afleveret personligt. Det er nu ti måneder siden jeg flyttede ind og jeg må understrege at der kun står mit navn på postkassen. Alligevel har afsender valgt at levere brevet i min postkasse. For hulan altså, hvad skal jeg gøre med det? Jeg kender godt sælges nye adresse, men det er i et område, jeg ikke umiddelbart kommer, men jeg kan ikke rigtig se anden udvej end at aflevere den til rette modtager. Det er bare ikke rimeligt at opgaven skal tørres af på mig på den måde.


Jeg har diskuteret med PostNord, da vi flyttede ind i vores tidligere hus. De ville nemlig ikke aflevere vores post før vi fik navn på postkassen, det måtte de ikke, Men de leverede jævnligt vores nabos post til os, det måtte de åbenbart godt :rulle:
4
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12720
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12452

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Guilded_Lily » 20. jun 2019, 10:00

Jeg nåede ikke at nyde mine nyudsprungne pæoner, før de blev slået i stykker af regnen.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30170

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf TinaW » 20. jun 2019, 10:37

Guilded_Lily skrev:Jeg nåede ikke at nyde mine nyudsprungne pæoner, før de blev slået i stykker af regnen.


Stort set det samme her.
Nåede dog at få klippet af, til en enkelt buket.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30170

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf TinaW » 28. jun 2019, 09:17

At jeg pt. ikke kan printe pga. fejl fra printleverandøren og derfor må bede min kollega om, at sende de ca. 15 regninger jeg har printet i løbet af dagen, på mandag.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14791
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24895

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 1. jul 2019, 08:30

Min tidligere kollega, som jeg skulle mødes med i eftermiddag, er blevet syg. Det er 100% mest synd for hende, men jeg havde glædet mig til at se hende, så det er lidt træls.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 2. jul 2019, 12:29

At min chef ikke var her i dag, så jeg kunne få sagt op. Men det skal jo bare gøres inden jeg går på ferie i næste uge. Vil bare gerne have det overstået.
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4926
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7919

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Nicolait » 3. jul 2019, 10:49

At ps+ denne måned har erstattet pes med Detroit: become human.
Jeg havde virkeligt set frem til at prøve pes.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12720
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12452

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Guilded_Lily » 3. jul 2019, 12:21

Jeg var sikker på, vi havde en tråd herinde, der hed "Hvordan har du det lige nu?", men jeg kan simpelthen ikke greje søgefunktionen.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Flora » 3. jul 2019, 12:27

Guilded_Lily skrev:Jeg var sikker på, vi havde en tråd herinde, der hed "Hvordan har du det lige nu?", men jeg kan simpelthen ikke greje søgefunktionen.


Den er her: http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=1157

Det er typisk nemmere at finde tråde via Google end via Debattens søgefunktion :)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12720
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12452

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Guilded_Lily » 3. jul 2019, 12:51

Flora skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg var sikker på, vi havde en tråd herinde, der hed "Hvordan har du det lige nu?", men jeg kan simpelthen ikke greje søgefunktionen.


Den er her: http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=1157

Det er typisk nemmere at finde tråde via Google end via Debattens søgefunktion :)


Tak! :blomst:

Jeg prøvede ellers også at google, men det er jeg åbenbart heller ikke for knøv til :lol:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Flora » 3. jul 2019, 13:16

Guilded_Lily skrev:
Flora skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg var sikker på, vi havde en tråd herinde, der hed "Hvordan har du det lige nu?", men jeg kan simpelthen ikke greje søgefunktionen.


Den er her: http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=1157

Det er typisk nemmere at finde tråde via Google end via Debattens søgefunktion :)


Tak! :blomst:

Jeg prøvede ellers også at google, men det er jeg åbenbart heller ikke for knøv til :lol:


Jeg skrev "Hvordan har du det lige nu Debatten.net" i Google. Så kom den frem som et af de første hit. Det plejer at fungere med de fleste forsvundne tråde :)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12720
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12452

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Guilded_Lily » 3. jul 2019, 13:18

Flora skrev:
Guilded_Lily skrev:
Flora skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg var sikker på, vi havde en tråd herinde, der hed "Hvordan har du det lige nu?", men jeg kan simpelthen ikke greje søgefunktionen.


Den er her: http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=1157

Det er typisk nemmere at finde tråde via Google end via Debattens søgefunktion :)


Tak! :blomst:

Jeg prøvede ellers også at google, men det er jeg åbenbart heller ikke for knøv til :lol:


Jeg skrev "Hvordan har du det lige nu Debatten.net" i Google. Så kom den frem som et af de første hit. Det plejer at fungere med de fleste forsvundne tråde :)


Sjovt. Jeg skrev det samme, dog med et + før debatten.net, og jeg fik kun healere og en Jesus-side frem :forvirret2:
2
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Flora » 3. jul 2019, 13:21

Guilded_Lily skrev:
Flora skrev:
Guilded_Lily skrev:
Flora skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg var sikker på, vi havde en tråd herinde, der hed "Hvordan har du det lige nu?", men jeg kan simpelthen ikke greje søgefunktionen.


Den er her: http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=1157

Det er typisk nemmere at finde tråde via Google end via Debattens søgefunktion :)


Tak! :blomst:

Jeg prøvede ellers også at google, men det er jeg åbenbart heller ikke for knøv til :lol:


Jeg skrev "Hvordan har du det lige nu Debatten.net" i Google. Så kom den frem som et af de første hit. Det plejer at fungere med de fleste forsvundne tråde :)


Sjovt. Jeg skrev det samme, dog med et + før debatten.net, og jeg fik kun healere og en Jesus-side frem :forvirret2:


:lol: Ej, hvor sært :D

Det kan jeg så ikke lige gennemskue hvorfor :gruble:
0

Tilbage til "Generelt"