Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tricolette » 27. nov 2017, 16:16

Fik de flotteste langstilkede røde roser i fredags af en meget dejlig mand :love:
Da jeg kom hjem fra arbejde i dag, hang de så trist med hovederne :whine:
Så nu forsøger jeg at tørre dem.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Hunkat » 28. nov 2017, 09:01

Har en kollega som engang var mellemleder for sit eget team i virksomheden. Organisationsændringer betyder at der ikke længere er nogen mellemlederstilling på området men vedkommende har stadig tendens til at behandle andre som om de arbejder for dem. Det gør vi ikke, og jeg gør i hvert fald slet ikke. Så bestil dine indkøb selv, nå.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Lucia » 28. nov 2017, 20:12

Jeg har fået ny opvaskemaskine og jeg kan ikke finde ud af at indstille hårdhedsgraden på vandet. Jeg gør PRÆCIS som der står i manualen, men i stedet for at de rette lys begynder at blinke, begynder maskinen bare på et skylleprogram i stedet :cuss:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Daine » 28. nov 2017, 20:30

Lucia skrev:Jeg har fået ny opvaskemaskine og jeg kan ikke finde ud af at indstille hårdhedsgraden på vandet. Jeg gør PRÆCIS som der står i manualen, men i stedet for at de rette lys begynder at blinke, begynder maskinen bare på et skylleprogram i stedet :cuss:

Det ville min heller ikke da jeg forsøgte i sin tid. Jeg opgav. Gamle lort.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Lucia » 29. nov 2017, 16:24

Daine skrev:
Lucia skrev:Jeg har fået ny opvaskemaskine og jeg kan ikke finde ud af at indstille hårdhedsgraden på vandet. Jeg gør PRÆCIS som der står i manualen, men i stedet for at de rette lys begynder at blinke, begynder maskinen bare på et skylleprogram i stedet :cuss:

Det ville min heller ikke da jeg forsøgte i sin tid. Jeg opgav. Gamle lort.

Så er det nok ikke mig, der er noget galt med. Det er da altid noget :D
Jeg må satse på at det ikke får katastrofale følger at bruge den alligevel, og hvis der gør, så håbe på at det først sker engang længe efter jeg er flyttet igen :genert:
2
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Lucia » 29. nov 2017, 16:25

Hov, har forresten endnu en ting, der passer ind her.

Mit Nej tak til reklamer-skilt har indtil videre været ca. 3 uger undervejs og det er stadig ikke dukket op. Jeg drukner snart i irriterende reklamer :(
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Guilded_Lily » 29. nov 2017, 19:03

Jeg har normalt et par timer for mig selv alene hjemme om onsdagen - tid, hvor jeg kan ordne lidt praktisk og ikke mindst selv bestemme menuen. Jeg havde lige knaldet kyllingefrikadeller og røsti i ovnen, da min mand ringede: nogen havde nuppet vores søns joggingsbukser i svømmehallens omklædning, og de skulle i Bilka. Så jeg måtte tage maden ud af ovnen og piske gennem tågen ind til byen med et par bukser.

Nu blev min aftensmad en time forsinket, og jeg har ikke fået klaret de der ting, jeg faktisk havde glædet mig til. Nu er jeg for træt :rulle:
1
Brugeravatar
Movita
Indlæg: 169
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:07
Kort karma: 8
Likede indlæg: 175

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Movita » 29. nov 2017, 19:12

Lucia skrev:Hov, har forresten endnu en ting, der passer ind her.

Mit Nej tak til reklamer-skilt har indtil videre været ca. 3 uger undervejs og det er stadig ikke dukket op. Jeg drukner snart i irriterende reklamer :(

Jeg venter på 4. Uge på mit :træt:
0
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1551
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2158

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Lucia » 29. nov 2017, 19:23

Movita skrev:
Lucia skrev:Hov, har forresten endnu en ting, der passer ind her.

Mit Nej tak til reklamer-skilt har indtil videre været ca. 3 uger undervejs og det er stadig ikke dukket op. Jeg drukner snart i irriterende reklamer :(

Jeg venter på 4. Uge på mit :træt:

Hm, så må jeg hellere væbne mig med endnu mere tålmodighed :sarkasme:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Studsgaard » 29. nov 2017, 19:25

Lucia skrev:
Movita skrev:
Lucia skrev:Hov, har forresten endnu en ting, der passer ind her.

Mit Nej tak til reklamer-skilt har indtil videre været ca. 3 uger undervejs og det er stadig ikke dukket op. Jeg drukner snart i irriterende reklamer :(

Jeg venter på 4. Uge på mit :træt:

Hm, så må jeg hellere væbne mig med endnu mere tålmodighed :sarkasme:

Jeg mener også der gik omkring en månede eller mere da vi bestilte vores
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Studsgaard » 30. nov 2017, 22:22

Nogengange er det ret træls at have fødselsdag i december.
Jeg har fødselsdag på tirsdag og vi har en ret pakket kalender. Denne weekend skal vi til julefrokost lørdag middag og manden skal også lørdag aften med firmaet.
Næste weekend skal vi til julefrokost med nogle venner lørdag aften. Så de to weekender er der ikke rigtigt plads til at holde fødselsdag.
Og på tirsdag er det bare de færreste der kan komme til fødselsdag sådan en eftermiddag. Og om aftenen dur ikke der skal jeg på arbejde og manden tidlig i seng da han møder allerede kl fire om natten.

Det hjælper lidt på det at manden har planlagt en lægeaftale om eftermiddagen og så taget hele dagen fri. Så syntes han vi skal køre til Aalborg og se efter et par sko til gave til mig.

Jeg gad bare godt fejres lidt og måske overraskes. Hvilket min mand desværre ikke er ret god til. Selvom det er lækkert at ham syntes vi skal tage på shoppetur så er det ikke helt det samme som at få en gave man ikke aner hvad er.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24920

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 1. dec 2017, 10:14

Det er helt sikkert mig, der er hys, men det irriterer mig lidt, at min kollega ind imellem sidder og puster tungt ud med lyd på, som om han lige har holdt vejret, det er meget hårdt, eller han sidder og småbøvser undertrykt. Men altså i det mindste er han stoppet med at klikke uafbrudt med sin kuglepen, når han taler i telefon, så jeg kan nok godt overleve lidt pusten.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Daine » 1. dec 2017, 19:48

Yousee. Vi har den her ekstrakanal, som skifter mellem de forskellige kanaler hver måned (eller ja, det var ihf meningen). Her i december har de så valgt at sende yousees egen musikkanal, som sender julemusikvideoer nonstop. Jeg havde håbet på en lidt federe kanal i "julegave" feks Zulu eller 3+.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24920

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 4. dec 2017, 08:31

At det sted, jeg skal ud at spise på på fredag, ikke har lagt deres december-menu på hjemmesiden endnu. Jeg kan ikke bruge en menu, der kun gælder indtil 30.11., til noget jo.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24920

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 6. dec 2017, 08:18

Min nye bog er for tung til at ligge med i sengen, men jeg gjorde det alligevel i går aftes, og nu har jeg myoser i venstre skulder og skulderblad.
1
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"