Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1110
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 12693
Kontakt:

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Ado » 27. sep 2017, 15:58

De typiske primitive spader, der i flygtninge/indvandrerdebatter, kun kan skrive: "Send dem hjem", "Kulturberigere, hvorfor er væmligboerne pludselig stille?" og "SEND DEM RETUR !!!!!!!!!!!!"
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 717
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3521

Indlægaf Fillie » 27. sep 2017, 16:11

Ado skrev:De typiske primitive spader, der i flygtninge/indvandrerdebatter, kun kan skrive: "Send dem hjem", "Kulturberigere, hvorfor er væmligboerne pludselig stille?" og "SEND DEM RETUR !!!!!!!!!!!!"

Og klassikeren: "KNÆFALD FOR ISLAM!!111!!!1!!"
5
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1110
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 12693
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. sep 2017, 16:18

Fillie skrev:
Ado skrev:De typiske primitive spader, der i flygtninge/indvandrerdebatter, kun kan skrive: "Send dem hjem", "Kulturberigere, hvorfor er væmligboerne pludselig stille?" og "SEND DEM RETUR !!!!!!!!!!!!"

Og klassikeren: "KNÆFALD FOR ISLAM!!111!!!1!!"

Åh gud, ja. Det er deres nyeste mantra.

Altså, det er deres sag, hvis de er fremmedfjendske. (Eller "mørkeræd", som de også siger). Men kan de da i det mindste ikke skrive noget, som rent faktisk levner vished om, at de evner at tænke nuanceret?
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 258
Likede indlæg: 5312

Indlægaf sigge » 27. sep 2017, 16:54

Muspel skrev:
Ej. Begge ville jeg vildt gerne. Men den 10. Kan jeg ikke og det med Rufus synes jeg er lidt for dyrt :blush:

Øv, det kunne ellers have været hyggeligt at møde dig og have en at følges med. Måske en anden gang? :)

Nu har jeg faktisk købt mig en billet til det med Emil Erichsen, så må jeg se, om jeg kan være lige så modig som de seje debattører, eller jeg får kolde fødder i sidste øjeblik, så det er penge ud ad vinduet.
6
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Muspel
Kort karma: 185
Likede indlæg: 2666

Indlægaf Muspel » 27. sep 2017, 17:20

sigge skrev:
Muspel skrev:
Ej. Begge ville jeg vildt gerne. Men den 10. Kan jeg ikke og det med Rufus synes jeg er lidt for dyrt :blush:

Øv, det kunne ellers have været hyggeligt at møde dig og have en at følges med. Måske en anden gang? :)

Nu har jeg faktisk købt mig en billet til det med Emil Erichsen, så må jeg se, om jeg kan være lige så modig som de seje debattører, eller jeg får kolde fødder i sidste øjeblik, så det er penge ud ad vinduet.

Gerne en anden gang!
Når jeg går i biografen alene kommer jeg i aller-sidste øjeblik. Det er ventetiden inden der er svær. Så snart det er i gang glemmer du straks, at du er alene
2
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 490
Likede indlæg: 4729

Indlægaf Pandesteg » 28. sep 2017, 08:12

At manden og jeg ikke kan finde ud af, hvor vi skal køre hen på "jomfrutur" i vores nye bil, når vi henter den fra forhandleren i morgen. Nu har vi glædet os så meget til at kunne køre alverdens steder hen og så kan vi ikke finde på et sted at køre hen og spise i morgen aften, det er jo helt fjollet :D
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Muddi
Kort karma: 150
Likede indlæg: 618

Indlægaf Muddi » 28. sep 2017, 11:13

sigge skrev:
Muspel skrev:

Øv at du har købt billet, ville ellers gerne have lokket dig til Viborg i stedet. :genert: Hvad tid er det i Århus?
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 258
Likede indlæg: 5312

Indlægaf sigge » 28. sep 2017, 11:30

Muddi skrev:
sigge skrev:
Muspel skrev:

Øv at du har købt billet, ville ellers gerne have lokket dig til Viborg i stedet. :genert: Hvad tid er det i Århus?

Kl. 19-21.
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Muddi

Indlægaf Muddi » 28. sep 2017, 11:42

sigge skrev:
Muddi skrev:
sigge skrev:
Muspel skrev:

Kl. 19-21.

Hm, så bliver det nok for sent, selvom det i realiteten godt kunne lade sig gøre, når det er en tirsdag, og jeg har fri dagen efter
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 541
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 7056

Indlægaf Delfin » 29. sep 2017, 16:58

Når der er 40% på frostvarer, og ens fryser er fuld
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2190

Indlægaf Mani » 29. sep 2017, 17:33

Jeg har spist så meget, at jeg ikke har lyst til fredags snoller :(
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 367
Likede indlæg: 3713

Indlægaf Guilded_Lily » 29. sep 2017, 17:53

Mani skrev:Jeg har spist så meget, at jeg ikke har lyst til fredags snoller :(

Samme problem her. Forbandede tarteletter!
3
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1262
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12601

Indlægaf Daine » 29. sep 2017, 19:28

Jeg har bidt mig i indersiden af læben og det er hævet en lille smule. Så hver gang jeg nu tygger på noget, rammer min hjørnetand det ømme område og gør det værre :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 345
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 4574

Indlægaf Studsgaard » 29. sep 2017, 19:31

Daine skrev:Jeg har bidt mig i indersiden af læben og det er hævet en lille smule. Så hver gang jeg nu tygger på noget, rammer min hjørnetand det ømme område og gør det værre :rulle:

Det er så irriterende.
1
Muddi

Indlægaf Muddi » 29. sep 2017, 19:35

Jeg skal op kl 6.30 i morgen. På en lørdag! :nej:
0

Tilbage til "Generelt"