Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 540
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 7035

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Delfin » 29. sep 2017, 19:59

Muddi skrev:Jeg skal op kl 6.30 i morgen. På en lørdag! :nej:

6:30 er træls på alle ugedage :badr: :kram:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 21
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 535

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. sep 2017, 20:39

Når folk spørger efter forslag til et sted at mødes, man giver dem en del forslag og lidt forklaring om hvad de forskellige steder er og så kommer der et svar tilbage "det er op til dig."

LAD NU VÆRE. Tag et valg. Så er det ikke sværere. Ellers så sig fra start af det er op til dig, bare sig tid og sted og så er jeg der ..
4
Muddi
Kort karma: 149
Likede indlæg: 612

Indlægaf Muddi » 29. sep 2017, 20:48

Delfin skrev:
Muddi skrev:Jeg skal op kl 6.30 i morgen. På en lørdag! :nej:

6:30 er træls på alle ugedage :badr: :kram:

Jeps du har helt ret. Men i morgen har det dog et godt formål: familiehygge og ikke mindst med mine nevøer :lun:
2
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1141

Indlægaf Nicolait » 30. sep 2017, 07:28

At jeg er vågnet alt for tidligt og at min skulder stadig gør ondt.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 369
Likede indlæg: 10752

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. sep 2017, 08:04

Nicolait skrev:At jeg er vågnet alt for tidligt og at min skulder stadig gør ondt.

Hør noget 2pac - så bliver det en god dag.

Vh.
0
Peace!
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1141

Indlægaf Nicolait » 30. sep 2017, 14:29

Fyrst Eberhard skrev:
Nicolait skrev:At jeg er vågnet alt for tidligt og at min skulder stadig gør ondt.

Hør noget 2pac - så bliver det en god dag.

Vh.

:-D
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Smiling_Goat
Kort karma: 630
Likede indlæg: 9760

Indlægaf Smiling_Goat » 30. sep 2017, 21:19

TakeAChanceOnMe skrev:Når folk spørger efter forslag til et sted at mødes, man giver dem en del forslag og lidt forklaring om hvad de forskellige steder er og så kommer der et svar tilbage "det er op til dig."

LAD NU VÆRE. Tag et valg. Så er det ikke sværere. Ellers så sig fra start af det er op til dig, bare sig tid og sted og så er jeg der ..

Ja!! Det er især irriterende, når man skal koordinere en aftale mellem flere mennesker, og alle bare siger:" det er op til dig"

Lad nu være med at lægge alt ansvaret over på mig. Jeg er ikke så meget diktatortype, at jeg har lyst til at bestemme alt hver gang :panik:
4
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 8
Likede indlæg: 806

Indlægaf Ghattner » 2. okt 2017, 07:49

Når jeg inviterer folk til ting via fx FB og bare får den der "Jeg kan ikke", "Jeg har ikke råd" og mest træls, dem der slet ikke svarer. Meget få der siger "...men tak for tilbuddet" eller lign. Der er en grund til at jeg har tænkt på netop dem når jeg inviterer, så lidt træls at de tager min invitation for givet.
1
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 8
Likede indlæg: 806

Indlægaf Ghattner » 2. okt 2017, 11:18

Min lettere frelste kollega der altid liiiige skal kommentere på at vi andre vælger at tage elevatoren op og ikke trappen efter frokost i kantinen. Let insinuerende at vi andre er lidt dovne og det jo er god motion(!), uvidende at jeg løber og træner flere dage om ugen og ikke gider skulle stå til regnskab for hvordan jeg vælger at transportere mig selv på arbejdet.
6
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1110
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 12692
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. okt 2017, 13:17

Når folk går i alt for mange detaljer, når de skal fortælle, at de så en rådden ost i Føtex. "Ej, nu skal du bare høre. Her i mandags, da jeg var i Føtex for at...hov...nej, nu vrøvler jeg...det kan ikke have været i mandags, for der var jeg henne at få ordnet negle og det var jo i den anden ende af byen...Hmm...hvornår var det så? Onsdags? .....Nej, det kan det ikke have været, for der var jeg til møde hele dagen. Og hold nu op, hvor var det kedeligt. Birgittte fra marketing faldt i søvn. Nå, nej...nu kan jeg huske det! Det var i tirsdags, for jeg skulle nemlig ind at købe en Othellolagkage og den er nemlig kun på tilbud om tirsdagen...blarhblarhblarh".
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 86
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 1362

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. okt 2017, 07:30

Min mor.
Hun er virkelig et sødt menneske. Det er slet ikke det. Men vi er bare meget forskellige.
Vi ser ikke længere hinanden særlig ofte, fordi jeg bor i den anden ende af landet. Måske bliver det til 2-3 gange årligt.
I foråret talte hun så om at komme og besøge os i Kbh. i august. Jeg gjorde opmærksom på at de nok skulle bestille hotel og fly i god tid. Men pludselig ringer hun så i august og siger at de må droppe det, for det er umuligt at finde et hotel. Ja, som jeg jo sagde.
Nå, men her til morgen får jeg så pludselig en besked hvor der bare står at de "kommer til Kbh. på mandag. Vi ses."
Altså det er da meget heldigt vi ikke har planer der. Jeg skriver så og spørger om der er en bestemt årsag og hvor længe de bliver. Får bare svaret "Bliver til onsdag".
Jeg har det virkelig stramt med den slags :cool: Jeg kan sagtens være spontan. Men jeg bryder mig absolut ikke om når andre laver spontane planer der involverer mig.
Men nu må jeg glæde mig over at min familie i det mindste kommer forbi. Det sker som sagt ikke så tit.
1
Muddi
Kort karma: 149
Likede indlæg: 612

Indlægaf Muddi » 4. okt 2017, 07:40

Ghattner skrev:Når jeg inviterer folk til ting via fx FB og bare får den der "Jeg kan ikke", "Jeg har ikke råd" og mest træls, dem der slet ikke svarer. Meget få der siger "...men tak for tilbuddet" eller lign. Der er en grund til at jeg har tænkt på netop dem når jeg inviterer, så lidt træls at de tager min invitation for givet.

Åh hvor jeg kender det

Jeg skulle have holdt noget Tupperware tamtam igår. Men fik absolut ingen respons på mine opslag på facebook. Inviterer så til sidst mine kolleger via et opslag i en lukket gruppe vi har på facebook. Der kom to afslag til opslaget, to mundtlige afslag dagen efter på jobbet, og resten svarede slet ikke. Og dog. En enkelt ville gerne komme, men kun hvis der var flere kolleger der kom. Hm kan du ikke li mig, siden du skal have barnepiger med?, tænkte jeg
1
Summer
Kort karma: 0
Likede indlæg: 140

Indlægaf Summer » 4. okt 2017, 09:52

Der er i vores kvarter blevet lavet kloakseparering. I morges var de så åbenbart i gang med at rense kloakerne - hvilket de jo selvfølgelig skal have lov til.
Synes dog det var lidt træls, at der inde i brusekabinen sprøjtede op med mudder, så det nu er på gulvet og op af væggene. Så det skal jeg selvfølgelig hjem og gøre rent når jeg engang får fri.
Derudover lugter det helt vildt af våd jord/mudder ude på badeværelset og i gangen. :rulle:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 367
Likede indlæg: 3679

Indlægaf Guilded_Lily » 4. okt 2017, 11:53

Jeg er på kursus igen (nr. 2 i dag), og jeg ender bare altid med at blive parret med læreren, når man skal lave en parøvelse. Så la' da vær'!
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5238

Indlægaf sigge » 5. okt 2017, 11:00

At vejrudsigten, som eller har set fin ud for lørdag, nu siger regn det meste af dagen. Min søster skal flytte, og det er så træls, at alting bliver vådt, inden det kommer ind i den nye lejlighed.
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.

Tilbage til "Generelt"