Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2018, 11:37

At jeg er så forbandet træt for tiden
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Stitch » 8. mar 2018, 11:59

2SHY skrev:At jeg er så forbandet træt for tiden



#MeToo
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14791
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24895

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 13. mar 2018, 06:49

Min chef opmuntrer rigtigt meget til overarbejde for tiden, men jeg gider faktisk ikke. Jeg kører på dag 9 af en forkølelse, så energiniveauet er ikke særligt højt - specielt ikke, fordi jeg får min nattesøvn forstyrret af hoste.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46281

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2018, 15:24

I morges var jeg smart, jeg lod bankkort og kontanter ligge derhjemme så jeg ikke kom til (igen igen) at bruge penge på kantine - det viste sig så at kantinen tager MobilePay. Så ingen penge sparet der.
2
...
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Money_man » 16. mar 2018, 06:32

LadyFox skrev:I morges var jeg smart, jeg lod bankkort og kontanter ligge derhjemme så jeg ikke kom til (igen igen) at bruge penge på kantine - det viste sig så at kantinen tager MobilePay. Så ingen penge sparet der.


Det kender jeg godt. De er snu dem som sælger. Var engang til vinsmagning og havde kun taget 500kr med. Det endte med at jeg kom hjem med vin for 1200kr og en flaske ROM. Normalt hader jeg ROM. Har heller ikke turde tage hul på den, af frygt for at jeg ikke kan lide den :tie:
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30167

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf TinaW » 16. mar 2018, 09:42

At jeg sover så let, at det altid er mig der hører hundene, hvis en af dem tripper rundt nede ved døren i løbet af natten.
Men det er også lidt ondt at jage en albue i siden på manden og sige "din tur" når jeg jo alligevel er blevet vækket....
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14791
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24895

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 16. mar 2018, 12:17

I sidste uge bestilte jeg nogle ting fra Matas' webshop. Da jeg modtog pakken i fredags, manglede der en håndsæbe, så jeg skrev til deres kundeservice, at den manglede, og jeg gerne ville have beløbet refunderet. Nu har de så sendt en ny håndsæbe. Men jeg har altså i mellemtiden købt en et andet sted, for jeg stod og manglede, så jeg ville egentlig hellere have pengene. Den kan selvfølgelig sagtens holde sig og bare komme på lager, så det er mere princippet i det. Jeg overvejer at lade være med at hente pakken, så den bliver sendt retur. Det virker også fjollet at skulle en tur i pakkeshoppen bare for en snollet håndsæbe til 25 kr.
0
You can't spell awesome without me.
Onager
Indlæg: 99
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:21
Kort karma: 12
Likede indlæg: 245

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Onager » 16. mar 2018, 13:56

Folk der går i et træls tempo. Lige akkurat så langsomt, at man kommer til at gå i hælene af dem, og lige akkurat så hurtigt, at man skal gå unormalt hurtigt for at overhale. Og så skeler de lidt til en, når man storker forbi, fordi det ser ud som om, man udfordrer dem til kapgang. Det er selvfølgelig mig, der går i et normalt tempo, alle andre går helt forkert! :alien:
16
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Ghattner » 16. mar 2018, 14:33

Onager skrev:Folk der går i et træls tempo. Lige akkurat så langsomt, at man kommer til at gå i hælene af dem, og lige akkurat så hurtigt, at man skal gå unormalt hurtigt for at overhale. Og så skeler de lidt til en, når man storker forbi, fordi det ser ud som om, man udfordrer dem til kapgang. Det er selvfølgelig mig, der går i et normalt tempo, alle andre går helt forkert! :alien:


Haha, kan præcis kende den beskrivelse! Sådan har jeg det med cyklister.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Studsgaard » 17. mar 2018, 18:45

Jeg har brækket to negle. Det er ikke så let at være handywomman med lange negle :genert:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf IrmaPigen » 18. mar 2018, 08:39

Min Brøndby-hue ligger i København, og jeg skal bruge den.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Viskelæder » 18. mar 2018, 14:00

At min hummus allerede er blevet for gammel. Helt ærligt. Det er ligesom med pesto. Det er jo i sådan et fint, lukket krus. Hvorfor går det så stærkt? Argghh
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Stitch » 18. mar 2018, 15:23

Viskelæder skrev:At min hummus allerede er blevet for gammel. Helt ærligt. Det er ligesom med pesto. Det er jo i sådan et fint, lukket krus. Hvorfor går det så stærkt? Argghh


Nu er jeg lige træls og løsningsorienteret: men er indholdet dækket af olie og bruger du en helt ren ske hver gang? Min erfaring viser mig nemlig, at så holder det længere. :genert:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Fillie » 18. mar 2018, 15:36

Stitch skrev:
Viskelæder skrev:At min hummus allerede er blevet for gammel. Helt ærligt. Det er ligesom med pesto. Det er jo i sådan et fint, lukket krus. Hvorfor går det så stærkt? Argghh


Nu er jeg lige træls og løsningsorienteret: men er indholdet dækket af olie og bruger du en helt ren ske hver gang? Min erfaring viser mig nemlig, at så holder det længere. :genert:


Hvordan ved I, hummus er blevet for gammel? Jeg har aldrig set uddateret hummus; jeg må have fortæret den hurtigere, end den kunne nå at “turne” (eller spist fordærvet hummus :ad!: ).
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Viskelæder » 18. mar 2018, 15:44

Stitch skrev:
Viskelæder skrev:At min hummus allerede er blevet for gammel. Helt ærligt. Det er ligesom med pesto. Det er jo i sådan et fint, lukket krus. Hvorfor går det så stærkt? Argghh


Nu er jeg lige træls og løsningsorienteret: men er indholdet dækket af olie og bruger du en helt ren ske hver gang? Min erfaring viser mig nemlig, at så holder det længere. :genert:



Indholdet dækket af olie? Hvad betyder det?

Det er bare en købt en, og ja, jeg har brugt en ren ske. Jeg troede bare, den ville holde længere end en uge. Øvvv.
0

Tilbage til "Generelt"