Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Mangoness » 22. mar 2018, 16:16

Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:Først får jeg at vide, at min læge har solgt sin praksis. Dernæst bliver min personlige træner fyret og nu har jeg lige fået besked om, at min tandplejer er stoppet :( Is it me? :gruble: :genert:

Ja. Det er skidt :kram:

:kys:

Jeg må kunne købe en ny, ikke-bortskræmmende personlighed på nettet. Gider du ikke undersøge det for mig? Jeg har travlt med at skamme mig :trist:
:lol: :kys:


Yahoo har desværre ikke kunne hjælpe, og vi ved alle godt, at hvis Yahoo ikke har svaret...så må vi spørge Hestenettet :trist:

https://answers.yahoo.com/question/inde ... 024AA5m6sI
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Pityt » 22. mar 2018, 17:12

Mangoness skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:Først får jeg at vide, at min læge har solgt sin praksis. Dernæst bliver min personlige træner fyret og nu har jeg lige fået besked om, at min tandplejer er stoppet :( Is it me? :gruble: :genert:

Ja. Det er skidt :kram:

:kys:

Jeg må kunne købe en ny, ikke-bortskræmmende personlighed på nettet. Gider du ikke undersøge det for mig? Jeg har travlt med at skamme mig :trist:
:lol: :kys:


Yahoo har desværre ikke kunne hjælpe, og vi ved alle godt, at hvis Yahoo ikke har svaret...så må vi spørge Hestenettet :trist:

https://answers.yahoo.com/question/inde ... 024AA5m6sI

Jeg tror nok, at jeg skal lidt længere ud i desperationen før jeg spørger Hestenettet :lol:
Men tak for forsøget :-D :kys:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Daine » 22. mar 2018, 17:14

Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:Først får jeg at vide, at min læge har solgt sin praksis. Dernæst bliver min personlige træner fyret og nu har jeg lige fået besked om, at min tandplejer er stoppet :( Is it me? :gruble: :genert:

Ja. Det er skidt :kram:

:kys:

Jeg må kunne købe en ny, ikke-bortskræmmende personlighed på nettet. Gider du ikke undersøge det for mig? Jeg har travlt med at skamme mig :trist:
:lol: :kys:

Jeg har hørt at Trump har en billigt til salg :devil:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Pityt » 22. mar 2018, 17:22

Daine skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:Først får jeg at vide, at min læge har solgt sin praksis. Dernæst bliver min personlige træner fyret og nu har jeg lige fået besked om, at min tandplejer er stoppet :( Is it me? :gruble: :genert:

Ja. Det er skidt :kram:

:kys:

Jeg må kunne købe en ny, ikke-bortskræmmende personlighed på nettet. Gider du ikke undersøge det for mig? Jeg har travlt med at skamme mig :trist:
:lol: :kys:

Jeg har hørt at Trump har en billigt til salg :devil:

Så tror jeg, at jeg ville miste mere end læge, træner og tandplejer :panik:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Daine » 22. mar 2018, 17:25

Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:Først får jeg at vide, at min læge har solgt sin praksis. Dernæst bliver min personlige træner fyret og nu har jeg lige fået besked om, at min tandplejer er stoppet :( Is it me? :gruble: :genert:

Ja. Det er skidt :kram:

:kys:

Jeg må kunne købe en ny, ikke-bortskræmmende personlighed på nettet. Gider du ikke undersøge det for mig? Jeg har travlt med at skamme mig :trist:
:lol: :kys:

Jeg har hørt at Trump har en billigt til salg :devil:

Så tror jeg, at jeg ville miste mere end læge, træner og tandplejer :panik:

Men med hans personlighed ville du slet ikke opdage det, travlt som du har med at forherlige dig selv ;)


:kys:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Pityt » 22. mar 2018, 17:32

Daine skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:Først får jeg at vide, at min læge har solgt sin praksis. Dernæst bliver min personlige træner fyret og nu har jeg lige fået besked om, at min tandplejer er stoppet :( Is it me? :gruble: :genert:

Ja. Det er skidt :kram:

:kys:

Jeg må kunne købe en ny, ikke-bortskræmmende personlighed på nettet. Gider du ikke undersøge det for mig? Jeg har travlt med at skamme mig :trist:
:lol: :kys:

Jeg har hørt at Trump har en billigt til salg :devil:

Så tror jeg, at jeg ville miste mere end læge, træner og tandplejer :panik:

Men med hans personlighed ville du slet ikke opdage det, travlt som du har med at forherlige dig selv ;)

:kys:

Nå ja...det er jo smart nok. Måske er tricket bare at være SÅ dum, at man ikke opdager at folk skrider på grund af ens nederen personlighed :gruble:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Nicolait » 22. mar 2018, 17:32

Jeg har inviteret til brætspilsaften på lørdag. Invitationerne blev sendt ud for en måned siden, men folk har været virkelig dårlige til at melde tilbage. Det er først, når jeg rykker for svar, at folk melder afbud.

Så hvis der er nogen, der vil med, så er der ledige pladser vi begynder kl 14 et mørkt og dystert sted i København. :-D
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 25. mar 2018, 15:57

Vi skulle holde familie påskemiddag i dag. Min søster har meldt afbud, fordi psyken ikke har det så godt, og min mor har pga. et brækket håndled ikke sovet i nat, så hun har siddet og sovet i de to timer, jeg har været her indtil nu. Men jeg får da snakket med min far, og så er der mere lammekølle og cheesecake til os. :-D
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Sangius » 25. mar 2018, 16:59

Lemonella skrev:At Niantic har opgraderet deres krav til, hvilke mobiltelefoner der kan spille Pokémon Go.
Jeg vidste nu godt det ville ske, men jeg blev alligevel en lille smule tøsefornærmet i morges, da jeg opdagede at det altså var nu.
Farvel hyggeture, hvor jeg kunne få motion, samtidig med at jeg fangede Pokémons.

Kæresten forslog at jeg købte en ny iPhone, da den gamle jo efterhånden er liiidt out of date. NO WAY! Min telefon virker fint til mig. Blev nok sådan lidt *Lemonella-5 år-agtig*. :blush:

Nå skidt, jeg putter høretelefoner på og går ture alligevel, imens jeg fanger solstråler, regndråber, fuglefløjt, regnbuer, søde menneskers smil og "hej", samt lytter til god musik. :D


Du kan hente det alligevel, du skal bare bruge et APK mirror. Sådan spillede jeg pokemon på mit oldtidsfund af en smartphone - fungerede fint. Men den opdaterer ikke automatisk, så man skal lige hente den på ny en gang i mellem. :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Sangius » 25. mar 2018, 18:35

Lemonella skrev:
Sangius skrev:
Lemonella skrev:At Niantic har opgraderet deres krav til, hvilke mobiltelefoner der kan spille Pokémon Go.
Jeg vidste nu godt det ville ske, men jeg blev alligevel en lille smule tøsefornærmet i morges, da jeg opdagede at det altså var nu.
Farvel hyggeture, hvor jeg kunne få motion, samtidig med at jeg fangede Pokémons.

Kæresten forslog at jeg købte en ny iPhone, da den gamle jo efterhånden er liiidt out of date. NO WAY! Min telefon virker fint til mig. Blev nok sådan lidt *Lemonella-5 år-agtig*. :blush:

Nå skidt, jeg putter høretelefoner på og går ture alligevel, imens jeg fanger solstråler, regndråber, fuglefløjt, regnbuer, søde menneskers smil og "hej", samt lytter til god musik. :D


Du kan hente det alligevel, du skal bare bruge et APK mirror. Sådan spillede jeg pokemon på mit oldtidsfund af en smartphone - fungerede fint. Men den opdaterer ikke automatisk, så man skal lige hente den på ny en gang i mellem. :)


Æv æv. APKmirror er kun til Android ikke til iPhone. Så desværre. :(


Ah, nåja. Jeg er ikke vant til iphones :/ . Du burde købe dig en brugt android telefon, udelukkende for at installere Pokemon Go på den :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Lucia » 25. mar 2018, 19:19

At man åbenbart ikke kan læse de e-bøger, man kan låne på biblioteket, på en e-bogslæser :rulle:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 27. mar 2018, 10:28

Da jeg besluttede at arbejde hjemmefra i dag og i morgen, havde jeg lige glemt, at bygningen overfor min lejlighed er ved at blive revet ned, og det larmer.
Men jeg gider nu ikke at køre på arbejde i morgen heller. Jeg må bare abstrahere så godt, jeg kan. Der kan også være næsten lige så meget støj i et storrumskontor, omend det er af en lidt anden karakter (knapt så mange powertools).
0
You can't spell awesome without me.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Ficus » 28. mar 2018, 12:36

Når man køber en kjole fra en “tall”-linje og ens baller stadig hænger ud :danse:

Kan jo bare sende retur, så det er ikke SÅ irriterende. Men fatter da virkelig ikke hvad de tænker, dem der laver størrelser på tøj!
0
Debra1
Indlæg: 391
Tilmeldt: 13. dec 2015, 08:04
Kort karma: 17
Likede indlæg: 334

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Debra1 » 5. apr 2018, 19:45

At begge mine børn har skoldkopper. Eneste positive er, at det i det mindste er overstået på en gang.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf TinaW » 8. apr 2018, 08:08

At der stadig er forholdsvist vådt alle steder, så det er omsonst at vaske bil, fordi den efter få km igen vil være møgbeskidt. Glæden ved at bo på landet....
0

Tilbage til "Generelt"