Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26582

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Santa » 24. aug 2018, 05:05

At jeg skal på arbejde.
Giiiiiiiiiiiider ikke i dag.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf PaleSeptember » 24. aug 2018, 05:39

Flora skrev:
PaleSeptember skrev:Gmails nye udseende!


Enig. Men det kan heldigvis ændres tilbage til det oprindelige.

Indstillinger - Gå tilbage til klassisk Gmail


Det fandt jeg også ud af, men det er nok en stakket frist desværre.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Flora » 24. aug 2018, 08:46

PaleSeptember skrev:
Flora skrev:
PaleSeptember skrev:Gmails nye udseende!


Enig. Men det kan heldigvis ændres tilbage til det oprindelige.

Indstillinger - Gå tilbage til klassisk Gmail


Det fandt jeg også ud af, men det er nok en stakket frist desværre.


Hvorfor skulle det være det? Så var der vel ingen grund til overhovedet at gøre det muligt :gruble:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf PaleSeptember » 24. aug 2018, 08:54

Flora skrev:
PaleSeptember skrev:
Flora skrev:
PaleSeptember skrev:Gmails nye udseende!


Enig. Men det kan heldigvis ændres tilbage til det oprindelige.

Indstillinger - Gå tilbage til klassisk Gmail


Det fandt jeg også ud af, men det er nok en stakket frist desværre.


Hvorfor skulle det være det? Så var der vel ingen grund til overhovedet at gøre det muligt :gruble:


Fordi når nogen laver om i deres design, så plejer det at være en permanent løsning, så på et eller andet tidspunkt bliver muligheden for det gamle design nok fjernet.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Flora » 24. aug 2018, 09:03

PaleSeptember skrev:
Flora skrev:
PaleSeptember skrev:
Flora skrev:
PaleSeptember skrev:Gmails nye udseende!


Enig. Men det kan heldigvis ændres tilbage til det oprindelige.

Indstillinger - Gå tilbage til klassisk Gmail


Det fandt jeg også ud af, men det er nok en stakket frist desværre.


Hvorfor skulle det være det? Så var der vel ingen grund til overhovedet at gøre det muligt :gruble:


Fordi når nogen laver om i deres design, så plejer det at være en permanent løsning, så på et eller andet tidspunkt bliver muligheden for det gamle design nok fjernet.


Hmm. Måske du har ret. Øv.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Stitch » 24. aug 2018, 09:33

Vejret.

Vil gerne se Swoop inde ved Peblinge Søen i aften. Og Red Bull Bull dive fra operaen i morgen. Men gider da ikke i det her lortevejr :/
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Kalimsofie » 24. aug 2018, 09:48

Studsgaard skrev:
Kalimsofie skrev:Pædagogerne i min datters børnehave har endnu engang fundet på at male ansigtsmaling. Så mit barn kom hjem som tiger. Hvilket også er fint og nuttet og alt det der. Og jeg er ikke sådan grænseløst irriteret, og de bruger jo også allergifri maling osv. osv.

Men det er altså lidt træls, når nu jeg havde planlagt, at hun skal i bad i morgen og ikke i dag. Jeg hader at stå og gnubbe det latterlige maling af en hylende unge. Men samtidig kan jeg ikke rigtig få mig selv til at sende hende af sted igen i morgen som tiger :rulle: :rulle:

Bed dem om at give børnene en god og fed creme på inden de maler dem. Så går det meget lettere af.
I “vores” børnehave er cremen en fast del af kassen med ansigtsmaling, netop for at det huskes.


Det var da et glimrende forslag! Tak!

Og så vil de sikkert sige noget om, at der ikke er råd til det, men så køber jeg sgisme en selv og forærer til ansigtsmalingskassen, nå.
4
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Miss_no_More » 24. aug 2018, 10:50

At jeg har ondt i halsen og generelt lidt skidt, når jeg skal til fredagsfest med Kato i aften og har glædet mig vildt længe :rulle:
Og at der regner. Ja, jeg er negativ i dag :-D
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 24. aug 2018, 13:21

Hormoner/PMS. Så sidder jeg der og bliver helt grådlabil, fordi min leder er lidt professionelt omsorgsfuld. :rulle:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tata » 29. aug 2018, 15:22

Spontant familiebesøg af familien fra vestkysten, desværre lige på en dag, hvor jeg bare er vildt træt og har ondt, så stod de der, de søde mennesker med kage og en masse hjemmedyrkede grøntsager, mega sødt, og jeg vil jo gerne både blæse og have mel i munden dvs. både have besøg (elsker besøg) og tage hensyn til mig selv...men de snakker længe og højt.
Fuck jeg er så træt i hovedet lige nu, og skal forestille at skulle i gang med aftensmaden nu *det muntre køkken smiley* :lol2:
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Skralde » 29. aug 2018, 19:00

Det er dæleme træls at min datter skal til at have en ny dansk/klasselærer. Jeg håber godt nok at det kommer til at gå godt.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Sophies-mor » 29. aug 2018, 19:48

At jeg får et brev fra min a-kasse/ fagforening med "tillykke med dit nye job i Firma XXXX" dateret i dag.
Jeg blev ansat 2.7.
Er sygemeldt med stress og min fagforening i afdeling MIDT har overgivet sagen til afdeling SYD, da firma XXX ligger i SYD's område.

Jeg synes godt nok, det er lidt en hån, når der skal til at køre ikke mindre end to sager fra mig mod firmaet.
De får det også at vide i morgen, når jeg skal til møde om den ene sag og/ eller fredag, når jeg skal til møde med dem om den anden sag.
SUK.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Lucia » 30. aug 2018, 18:04

Jeg har de sidste par uger haft virkelig god tid på arbejde fordi alle mine projekter er afsluttede og de nye ikke rigtigt at gået i gang endnu. Faktisk har jeg kedet mig bravt og været nødt til at finde på opgaver, der reelt er komplet ligegyldige, bare for at få tiden til at gå. I dag blev jeg så pludselig tæppebombet med opgaver, som skal være færdige senest i morgen. Det bliver nok ikke et problem at nå det, men det havde været rarere at få dem i lidt bedre tid.
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Pjeps » 31. aug 2018, 03:18

Flere af de andre kursister på den online maleskole jeg bruger, er virkelig pc-spassere i en grad så jeg må logge af nogen gange. Sådan noget så simpelt som at google det man skal bruge af materialer er åbenbart virkelig svært. Flere af dem kan lige finde ud af bruge fb forummet, men får de logget af siden med undervisningen , kan de simpelthen ikke finde det igen. Seriøst det er dumt at tage online undervisning, når man ikke kan bruge en computer. Jeg tager virkelig hatten af for underviserens tålmodighed på det punkt : tie:
5
:ninja:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Pandesteg » 31. aug 2018, 08:20

Min fars kone. Hun har bare gjort/sagt nogle lidt uheldige ting her på det sidste. Et par eksempler:

I sidste uge fik hun fyret nogle virkelig uheldige bemærkninger/stikpiller af i vores families snapchatgruppe. Hun kritiserede rimelig direkte den måde vi passer vores dyr på, krydret med "grædesmileyer", skrev "stakkels " om den måde vi passer nogle af vores dyr på. Jeg blev virkelig pissegal og ked af det, for vi passer fanme vores dyr godt og gør alt hvad vi kan for dem. Men omvendt bor vi på landet og kan ikke redde eller hjælpe alle dyr, som kommer i nærheden af os, hvor meget vi gerne ville. Store dele af min weekend var faktisk ødelagt pga. hendes kommentarer. Nå, i denne uge har hun heldigvis holdt sine meninger for sig selv.

For noget tid siden købte jeg et gammelt originalt 70'er dukkehus til min niece (som stadig er en lille baby). Planen var, at jeg kikke efter originale dele til det i løbet af de næste år, der er jo god tid til at hun kan bruge det. Viste det frem til min familie, da de var på besøg og de syntes selvfølgelig det var rigtig fint. Især min fars kone. Hun begyndte straks med alle de ting vi skulle købe til huset. Jeg vil egentlig helst, at det var noget jeg selv puslede med. Men tænkte heller ikke det blev et issue. Nu har hun så lige oprettet en messengergruppe ved navn "dukkehus" og postet at hun har købt alt mulig til dukkehuset. Jamen okay så. Det var så aldrig ting jeg selv ville have købt og de passer ikke ind overhovedet. Men kan jo ikke tillade mig at sige noget, for hun gør det jo i en god mening. Og nu er min gave, som jeg bare ville gå og nusse med, så åbenbart blevet et fællesprojekt, eftersom hun har add'et flere familiemedlemmer til gruppen.

Det er også muligt, at det bare er mig, der er sart. Men jeg bliver sgu lidt træt i ny og næ.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"