Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Minionine » 21. sep 2021, 08:26

At jeg må indse at mine fødder er vokset en størrelse de sidste 5 år. Jeg troede det var en myte, det med at fødderne vokser under graviditet, men det passer med min datters alder. Det er især den højre fod, hvor skoen trykker. Det er dælme træls :cool:
Så nu har jeg invisteret i sko udblokkere og noget spray dertil, så nogle af mine sko forhåbentlig kan reddes.
0
Brugeravatar
Antand
Indlæg: 314
Tilmeldt: 4. feb 2019, 23:20
Kort karma: 9
Likede indlæg: 421

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Antand » 22. sep 2021, 14:21

At brødafdelingen i Rema ligger først. Sådan at de typisk mest skrøbelige varer ender i bunden af kurven, så man bliver nød til at omarangere undervejs.
3
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Sorenspige » 25. sep 2021, 20:59

At nær familien ikke kan svare ja eller nej til en fødselsdag, men at det afhænger af forskellige ting. Det gør, at jeg føler, at de nedprioriterer vores dreng, selvom vi altid har forsøgt at prioritere at komme til deres fødselsdage (også selvom det har været på uhensigtsmæssige tidspunkter).
2
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf TinaW » 30. sep 2021, 07:08

At de har flyttet datoen for min søns konfirmation næste år.
Og vi har allerede booket lokale, så nu må vi håbe, det er ledigt på den nye dato også.
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Panton » 30. sep 2021, 19:39

At det tog over 30 min at forcere amagerbrogade kl 16.30 idag!! Vel og mærke fra tingvej til lyskrydset ved holmbladsgade!!
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Panton » 30. sep 2021, 19:40

dobbeltpost
Senest rettet af Panton 1. okt 2021, 06:34, rettet i alt 1 gang.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Stitch » 30. sep 2021, 21:22

Panton skrev:At det tog over 30 min at forcere amagerbrogade kl 16.30 idag!! Vel og mærke fra tingvej til lyskrydset ved holmbladsgade!!



Det har sikkert skyldtes det her:

https://www.tv2lorry.dk/lorryland/koebe ... g-fri-bane

En dramatisk biljagt resulterede tidligere torsdag i lange bilkøer på Amagermotorvejen i løbet af eftermiddagen, da politiet kortvarigt måtte spærre den i begge retninger.

Da der blev åbnet igen, måtte bilister i hele hovedstadsområdet holde i kø i op til en halv time, hvis de ville ud af København.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. okt 2021, 06:30

Jeg har været nedlagt af slem forkølelse de sidste to dage. Har fået 2 x negative LFT og en negativ PCR. I dag følte jeg mig egentlig klar til at tage i praktik igen - gjorde mig klar, satte mig i bilen og kørte. Det tager 10 minutter til tilkørslen til motorvejen fra mit hus. Jeg hostede i ca. 8 og valgte derfor at tage hjem igen. Det er ikke just fair overfor kollegaer eller patienter.

Dog har min praktikvejleder foreslået ting jeg kan lave så jeg stadigvæk får timer. Det sætter jeg virkelig pris på!
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Mani » 1. okt 2021, 10:30

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har været nedlagt af slem forkølelse de sidste to dage. Har fået 2 x negative LFT og en negativ PCR. I dag følte jeg mig egentlig klar til at tage i praktik igen - gjorde mig klar, satte mig i bilen og kørte. Det tager 10 minutter til tilkørslen til motorvejen fra mit hus. Jeg hostede i ca. 8 og valgte derfor at tage hjem igen. Det er ikke just fair overfor kollegaer eller patienter.

Dog har min praktikvejleder foreslået ting jeg kan lave så jeg stadigvæk får timer. Det sætter jeg virkelig pris på!

Hvad er LFT?

---------------

Jeg er ikke rigtig syg, men heller ikke rigtig frisk. Og sådan har jeg snart haft det i 2 uger. Så få det da enten overstået eller bliv frisk din dumme krop :sur:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. okt 2021, 11:01

Mani skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har været nedlagt af slem forkølelse de sidste to dage. Har fået 2 x negative LFT og en negativ PCR. I dag følte jeg mig egentlig klar til at tage i praktik igen - gjorde mig klar, satte mig i bilen og kørte. Det tager 10 minutter til tilkørslen til motorvejen fra mit hus. Jeg hostede i ca. 8 og valgte derfor at tage hjem igen. Det er ikke just fair overfor kollegaer eller patienter.

Dog har min praktikvejleder foreslået ting jeg kan lave så jeg stadigvæk får timer. Det sætter jeg virkelig pris på!

Hvad er LFT?

---------------

Jeg er ikke rigtig syg, men heller ikke rigtig frisk. Og sådan har jeg snart haft det i 2 uger. Så få det da enten overstået eller bliv frisk din dumme krop :sur:


Lateral flow test - hurtig testene herovre, ved ikke helt hvad de hedder i DK :genert:
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Charly » 1. okt 2021, 11:09

TakeAChanceOnMe skrev:
Mani skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har været nedlagt af slem forkølelse de sidste to dage. Har fået 2 x negative LFT og en negativ PCR. I dag følte jeg mig egentlig klar til at tage i praktik igen - gjorde mig klar, satte mig i bilen og kørte. Det tager 10 minutter til tilkørslen til motorvejen fra mit hus. Jeg hostede i ca. 8 og valgte derfor at tage hjem igen. Det er ikke just fair overfor kollegaer eller patienter.

Dog har min praktikvejleder foreslået ting jeg kan lave så jeg stadigvæk får timer. Det sætter jeg virkelig pris på!

Hvad er LFT?

---------------

Jeg er ikke rigtig syg, men heller ikke rigtig frisk. Og sådan har jeg snart haft det i 2 uger. Så få det da enten overstået eller bliv frisk din dumme krop :sur:


Lateral flow test - hurtig testene herovre, ved ikke helt hvad de hedder i DK :genert:

Det meget danske navn Quick Test :-D
2
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf PaleSeptember » 1. okt 2021, 11:12

Charly skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Mani skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har været nedlagt af slem forkølelse de sidste to dage. Har fået 2 x negative LFT og en negativ PCR. I dag følte jeg mig egentlig klar til at tage i praktik igen - gjorde mig klar, satte mig i bilen og kørte. Det tager 10 minutter til tilkørslen til motorvejen fra mit hus. Jeg hostede i ca. 8 og valgte derfor at tage hjem igen. Det er ikke just fair overfor kollegaer eller patienter.

Dog har min praktikvejleder foreslået ting jeg kan lave så jeg stadigvæk får timer. Det sætter jeg virkelig pris på!

Hvad er LFT?

---------------

Jeg er ikke rigtig syg, men heller ikke rigtig frisk. Og sådan har jeg snart haft det i 2 uger. Så få det da enten overstået eller bliv frisk din dumme krop :sur:


Lateral flow test - hurtig testene herovre, ved ikke helt hvad de hedder i DK :genert:

Det meget danske navn Quick Test :-D


Jeg har nu kun set kviktest - som jo er dansk :)
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Flora » 2. okt 2021, 08:31

Jeg har hørt dem omtalt som kviktest, lyntest, hurtigtest og antigentest.

Kært barn har mange navne :D
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 8. okt 2021, 06:10

Jeg vågnede med hovedpine, som ikke er gået væk af hverken morgenmad eller lidt frisk luft. Den føles ikke "slem nok" til at tage smertestillende, men på den anden side mærker jeg den hele tiden.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Charly » 8. okt 2021, 06:36

Jeg har mistet stemmen. Igen. Hold nu kæft, hvor er jeg træt af det.
0

Tilbage til "Generelt"