Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Daine » 20. feb 2018, 17:42

Altså, det er da meget fint at jeg “skal lære mine følelser bedre at kende” (iflg psyk). Men for hunnan da, behøver det udmønte sig i voldsomme humørsvingninger? Siden i fredags har de virkelig rutschet rundt, meget mere end de ellers har gjort. Jeg er godt klar over at min stress + min onkels begravelse + det at ‘systemet’ nu er involveret (jeg har skulle udfylde skemaer til kommunen) + at jeg i næste uge skal have afgjort om jeg skal retur på arbejde, hos min læge - påvirker meget. Men altså, det ene øjeblik sidder jeg og skraldgriner over en video med en kats mislykkede forsøg på at fange en snor, det næste øjeblik trækker den tårer, fordi jeg synes det er synd for katten den bliver snydt hver gang :rulle:

Indimellem ønsker jeg mig næsten den gamle Daine tilbage, hende der bare kunne knalde et låg på følelserne, og så var dén skid sgu slået :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Hunkat » 20. feb 2018, 17:49

OberstNasig skrev:At jeg ikke var klar over, at man skal være påpasselig med mængden af grøn te!
Jeg er småsløj og vurderede at jeg ville have gavn af den sunde grønne pulver-te, jeg har liggende til det formål at kurere sygdom.
Med tvang og magt klemte jeg en kop ned og der gik ikke længe, før maven kvitterede med klagesang, diarré og en grim kvalme. Jeg kan så konstatere, efter at have googlet det, at det er en relativt velkendt bivirkning.


Den oplevelse havde min mand da jeg havde foræret ham en Läkerol- julekalender. Han spiste sig troligt gennem de første to dage, så blev han syg med maveonde og kvalme. Det var så det tidspunkt hvor jeg måtte forklare ham at de er sukkerfri og at sukkererstatninger kan give diarré og at man IKKE skal spise en pakke om dagen :fløjt: :lol:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Flora » 20. feb 2018, 17:58

Hunkat skrev:
OberstNasig skrev:At jeg ikke var klar over, at man skal være påpasselig med mængden af grøn te!
Jeg er småsløj og vurderede at jeg ville have gavn af den sunde grønne pulver-te, jeg har liggende til det formål at kurere sygdom.
Med tvang og magt klemte jeg en kop ned og der gik ikke længe, før maven kvitterede med klagesang, diarré og en grim kvalme. Jeg kan så konstatere, efter at have googlet det, at det er en relativt velkendt bivirkning.


Den oplevelse havde min mand da jeg havde foræret ham en Läkerol- julekalender. Han spiste sig troligt gennem de første to dage, så blev han syg med maveonde og kvalme. Det var så det tidspunkt hvor jeg måtte forklare ham at de er sukkerfri og at sukkererstatninger kan give diarré og at man IKKE skal spise en pakke om dagen :fløjt: :lol:


Aldi har nogle sukkerfri bolcher med karamelsmag, som smager virkelig godt og som jeg købte en pakke af for noget tid siden, da det var virkelig længe siden, jeg sidst havde spist dem. Senere på aftenen blev jeg så mindet om, hvorfor det var så længe siden jeg havde købt dem :wacko: :lol:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf 2SHY » 21. feb 2018, 11:45

At ordet “rural” er så skide svært for mig at udtale selv efter et besøg på bl.a. YouTube
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Studsgaard » 22. feb 2018, 15:26

Den steg vi havde taget op til aftensmad, lugtede underligt, så den er nu kasseret og jeg aner ikke hvad vi så skal have at spise.
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Maoam » 23. feb 2018, 12:31

Nogle gange vil jeg bare helst have, at andre holder sig fra vores køkken. Min svigermor var sød og tømte vores opvaskemaskine, men satte de ting, hun ikke vidste hvor hørte til på køkkenbordet. Vi har en kat, der indimellem hopper derop, så vi gør altid bordet rent, inden vi bruger det. Nu kan vi vaske det op igen.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Spjaerten » 23. feb 2018, 12:36

Har en hovedpine der ikke vil gå væk, nu inkl. Kvalme og en forkølelse der også ser ud til at være brudt ud.
Gad da heller ikke i biffen og ud til en drink md veninderne. :rulle:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Mani » 23. feb 2018, 17:26

Jeg fryser og ilden i brændeovnen er gået ud
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Badesandalen » 25. feb 2018, 07:43

At jeg har kolde tæer, og jeg glemte mine strømper i soveværelset da jeg stod op. Manden sover stadig, og hvis jeg går derind vågner han.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Daine » 25. feb 2018, 07:44

Badesandalen skrev:At jeg har kolde tæer, og jeg glemte mine strømper i soveværelset da jeg stod op. Manden sover stadig, og hvis jeg går derind vågner han.

Tæppe? Viskestykke? Håndklæde? :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Badesandalen » 25. feb 2018, 07:50

Daine skrev:
Badesandalen skrev:At jeg har kolde tæer, og jeg glemte mine strømper i soveværelset da jeg stod op. Manden sover stadig, og hvis jeg går derind vågner han.

Tæppe? Viskestykke? Håndklæde? :D

Der ligger faktisk et vattæppe i stuen som jeg kan vikle fødderne ind i, hvilket jeg ikke lige havde tænkt over. Så tak. :D
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24912

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf sigge » 27. feb 2018, 18:18

Min far har snart 25 års jubilæum på sit arbejde, og i den anledning holder de en reception for ham, som jeg rigtigt gerne vil deltage i. Den ligger bare i arbejdstiden dagen før, jeg har en vigtig deadline på mit eget job, som i forvejen er noget presset. Jeg må nok enten tage computeren med hjem, så jeg kan arbejde derhjemme efter receptionen, eller køre tilbage til arbejde bagefter.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Annione » 3. mar 2018, 10:11

Jeg er ved at vaske min arbejdsjakke. Og har glemt at tømme alle lommerne. Farvel til tyggegummi, læbepomade og kleenex - hej til pletter og fnulret tøj...

*suk*
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Daine » 3. mar 2018, 14:21

At jeg åbenbart har så dårlig en hukommelse at jeg køber dubletter. Så nu har jeg en film og 2 neglelakker, som jeg har stående i forvejen :rulle: Filmen kan det ikke svare sig at sende til ombytning, for skal selv betale porto. Og neglelakkerne er ikke forseglede, fordi jeg var sikker på jeg ikke havde dem stående ... og med 4 neglelakker herhjemme, så ER der jo også mange at holde styr på!
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Skorstenen » 4. mar 2018, 20:05

Folk på facebook der på deres egen væg siger tillykke til deres "guld" og "guldguld" I guder, hvor er jeg dog ligeglad med at JannieHelles barnebarn blev født for 6 år siden kl. 4,56 :rulle:
1

Tilbage til "Generelt"