Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Aspargsen » 23. dec 2016, 23:02

AgentPixie skrev:Jeg har ikke rigtig holdt jul i 10 år, because why not?
I år har min mor inviteret, som hun gør hvert år, og jeg sagde jeg måske kommer. Det har hun taget som et ja :sur:
Det er min sidste ego jul inden vi til sommer bliver forældre :whine:

I det mindste har hun, efter 28 år, taget til sig at hvide kartofler og ris ala mande er unødvendige. I stedet laver hun ekstra brune kartofler og vi skal have citron fromage til dessert :love:


"hvide kartofler og ris ala mande er unødvendige. I stedet laver hun ekstra brune kartofler"
Hun lyder som en meget vis kvinde hende moren din :banan:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf AgentPixie » 24. dec 2016, 00:14

Aspargsen skrev:
AgentPixie skrev:Jeg har ikke rigtig holdt jul i 10 år, because why not?
I år har min mor inviteret, som hun gør hvert år, og jeg sagde jeg måske kommer. Det har hun taget som et ja :sur:
Det er min sidste ego jul inden vi til sommer bliver forældre :whine:

I det mindste har hun, efter 28 år, taget til sig at hvide kartofler og ris ala mande er unødvendige. I stedet laver hun ekstra brune kartofler og vi skal have citron fromage til dessert :love:


"hvide kartofler og ris ala mande er unødvendige. I stedet laver hun ekstra brune kartofler"
Hun lyder som en meget vis kvinde hende moren din :banan:

JEG er! Har forsøgt at sige det til hende hele mit liv, men det er først nu hun er modtagelig overfor sandheden :-D
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf LadyFox » 24. dec 2016, 08:27

Lemonella skrev:
AgentPixie skrev:Jeg har ikke rigtig holdt jul i 10 år, because why not?
I år har min mor inviteret, som hun gør hvert år, og jeg sagde jeg måske kommer. Det har hun taget som et ja :sur:
Det er min sidste ego jul inden vi til sommer bliver forældre :whine:

I det mindste har hun, efter 28 år, taget til sig at hvide kartofler og ris ala mande er unødvendige. I stedet laver hun ekstra brune kartofler og vi skal have citron fromage til dessert :love:


Jeg ville personligt være rigtig ked af, at mangle de hvide kartofler til, at mose ud i den lækre julesovs. :blush:
De brune kartofler skal jo nydes som de er og ikke moses. :D

Jeg ville græde! Jeg spiser ikke kartofler med sukker på :shock: Hvidekartofler og ris ala mande er noget af det bedste på menuen :blush2:

Min familie har dog valgt at erstatte flæskestegen med mere and, det er jeg også pænt utilfreds med.
3
...
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf AgentPixie » 24. dec 2016, 09:06

LadyFox skrev:
Lemonella skrev:
AgentPixie skrev:Jeg har ikke rigtig holdt jul i 10 år, because why not?
I år har min mor inviteret, som hun gør hvert år, og jeg sagde jeg måske kommer. Det har hun taget som et ja :sur:
Det er min sidste ego jul inden vi til sommer bliver forældre :whine:

I det mindste har hun, efter 28 år, taget til sig at hvide kartofler og ris ala mande er unødvendige. I stedet laver hun ekstra brune kartofler og vi skal have citron fromage til dessert :love:


Jeg ville personligt være rigtig ked af, at mangle de hvide kartofler til, at mose ud i den lækre julesovs. :blush:
De brune kartofler skal jo nydes som de er og ikke moses. :D

Jeg ville græde! Jeg spiser ikke kartofler med sukker på :shock: Hvidekartofler og ris ala mande er noget af det bedste på menuen :blush2:

Min familie har dog valgt at erstatte flæskestegen med mere and, det er jeg også pænt utilfreds med.

I er jo helt fra'n :D Sovsen skal spises med franske kartofler :banan:
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Studsgaard » 24. dec 2016, 09:08

AgentPixie skrev:
LadyFox skrev:
Lemonella skrev:
AgentPixie skrev:Jeg har ikke rigtig holdt jul i 10 år, because why not?
I år har min mor inviteret, som hun gør hvert år, og jeg sagde jeg måske kommer. Det har hun taget som et ja :sur:
Det er min sidste ego jul inden vi til sommer bliver forældre :whine:

I det mindste har hun, efter 28 år, taget til sig at hvide kartofler og ris ala mande er unødvendige. I stedet laver hun ekstra brune kartofler og vi skal have citron fromage til dessert :love:


Jeg ville personligt være rigtig ked af, at mangle de hvide kartofler til, at mose ud i den lækre julesovs. :blush:
De brune kartofler skal jo nydes som de er og ikke moses. :D

Jeg ville græde! Jeg spiser ikke kartofler med sukker på :shock: Hvidekartofler og ris ala mande er noget af det bedste på menuen :blush2:

Min familie har dog valgt at erstatte flæskestegen med mere and, det er jeg også pænt utilfreds med.

I er jo helt fra'n :D Sovsen skal spises med franske kartofler :banan:


Nemlig!

Og gerne i store mængder :love2:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf LadyFox » 24. dec 2016, 09:10

Studsgaard skrev:
AgentPixie skrev:
LadyFox skrev:
Lemonella skrev:
AgentPixie skrev:Jeg har ikke rigtig holdt jul i 10 år, because why not?
I år har min mor inviteret, som hun gør hvert år, og jeg sagde jeg måske kommer. Det har hun taget som et ja :sur:
Det er min sidste ego jul inden vi til sommer bliver forældre :whine:

I det mindste har hun, efter 28 år, taget til sig at hvide kartofler og ris ala mande er unødvendige. I stedet laver hun ekstra brune kartofler og vi skal have citron fromage til dessert :love:


Jeg ville personligt være rigtig ked af, at mangle de hvide kartofler til, at mose ud i den lækre julesovs. :blush:
De brune kartofler skal jo nydes som de er og ikke moses. :D

Jeg ville græde! Jeg spiser ikke kartofler med sukker på :shock: Hvidekartofler og ris ala mande er noget af det bedste på menuen :blush2:

Min familie har dog valgt at erstatte flæskestegen med mere and, det er jeg også pænt utilfreds med.

I er jo helt fra'n :D Sovsen skal spises med franske kartofler :banan:


Nemlig!

Og gerne i store mængder :love2:

Nej nej nej... :nej:
Medmindre vi snakker nachos så er chips ikke aftensmad. :naughty:
1
...
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Hewlett » 24. dec 2016, 10:58

At jeg er blevet syg og derfor ikke har kunne træne. Jeg er næsten overbevist om, at jeg kan mærke mine muskler svinde ind til det rene ingenting :panik:

Jeg håber jeg er rask nok til at komme afsted i morgen inden julefrokosten!
0
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf AgentPixie » 24. dec 2016, 11:00

Lismaens skrev:Jeg kom i tanke om i går aftes, at jeg havde glemt at tage anden ud af fryseren. Den ville ikke kunne nå at tø op til i dag. Jeg havde egentlig glædet mig til at lave and selv, for første gang, så den også kunne blive helt som jeg selv ville have den.
Nu får jeg verdens kedeligste brune sovs og Knorrs var udsolgt. :(

Du kan evt købe nogle andelår og lave sovs at dem :)
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Muspel » 24. dec 2016, 14:16

2SHY skrev:
Daine skrev:Jeg havde set frem til en jul kun med mine forældre og brødre - for første gang i over 12 år. Nu har min far så fortalt at min mor har inviteret sin søster og dennes mand (og først nævnt det i dag ...).
Bevares, det er familie og alt det der, men altså ... jeg havde set frem til en stille familiejul, også fordi jeg ikke er helt ovenpå. Og nu er jeg nødt til at være 'på' en hel aften, jeg kunne godt lige have brugt en 'off' aften. Ikke fordi jeg havde tænkt mig at være sur eller noget, men jeg kan agere anderledes med min helt tætte familie, end når der er andre til stede. Øv.


Åh jeg er lidt i samme boldgade :( :ae:

En ting er at min brors kæreste (som vi har mødt i max 10 min) kommer til juleaften. En anden ting er at hendes 19-årlige datter, som ingen af os har mødt, også kommer. Nu viser det sig så, at kærestens 7-årige datter kommer med d. 26. hvor vi holder julefrokost. Det er en lang dag, som jeg ikke engang selv deltager i hele vejen igennem og jeg frygter, at jeg hurtigt vil blive udpeget til babysitter, hvis hun ikke kan finde ud af at underholde sig selv hele dagen og aftenen :rulle:


Altså jeg forstår godt irritationen. Men ... hvad med den stakkels 19 årige datter, der skal til jul ved sin mors kærestes familie hun slet ikke kender. Hun kender kun sin mor og kæresten. Det er da også ret synd for hende. Mon ikke det bliver hyggeligt, hvis I giver hinanden en chance.
8
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf 2SHY » 24. dec 2016, 14:26

Muspel skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:Jeg havde set frem til en jul kun med mine forældre og brødre - for første gang i over 12 år. Nu har min far så fortalt at min mor har inviteret sin søster og dennes mand (og først nævnt det i dag ...).
Bevares, det er familie og alt det der, men altså ... jeg havde set frem til en stille familiejul, også fordi jeg ikke er helt ovenpå. Og nu er jeg nødt til at være 'på' en hel aften, jeg kunne godt lige have brugt en 'off' aften. Ikke fordi jeg havde tænkt mig at være sur eller noget, men jeg kan agere anderledes med min helt tætte familie, end når der er andre til stede. Øv.


Åh jeg er lidt i samme boldgade :( :ae:

En ting er at min brors kæreste (som vi har mødt i max 10 min) kommer til juleaften. En anden ting er at hendes 19-årlige datter, som ingen af os har mødt, også kommer. Nu viser det sig så, at kærestens 7-årige datter kommer med d. 26. hvor vi holder julefrokost. Det er en lang dag, som jeg ikke engang selv deltager i hele vejen igennem og jeg frygter, at jeg hurtigt vil blive udpeget til babysitter, hvis hun ikke kan finde ud af at underholde sig selv hele dagen og aftenen :rulle:


Altså jeg forstår godt irritationen. Men ... hvad med den stakkels 19 årige datter, der skal til jul ved sin mors kærestes familie hun slet ikke kender. Hun kender kun sin mor og kæresten. Det er da også ret synd for hende. Mon ikke det bliver hyggeligt, hvis I giver hinanden en chance.

Jo jo det synes jeg da også. Især fordi det vist var planen at hun skullle have været hos kæresten men at de er gået fra hinanden

Jeg er mest irriteret over at vi skal være sammen med en masse fremmede i julen. Jeg har det lidt anstrengt med fremmede jeg bliver påduttet på den måde
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf JoyNips » 26. dec 2016, 11:57

Jeg har lige nøjagtig lagt fjernbetjeningen for langt væk til at jeg kan nå den. Og med 9.måned-mave og bækkensmerter kombineret med dovenskab kræver det et langt tilløb at sætte mig op så jeg kan nå den.

Min kæreste er lige kørt fra Sønderjylland, så han er vel hjemme om en 4 timer... overvejer helt oprigtigt om jeg bare skal se 3puls indtil da!
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf 2SHY » 26. dec 2016, 16:01

Smiling_Goat skrev:Min kæreste og jeg havde aftalt at holde nytårsaften hjemme. Vi havde inviteret en af hans venner, og jeg så egentligt frem til en stille og rolig aften hjemme. I nærheden af min seng (jeg er altid træt.)

De to herrer synes imidlertid ikke tanken om en stille og rolig nytårsaften (i nærheden af en seng) lyder tiltalende, så de er begyndt at kigge efter en reel fest, vi kan tage til. Jeg orker det ikke. Vi var til fest i går, og jeg kan slet ikke holde til det længere. Jeg har sovet sporadisk igennem dagen, og det på trods af, at jeg i nat tog beslutningen om, at jeg ikke gad tømmermænd og stoppede med at drikke, før jeg blev rigtig fuld.
Jeg har fast sengetid kl. 21 i hverdage, og det betyder, at jeg er fuldstændigt kvæstet relativt tidligt på natten, og så er det bare ikke sjovt - især ikke når man heller ikke drikker, fordi man da slet ikke orker tømmermændene.

Jeg har overvejet at finde en stille og rolig "fest," evt. hos venner med børn, men jeg gider egentligt heller ikke rigtigt være social. En stille og rolig aften med min kæreste, god mad, lidt asti og muligheden for at falde i søvn på sofaen eller komme i (min egen) seng nogenlunde tidligt. Årh, ja tak!

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre, hvis det lykkes dem at finde en fest :genert:

Fingere en migræne eller et maveonde og så joine os der holder nytår på debatten :banan: Der bestemmer man selv hvor vildt eller afslappet det bliver same hvornår festen slutter :gogo:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Mamaseraptor
Indlæg: 1281
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1434

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Mamaseraptor » 27. dec 2016, 09:35

Det er lige gået op for mig at jeg er blevet småfed henover december måned.
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Novella » 27. dec 2016, 15:59

Min firmagave skal indløses hos Bahne. Jeg får lettet min dovne røv og tager ind til byen. Stregkoden virker så ikke, da jeg endelig er kommet gennem køen. Så nu skal jeg til at ringe til mellemfirmaet og få det fikset, og sådan noget bliver jeg bare virkelig træt af. Det er totalt ilandsproblem, men jeg er småsyg og har ondt i øjnene og halsen og vil helst bare ligge på sofaen.
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Lalana » 27. dec 2016, 17:35

5a 5a 5a 5a 5a 5a 5a ... hvorfor kan folk ikke tage med de andre busser i stedet :lol2:
0

Tilbage til "Generelt"