Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Pjeps » 31. dec 2015, 20:48

Fillie skrev:Nu har jeg tudet endnu (endnu-endnu-endnu) engang over fyresedlen, og mine nachos nåede at blive halvkolde, men de var faktisk ganske hæderlige med tanke på, at de var fra et pizzeria.

... Og mens jeg skriver det her, tuder jeg igen. Selvom der var så mange ting på mit arbejdesplads, der ikke var gode for mig, og som endte med at gøre mig alvorligt syg af stress, var der jo også mange gode - rigtig mange, og det er 1/4 af mit liv, jeg har været der. Der er så meget, jeg slet ikke kan forstå, jeg aldrig skal igen; på et øjeblik var det hele bare slut, da jeg åbnede brevet med opsigelsen, og jeg er nok i en eller anden form for chok.

Ej, jeg lover, jeg nok skal komme med nogle mere muntre indslag i tråden, hvis jeg da ikke går tidligt i seng. Jeg blev bare lige helt overvældet af en masse følelser og havde brug for at fortælle det til nogle dejlige mennesker. :trist:

Jeg håber, at I alle hygger jer rigtig meget! :kys:


Det er da helt forståeligt at det fylder meget og gør dig ked af det :ae:

Nu får du chancen for at finde et nyt fedt job der ikke giver dig stress, og det finder du :kram:
4
:ninja:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Skralde » 31. dec 2015, 20:51

Hvad er dauphinoise? :gruble:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Pjeps » 31. dec 2015, 20:52

:savl: :savl: :ivrig: :love2: :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
:ninja:
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Firebird » 31. dec 2015, 20:53

Her i Pladderpaddelandsby er der en jævn række eksplosioner af noget der absolut ikke er tilladt ifølge dansk lov. De slapper lidt af nu, men det skal nok blive værre. På himlen sydover, kan jeg se at der er krig i Flensborg. Jeg kan faktisk også høre det. De hygger sig rigtig. :)
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 31. dec 2015, 20:54

sigge skrev:
Guilded_Lily skrev:Nå, jeg konkluderer, at rådyr ikke er mig. Nu har jeg forsøgt to gange, og nej - godt, ryggen var en gratis gave. Der var godt nok meget mad tilbage - ungerne brød sig heller ikke om det. Og manden havde lavet ALT for mange dauphinoise. Jeg fik helt kvalme, så jeg måtte ud at gå en tur for at få mavesækken på plads...

Nu vil jeg dog gå ud og skære et par stykker cheese cake. Datteren har hentet dynen, manden sidder på sin tablet og jeg sidder her og på tv. Jeg skal også have lavet en røvfuld dip til alle chipsne *bøvs*


Og SKÅÅÅÅÅÅÅL!


Uh, jeg aftager gerne rester af rådyr. :savl: Jeg har så også dauphinoise til resten af ugen, men jeg satser på, at de godt kan genopvarmes, det plejer da at gå med alm. flødekartofler.

Edit: Skål!


De kan sagtens genopvarmes :) Jeg har en smule krondyr tilbage, der er nok lige til frokost i morgen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Flora » 31. dec 2015, 20:54

SKÅÅÅL :pompom:

skål.JPG


(og måden jeg holder glasset frem skulle så forestille at jeg skåler med jer :genert: )
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 31. dec 2015, 20:56

Pjeps skrev::savl: :savl: :ivrig: :love2: :lun:


Jaaa :dåne: :dåne:

image.jpeg
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 20:56

Så er der is :) 2 købte og 3 hjemmelavede
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 31. dec 2015, 20:57

Skralde skrev:Hvad er dauphinoise? :gruble:


Disse overlækre flødekartofler http://cphfoodie.com/2012/03/11/pommes-dauphinoise/
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 20:58

Fillie skrev:Nu har jeg tudet endnu (endnu-endnu-endnu) engang over fyresedlen, og mine nachos nåede at blive halvkolde, men de var faktisk ganske hæderlige med tanke på, at de var fra et pizzeria.

... Og mens jeg skriver det her, tuder jeg igen. Selvom der var så mange ting på mit arbejdesplads, der ikke var gode for mig, og som endte med at gøre mig alvorligt syg af stress, var der jo også mange gode - rigtig mange, og det er 1/4 af mit liv, jeg har været der. Der er så meget, jeg slet ikke kan forstå, jeg aldrig skal igen; på et øjeblik var det hele bare slut, da jeg åbnede brevet med opsigelsen, og jeg er nok i en eller anden form for chok.

Ej, jeg lover, jeg nok skal komme med nogle mere muntre indslag i tråden, hvis jeg da ikke går tidligt i seng. Jeg blev bare lige helt overvældet af en masse følelser og havde brug for at fortælle det til nogle dejlige mennesker. :trist:

Jeg håber, at I alle hygger jer rigtig meget! :kys:

Ved du hvad - jeg synes sq det er helt i orden at få luft for den slags her også. Jeg vil da heller ikke afvise at jeg omkring midnat kommer med et pip om min morfar og måske bliver rigtig ked ad det. Det skal der også være plads til :ae: Det ville da være underligt hvis du ikke var påvirket af det
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Guilded_Lily » 31. dec 2015, 21:10

sigge skrev:Uh, jeg aftager gerne rester af rådyr. :savl: Jeg har så også dauphinoise til resten af ugen, men jeg satser på, at de godt kan genopvarmes, det plejer da at gå med alm. flødekartofler.

Edit: Skål!


Jeg sender det i morgen :-D
Jeg kan ikke rigtig med smagen af...jern? A-vitamin? Den der trælse bismag, i hvert fald.

Jeg tror, manden strittede resten af kartoflerne ud :gruble:


SKÅL i cava :devil:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 21:12

Skål i cola!
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Guilded_Lily » 31. dec 2015, 21:12

2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:
sigge skrev:Altså fuldstændig off topic: Hold da op, Stephanies far fra Årgang 0 er kommet til at se gammel ud. (Der var lige trailer på TV2)

Det har jeg ikke set, men jeg kunne læse mig til at Emma og hendes familie stopper eller holder pause


De holder pause i år, Emma kunne ikke helt klare presset. Det kan man jo egenligt godt forstå.
Og ja, han er kommet til at se gammel ud ... Men han har nok også haft et lidt hårdt liv.

Ja det er synd for hende :( Hun har også altid virket mere sensitiv så det er også hårdt at skulle være på på den måde og så lige på et tidspunkt i ens liv hvor der er så meget andet man skal forsøge at finde hoved og hale i. Men det var også noget med at hun har været skadet og ikke kunne spille fodbold og være på efterskole eller noget i den stil


Og den største lillebror har fået en diagnose inden for autismespektret. De har sgu været hårdt ramt i Tarm. No pun intended...
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Nicolait » 31. dec 2015, 21:18

Sidder og stener politijagt på kanal 5, mens jeg overvejer, om jeg ikke skal sætte en film på imorgen og skrue lidt højt op for anlægget - bare for at drille dem med tømmermænd.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 21:20

Gud hvor er jeg glad for at jeg har mine ret så elastiske træningsbukser på... nøj hvor er min mave bare overfyldt nu! :gisp: Der skal ikke mere i den før til midnat med lidt kransekage og noget verdi
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"