Spiser du i toget?

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
Generalen
Indlæg: 49
Tilmeldt: 14. aug 2015, 18:10
Kort karma: 1
Likede indlæg: 21

Re: Spiser du i toget?

Indlægaf Generalen » 5. feb 2018, 15:27

[/quote]

Ja, egentlig. I virkeligheden ville vi jo allesammen helst have den togvogn for os selv, men man skal lade være med at lade den følelse forplante sig så alt de gør udover at sidde musestille og trække vejret lydløst pludselig er respektløst og forkert.[/quote]

Det er der egen bil kommer ind :D Ingen medrejsende :fløjt:
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Spiser du i toget?

Indlægaf Akehurst2 » 5. feb 2018, 15:36

Generalen skrev:Det er der egen bil kommer ind :D Ingen medrejsende :fløjt:


Ja, men så er der jo alle de andre idiotiske og uduelige bilister på vejene :-D
0
Brugeravatar
Generalen
Indlæg: 49
Tilmeldt: 14. aug 2015, 18:10
Kort karma: 1
Likede indlæg: 21

Re: Spiser du i toget?

Indlægaf Generalen » 5. feb 2018, 16:20

Akehurst2 skrev:Ja, men så er der jo alle de andre idiotiske og uduelige bilister på vejene :-D


Ja :lol2: Det er svært at få alle goder ;)
0
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1124

Re: Spiser du i toget?

Indlægaf differentdaydifferentperson » 5. feb 2018, 19:36

Sidder i toget lige nu og spiser den fedeste tunsandwich. Feeling so guilty, but im so fucking hungry so fuck everyone.. Ej men seriøst, manden overfor mig sidder og sender mig dræberøjne.
maybe its Because of my fucking tunsandwich but he has to watch Our for his alliergies and I have to fucking Eat my fish sandwich cause i have been sick all day.. what to fucking do ...........
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spiser du i toget?

Indlægaf Juki » 6. feb 2018, 19:36

abcd skrev:
Juki skrev:
abcd skrev:
Juki skrev:Askebægerne blev fjernet da det blev forbudt at ryge i togene. Hvis det var forbudt at drikke/spise i togene kunne DSB jo fjerne "kophuller"/bordene. Eller i det mindste starte med at gøre opmærksom på at det ikke er tilladt at drikke/spise i togene og lukke den der kaffeautomat ved ind- og udgangsdørene. Og stoppe med at tilbyde vand og kaffe på første klasse.


Det var heller ikke forbudt at ryge i togene førhen. Det virker ikke som om du forstår hvad jeg siger, men jeg kan nok ikke forklare det bedre, så fred med det.

Nej, men det er det nu og derfor har DSB taget konsekvensen af det og fjernet askebægerne. Hvis der var lovgivet om hvordan og hvor meget man måtte spise og drikke i togene ville folk måske være mere tolerante fordi der ikke er nogle klare retningslinjer.

Men du har nok ret. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår din pointe eller hvad du mener :D


Hvis du er generet af cigaretrøg, hjælper det dig ikke at der er stillet askebægre op, det bliver du ikke mindre generet af.
Hvis du er generet af spisende folk, hjælper det dig ikke at der er kopholdere i toget.

Jamen der er ikke askebægere i de tog jeg kører med, derfor bliver jeg heller ikke generet af cigaretrøg i togene.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Spiser du i toget?

Indlægaf Tilly » 8. feb 2018, 16:50

Ja jeg spiser i toget, hvis jeg er sulten. Oftest tænker jeg dog over ikke at spise noget der er til gene for andre i form af lugt og lyd.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Spiser du i toget?

Indlægaf Mangoness » 8. feb 2018, 17:04

Ja, jeg spiser i offentlig transport.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"