Og så var det vi prøvekørte en Fiat....

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Og så var det vi prøvekørte en Fiat....

Indlægaf Artem » 12. mar 2018, 21:06

kidkomb skrev:Til at vores ski kan ligge der ordentligt, når vi kører til Østrig. Det lyder måske mærkeligt, men vi har haft en Audi A3 hatchback og den var for kort til skiene. Det var ikke så meget skiene, men vi manglede bare de der 10 cm hele tiden i alle mulige andre situationer. Så vi har besluttet at ski-måle-testen er af yderste vigtighed :lol:
Den Tipo vi prøvekørte, der kørte jeg lige passager-vinduet ned og op og den trak seriøst en hel MOSE af mudder, mini-sten og alger op ad ruden :8:
Og den var altså forholdsvis nyvasket så det ud til. Så internettet havde ret - de filtlister må dø.

Aha sådan har vi jo alle nogle lidt specielle krav til en bil. For mig er det at den mindst kan slæbe 2000 kg, og at den har firehjulstræk, så den netop kan slæbe en anhænger på løst underlag.

Bliver spændende at se om de kan skifte de lister.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Og så var det vi prøvekørte en Fiat....

Indlægaf kidkomb » 12. mar 2018, 21:09

Artem skrev:
kidkomb skrev:Til at vores ski kan ligge der ordentligt, når vi kører til Østrig. Det lyder måske mærkeligt, men vi har haft en Audi A3 hatchback og den var for kort til skiene. Det var ikke så meget skiene, men vi manglede bare de der 10 cm hele tiden i alle mulige andre situationer. Så vi har besluttet at ski-måle-testen er af yderste vigtighed :lol:
Den Tipo vi prøvekørte, der kørte jeg lige passager-vinduet ned og op og den trak seriøst en hel MOSE af mudder, mini-sten og alger op ad ruden :8:
Og den var altså forholdsvis nyvasket så det ud til. Så internettet havde ret - de filtlister må dø.

Aha sådan har vi jo alle nogle lidt specielle krav til en bil. For mig er det at den mindst kan slæbe 2000 kg, og at den har firehjulstræk, så den netop kan slæbe en anhænger på løst underlag.

Bliver spændende at se om de kan skifte de lister.

Ja, meget :-D

Hæh, det lyder utrolig "outback" der hvor du bor. Som om du er i en del af Danmark, godt gemt og hemmelig, med ørkener, bjerge og fossende floder :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Og så var det vi prøvekørte en Fiat....

Indlægaf dgd2007 » 12. mar 2018, 21:39

DetSorteCirkus skrev:Jeg kommer aldrig i denne del af Debatten og har ikke engang kørekort, men jeg måtte simpelthen ind og se, hvad der skete, da I prøvekørte en Fiat :genert:

Det kaldes clickbait, Kid, og det er fakkertalt ufine metoder :sur: :-p

Jeg havde altså også forventet, at rattet faldt af - eller noget i den stil ... :fløjt:
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Og så var det vi prøvekørte en Fiat....

Indlægaf Artem » 12. mar 2018, 23:24

kidkomb skrev:Ja, meget :-D

Hæh, det lyder utrolig "outback" der hvor du bor. Som om du er i en del af Danmark, godt gemt og hemmelig, med ørkener, bjerge og fossende floder :lol:

Som sagt er det også lidt noget pjat. Kører nok med en stor trailer 10-20 gange om året, og har vil i snit kun gavn af det firehjulstræk 5 gange om året.
Er nok bare lidt skadet fra min tid som anlægsentreprenør. Hvor jeg gerne selv vil kunne lave det hele og kommer frem over alt.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"