Er der fremtid i at købe en dieselbil?

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Er der fremtid i at købe en dieselbil?

Indlægaf DenBruneMunk » 15. aug 2018, 06:11

kidkomb skrev:
DenBruneMunk skrev:Det skrev jeg ikke du gør, men du læser det er de private som skal ud af byen, derimod er det alle, så din info om erhvervslivet er under samme tag og derfor ryger de også ud af byen og opkræves så der, på det grundlag.

Du ved ikke hvad jeg læser og du har ikke forstået hvad jeg mener, ligesom jeg ikke forstår hvad du mener (men jeg forstår aldrig hvad du mener så det er ikke mærkeligt)
Så jeg stopper den her.

At du ikke forstår dig selv er et problem, det må være svært at give andre skylden som du gjorde her men det står du selv model til her. Så er den jo ikke længere.

Hvis vi skal oversætte din tekst, så vil jeg være så flot at sige de skal tage og smide dig ud først, for du er vist den som sviner mest, så kan du jo lægge hvad du vil i den oversætte af dit oprindelige indlæg eller hvad du skriver nu.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er der fremtid i at købe en dieselbil?

Indlægaf kidkomb » 15. aug 2018, 07:39

DenBruneMunk skrev:
kidkomb skrev:
DenBruneMunk skrev:Det skrev jeg ikke du gør, men du læser det er de private som skal ud af byen, derimod er det alle, så din info om erhvervslivet er under samme tag og derfor ryger de også ud af byen og opkræves så der, på det grundlag.

Du ved ikke hvad jeg læser og du har ikke forstået hvad jeg mener, ligesom jeg ikke forstår hvad du mener (men jeg forstår aldrig hvad du mener så det er ikke mærkeligt)
Så jeg stopper den her.

At du ikke forstår dig selv er et problem, det må være svært at give andre skylden som du gjorde her men det står du selv model til her. Så er den jo ikke længere.

Hvis vi skal oversætte din tekst, så vil jeg være så flot at sige de skal tage og smide dig ud først, for du er vist den som sviner mest, så kan du jo lægge hvad du vil i den oversætte af dit oprindelige indlæg eller hvad du skriver nu.

Kan du være sød at iade som om jeg bare ikke findes?
Så jeg vil jeg fortsætte med at lade som om du ikke gør.
Jeg er 0% interesseret i at debattere med dig.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Er der fremtid i at købe en dieselbil?

Indlægaf DenBruneMunk » 15. aug 2018, 08:06

Du må være bagud, vi lever i en fri verden. Det er ikke mit ansvar men derimod dit eget om du vil reagere, og indtil videre er du ikke til at stoppe. Derimod hvis du kan finde retningslinjer på forum om det modsatte omkring svar på indlæg her, så er du velkommen til at bevise det, ellers stopper du bare.

Udover det, så er det en god ide ikke at afspore tråden, så svar du hellere på emnet og gå efter emnet og ikke personen det er andre rigtig glade for.
0
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3050
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5483

Re: Er der fremtid i at købe en dieselbil?

Indlægaf Pølsemix » 15. aug 2018, 08:14

DenBruneMunk skrev:Du må være bagud, vi lever i en fri verden. Det er ikke mit ansvar men derimod dit eget om du vil reagere, og indtil videre er du ikke til at stoppe. Derimod hvis du kan finde retningslinjer på forum om det modsatte omkring svar på indlæg her, så er du velkommen til at bevise det, ellers stopper du bare.

Udover det, så er det en god ide ikke at afspore tråden, så svar du hellere på emnet og gå efter emnet og ikke personen det er andre rigtig glade for.

:forvirret2:
1
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Er der fremtid i at købe en dieselbil?

Indlægaf DenBruneMunk » 15. aug 2018, 08:22

Pølsemix skrev:
DenBruneMunk skrev:Du må være bagud, vi lever i en fri verden. Det er ikke mit ansvar men derimod dit eget om du vil reagere, og indtil videre er du ikke til at stoppe. Derimod hvis du kan finde retningslinjer på forum om det modsatte omkring svar på indlæg her, så er du velkommen til at bevise det, ellers stopper du bare.

Udover det, så er det en god ide ikke at afspore tråden, så svar du hellere på emnet og gå efter emnet og ikke personen det er andre rigtig glade for.

:forvirret2:

:forvirret2:
0
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Er der fremtid i at købe en dieselbil?

Indlægaf JoyNips » 19. aug 2018, 20:05

Vi har lige fået frarådet diesel til et kørselsbehov på 25 km hver vej. Eller rettere, vi fik at vide at ved leasing skulle vi da bare gøre det, for der var det jo ikke rigtig vores problem at det ikke var optimalt for motoren på langt sigt, men såfremt vi ville købe, skulle vi gå efter benzin.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"