Hjælp til bilsalg

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Hjælp til bilsalg

Indlægaf Chanel » 19. maj 2016, 14:10

Jeg har prøvet to forskellige og de holder begge fast i bytte prisen.
Det er nu eller ikke da de kører med en kampagne med meget lav udbetaling, så hvis ikke jeg når det inden de er solgt, er det bare ærgerligt.
Er bare røv bange for at sælge over autocom.dk da jeg kan se flere er blevet presset ned i pris efter hammerslag. Jeg er ikke en haj til at beskrive bil og ridser osv
0
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1971

Re: Hjælp til bilsalg

Indlægaf Tobywan » 20. maj 2016, 07:37

Chanel skrev:Jeg har prøvet to forskellige og de holder begge fast i bytte prisen.
Det er nu eller ikke da de kører med en kampagne med meget lav udbetaling, så hvis ikke jeg når det inden de er solgt, er det bare ærgerligt.
Er bare røv bange for at sælge over autocom.dk da jeg kan se flere er blevet presset ned i pris efter hammerslag. Jeg er ikke en haj til at beskrive bil og ridser osv


Lav udbetaling er på ingen måde en fordel. Det betyder en dyrere bil på grund af højere lån og flere renter. Du ender med at stå i samme situation som nu, hvor du skylder så meget i bilen og ikke kan fortage dig det du har lyst til, på grund af et for højt lån i forhold til bilens værdi. En lav udbetaling skal som minimum kombineres med nogle høje afdrag, så gælden forsvinder hurtigt, og du ikke kommer til at køre rundt i en bil der er mindre værd end du skylder i den.

Du skal også passe på med at optage lån igennem forhandleren, da stiftelsesomkostningerne kan være enormt høje sammenlignet med banken. Lav som minimum en sammenligning(kig på ÅOP). Det er muligt det kan være det billigste, men det er langt fra sikkert. Renten hos banken er nok højere, men de laver lånet billigere. Renterne kan trækkes fra i skat - det kan stiftelsesomkostningerne ikke.
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Hjælp til bilsalg

Indlægaf Chanel » 20. maj 2016, 11:02

Nej. For det er samme udbetaling som altid. 20 %.. Man får bare de 20.000 gratis for en gammel skrotbil ;)
Da jeg købte første bil var det klart billigst at låne gennem Santander. Banken kunne slet ikke matche
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Hjælp til bilsalg

Indlægaf Chanel » 22. maj 2016, 16:48

Bilen er solgt nu :)
0

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"