Kører du bil når du er syg?

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Kører du bil når du er syg?

Indlægaf ajnaM » 14. nov 2016, 11:05

Advocatus-Diaboli skrev:
ajnaM skrev:
Jeg kan ikke helt gennemskue, om du reelt ikke forstår, hvad jeg skriver, eller om du bare ikke vil.


Jeg kan så ikke helt gennemskue hvorfor du gør dig til talsmand for hvad Sophies-Mor tænker og mener, og hvorfor du besvarer et spørgsmål stilet direkte til hende.


Lidt på samme måde med det andet indlæg. Altså, nogle gange er man jo nødt til lige at læse mellem linjerne og gå ud fra, at folk ikke er komplet hjernedøde.


Jeg antager at folk er komplet hjernedøde, hvis de skriver hvad de egentlig mener mellem linierne, i stedet for bare at skrive hvad de rent faktisk mener på linierne.

Der er vel ingen, der tænker, man bliver dømt med samme straf for at køre med en brækket arm som ved spirituskørsel. :stoned:


Og alligevel var det dét hun skrev!!! Jeg er ligeglad med hvad hun tænker. Modsat dig prøver jeg ikke at bilde nogen ind at jeg kan læse tanker. Derfor forholder jeg mig til hvad der rent faktisk skrives. Og hvis det så viser sig at der skrives noget frygteligt vrøvl, så er det ikke mit job at forsøge at udfylde hullerne som jeg nu tror de skal udfyldes. Så spørger jeg vedkommende nærmere om det - og ind imellem kommer der så andre og blander sig i den samtale, selvom de ikke har noget at gøre der.


Du har da ikke på noget tidspunkt undret dig og spurgt ind. Du har bare gået ud fra, at et andet menneske mente noget bogstaveligt, der ret tydeligt ikke skulle tages bogstaveligt.

Men fint, du har dit eget lille pedantiske show kørende, jeg skal nok lade være med at blande mig en anden gang.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Kører du bil når du er syg?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 14. nov 2016, 14:33

ajnaM skrev:Du har da ikke på noget tidspunkt undret dig og spurgt ind.


Virkelig? Så det var altså ikke mig der spurgte Sophies-Mor direkte om "Sagde din kørelærer at man får ANT-kurser eller bøder udmålt ift. sin indtægt, hvis man dømmes for at køre mens man er for syg?"? I indlægget lige før du begyndte at blande dig i en samtale, hvor du ikke har noget at gøre...


Du har bare gået ud fra, at et andet menneske mente noget bogstaveligt, der ret tydeligt ikke skulle tages bogstaveligt.


Og du har bare gået ud fra at du uden videre har tolket hendes hensigt helt korrekt, selvom hendes hensigt i så fald ville konflikte med det hun skrev og selv om hun ikke selv har meldt sig på banen igen. Selvprojicering much?

Men fint, du har dit eget lille pedantiske show kørende, jeg skal nok lade være med at blande mig en anden gang.


Gider du styre dine dramaqueen-tendenser.. Det var DIG der begyndte at blande sig i en samtale, det var DIG der bliver ved med at køre den ud - jeg svarer bare på dine indlæg - og det er DIG der har gang i massiv gang selvprojicering. Så lad være med at lade som om at det er MIG der er skurken her.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Kører du bil når du er syg?

Indlægaf Sophies-mor » 15. nov 2016, 16:01

Nu har jeg konsulteret min kørelærer om straf i forbindelse med kørsel under sygdom.
Dette var hans svar på mit spørgsmål:

Som udgangspunkt bøde, men hvis der vurderes det er farligt kan der gives betinget frakendelse.
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Trafik og (offentlige) transportmidler"